Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.3TDI ] Wymiana wałków bez demontażu glowic  
Autor Wiadomość
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-02-21, 12:30   

czaszkin77, też odnoszę takie wrażenie.

Jak mógł sprawdzić kompresję bez wałów? skąd niby cylinder miał zassać powietrze jak zawory pozamykane, tłok ruchem w dół wytwarzał podciśnienie a w góre minimalne ciśnienie.
Zmierz kompresję na założonych wałkach. nie rwij czapek bez pewności
Żadnych tam klapek nie ma w kolektorze oprócz 2 przepustnic gaszaków (żeby nie telepało silnikiem podczas gaszenia)
_________________

 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-02-21, 13:00   

Może inaczej, nie kompresję a szczelność zaworów.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-02-21, 14:13   

Wiesz co, ja nie wiem czy Ty nie wiesz co tutaj piszesz, czy Twoj mechanik nie wie co robi. Jakim cudem stwierdzil przedmuchy do kolektor a ssacego? bez zalozonych walkow krecil silnikiem na podstawie tego stwierdzil ze masz obie glowice do regeneracji tak? Jak tak w rzeczywistosci bylo to zabieraj od niego ten samochod poki jeszcze cokolwiek da sie z nim zrobic.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-21, 14:15   

Ja tamsie nie znam ale zawsze sie sprawdzało kompresje zwyczajnie gdy wsio w rozrzadzie sie kreci i braki kompresji wskazywały nieszczelność. Proste jak budowa cepa.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-02-21, 14:29   

a trzeba było zawieźć do szeryfischa do Wrocka i już być od ponad miesiaca smigał autem zadowolony...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-02-21, 16:09   

Wyciągnął wtryski, w miejsce wtrysku wkręcić szczelnie jakieś urządzenie i powietrzem pod ciśnieniem do cylindra. Wyraźnie było słychać jak powietrze sp....ala przez dolot a w innych cylindrach przez wydech.

Może to prymitywne sprawdzenie, ale czy nie powinno być szczelnie??? A nie było.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-02-21, 17:17   

Jeżeli zrobił tak bez wałków to ok. Bo w takim przypadku powinno być szczelnie bo wszystkie zawory są pozamykane bez wałków.
Najprawdopodobniej poprzedni magik źle złożył wałki i nastąpiła kolizja i zgięło zawory które teraz nie domykają.
Współczuję w takim wypadku.
_________________

 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-02-21, 17:47   

No od początku pisze, że bez wałków.
Silnik wcześniej odpalił, ale objaw był identyczny jak przed naprawą, glosnie tzw. Pufanie w dolot.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-02-21, 18:24   

mus102 napisał/a:
No już sugerował, że kompresja poszła w kolektor dolotowy, no ale miał pecha bo też rzekomo kompresję sprawdzał i wszystko było ok, więc nie wciśnięciu mi tego do buta.

Widać kto zawinił w takim razie
_________________

 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-02-21, 18:26   

Tyle jeszcze zrobię. Jutro będą wyciagane głowice. Zobaczymy
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-03-26, 07:01   

Witam po dłuższej przerwie.
Auto stoi dalej u mechanika <blee>

Głowice po remoncie, wszystkie uszczelki, śruby głowic itd. itp. nowe.
Wszystko ładnie po składane i lipa... auta nie idzie nadal odpalić.
Nie można odpowietrzyć układu.
Poszły wtryski do sprawdzenia i podobno wszystkie 8 to złom....
Za regenerację zaśpiewali kolejno za 4 od 350zł do 550zł a za drugie 4 po podobne jakiś starsze bebechy mają od 550zł w górę.
Oczywiści zabrałem je od nich bo już nie stać mnie by dać 6tyś za regenerację wtrysków.
Szukam używanych, ale znaleźć ciężko.

Po niżej przedstawiam wydruki z 4
Podobno z reszty nie dało się zrobić wydruków.... ja mam pecha <niechce>





A 400zł skasowali za sprawdzenie.

Już poszło 7500 na części a jeszcze wtryski...
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-03-26, 17:52   

ja mam uzywany komplet wtrysków jakby co. Głowki i wałki tez mam ...
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-03-26, 20:30   

Dzięki, ale już kupiłem.
W środę będą założone i mam nadzieję, że w końcu to odpali.

A patrząc na te wydruki może Mo ktoś zinterpretować stan wtryskow?
 
 
biały112 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 101
Skąd: Kielce-Łopuszno
Wysłany: 2016-04-14, 09:33   

mus102, i jak zakończyła sie Twoja historia?
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-04-14, 09:35   

Historia leci dalej w innym temacie, "Po małym remoncie nie można odpalić auta"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.