Autor |
Wiadomość |
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-01-10, 11:46
|
|
|
Tak immobiliser gaśnie, obroty rosną, popuszczal też wtryski podczas kręcenia i mówił coś ze piana idzie i nie ma ciśnienia a powinno sikac |
|
|
|
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-01-10, 15:27
|
|
|
Warunkiem otworzenia się wtryskiwaczy jest osiągnięcie ciśnienia na szynie wtryskowej mni 250 barów
Jeśli masz powietrze i już słabe wtryski może mieć problem z nabiciem takiego ciśnienia
ładujemy aku , luzujemy nakrętki nad wtryskami ( wężyki z szyn do każdego wtrysku kluczyk 14 ) ładnie podkładamy szmatki by nie zalać reszty silnika i kręcimy aż przestanie z węży wylatywać piana a zacznie lecieć ładne paliwo ( uwaga luzujemy a nie odkręcamy , trzeba uważać tam jest wysokie ciśnienie )
Najlepiej skręcać nakrętki gdy silnik kręci , tak usuniesz ładnie powietrze
Układ jest bardzo duży powietrza też wiele sam z siebie się może nie odpowietrzyć tak łatwo
A i jeśli coś jest z układem wtryskowym jak zapniesz sobie odczyt ciśnienia z czujnika CR to będziesz widzieć skoki 280-0-280 tak w tych okolicach
A i nie ma co długo kręcić jeśli pojawia się błąd za niskiego ciśnienia w CR bo po chwili kręcenia od już nie daje sygnału na wtryski
Lepiej kręcić góra 10s a 12 razy niż 4 razy po 30 s
Ja u siebie jak miałem problem z odpaleniem właśnie taki zabieg + robiłem 3 razy test wszystkich układów z grupy silnika ( włącza się pompa w baku i to pod furą i całe powietrze ci wywali )
Jak coś mam ładny opis system CR tego samochodu mogę ci podesłać wszystko opisane jak na dłoni |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-01-10, 16:39
|
|
|
No jakbyś mógł podeślij, będę wdzięczny
No a powiedzcie mi czy to, że tak dziwnie kręci to może to być przez to, że hydrauliki są puste? Tak przynajmniej tłumaczy mi to ten mój magik |
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-01-10, 18:07
|
|
|
To gada głupoty , gdyby hydraulika była pusta zawory by się nie otwierały i silnik miał by podobnie lub bardziej ciężko się obracać , druga sprawa jak ci dobrze kręci szybko naleje do nich olej i temat jest z głowy...
Jak chcesz sprawdzić czy zawory się otwierają zobacz sobie na wlocie powietrza do filtra czy jest wyczuwalne podciśnienie , powinno ładnie ssać
Jak na mój gust to masz problem z paliwem , trzeba dziada dobrze odpowietrzyć
Tylko pewności nie ma że wszystko dobrze zrobił to NIE próbuj plakiem
Jak kręci jest cicho nic nie wali stuka puka ??
U mnie jedna głowica była o 180stopni przerąbana na rozrządzie i też palił tylko dymu było przy tym jak by się fabryka ogumienia paliła i walił jak ktoś by młotkiem naparzał w blok...
Jak dla mnie to są dwa tematy albo nie daje paliwa , albo przepierdzielił na rozrządzie za późno zamyka zawory....
Tam by zblokować wał trzeba się naszarpać
Wkręca się blokadę w blok silnika , ciekawe czy to zrobił czy poleciał w kulki i tylko zablokował wał jakoś a potem nieumiejętnie zgrał górę....
http://przeklej.org/file/....3l.V8.audi.zip tu masz te informacje |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-01-10, 21:13
|
|
|
Słuchaj, zapewniał mnie, że blokady na rozrząd były założone.
Auto kręci bardzo ciężko, nawet jak ma matkę podpieta.
Jak to składał podobno 15 razy to sprawdzał przynajmniej tak mówił i nie ma podobno możliwości żeby się pomylił to jego słowa. Choć ja tam już w nic nie wierzę. |
|
|
|
|
tx-didi
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Zdzislaw
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 29 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2016-01-10, 23:42
|
|
|
A.kocinski napisał/a: | To gada głupoty , gdyby hydraulika była pusta zawory by się nie otwierały ... |
naprawde myslisz ze 3.3 tdi jest z technologia 'multiair' fiata ? |
|
|
|
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-01-11, 19:57
|
|
|
Nie otwierały do końca , bo to tylko regulatory luzu zaworowego ( Mój błąd) |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-01-12, 19:32
|
|
|
Panowie nadeszły pierwsze wieści:
Męczył się i odpowietrzał i auto odpalilo.
Chodziło podobno bardzo nie równo i po 2 min zgasł.
Próbował go znowu odpalić, ale qku zaniemogl.... Znowu
Twierdzi, że nadal jest zapowietrzony |
|
|
|
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-01-12, 20:15
|
|
|
Na twoim miejscu był bym przy odpaleniu , gość mnie się wydaje jest dość indywidualistą...
Żebyś nie zbierał korby czy panewek z miski , a 3.3 tdi ma bardzo długi dolot i od psiknięcia do zapalenia jest trochę czasu.... Jak dobrze za psika Plakiem może być ciekawie... |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-01-12, 20:55
|
|
|
Wlasnie, że nie psiaka plakiem. |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-01-12, 22:06
|
|
|
kolego mus102, wałki nowe z allegro czy uzywany oryginał? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-01-13, 10:24
|
|
|
Nowe z allegro, pytałem też o nowe ori, ale cena powalila.
Używanych nie chciałem
Kupiłem cały komplet z całą hydrauliką
Orientuje się ktoś czy stare można gdzieś odsprzedać? Dwa są wytarte, ale drugie dwa całkiem ok |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-13, 12:01
|
|
|
mus102, Naprawde rozważ propozycje szeryfisch, bo bedziemy tu gdybać do wiosny a ty bedziesz miał A8 w teorii tylko. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-01-13, 14:07
|
|
|
a cos się ruszyło w ogóle. Udało się odpowietrzyć???? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-01-13, 15:14
|
|
|
a może te wałki są coś nie tego |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|