Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.3TDI ] Wymiana wałków bez demontażu glowic  
Autor Wiadomość
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-01-10, 11:46   

Tak immobiliser gaśnie, obroty rosną, popuszczal też wtryski podczas kręcenia i mówił coś ze piana idzie i nie ma ciśnienia a powinno sikac
 
 
A.kocinski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014
Posty: 81
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-01-10, 15:27   

Warunkiem otworzenia się wtryskiwaczy jest osiągnięcie ciśnienia na szynie wtryskowej mni 250 barów
Jeśli masz powietrze i już słabe wtryski może mieć problem z nabiciem takiego ciśnienia
ładujemy aku , luzujemy nakrętki nad wtryskami ( wężyki z szyn do każdego wtrysku kluczyk 14 ) ładnie podkładamy szmatki by nie zalać reszty silnika i kręcimy aż przestanie z węży wylatywać piana a zacznie lecieć ładne paliwo ( uwaga luzujemy a nie odkręcamy , trzeba uważać tam jest wysokie ciśnienie )
Najlepiej skręcać nakrętki gdy silnik kręci , tak usuniesz ładnie powietrze
Układ jest bardzo duży powietrza też wiele sam z siebie się może nie odpowietrzyć tak łatwo
A i jeśli coś jest z układem wtryskowym jak zapniesz sobie odczyt ciśnienia z czujnika CR to będziesz widzieć skoki 280-0-280 tak w tych okolicach :)
A i nie ma co długo kręcić jeśli pojawia się błąd za niskiego ciśnienia w CR bo po chwili kręcenia od już nie daje sygnału na wtryski
Lepiej kręcić góra 10s a 12 razy niż 4 razy po 30 s
Ja u siebie jak miałem problem z odpaleniem właśnie taki zabieg + robiłem 3 razy test wszystkich układów z grupy silnika ( włącza się pompa w baku i to pod furą i całe powietrze ci wywali )
Jak coś mam ładny opis system CR tego samochodu mogę ci podesłać wszystko opisane jak na dłoni :)
_________________
Chętnie pomogę :)
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-01-10, 16:39   

No jakbyś mógł podeślij, będę wdzięczny

No a powiedzcie mi czy to, że tak dziwnie kręci to może to być przez to, że hydrauliki są puste? Tak przynajmniej tłumaczy mi to ten mój magik
 
 
A.kocinski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014
Posty: 81
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-01-10, 18:07   

To gada głupoty , gdyby hydraulika była pusta zawory by się nie otwierały i silnik miał by podobnie lub bardziej ciężko się obracać , druga sprawa jak ci dobrze kręci szybko naleje do nich olej i temat jest z głowy...
Jak chcesz sprawdzić czy zawory się otwierają zobacz sobie na wlocie powietrza do filtra czy jest wyczuwalne podciśnienie , powinno ładnie ssać
Jak na mój gust to masz problem z paliwem , trzeba dziada dobrze odpowietrzyć
Tylko pewności nie ma że wszystko dobrze zrobił to NIE próbuj plakiem
Jak kręci jest cicho nic nie wali stuka puka ??
U mnie jedna głowica była o 180stopni przerąbana na rozrządzie i też palił tylko dymu było przy tym jak by się fabryka ogumienia paliła i walił jak ktoś by młotkiem naparzał w blok...
Jak dla mnie to są dwa tematy albo nie daje paliwa , albo przepierdzielił na rozrządzie za późno zamyka zawory....
Tam by zblokować wał trzeba się naszarpać
Wkręca się blokadę w blok silnika , ciekawe czy to zrobił czy poleciał w kulki i tylko zablokował wał jakoś a potem nieumiejętnie zgrał górę....
http://przeklej.org/file/....3l.V8.audi.zip tu masz te informacje
_________________
Chętnie pomogę :)
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-01-10, 21:13   

Słuchaj, zapewniał mnie, że blokady na rozrząd były założone.
Auto kręci bardzo ciężko, nawet jak ma matkę podpieta.
Jak to składał podobno 15 razy to sprawdzał przynajmniej tak mówił i nie ma podobno możliwości żeby się pomylił to jego słowa. Choć ja tam już w nic nie wierzę.
 
 
tx-didi 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Zdzislaw
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 29
Skąd: Krakow
Wysłany: 2016-01-10, 23:42   

A.kocinski napisał/a:
To gada głupoty , gdyby hydraulika była pusta zawory by się nie otwierały ...


naprawde myslisz ze 3.3 tdi jest z technologia 'multiair' fiata ?
 
 
A.kocinski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014
Posty: 81
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-01-11, 19:57   

Nie otwierały do końca , bo to tylko regulatory luzu zaworowego ( Mój błąd) <bezradny>
_________________
Chętnie pomogę :)
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-01-12, 19:32   

Panowie nadeszły pierwsze wieści:
Męczył się i odpowietrzał i auto odpalilo.
Chodziło podobno bardzo nie równo i po 2 min zgasł.
Próbował go znowu odpalić, ale qku zaniemogl.... Znowu
Twierdzi, że nadal jest zapowietrzony
 
 
A.kocinski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014
Posty: 81
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-01-12, 20:15   

Na twoim miejscu był bym przy odpaleniu , gość mnie się wydaje jest dość indywidualistą...
Żebyś nie zbierał korby czy panewek z miski , a 3.3 tdi ma bardzo długi dolot i od psiknięcia do zapalenia jest trochę czasu.... Jak dobrze za psika Plakiem może być ciekawie...
_________________
Chętnie pomogę :)
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-01-12, 20:55   

Wlasnie, że nie psiaka plakiem.
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-01-12, 22:06   

kolego mus102, wałki nowe z allegro czy uzywany oryginał?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-01-13, 10:24   

Nowe z allegro, pytałem też o nowe ori, ale cena powalila.
Używanych nie chciałem
Kupiłem cały komplet z całą hydrauliką

Orientuje się ktoś czy stare można gdzieś odsprzedać? Dwa są wytarte, ale drugie dwa całkiem ok
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-13, 12:01   

mus102, Naprawde rozważ propozycje szeryfisch, bo bedziemy tu gdybać do wiosny a ty bedziesz miał A8 w teorii tylko.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-01-13, 14:07   

a cos się ruszyło w ogóle. Udało się odpowietrzyć????
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-01-13, 15:14   

a może te wałki są coś nie tego <hmm>
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.