Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.3TDI ] Wymiana wałków bez demontażu glowic  
Autor Wiadomość
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-02-05, 21:07   

No dokladnie, sam też widziałem że pilowal długo, ale od początku twierdzili, że jakoś dziwnie wolno kręci, myśleliśmy, że to przez to, że wałki i cała hydraulika nowa i mu ciężko idzie, afera to wyszło.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-05, 23:32   

kruca fuchs! Czy zatem mechanik nie słyszał że rozrusznik ledwie zipie ?? No bez jaj.
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-02-06, 06:01   

Szczerze? Nie chce mi się już o tym gadac, już mi ręce opadają.
 
 
yasio 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 153
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2016-02-06, 19:02   

Chyba ich przerosło wzięli sie za coś o czym nie maja pojęcia <bezradny>
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-02-16, 21:17   

Rozrusznik zregenerowany, założony, i co?? Oprócz tego, że kręci szybko, auto nie odpala.

Mam dosyć tego auta. Jak ktoś mi da za nie 10tyś tak jak jest to go sprzedam. Ile można wkładać.
 
 
czaszkin77 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 151
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 2016-02-16, 22:13   

człowieku zmień mechanika, bo to co opisujesz to aż żal czytać
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-17, 00:18   

mus102, W dziale kupie jest chetny na 3.3 więc jesli tak cięzko ci zawieźc lawetą do Wrocka to może sie z gościem dogadaj.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-02-17, 06:10   

Apophis napisał/a:
mus102, W dziale kupie jest chetny na 3.3 więc jesli tak cięzko ci zawieźc lawetą do Wrocka to może sie z gościem dogadaj.


jovcast85 napisał/a:
Teraz chciałbym ten 3.3TDI, silnik wbrew pozorom bardzo fajny, znam już go prawie że na pamięć. Dużo właścicieli tak naprawdę nie ma pojęcia dlaczego tam czasem pada hydraulika itp... Ale to juz inny temat. Tylko ciężko jest kupić coś takiego bez uprzedniej ingerencji Kowalskiego..., chociaż czasem rzeczywiście są dobrze poskładane głowice.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-02-20, 23:20   

No i stało się. Zmieniłem mechanika...
Nowy magik zaczął od sprawdzenia kompresji, w miejsce wtryskiwaczy włożył urządzenie i w mojej obecności sprawdziliśmy 1 i 4 cylinder lewej głowicy i 1 i 2 prawej.
Przedmuchy do dolotu i do wydechu i to spore na tych czterech losowo wybranych cylindrach.
Obie głowice idą do regeneracji.

I teraz mam pytanie, czytałem też coś o klapkach w kolektorze dolotowym, które też lubią się kończyć..
Jest możliwość zdemontowania ich i po składania kolektora bez?
Takie zabiegi stosują w BMW w 3.0D
Czy trzeba to zregenerować jakby były luzy..
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-02-20, 23:29   

mus102 napisał/a:
No i stało się. Zmieniłem mechanika...


No w koncu !!! <brawo> oby ten okazał sie byc bardziej zorienrowany.... <cicho>

Amjak mierzył tą kompresje to jakie wartosci sie mu pokazaly? Głowica jest smiec jakma cos ok 7 bar.

Cytat:
teraz mam pytanie, czytałem też coś o klapkach w kolektorze dolotowym, które też lubią się kończyć..
Jest możliwość zdemontowania ich i po składania kolektora bez?


W benzynie nie da rady ich zdemontowac bez rozbjerania kolektora wiec mysle ze w ON bedzie podobnie.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-02-20, 23:37   

Wartosci nie były mierzone.
Wałki były zdjęte, czyli zawory powinny być szczelne, a nie były więc i tak do regeneracji.

A co do klapek to chodzi mi właśnie o to, czy można je całkowicie zdemontować i założyć kolektor bez, bo i tak będzie zdejmowany
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-02-20, 23:54   

martin_rs4 napisał/a:
Głowica jest smiec jakma cos ok 7 bar.

Eee, w temacie mowa o TDI a nie benzynie..

3.3 TDI obowiązuje:

nowy 30...33bar
dolna granica 23bar
max. różnica pomiędzy cylindrami 5bar.
_________________
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-02-21, 00:02   

Ooooo dzieki za sprostowanie... <faktycznie> eh te diesle...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-02-21, 09:49   

Czekaj czekaj, bo nie do konca zrozumialem - mechanik ci mierzyl kompresje bez zalozonych walkow rozrzadu? No zajebiscie ciekawie ...... jestes pewien ze oddales auto komus kompetentnemu czy znowu poleciales po najmniejszej linii oporu?
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
czaszkin77 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 151
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 2016-02-21, 10:46   

Coś mi się wydaje że nowy magik też nie ma pojęcia za co się bierze ,
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.