Autor |
Wiadomość |
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-12-21, 20:30
|
|
|
No tak, ale W Twoim przypadku podnoszenie mocy silnika w aucie, jak domniemam, również jest to gra nie warta świeczki. Dlatego, uważam że powinieneś się wypowiedzieć w temacie o eco driving'u, Bo w tym temacie, przewody w stalowym oplocie, są jak najbardziej na miejscu i to nie powinno podlegać jakiejkolwiek dyskusji <hehe> |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2014-12-21, 21:36
|
|
|
Gabriel napisał/a: | No tak, ale W Twoim przypadku podnoszenie mocy silnika w aucie, jak domniemam, również jest to gra nie warta świeczki. Dlatego, uważam że powinieneś się wypowiedzieć w temacie o eco driving'u, Bo w tym temacie, przewody w stalowym oplocie, są jak najbardziej na miejscu i to nie powinno podlegać jakiejkolwiek dyskusji <hehe> |
100% prawdy, a koszt smieszny przy takich modyfikacjach...
Znam kupe ludzi ktorzy robia po 300+ 400+ i im seryjne hamulce wystarczaja, poki nie trzeba maski zderzaka i pasa przedniego zmieniac
Mialem sporo mocnych aut co takie 4.2 bit zjadaja na sniadanie i powiem ze hamulec to podstawa zabawy. |
_________________ Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-12-21, 23:40
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Dworek napisał/a: | Jeśli przewody gumowe są nowe, to są OK, ale jeśli guma zaczyna się starzeć, może i faktycznie ich puchnięcie ma wpływ na siłę hamowania. Jeśli przewody w oplocie są zbudowane tak to może i faktycznie poprawia to charakterystykę układu hamulcowego.
Michalwruszczak, skąd wiesz, że fabryczne przewody są zbrojone? |
Rozmawialem kiedyś z krzychu22.p1i i on tak cos wspominal ze przednie są zbrojone jak wymienial u siebie zacisk na S8 D3 , sam nie badałem i nie sprawdzałem , rysunek także nie sugeruje na 100% ze są zbrojone dlatego pisałem ze na 99%
Na ostatniej stronie tego tematu krzysiek pisał o przewodach - http://www.a8team.pl/d2-a...8-vt7027,75.htm |
Nie rozcinałem wężyka aby to sprawdzić tylko nacinałem wierzchnią warstwę i na 100% jest w środku wężyka gęsty oplot z materiału albo stali. To samo ma się w wężykach z D2. |
_________________
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-12-22, 10:16
|
|
|
Gabriel napisał/a: | No tak, ale W Twoim przypadku podnoszenie mocy silnika w aucie, jak domniemam, również jest to gra nie warta świeczki. Dlatego, uważam że powinieneś się wypowiedzieć w temacie o eco driving'u, Bo w tym temacie, przewody w stalowym oplocie, są jak najbardziej na miejscu i to nie powinno podlegać jakiejkolwiek dyskusji <hehe> |
Być może powinienem. Fakt że wybrałem auto z silnikiem nadającym się do LPG o czymś świadczy. W tej samej cenie mogłem kupić mocniejszy FSI i młodszy rocznik. Świadomie kupiłem silnik z potencjałem. Z góry widziałem że będę dokładał dmuchawki.
aro51 napisał/a: |
100% prawdy, a koszt smieszny przy takich modyfikacjach...
Znam kupe ludzi ktorzy robia po 300+ 400+ i im seryjne hamulce wystarczaja, poki nie trzeba maski zderzaka i pasa przedniego zmieniac
Mialem sporo mocnych aut co takie 4.2 bit zjadaja na sniadanie i powiem ze hamulec to podstawa zabawy. |
Koszt śmieszny... zawsze można podokładać coś za parę stów i będzie to koszt śmieszny. Ale po podsumowaniu jednak się nazbiera.
P.S. Gratuluje aut zjadających na śniadanie 4.2 biturbo
Jak widać temat zamknięty bo 4.2 ma stalowy oplot.
Wracając do tematu mała aktualizacja przodu.
FOT7413.JPG
|
|
Plik ściągnięto 2070 raz(y) 114,27 KB |
|
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-12-22, 10:58
|
|
|
SENTENZA napisał/a: | Wracając do tematu mała aktualizacja przodu. |
ŁoŁ, czyżby belka zderzaka wyleciała czy będzie inaczej zamocowana?
