Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć  
Autor Wiadomość
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-12-21, 20:30   

No tak, ale W Twoim przypadku podnoszenie mocy silnika w aucie, jak domniemam, również jest to gra nie warta świeczki. Dlatego, uważam że powinieneś się wypowiedzieć w temacie o eco driving'u, Bo w tym temacie, przewody w stalowym oplocie, są jak najbardziej na miejscu i to nie powinno podlegać jakiejkolwiek dyskusji <hehe>
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-12-21, 21:36   

Gabriel napisał/a:
No tak, ale W Twoim przypadku podnoszenie mocy silnika w aucie, jak domniemam, również jest to gra nie warta świeczki. Dlatego, uważam że powinieneś się wypowiedzieć w temacie o eco driving'u, Bo w tym temacie, przewody w stalowym oplocie, są jak najbardziej na miejscu i to nie powinno podlegać jakiejkolwiek dyskusji <hehe>


100% prawdy, a koszt smieszny przy takich modyfikacjach...

Znam kupe ludzi ktorzy robia po 300+ 400+ i im seryjne hamulce wystarczaja, poki nie trzeba maski zderzaka i pasa przedniego zmieniac :D :D :D

Mialem sporo mocnych aut co takie 4.2 bit zjadaja na sniadanie i powiem ze hamulec to podstawa zabawy.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-12-21, 23:40   

michalwruszak napisał/a:
Dworek napisał/a:
Jeśli przewody gumowe są nowe, to są OK, ale jeśli guma zaczyna się starzeć, może i faktycznie ich puchnięcie ma wpływ na siłę hamowania. Jeśli przewody w oplocie są zbudowane tak to może i faktycznie poprawia to charakterystykę układu hamulcowego.

Michalwruszczak, skąd wiesz, że fabryczne przewody są zbrojone?



Rozmawialem kiedyś z krzychu22.p1i i on tak cos wspominal ze przednie są zbrojone jak wymienial u siebie zacisk na S8 D3 , sam nie badałem i nie sprawdzałem , rysunek także nie sugeruje na 100% ze są zbrojone dlatego pisałem ze na 99% :)

Na ostatniej stronie tego tematu krzysiek pisał o przewodach - http://www.a8team.pl/d2-a...8-vt7027,75.htm

Nie rozcinałem wężyka aby to sprawdzić tylko nacinałem wierzchnią warstwę i na 100% jest w środku wężyka gęsty oplot z materiału albo stali. To samo ma się w wężykach z D2.
_________________
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2014-12-22, 09:55   

SENTENZA bardzo mi się takie podnoszenie mocy podoba:),jestem ciekaw efektu końcowego,oby wszystko się udało. <brawo2>
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-12-22, 10:16   

Gabriel napisał/a:
No tak, ale W Twoim przypadku podnoszenie mocy silnika w aucie, jak domniemam, również jest to gra nie warta świeczki. Dlatego, uważam że powinieneś się wypowiedzieć w temacie o eco driving'u, Bo w tym temacie, przewody w stalowym oplocie, są jak najbardziej na miejscu i to nie powinno podlegać jakiejkolwiek dyskusji <hehe>


Być może powinienem. Fakt że wybrałem auto z silnikiem nadającym się do LPG o czymś świadczy. W tej samej cenie mogłem kupić mocniejszy FSI i młodszy rocznik. Świadomie kupiłem silnik z potencjałem. Z góry widziałem że będę dokładał dmuchawki.

aro51 napisał/a:

100% prawdy, a koszt smieszny przy takich modyfikacjach...

Znam kupe ludzi ktorzy robia po 300+ 400+ i im seryjne hamulce wystarczaja, poki nie trzeba maski zderzaka i pasa przedniego zmieniac :D :D :D

Mialem sporo mocnych aut co takie 4.2 bit zjadaja na sniadanie i powiem ze hamulec to podstawa zabawy.


Koszt śmieszny... zawsze można podokładać coś za parę stów i będzie to koszt śmieszny. Ale po podsumowaniu jednak się nazbiera.
P.S. Gratuluje aut zjadających na śniadanie 4.2 biturbo :)

Jak widać temat zamknięty bo 4.2 ma stalowy oplot.

Wracając do tematu mała aktualizacja przodu.

