Autor |
Wiadomość |
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2014-12-15, 20:44
|
|
|
Jak znam takie projekty to jeszcze daleka droga by to wszystko jezdzilo. Sam bawilem sie w swapy tuningi min 2.7 bit i jedno stwierdzam , ze nie warto. Czas nerwy o kasie juz nie wspomne, a autem strach jechac dalej jak 100km od domu <niewiem> W kazdym razie kibicuje i podziwiam za zapal i odwage. Pytanie mam takie, w jaki sposob zostanie skonstruowane sterowanie doladowaniem? Bedzie zewnetrzny kontroler? Czy wszystko bedzie strojone na fabrycznym ECU? |
_________________ Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM. |
|
|
|
|
|
|
|
pycho
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 48 Dołączył: 11 Lip 2010 Posty: 53 Skąd: WS
|
Wysłany: 2014-12-19, 16:34
|
|
|
No właśnie coś cisza nastala <niewiem> |
_________________ Kobiety należy trzymać krótko, maksymalnie do rana... |
|
|
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-12-20, 13:31
|
|
|
Cały czas się spawa. Foty w załączniku. W zasadzie nic nie jest standardowe. Każdą rurkę trzeba robić. IC od 4.0 TDI nie pasują w standardowe miejsca. Sporo pracy jest. Liczenie, kombinowanie, móżdżenie... Spawanie aluminium trochę trwa. Do końca roku powinno być skończone. Generalnie sporo niespodzianek, ale wszystko da się zrobić. Kolejny już pójdzie szybciej.
P.S. Dodatkowo dosyłam foty hebli od S8...
Także pracę trwają.
WP_20141218_007.jpg
|
|
Plik ściągnięto 2149 raz(y) 212,68 KB |
WP_20141217_004.jpg
|
|
Plik ściągnięto 2190 raz(y) 238,27 KB |
WP_20141217_002.jpg
|
|
Plik ściągnięto 2150 raz(y) 235,39 KB |
|
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-12-21, 12:35
|
|
|
nie lepiej wrzucić heble od s8? i tył np od w12 , plus stalowy oplot |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-12-21, 15:33
|
|
|
heble od s8 i w12 to to samo... z tyłu różni się tylko jarzmo. Stalowy oplot niewiele zmienia. Zmniejsza jedynie ryzyko przerwania węża. |
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-12-21, 17:40
|
|
|
To co niby zmienia stalowy oplot? Poprawia jakość hamowania? W jaki sposób?
Jedynie co to masz wzmocniony wąż i zmniejszasz ryzyko przerwania. |
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2014-12-21, 18:13
|
|
|
Ja wyczytałem takie o to coś. Nie wiem na ile jest w tym prawdy.
Cytat: | zwykłe przewody ham., potocznie zwane gumowymi, parcieją szybciej, przy ostrej jeździe "puchną", rozszerzają się, a co za tym idzie, znacznie obniżają skuteczność układu hamulcowego.
przewody w stalowym oplocie są pozbawione ww. wad, a przy okazji, z reguły mają jednakową długość od pompy do każdego zacisku. |
|
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Dworek
Moje A8
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 178 Skąd: WWA
|
Wysłany: 2014-12-21, 18:32
|
|
|
Jeśli przewody gumowe są nowe, to są OK, ale jeśli guma zaczyna się starzeć, może i faktycznie ich puchnięcie ma wpływ na siłę hamowania. Jeśli przewody w oplocie są zbudowane tak to może i faktycznie poprawia to charakterystykę układu hamulcowego.
Michalwruszczak, skąd wiesz, że fabryczne przewody są zbrojone? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2014-12-21, 18:36
|
|
|
Dworek napisał/a: | Jeśli przewody gumowe są nowe, to są OK, ale jeśli guma zaczyna się starzeć, może i faktycznie ich puchnięcie ma wpływ na siłę hamowania. Jeśli przewody w oplocie są zbudowane tak to może i faktycznie poprawia to charakterystykę układu hamulcowego.
Michalwruszczak, skąd wiesz, że fabryczne przewody są zbrojone? |
Może dlatego, że handluje częściami Jakbym miał zbędne pzrewody to bym je a chęcią pochlastał aby sprawdzić. Chcociaż widziałem, że do D3 dostępne sa normalne przewody i przewody droższe w oplocie. Więc nie mam 100% pewności co do ori przewodów |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2014-12-21, 18:42
|
|
|
Dworek napisał/a: | Jeśli przewody gumowe są nowe, to są OK, ale jeśli guma zaczyna się starzeć, może i faktycznie ich puchnięcie ma wpływ na siłę hamowania. Jeśli przewody w oplocie są zbudowane tak to może i faktycznie poprawia to charakterystykę układu hamulcowego.
Michalwruszczak, skąd wiesz, że fabryczne przewody są zbrojone? |
Rozmawialem kiedyś z krzychu22.p1i i on tak cos wspominal ze przednie są zbrojone jak wymienial u siebie zacisk na S8 D3 , sam nie badałem i nie sprawdzałem , rysunek także nie sugeruje na 100% ze są zbrojone dlatego pisałem ze na 99%
Na ostatniej stronie tego tematu krzysiek pisał o przewodach - http://www.a8team.pl/d2-a...8-vt7027,75.htm |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-12-21, 19:51
|
|
|
Przewody w oplocie podobnie jak ceramika lub nawiercane/nacinane tarcze mają jakieś znaczenie podczas agresywnej jazdy (co chwile kita i hamowanie). Podczas normalnej jazdy nie ma to większego znaczenia, a już na pewno nie przy jednym ostrym hamowaniu. Ja korzystam z pedału hamulca możliwie jak najrzadziej. Dlatego moim zdaniem przewody z oplotem to gra niewarta świeczki. |
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
|