Autor |
Wiadomość |
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-01-08, 23:10
|
|
|
To nie jest wina auta tylko mechanika który nie ogarnia tematu.
V8 TDI to nie jest 1.9 TD
Jak gość nie zna się na robocie to po pierona się za nią bierze.
Ja nigdy nie biorę się za coś co wiem, że nie dam sobie rady lub nie znam tematu.
Nie raz się sparzyłem. I sporo się nauczyłem na niektórych autach ale nigdy nie wchodzę do wody która nie jest mi znana.
Wstaw do kogoś kto wie i zna te silniki.
A pan mechanik co na to ?
Auto przecież dojechało o własnych siłach a teraz nie pali ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-01-08, 23:23
|
|
|
Na bank czegoś nie poskładał, albo źle ustawił. Skoro już tyle smigasz i nic się nie dzialo, auto odpalało to wniosek jeden.... Pan mechanik się nie zna...
Skoro auto przyjechało o własnych siłach i robione było zupełnie co innego to powinno o własnych siłach opuścić to miejsce...(o ile oczywiście wszystko dobrze poskładane) |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-01-08, 23:42
|
|
|
mus102 napisał/a: | Podlaczyl kompa i wypaliło mu błąd
"brak ciśnienia paliwa czy błąd ciśnienia paliwa |
Jaki dokładnie kod błędu, jest nadzieja że to czujnik, pompa a nie zawory. Niech sprawdzi jeszcze ciśnienie. Miał jakąś serwisówkę do składania tego 3.3tdi czy robił to doświadczalnie? |
_________________
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-01-08, 23:48
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Miał jakąś serwisówkę do składania tego 3.3tdi czy robił to doświadczalnie? |
Hyhy Krzychu a jak sądszisz po przeczytaniu tego tematu |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-01-09, 00:25
|
|
|
Jak silnik kręci tak jak by kompresji nie mial to moze byc grubszy problem. A swiece zarowe wykrecal moze i nie powkladal ich w ogole ? No sam nie wiem co moze byc. Kompresje trzeba najpierw zmierzyc a potem dopiero wnioskowac dalej. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-01-09, 00:46
|
|
|
martin_rs4, sądząc po problemie nie ogarnął szwabskiego i kolorowanek. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
ahadam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 58 Dołączył: 26 Lip 2009 Posty: 277 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2016-01-09, 01:07
|
|
|
mechanik do d....................py |
_________________ Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka |
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-01-09, 07:51
|
|
|
Zgadzam się z wami w 100%.
Pytałem go czy da radę to zrobić, zapewniał, że tak, że już skladal taka tylko 2,5 V6
Przedtem robił inne rzeczy w niej jak wymianę rozrządu, wymieniał chlodniczke oleju, całe hamulce, też był problem z czujnikiem ciśnienia paliwa, wymieniłem go ale była wtyczka rozwalona, kupiłem teraz, przelutowywal.
Wydawało mi się, że koleś ogarnięty jest.
Teraz to musi to zrobić, nie będę płacił dwa razy. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-01-09, 09:51
|
|
|
Napierdniczaj gościa a jeśli nie wie jak to zrobić to niech się przyzna. Ale mało kto potrafi przyznać się, że nie wiem jak to naprawić.
Będzie cudował, kombinował, modził, rozbabra wszystko i narobi większego bałaganu.
Postaw mu warunek, że jeśli do końca przyszłego tygodnia nie zrobi auta to wstawiasz do innego a on pokryje koszta naprawy.
Znając życie, zaraz powie, że wszystko jest ok. Po prostu nagle się coś uszkodziło innego i to nie ma związku z naprawą którą wykonał. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-01-09, 10:23
|
|
|
No już sugerował, że kompresja poszła w kolektor dolotowy, no ale miał pecha bo też rzekomo kompresję sprawdzał i wszystko było ok, więc nie wciśnięciu mi tego do buta.
Zobaczymy.
Najgorsze jest to, że auto pilnie jest mi potrzebne a tu h.j nie ma auta. |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-01-09, 13:13
|
|
|
Wg mnie nie zegrał wałków w głowicach względem siebie.
Zapytaj go jak ustawiał wałki względem siebie? |
_________________
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-01-09, 22:53
|
|
|
kolego mus102 mam dwie propozycje:
-przyciagnij to auto do mnie, masz raptem 150km. Masz gwarancje ze wyjedzie o własnych siłach.
-ja je kupie od ciebie tak jak stoi
BTW a co mu zapłaciłes skoro fura nie robi? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-01-09, 23:17
|
|
|
Najpierw wymienił rozrząd, klocki przód i tył, zregenerowal zaciski z tyłu wraz z tloczkami, wymienił chlodniczke oleju, gumy na przegubie, tarcze były przetoczone, Termostat, czujnik ciśnienia paliwa, Pompa woda, olej wsp., płyn w chłodnicy, wyszło to wszystko jakieś 3tys, kilka miesięcy wcześniej prawe turbo, zregenerowany rozrusznik, olej, 2tys, teraz kupiłem wałki z wszystkimi hydraulikami za ponad 4tys, które są włożone w silnik i kupa auto nie odpala choć przed wjazdem na lawete było odpalone i odwracalem je by laweciarz wziął je tyłem
Szkoda gadać normalbie |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-01-10, 09:46
|
|
|
Przed wymianą wałków to wszystko co zrobił to pikuś jest i generalnie sam mógłbyś to ogarnąc mając gdzie. Widocznie operacaja wymiany wałków w V8 go przerosła i facet sie po lrostu na Twoim aucie uczy, na czy ty tracisz czas , nerwy i pieniądze. Zawieź to auto do szeryfischa, lub innego kolegi z forum blisko Ciebie bo na serio bedziesz sie meczył niepotrzebnie... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-01-10, 10:07
|
|
|
Zwróć uwagę czy w wężu na lewej głowicy ( wąż paliwowy taki jasny widać w nim paliwo) jest zalany czy pusty , następnie zwróć uwagę czy jak kręcisz rozrusznikiem obroty na blacie rosną
Odpinał na pewno aku , zwróć uwagę czy gaśnie immo na blacie może straciło pamięć |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
|