Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć  
Autor Wiadomość
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-12-15, 20:44   

Jak znam takie projekty to jeszcze daleka droga by to wszystko jezdzilo. Sam bawilem sie w swapy tuningi min 2.7 bit i jedno stwierdzam , ze nie warto. Czas nerwy o kasie juz nie wspomne, a autem strach jechac dalej jak 100km od domu <niewiem> W kazdym razie kibicuje i podziwiam za zapal i odwage. Pytanie mam takie, w jaki sposob zostanie skonstruowane sterowanie doladowaniem? Bedzie zewnetrzny kontroler? Czy wszystko bedzie strojone na fabrycznym ECU?
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
pycho 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 48
Dołączył: 11 Lip 2010
Posty: 53
Skąd: WS
Wysłany: 2014-12-19, 16:34   

No właśnie coś cisza nastala <niewiem>
_________________
Kobiety należy trzymać krótko, maksymalnie do rana...
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-12-20, 13:31   

Cały czas się spawa. Foty w załączniku. W zasadzie nic nie jest standardowe. Każdą rurkę trzeba robić. IC od 4.0 TDI nie pasują w standardowe miejsca. Sporo pracy jest. Liczenie, kombinowanie, móżdżenie... Spawanie aluminium trochę trwa. Do końca roku powinno być skończone. Generalnie sporo niespodzianek, ale wszystko da się zrobić. Kolejny już pójdzie szybciej. ;)

P.S. Dodatkowo dosyłam foty hebli od S8...
Także pracę trwają.

WP_20141218_007.jpg
Plik ściągnięto 2149 raz(y) 212,68 KB

WP_20141217_004.jpg
Plik ściągnięto 2190 raz(y) 238,27 KB

WP_20141217_002.jpg
Plik ściągnięto 2150 raz(y) 235,39 KB

_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2014-12-21, 12:35   

nie lepiej wrzucić heble od s8? i tył np od w12 , plus stalowy oplot
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-12-21, 15:11   

raftor napisał/a:
nie lepiej wrzucić heble od s8? i tył np od w12 , plus stalowy oplot


SENTENZA napisał/a:
P.S. Dodatkowo dosyłam foty hebli od S8...
Także pracę trwają.


:D :D :D Chyba kolega poszedl w te strone ....
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-12-21, 15:33   

heble od s8 i w12 to to samo... z tyłu różni się tylko jarzmo. Stalowy oplot niewiele zmienia. Zmniejsza jedynie ryzyko przerwania węża.
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-12-21, 15:43   

SENTENZA napisał/a:
Stalowy oplot niewiele zmienia. Zmniejsza jedynie ryzyko przerwania węża.


No to chyba nigdy nie miales w aucie przewodow w stalowym oplocie <niewiem>

Roznica jest kolosalna jak dla mnie...
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-12-21, 15:50   

Tyle ze fabryczne przewody w D3 są zbrojone , na 99% :)
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-12-21, 17:40   

To co niby zmienia stalowy oplot? Poprawia jakość hamowania? W jaki sposób?
Jedynie co to masz wzmocniony wąż i zmniejszasz ryzyko przerwania.
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2014-12-21, 18:13   

Ja wyczytałem takie o to coś. Nie wiem na ile jest w tym prawdy.

Cytat:
zwykłe przewody ham., potocznie zwane gumowymi, parcieją szybciej, przy ostrej jeździe "puchną", rozszerzają się, a co za tym idzie, znacznie obniżają skuteczność układu hamulcowego.
przewody w stalowym oplocie są pozbawione ww. wad, a przy okazji, z reguły mają jednakową długość od pompy do każdego zacisku.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-12-21, 18:22   

Wlasnie to co kolega wyzej napisal. Przewody nie puchna przez co uklad zachowuje wieksze cisnienie, a pedal nie robi sie miekki.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
Dworek 
Moje A8


Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 178
Skąd: WWA
Wysłany: 2014-12-21, 18:32   

Jeśli przewody gumowe są nowe, to są OK, ale jeśli guma zaczyna się starzeć, może i faktycznie ich puchnięcie ma wpływ na siłę hamowania. Jeśli przewody w oplocie są zbudowane tak to może i faktycznie poprawia to charakterystykę układu hamulcowego.

Michalwruszczak, skąd wiesz, że fabryczne przewody są zbrojone?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2014-12-21, 18:36   

Dworek napisał/a:
Jeśli przewody gumowe są nowe, to są OK, ale jeśli guma zaczyna się starzeć, może i faktycznie ich puchnięcie ma wpływ na siłę hamowania. Jeśli przewody w oplocie są zbudowane tak to może i faktycznie poprawia to charakterystykę układu hamulcowego.

Michalwruszczak, skąd wiesz, że fabryczne przewody są zbrojone?


Może dlatego, że handluje częściami ;) Jakbym miał zbędne pzrewody to bym je a chęcią pochlastał aby sprawdzić. Chcociaż widziałem, że do D3 dostępne sa normalne przewody i przewody droższe w oplocie. Więc nie mam 100% pewności co do ori przewodów ;)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-12-21, 18:42   

Dworek napisał/a:
Jeśli przewody gumowe są nowe, to są OK, ale jeśli guma zaczyna się starzeć, może i faktycznie ich puchnięcie ma wpływ na siłę hamowania. Jeśli przewody w oplocie są zbudowane tak to może i faktycznie poprawia to charakterystykę układu hamulcowego.

Michalwruszczak, skąd wiesz, że fabryczne przewody są zbrojone?



Rozmawialem kiedyś z krzychu22.p1i i on tak cos wspominal ze przednie są zbrojone jak wymienial u siebie zacisk na S8 D3 , sam nie badałem i nie sprawdzałem , rysunek także nie sugeruje na 100% ze są zbrojone dlatego pisałem ze na 99% :)

Na ostatniej stronie tego tematu krzysiek pisał o przewodach - http://www.a8team.pl/d2-a...8-vt7027,75.htm
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-12-21, 19:51   

Przewody w oplocie podobnie jak ceramika lub nawiercane/nacinane tarcze mają jakieś znaczenie podczas agresywnej jazdy (co chwile kita i hamowanie). Podczas normalnej jazdy nie ma to większego znaczenia, a już na pewno nie przy jednym ostrym hamowaniu. Ja korzystam z pedału hamulca możliwie jak najrzadziej. Dlatego moim zdaniem przewody z oplotem to gra niewarta świeczki.
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.