FOT7413.JPG
Plik ściągnięto 2070 raz(y) 114,27 KB

_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-12-22, 10:58   

SENTENZA napisał/a:
Wracając do tematu mała aktualizacja przodu.

ŁoŁ, czyżby belka zderzaka wyleciała czy będzie inaczej zamocowana?

Będzie niezły kocur z tego auta <tjaa>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-12-22, 11:40   

FOSS napisał/a:

ŁoŁ, czyżby belka zderzaka wyleciała czy będzie inaczej zamocowana?


Tak dokładnie. To co widać to już jest belko-dolot :) Przez co właśnie się przedłuża. Bo trzeba zamontować klakson, uchwyt na radar od ACC itp... To co miałem w głowie obmyślając ten projekt nijak się ma do tego co trzeba było zrobić :)
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2014-12-22, 15:11   

a robisz duży ryj ? ala s8?
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-12-22, 15:25   

raftor napisał/a:
a robisz duży ryj ? ala s8?

Nie. Ryj zostaje mały, ale zalaminowany na czarno. Tylko CCCO jest srebrne. Wg. mnie nie ma sensu zmieniać. Jeszcze gdyby chodziło o sam zderzak. Ale to lampy i maska... Zmiana na duży ryj to prawie tyle kasy co projekt RS8 :) dla mnie wybór jest prosty :)
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2014-12-22, 17:14   

nie no nie jest tak źle sam sie przymierzam do zmiany na polift z grilem s8 to koszta znośne
lampy 2 k(ale mozna taniej np same szkła od angola) maska 2k zderzak z grilem 2k reszta pewnie tez 1,5k (malowanie i duperele) robota po mojej stronie

7-8k i to tak licza z dużą górką bo czasami mozna wyrwac cos z jakims małym defektrm za grosze lampy z połamanymi mocowaniami a i ta tylko klosze sa potrzebne , zderzak z wyrwanym zaczepem , maska z wgniotką

oczywiście stare graty na sprzedaż to tez pare zł by było 2-3tys

wiadomo przód to tez kwestia gustu , ostatnio sam sie zastanawiam który mi sie bardziej podoba ;p
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-12-22, 20:40   

U mnie robota nie byłaby po mojej stronie... Dodatkowo lakierowanie maski i zderzaka... niewiele mniej niż graty z robotą od RSa... No ale jak kto woli. Jeden woli tuning wizualny drugi mechaniczny... jak ktoś ma kase to robi to i to...
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2014-12-24, 13:07   

jasne ze tak tym bardziej ze mówie sam sie ostatnio zacząłem zastanawiać czy przerabiać mordę bo pre lift jest unikalny po-lift trochę pod c6 podchodzi
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2014-12-29, 16:33   

krzychu22.p1i napisał/a:
michalwruszak napisał/a:
Dworek napisał/a:
Jeśli przewody gumowe są nowe, to są OK, ale jeśli guma zaczyna się starzeć, może i faktycznie ich puchnięcie ma wpływ na siłę hamowania. Jeśli przewody w oplocie są zbudowane tak to może i faktycznie poprawia to charakterystykę układu hamulcowego.

Michalwruszczak, skąd wiesz, że fabryczne przewody są zbrojone?



Rozmawialem kiedyś z krzychu22.p1i i on tak cos wspominal ze przednie są zbrojone jak wymienial u siebie zacisk na S8 D3 , sam nie badałem i nie sprawdzałem , rysunek także nie sugeruje na 100% ze są zbrojone dlatego pisałem ze na 99% :)

Na ostatniej stronie tego tematu krzysiek pisał o przewodach - http://www.a8team.pl/d2-a...8-vt7027,75.htm

Nie rozcinałem wężyka aby to sprawdzić tylko nacinałem wierzchnią warstwę i na 100% jest w środku wężyka gęsty oplot z materiału albo stali. To samo ma się w wężykach z D2.


Tak panowie wygląda przewodzik od S8 D2 Lift, w środku zbrojony jest materiałem.

 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-12-30, 03:34   

Czyli QPA.
A w D3 jak to wygląda?
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-12-30, 13:51   

Zbliżamy się ku końcowi :)

WP_20141230_003.jpg
Plik ściągnięto 2007 raz(y) 248,31 KB

WP_20141230_001.jpg
Plik ściągnięto 2045 raz(y) 240,06 KB

_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.