Autor |
Wiadomość |
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-02-21, 12:30
|
|
|
czaszkin77, też odnoszę takie wrażenie.
Jak mógł sprawdzić kompresję bez wałów? skąd niby cylinder miał zassać powietrze jak zawory pozamykane, tłok ruchem w dół wytwarzał podciśnienie a w góre minimalne ciśnienie.
Zmierz kompresję na założonych wałkach. nie rwij czapek bez pewności
Żadnych tam klapek nie ma w kolektorze oprócz 2 przepustnic gaszaków (żeby nie telepało silnikiem podczas gaszenia) |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-02-21, 13:00
|
|
|
Może inaczej, nie kompresję a szczelność zaworów. |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-02-21, 14:13
|
|
|
Wiesz co, ja nie wiem czy Ty nie wiesz co tutaj piszesz, czy Twoj mechanik nie wie co robi. Jakim cudem stwierdzil przedmuchy do kolektor a ssacego? bez zalozonych walkow krecil silnikiem na podstawie tego stwierdzil ze masz obie glowice do regeneracji tak? Jak tak w rzeczywistosci bylo to zabieraj od niego ten samochod poki jeszcze cokolwiek da sie z nim zrobic. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-21, 14:15
|
|
|
Ja tamsie nie znam ale zawsze sie sprawdzało kompresje zwyczajnie gdy wsio w rozrzadzie sie kreci i braki kompresji wskazywały nieszczelność. Proste jak budowa cepa. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-21, 14:29
|
|
|
a trzeba było zawieźć do szeryfischa do Wrocka i już być od ponad miesiaca smigał autem zadowolony... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-02-21, 16:09
|
|
|
Wyciągnął wtryski, w miejsce wtrysku wkręcić szczelnie jakieś urządzenie i powietrzem pod ciśnieniem do cylindra. Wyraźnie było słychać jak powietrze sp....ala przez dolot a w innych cylindrach przez wydech.
Może to prymitywne sprawdzenie, ale czy nie powinno być szczelnie??? A nie było. |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-02-21, 17:17
|
|
|
Jeżeli zrobił tak bez wałków to ok. Bo w takim przypadku powinno być szczelnie bo wszystkie zawory są pozamykane bez wałków.
Najprawdopodobniej poprzedni magik źle złożył wałki i nastąpiła kolizja i zgięło zawory które teraz nie domykają.
Współczuję w takim wypadku. |
_________________
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-02-21, 17:47
|
|
|
No od początku pisze, że bez wałków.
Silnik wcześniej odpalił, ale objaw był identyczny jak przed naprawą, glosnie tzw. Pufanie w dolot. |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-02-21, 18:24
|
|
|
mus102 napisał/a: | No już sugerował, że kompresja poszła w kolektor dolotowy, no ale miał pecha bo też rzekomo kompresję sprawdzał i wszystko było ok, więc nie wciśnięciu mi tego do buta.
|
Widać kto zawinił w takim razie |
_________________
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-02-21, 18:26
|
|
|
Tyle jeszcze zrobię. Jutro będą wyciagane głowice. Zobaczymy |
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-03-26, 07:01
|
|
|
Witam po dłuższej przerwie.
Auto stoi dalej u mechanika
Głowice po remoncie, wszystkie uszczelki, śruby głowic itd. itp. nowe.
Wszystko ładnie po składane i lipa... auta nie idzie nadal odpalić.
Nie można odpowietrzyć układu.
Poszły wtryski do sprawdzenia i podobno wszystkie 8 to złom....
Za regenerację zaśpiewali kolejno za 4 od 350zł do 550zł a za drugie 4 po podobne jakiś starsze bebechy mają od 550zł w górę.
Oczywiści zabrałem je od nich bo już nie stać mnie by dać 6tyś za regenerację wtrysków.
Szukam używanych, ale znaleźć ciężko.
Po niżej przedstawiam wydruki z 4
Podobno z reszty nie dało się zrobić wydruków.... ja mam pecha
A 400zł skasowali za sprawdzenie.
Już poszło 7500 na części a jeszcze wtryski... |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-03-26, 17:52
|
|
|
ja mam uzywany komplet wtrysków jakby co. Głowki i wałki tez mam ... |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-03-26, 20:30
|
|
|
Dzięki, ale już kupiłem.
W środę będą założone i mam nadzieję, że w końcu to odpali.
A patrząc na te wydruki może Mo ktoś zinterpretować stan wtryskow? |
|
|
|
|
biały112
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 26 Gru 2015 Posty: 101 Skąd: Kielce-Łopuszno
|
Wysłany: 2016-04-14, 09:33
|
|
|
mus102, i jak zakończyła sie Twoja historia? |
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-04-14, 09:35
|
|
|
Historia leci dalej w innym temacie, "Po małym remoncie nie można odpalić auta" |
|
|
|
|
|