Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.3TDI ] Wymiana wałków bez demontażu glowic  
Autor Wiadomość
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-01-06, 15:57   [D2 00 3.3TDI ] Wymiana wałków bez demontażu glowic

Witam panowie, jak w temacie da radę wymienić wałki z całą hydrauliką nie zdejmując głowic?
Mam auto u mechanika który właśnie któryś dzień męczy się żeby założyć wałki i słyszałem różne opinie między innym, że nie da się tego po składać jeśli się głowicy nie zdejmij ze względu na mnogość części które podczas montażu wałków lubią spadać..
Doradzcie jak to ogarnąć bo wywaliłem na walki i uszczelki 4500 a auto dalej stoi.
Ręce normalnie opadają mi już.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-01-06, 16:16   

ja u siebie demnotowalem walki i zadej glowicy nie trzeba bylo sciagac. Jedynie co to caly rozrzad musi isc w dol i to wszystko. W sumie diesla nie mialem ale konstrukcyjnie jest podobnie. Gorne panewki trzeba odkrecic i walki w gore.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-01-06, 16:17   

Da rade to zrobić bez sciągania głowic bo niby po co.
I tak możesz mieć kilka części już na dole silnika jak hydraulika i walki zużyte były.
_________________

 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-01-06, 16:20   

Ale chodzi mi o montaż, bo zdemontować się dało, tylko jest problem ze złożeniem tego bo trzeba dwa walki wkładać jednocześnie a pod nimi jest pełno części dzwigienki, pestki, i przy próbie nałożenia wałków zawsze coś spadnie i od nowa przez to, że głowice są pod dużym kontem
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-01-06, 16:21   

To podpowiedzieć panowie jak to zrobić, a co do części to masz rację były już w misce
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-01-06, 16:21   

mus102 napisał/a:
ie da się tego po składać jeśli się głowicy nie zdejmij ze względu na mnogość części które podczas montażu wałków lubią spadać..


tak to mozna ze wszystkim tlumaczyc. Trzeba po prostu uwazac i tyle. Kazdemu moze sie zdazyc srobke upuscic (mi np. wpadla pod nastawnik <faktycznie> ) ale sa przyzady (magnesy itp.) i wszystko mozna ogarnac. Chyba ze koles chce cie jeszcze na uszczelki pod glowica naciagnac ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-01-06, 16:25   

Ja już sam nie wiem, tyle kasy co już poszło w to auto to nie chce nawet o tym gadac, już się nawet sprzedawać nie opłaca, Najpierw stało od sierpnia do listopada, jak zrobił to Pochodziło 2 dni i walki huj strzelił, teraz już znowu stoi miesiąc.
Jak się wziął za niego to znów usłyszałem że jest problem bo mu to wszystko spada, a jak dzwonie to nie odbiera już nawet tel. A nie chce tam jechać bo tylko dym zrobię znowu
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-01-06, 16:27   

Pestki kolego są magnetyczne jak wszystko poskładasz do kupy i równo to wałki bez problemu założysz, akurat nie robiłem tego w V8 ale słynne V6 2.5 TDI bez problemu.
Ważne oby bez pośpiechu i równo dokręcać wałki no i zgrać je na znakach
_________________

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-01-06, 16:32   

popytaj chopakow tu o dobrego ogarnietego mechanika, nawet jabys mial do Katowic tachac na lawcie, bo tak to koejne tygodnie jak nie miesiace bedzie stac, a jak zrobi to nie wiadomo czy bedzie ok, jak piszesz ze
mus102 napisał/a:
jak zrobił to Pochodziło 2 dni i walki huj strzelił, teraz już znowu stoi miesiąc.


z tego co widze to w cale nie jest tam nic tak ciezkiego, fakt, faktem jest pare dupereli ale przez dobrego fachowca do ogarniecie w jeden, max dwa dni...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-01-06, 16:37   

No tylko Przedtem nie stał na walki
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-01-06, 16:44   

kolego wałki masz zdjęte ustaw wał w położenie TDC (kręcąc wałem korbowym bez wałków nic nie stanie się dla silnika.

Następnie wkładasz popychacz który napewno nie wypadnie z głowicy, zakładasz pestke na trzonek zaworu i dzwigienkę na pestkę i popychacz (dzwigienka ma zagłębienie na popychacz a pestaka ma ranty boczne który nie pozwalają dzwigience przesunąć się na bok, więc trzeba być pierdołą i podbić to do góry tak żeby spadło)
_________________

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-01-06, 16:52   

no jak pech to pech. Pododnie mialem , tylko ze u mnie napinacz sie skichal i zawor sie wygiał. Główka do góry pełna obróbka i koszta podobne.

masz tu jeszcze schematy jak to wygląda itp dla tego magika, może pomoże. W sumie po niemiecku ale na sląsku ogarniacie niemiecki, a mi sie teraz nie chce tłumaczyć :) (chyba że kto ma ELSE po polsku tu ) .

vw-wi___rl_A.de-DE.A02.5095.59.wi__23551210.xml_xsl=3.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 1066 raz(y) 193,77 KB

vw-wi___rl_A.de-DE.A02.5095.59.wi__23551207.xml_xsl=3.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 764 raz(y) 105,68 KB

_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-01-06, 16:54   

ciekawa sprawa dla Twojego magika, bo może nie wiedzieć, ze po założeniu walkow i skręceniu wszystkiego musi poczekać ok. 30min, zamin dopali silnik zeby sie wszystko ułożyło. Inaczej pójdzei po zaworach...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-01-06, 17:24   

martin_rs4 napisał/a:
ciekawa sprawa dla Twojego magika, bo może nie wiedzieć, ze po założeniu walkow i skręceniu wszystkiego musi poczekać ok. 30min, zamin dopali silnik zeby sie wszystko ułożyło. Inaczej pójdzei po zaworach...

;) przez 30 min to on paska nie zdąży założyć zapewne
_________________

 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2016-01-06, 17:46   

mus102 , umów się i zajedź se z tym samochodem do Tyrny, do Harbutowic jakoś daleko nie masz, ludzie do niego ze środka PL jeżdżą, problem akurat z terminami.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.