Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.3TDI ] Wymiana wałków bez demontażu glowic  
Autor Wiadomość
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-01-22, 08:44   

Odpalił wczoraj auto, chodziło nie równo na wolnych obrotach, po dodaniu gazu gaslo jakby brak paliwa, błędów brak, teraz czekamy na pompe do baku, z wtryskow dalej paliwo nie leci tak jak powinno, czemu ten silnik nie umie się sam odpowietrzyć...
 
 
A.kocinski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014
Posty: 81
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-01-22, 09:49   

Bo w sumie masz 3 pompy wstępne i bardzo skomplikowany układ paliwowy :)
Pompa w baku wysiadła ??
U mnie też tak się zdawało , jak ją wyciągnąłem i sprawdziłem okazało się że jest dobra :)
Ja u siebie podpinałem pompy na krótko z bezpieczników...
Najpierw ta w baku , może działać spokojnie cały czas aż do samodzielnego rozruchu
Ona pracuje ciągle gdy silnik jest odpalony
Po jakiś 5 min jak już nie będziesz słyszał bąbelków w baku odpalasz druga pompę tą pod progiem co jest...
I dalej to już kręcenie i czekanie aż się odpowietrzy pompa CR
Gdzieś czytałem że odpowietrzają układ pompą vacuum , ale jak dokładnie to robią nie pamiętam....
Bezpieczniki od tych pomp są na ściance wnęki nóg pasażera :)
Jak masz instrukcję to dojdziesz które to , plusik z aku i wio :)
Polecam założyć z 10A bezpiecznik na kabelek gdyby coś poszło nie tak :)
_________________
Chętnie pomogę :)
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-01-23, 07:19   

Nie wiem czy wysiadła, ale od zawsze był problem z ciśnieniem paliwa, wymieniłem nawet czujnik ciśnienia paliwa, i Wtyczkę bo była jakaś połamana, o jak chodziła pompa promowa to było ją słychać jakby chrobotanie, może przez to, że stał tyle czasu to zdechł sam nie wiem...
W każdym razie paliwo coś kiepsko leci i z filtra i z wtryków, choć podobno już lepiej niż ostatnio.
Tylko dlaczego to jest taki problem z odpowietrzeniem tego szajsu...
 
 
ahadam 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 58
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 277
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-01-23, 08:21   

Bo nie podają pompy właściwej ilości paliwa , mi jak pakiwo zamarzło przy -35 paliwo dochodziło z pęcherzykami powietrza i dupa. Po odmrożeniu sam zagadał bez jakiegokolwiek odpowietrzania.
_________________
Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-01-23, 08:23   

No a teraz też te pogody są jakie są, auto stoi cały czas na placu już tyle czasu więc...
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-01-27, 18:32   

Pompa wysokiego cisnienia nie zaciąga paliwa.
Wszystkie pompy zostalym pominięte także ta pompa na walku i dupa.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-01-28, 10:11   

Rany, bo pompa wysokiego cisnienia sama ci paliwa nie zaciągnie. Do niej paliwo ma trafić a ona ma podbić cisniene. Adran wyżej Ci napisał co trzeba zrobić i w jakiej kolejności, to mechanik zrobil dokładnie na odwrót ......
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-01-28, 10:30   

Podobno lecieli po kolei, pompy były podłączone na krótko, i do pompy wysokiego ciśnienia paliwo dochodzi, ale już nie wychodzi.... przynajmniej tak to zrozumiałem... mają jakąś na podmianę więc skoro tak stwierdził to niech rozbiera cały przód... heh
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-02-03, 20:39   

Mam newsa, jest możliwe, że Przez wolne kręcenie rozrusznika auto nie chce odpalić ani odpowietrzyć się?
Co się okazało, heh, że rozrusznik jest odkrecony, popuszczony i jakby kantniety, Przez co może źle się zazębiac i silnik słabo kręci.
Dodam, że rozrusznik też był regenerowany, ale u innego magika z którego nie byłem zbytnio zadowolony.
 
 
biały112 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 101
Skąd: Kielce-Łopuszno
Wysłany: 2016-02-03, 23:22   

Mi jak robili auto to też robili rozrusznik bo mówili że przez to słabe kręcenie jest słabe ciśnienie i dlatego nie łapie :/
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-02-04, 05:00   

Czyli jest taka możliwość...
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-02-04, 21:17   

W tym modelu nie da rady zle założyc rozrusznika... Co nie zmienia faktu, ze jak wolno kreci to nie zrobi cisnienia na listwie, tak jak w kazdym CR.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-02-05, 16:26   

No to będzie ten problem, rozrusznik jest luźny, tylko skoro już musi się do tego dostać żeby go odkręcić to może lepiej żeby go wyjął i sprawdził?.
Choc był jakiś rok temu regenerowany....
 
 
biały112 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 101
Skąd: Kielce-Łopuszno
Wysłany: 2016-02-05, 20:57   

mógł być regenerowany ale jak był dużo i długo kręcony to był przegrzewany i po nim :)
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-02-05, 21:02   

A pewnie ostatnimi czasy pan nie oszczędzał tego rozrusznika bo auto nie chciało gadać.
Zjarać można łatwo.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.