Autor |
Wiadomość |
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-01-22, 08:44
|
|
|
Odpalił wczoraj auto, chodziło nie równo na wolnych obrotach, po dodaniu gazu gaslo jakby brak paliwa, błędów brak, teraz czekamy na pompe do baku, z wtryskow dalej paliwo nie leci tak jak powinno, czemu ten silnik nie umie się sam odpowietrzyć... |
|
|
|
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-01-22, 09:49
|
|
|
Bo w sumie masz 3 pompy wstępne i bardzo skomplikowany układ paliwowy
Pompa w baku wysiadła ??
U mnie też tak się zdawało , jak ją wyciągnąłem i sprawdziłem okazało się że jest dobra
Ja u siebie podpinałem pompy na krótko z bezpieczników...
Najpierw ta w baku , może działać spokojnie cały czas aż do samodzielnego rozruchu
Ona pracuje ciągle gdy silnik jest odpalony
Po jakiś 5 min jak już nie będziesz słyszał bąbelków w baku odpalasz druga pompę tą pod progiem co jest...
I dalej to już kręcenie i czekanie aż się odpowietrzy pompa CR
Gdzieś czytałem że odpowietrzają układ pompą vacuum , ale jak dokładnie to robią nie pamiętam....
Bezpieczniki od tych pomp są na ściance wnęki nóg pasażera
Jak masz instrukcję to dojdziesz które to , plusik z aku i wio
Polecam założyć z 10A bezpiecznik na kabelek gdyby coś poszło nie tak |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-01-23, 07:19
|
|
|
Nie wiem czy wysiadła, ale od zawsze był problem z ciśnieniem paliwa, wymieniłem nawet czujnik ciśnienia paliwa, i Wtyczkę bo była jakaś połamana, o jak chodziła pompa promowa to było ją słychać jakby chrobotanie, może przez to, że stał tyle czasu to zdechł sam nie wiem...
W każdym razie paliwo coś kiepsko leci i z filtra i z wtryków, choć podobno już lepiej niż ostatnio.
Tylko dlaczego to jest taki problem z odpowietrzeniem tego szajsu... |
|
|
|
|
ahadam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 58 Dołączył: 26 Lip 2009 Posty: 277 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2016-01-23, 08:21
|
|
|
Bo nie podają pompy właściwej ilości paliwa , mi jak pakiwo zamarzło przy -35 paliwo dochodziło z pęcherzykami powietrza i dupa. Po odmrożeniu sam zagadał bez jakiegokolwiek odpowietrzania. |
_________________ Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka |
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-01-23, 08:23
|
|
|
No a teraz też te pogody są jakie są, auto stoi cały czas na placu już tyle czasu więc... |
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-01-27, 18:32
|
|
|
Pompa wysokiego cisnienia nie zaciąga paliwa.
Wszystkie pompy zostalym pominięte także ta pompa na walku i dupa. |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-01-28, 10:11
|
|
|
Rany, bo pompa wysokiego cisnienia sama ci paliwa nie zaciągnie. Do niej paliwo ma trafić a ona ma podbić cisniene. Adran wyżej Ci napisał co trzeba zrobić i w jakiej kolejności, to mechanik zrobil dokładnie na odwrót ...... |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-01-28, 10:30
|
|
|
Podobno lecieli po kolei, pompy były podłączone na krótko, i do pompy wysokiego ciśnienia paliwo dochodzi, ale już nie wychodzi.... przynajmniej tak to zrozumiałem... mają jakąś na podmianę więc skoro tak stwierdził to niech rozbiera cały przód... heh |
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-02-03, 20:39
|
|
|
Mam newsa, jest możliwe, że Przez wolne kręcenie rozrusznika auto nie chce odpalić ani odpowietrzyć się?
Co się okazało, heh, że rozrusznik jest odkrecony, popuszczony i jakby kantniety, Przez co może źle się zazębiac i silnik słabo kręci.
Dodam, że rozrusznik też był regenerowany, ale u innego magika z którego nie byłem zbytnio zadowolony. |
|
|
|
|
biały112
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 26 Gru 2015 Posty: 101 Skąd: Kielce-Łopuszno
|
Wysłany: 2016-02-03, 23:22
|
|
|
Mi jak robili auto to też robili rozrusznik bo mówili że przez to słabe kręcenie jest słabe ciśnienie i dlatego nie łapie |
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-02-04, 05:00
|
|
|
Czyli jest taka możliwość... |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-02-04, 21:17
|
|
|
W tym modelu nie da rady zle założyc rozrusznika... Co nie zmienia faktu, ze jak wolno kreci to nie zrobi cisnienia na listwie, tak jak w kazdym CR. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-02-05, 16:26
|
|
|
No to będzie ten problem, rozrusznik jest luźny, tylko skoro już musi się do tego dostać żeby go odkręcić to może lepiej żeby go wyjął i sprawdził?.
Choc był jakiś rok temu regenerowany.... |
|
|
|
|
biały112
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 26 Gru 2015 Posty: 101 Skąd: Kielce-Łopuszno
|
Wysłany: 2016-02-05, 20:57
|
|
|
mógł być regenerowany ale jak był dużo i długo kręcony to był przegrzewany i po nim |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-02-05, 21:02
|
|
|
A pewnie ostatnimi czasy pan nie oszczędzał tego rozrusznika bo auto nie chciało gadać.
Zjarać można łatwo. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|