Autor |
Wiadomość |
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-01-13, 18:41
|
|
|
Jest diagnoza.... Brak ciśnienia paliwa.
Robił testy i wg testów pompa chodzi, a paliwo pompie jakby chciała a nie mogła.. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-13, 18:44
|
|
|
Więc zmień jeszcze pompe-może paść. |
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-01-13, 19:11
|
|
|
Ale chodzić chodzi oczywiście pompa, może być tak, że chodzi a nie pompuje paliwa?
Dobra dziś dzwoniłem do magika, paliwo dochodzi do filtra i z filtra wychodzi, pierwsza opcja pompa zebatkowa jeśli nie to to została pompa wysokiego cisnienia, może by to wyjaśniło wieczny błąd ciśnienia paliwa co wcześniej raz się pojawiał a raz nie. |
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-01-14, 15:48
|
|
|
W przewodzie między pompą zębatkową a pompą wysokiego ciśnienia brak paliwa ...
Jakieś pomysły? |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-01-14, 19:25
|
|
|
Czy pompa w zbiorniku działa po przekręceniu kluczyka i napełnia zbiornik wstępny
CZy zębatkowa pompa ma napęd z wałka i czy ona zasysa paliwo ze zbiornika?
czy dobrze podłączone są węże na niej ,,in" i ,,out"
Sprawdź zawór ten znajduje się pod progiem pasażera obok pompki elektrycznej
|
_________________
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-01-14, 21:26
|
|
|
nie no zajebiscie!! Diagnoza po tygodniu? Przeciez niskie cisnienie paliwa powinno wyjsc po pierwszym zapieciu komputera.
Tylko niby dlaczego skoro silnik odpalał przed robotą?
Moim zadaniem babol tkwi w wałkach - zakładalem je do kilku 3.3 i wiem ze są problemy. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-01-14, 22:20
|
|
|
mus102, weź Ty to auto w końcu zabierz od magika i zawies do kogos kto Ci to ogarnie w 1-2dni, jak np. szeryfisch, lub ktos z Katowic...nie chce krakać, ale żeby ten koles nie narobił większgo rabanu niż już jest... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-01-14, 22:33
|
|
|
Dlatego ciągle sie bede upierał że wałki. Podczas braku synchronizacji paliwa nie poda niestety. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-01-14, 22:40
|
|
|
Dlaczego nie poda? To jest pompa mechaniczna na walku, kręci się z wałkiem.
A od niej nie idzie wogole paliwo dalej.
Czyli teoretycznie musiała by się nie kręcić |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-01-15, 09:08
|
|
|
mus102 napisał/a: | Dlaczego nie poda? To jest pompa mechaniczna na walku, kręci się z wałkiem. |
Chodzi mi że nie poda na wtryskiwaczach.
Podczas kręcenia rozrusznikiem paliwo powinno być pompowane od zbiornika. Jeżeli jest brak synchronizacji to sterownik odcina podawanie paliwa, a ma czym odciąć bo są 2 pompy elektryczne (z czego jedna pompuje tylko do takiego kosza w zbiorniku) i 2 zawory.
Popatrz na schemat.
Podłącz zbiornik z ON pod pompę zębatkowąna wejściu wtedy pominiesz wszystko i zobaczysz czy podczas kręcenia rozrusznikiem pompa podaje paliwo, sprawdź czy wszystko jest dobrze podłączone?
Jak silnik kręci? czy czuć sprężanie?
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-01-15, 15:00
|
|
|
No właśnie jak dla mnie to kiepsko kręci wg tego co było przed naprawą.
Znaczy wolno strasznie, magik tłumaczy to tym, że to wszystko jest na pół suche i nowe, do tego twierdzę, że kręci jakby nie miał kompresji, słyszałem odpowiedź, że hydrauliki są puste i tak może być.
Inna sprawa to taka czy jeśli by były źle założone wałki co mechanik wyklucza to nie musiałby wyskoczyć błąd z czujnika wału i wałków rozrządu? brak synchronizacji itp.
Dodam jeszcze, że na początku auto odpaliło, co prawda nie chodziło równo, chodziło jakby zapowietrzone kulało, chodził z 2min i umarł.
Przed naprawą już borykałem się z problemem odpalania szczególnie na gorącym silniku i jak po stał kilka dni, wtedy dłużej kręcił.
Wyskakiwał wtedy błąd ciśnienia paliwa, padło na czujnik, wymieniłem, ale i tak błąd od czasu do czasu wyskakiwał i jak pojawiał się błąd auto długo kręciło.
Jak błędu nie było odpalał od strzała nawet na gorącym silniku. |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-01-15, 15:47
|
|
|
Jeżeli zapalił i zgasł po 2 min to skończyło mu się paliwo w Koszu pompy.
(tak przypuszczam)
Sprawdzałeś czy po przekręceniu silnikiem leci z filtra paliwa ON? Nie tylko czy jest paliwo tylko czy leci.
podłącz bezpośrednio bańke z paliwem pod pompe zębatkową i próbuj odpalić..
Jeżeli odpalił i pochodził to wałki zapewne są jakotako złożone.
Jeżeli wolno kręci rozrusznik to nie zapali. silnik potrzebuje dobrego pierdyknięcia.
prześledź drogę paliwa |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-01-15, 15:55
|
|
|
No paliwo leci z wylotu filtra, jak można to tak nazwać.
Ciągłym strumieniem nie leci, tylko tak jakby przerywanymi strugami .... szału nie ma. Choć szczerze nie wiem jak powinno to lecieć
No, ale to czemu tak słabo kręci skoro przed naprawą kręcił wręcz 2 razy szybciej, dodam, że nie dawno był też rozrusznik regenerowany |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-01-15, 17:25
|
|
|
Powinno lecieć ciągle, albo masz nieszczelność w przewodach paliwowych albo masz coś w koszu paliwa uwalone albo pompka walnięta w zbiorniku. dolej paliwa ponad polowe zbiornika |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-01-16, 08:11
|
|
|
No czekamy do wtorku, zobaczymy co wymysli... wskazówki przekazałem |
|
|
|
|
|