Będzie niezły kocur z tego auta <tjaa> |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-12-22, 11:40
|
|
|
FOSS napisał/a: |
ŁoŁ, czyżby belka zderzaka wyleciała czy będzie inaczej zamocowana?
|
Tak dokładnie. To co widać to już jest belko-dolot Przez co właśnie się przedłuża. Bo trzeba zamontować klakson, uchwyt na radar od ACC itp... To co miałem w głowie obmyślając ten projekt nijak się ma do tego co trzeba było zrobić |
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-12-22, 15:11
|
|
|
a robisz duży ryj ? ala s8? |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-12-22, 15:25
|
|
|
raftor napisał/a: | a robisz duży ryj ? ala s8? |
Nie. Ryj zostaje mały, ale zalaminowany na czarno. Tylko CCCO jest srebrne. Wg. mnie nie ma sensu zmieniać. Jeszcze gdyby chodziło o sam zderzak. Ale to lampy i maska... Zmiana na duży ryj to prawie tyle kasy co projekt RS8 dla mnie wybór jest prosty |
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-12-22, 17:14
|
|
|
nie no nie jest tak źle sam sie przymierzam do zmiany na polift z grilem s8 to koszta znośne
lampy 2 k(ale mozna taniej np same szkła od angola) maska 2k zderzak z grilem 2k reszta pewnie tez 1,5k (malowanie i duperele) robota po mojej stronie
7-8k i to tak licza z dużą górką bo czasami mozna wyrwac cos z jakims małym defektrm za grosze lampy z połamanymi mocowaniami a i ta tylko klosze sa potrzebne , zderzak z wyrwanym zaczepem , maska z wgniotką
oczywiście stare graty na sprzedaż to tez pare zł by było 2-3tys
wiadomo przód to tez kwestia gustu , ostatnio sam sie zastanawiam który mi sie bardziej podoba ;p |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-12-22, 20:40
|
|
|
U mnie robota nie byłaby po mojej stronie... Dodatkowo lakierowanie maski i zderzaka... niewiele mniej niż graty z robotą od RSa... No ale jak kto woli. Jeden woli tuning wizualny drugi mechaniczny... jak ktoś ma kase to robi to i to... |
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-12-24, 13:07
|
|
|
jasne ze tak tym bardziej ze mówie sam sie ostatnio zacząłem zastanawiać czy przerabiać mordę bo pre lift jest unikalny po-lift trochę pod c6 podchodzi |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-29, 16:33
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | michalwruszak napisał/a: | Dworek napisał/a: | Jeśli przewody gumowe są nowe, to są OK, ale jeśli guma zaczyna się starzeć, może i faktycznie ich puchnięcie ma wpływ na siłę hamowania. Jeśli przewody w oplocie są zbudowane tak to może i faktycznie poprawia to charakterystykę układu hamulcowego.
Michalwruszczak, skąd wiesz, że fabryczne przewody są zbrojone? |
Rozmawialem kiedyś z krzychu22.p1i i on tak cos wspominal ze przednie są zbrojone jak wymienial u siebie zacisk na S8 D3 , sam nie badałem i nie sprawdzałem , rysunek także nie sugeruje na 100% ze są zbrojone dlatego pisałem ze na 99%
Na ostatniej stronie tego tematu krzysiek pisał o przewodach - http://www.a8team.pl/d2-a...8-vt7027,75.htm |
Nie rozcinałem wężyka aby to sprawdzić tylko nacinałem wierzchnią warstwę i na 100% jest w środku wężyka gęsty oplot z materiału albo stali. To samo ma się w wężykach z D2. |
Tak panowie wygląda przewodzik od S8 D2 Lift, w środku zbrojony jest materiałem.
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-12-30, 03:34
|
|
|
Czyli QPA.
A w D3 jak to wygląda? |
|
|
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-12-30, 13:51
|
|
|
Zbliżamy się ku końcowi
WP_20141230_003.jpg
|
|
Plik ściągnięto 2007 raz(y) 248,31 KB |
WP_20141230_001.jpg
|
|
Plik ściągnięto 2045 raz(y) 240,06 KB |
|
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
|