Autor |
Wiadomość |
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-02-05, 21:07
|
|
|
No dokladnie, sam też widziałem że pilowal długo, ale od początku twierdzili, że jakoś dziwnie wolno kręci, myśleliśmy, że to przez to, że wałki i cała hydraulika nowa i mu ciężko idzie, afera to wyszło. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-05, 23:32
|
|
|
kruca fuchs! Czy zatem mechanik nie słyszał że rozrusznik ledwie zipie ?? No bez jaj. |
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-02-06, 06:01
|
|
|
Szczerze? Nie chce mi się już o tym gadac, już mi ręce opadają. |
|
|
|
|
yasio
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2016-02-06, 19:02
|
|
|
Chyba ich przerosło wzięli sie za coś o czym nie maja pojęcia |
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-02-16, 21:17
|
|
|
Rozrusznik zregenerowany, założony, i co?? Oprócz tego, że kręci szybko, auto nie odpala.
Mam dosyć tego auta. Jak ktoś mi da za nie 10tyś tak jak jest to go sprzedam. Ile można wkładać. |
|
|
|
|
czaszkin77
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 151 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 2016-02-16, 22:13
|
|
|
człowieku zmień mechanika, bo to co opisujesz to aż żal czytać |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-17, 00:18
|
|
|
mus102, W dziale kupie jest chetny na 3.3 więc jesli tak cięzko ci zawieźc lawetą do Wrocka to może sie z gościem dogadaj. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-02-17, 06:10
|
|
|
Apophis napisał/a: | mus102, W dziale kupie jest chetny na 3.3 więc jesli tak cięzko ci zawieźc lawetą do Wrocka to może sie z gościem dogadaj. |
jovcast85 napisał/a: | Teraz chciałbym ten 3.3TDI, silnik wbrew pozorom bardzo fajny, znam już go prawie że na pamięć. Dużo właścicieli tak naprawdę nie ma pojęcia dlaczego tam czasem pada hydraulika itp... Ale to juz inny temat. Tylko ciężko jest kupić coś takiego bez uprzedniej ingerencji Kowalskiego..., chociaż czasem rzeczywiście są dobrze poskładane głowice. |
|
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-02-20, 23:20
|
|
|
No i stało się. Zmieniłem mechanika...
Nowy magik zaczął od sprawdzenia kompresji, w miejsce wtryskiwaczy włożył urządzenie i w mojej obecności sprawdziliśmy 1 i 4 cylinder lewej głowicy i 1 i 2 prawej.
Przedmuchy do dolotu i do wydechu i to spore na tych czterech losowo wybranych cylindrach.
Obie głowice idą do regeneracji.
I teraz mam pytanie, czytałem też coś o klapkach w kolektorze dolotowym, które też lubią się kończyć..
Jest możliwość zdemontowania ich i po składania kolektora bez?
Takie zabiegi stosują w BMW w 3.0D
Czy trzeba to zregenerować jakby były luzy.. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-20, 23:29
|
|
|
mus102 napisał/a: | No i stało się. Zmieniłem mechanika... |
No w koncu !!! oby ten okazał sie byc bardziej zorienrowany....
Amjak mierzył tą kompresje to jakie wartosci sie mu pokazaly? Głowica jest smiec jakma cos ok 7 bar.
Cytat: | teraz mam pytanie, czytałem też coś o klapkach w kolektorze dolotowym, które też lubią się kończyć..
Jest możliwość zdemontowania ich i po składania kolektora bez? |
W benzynie nie da rady ich zdemontowac bez rozbjerania kolektora wiec mysle ze w ON bedzie podobnie. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-02-20, 23:37
|
|
|
Wartosci nie były mierzone.
Wałki były zdjęte, czyli zawory powinny być szczelne, a nie były więc i tak do regeneracji.
A co do klapek to chodzi mi właśnie o to, czy można je całkowicie zdemontować i założyć kolektor bez, bo i tak będzie zdejmowany |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-02-20, 23:54
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | Głowica jest smiec jakma cos ok 7 bar. |
Eee, w temacie mowa o TDI a nie benzynie..
3.3 TDI obowiązuje:
nowy 30...33bar
dolna granica 23bar
max. różnica pomiędzy cylindrami 5bar. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-21, 00:02
|
|
|
Ooooo dzieki za sprostowanie... eh te diesle... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-02-21, 09:49
|
|
|
Czekaj czekaj, bo nie do konca zrozumialem - mechanik ci mierzyl kompresje bez zalozonych walkow rozrzadu? No zajebiscie ciekawie ...... jestes pewien ze oddales auto komus kompetentnemu czy znowu poleciales po najmniejszej linii oporu? |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
czaszkin77
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 151 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 2016-02-21, 10:46
|
|
|
Coś mi się wydaje że nowy magik też nie ma pojęcia za co się bierze , |
|
|
|
|
|