Autor |
Wiadomość |
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2016-01-01, 19:48
|
|
|
Jarzma TRW BDA514 wycofane są z oferty już , jarzma OE - 8D0615425D są bardzo drogie. Są osoby na forum które mają właśnie tarcze z tyłu 300mm i jest wszystko wporządku , jest także osoba która ma adaptery do takich zacisków. |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-01-01, 19:59
|
|
|
robertas, skoro tarcze mają różne grubości (wspomniane 3,8mm) to i tak o jarzmo będzie ocierać. Z reguły nie ma tam więcej miejsca niż 1mm, musisz szukać tarcze identycznej grubości.
Ostatnio i u mnie skończyły się tylne heble, szukałem w katalogu ATE (800 stron) różnych tarcz, jarzm i zacisków. Znalazłem pewne podobieństwo w Passacie 3C ale, że czasu brakło bo Święta się zbliżały temat odpuściłem i kupiłem seryjne hamulce ATE. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2016-01-01, 20:11
|
|
|
danishow, no ja wiem ze bedzie obcierac, dlatego chce i tak kupic jarzma inne pod 22mm... Najbardziej mi chodzi o to czy zacisk z d2 po lifcie rozni sie jakos znacznie od przedlifta
michalwruszak, na forum byla mowa o jarzmach 8D0615425A, jestes w stanie sprawdzic mi ich cene??? |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2016-01-01, 20:31
|
|
|
Jeszcze te 200 zl za sztuke bylbym w stanie dac... Ale 600 to juz kuzwa gruba przesada
No nic jesli maja w gre wchodzic adaptery na 300 to wolalbym pokombinowac z 335
Z tym ze teraz jak na to patrze... Latwiej dorobic adapter pod 300... Wystarczy kawal 1cm blachy z odpowiednimi otworami i jest odsadzenie takie jak trzeba... A z tymi 335 jest 3,8 mm i ze zwyklej balchy nie da rady tego opanowac... Trzeba by juz sie bawic frezarkami itd...
Szukam dalej... jak cos wykombinuje to dam znaka A jesli nie znajde nic powyzej 310mm to odpuszczami i kupie seryjna pizzerinke |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2016-01-01, 20:35
|
|
|
Jest pare patentów na zrobienie hebli z tyłu ale najprostszy i najmniej kosztowny to opcja z tarcza 300mm . Pod 335mm chyba juz zacisk trzeba zmieniać , na taki od VW Phaeton |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2016-01-02, 14:07
|
|
|
Ja mam tarcze z s4 300 mm, do tego adapter grubości 12mm odsuwający zacisk o 15 mm i nic wiecej nie trzeba było zmieniać. Podeszły stare linki, zaciski, jarzma i przewody. Jezdze juz tak poł roku i jest ok. Najgorsze tylko w tym ze klocek nie łapie na całej szerokości tarczy (brakuje mu z 10 mm) ale jakos mi to nie przeszkadza.
Hamowanie z 50 km/h to 6.13m. SPrawdzone przez policję po wypadku w ubiegłym roku.
Z przodu 360 z D3. |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2016-01-02, 16:27
|
|
|
robertas napisał/a: | Ale ja chce jednak zeby bralo po calosci tarczy |
TO raz na jakis czas kątówka w dłoń <jezyk> |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-01-02, 19:24
|
|
|
robertas napisał/a: | Ale ja chce jednak zeby bralo po calosci tarczy |
Czyli zestaw z rs4 :p Miałem te jarzma rok temu, 1200 jakoś dawałem albo ciut więcej. Obecnie ma je Przekek21. Potrzebne są tylko jarzma i tarcza 312mm, reszta p&p.
Jeśli jesteś w czepku urodzony to szukaj jarzm pod 335mm, rs6 albo coś z tej ligi, mają ten sam rozmiar co D2 i bez przeróbki idzie pod zacisk phaetona.
Ostatnie wyjście to jarzmo z s5, adapter, linki z longa, zacisk phaetona i tarcza 335. Ja tak mam i goli jak złe
Możesz wykorzystać tarczę 310 i 335mm, całą ich powierzchnię pokryje zacisk z phaetona (ręczny na linkę) inne rozwiązania zostawiają pasek bliżej osi. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2016-01-02, 20:09
|
|
|
krzychu22.p1i, no dzieki ze sie wypowiedziales, bo na Twojej wypowiedzi mi tutaj zalezalo chyba najbardziej... Tak jak mowisz zeby tylko udalo sie zdobyc te jarzma i bylaby gitarka ale niestety mi do czepka daleko, wiec raczej jak juz to dorwe to i tak pewno przeplace... Poki co priorytetem jest powietrze... I cos czuje ze kupie zwykle tarcze |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-01-03, 06:17
|
|
|
Czekałem jak się temat rozwine
Też nie miałem szczęścia do tych p&p jarzm pod 335mm i musiałem strugać.. Od razu dla reszty piszę, źe wykonanie adapteru na jarzmie 335mm phaetona jest nie wykonalne, gdyby mieć pod 280 to wtedy tak bo otwory montażowe będą w bezpiecznych odległościach.
Po pracy temat wydzielę bo się bałagan porobi. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2016-02-02, 21:21
|
|
|
Ja się pochwale swoimi zaciskami od D3 a teraz pytanie czym skutecznie je wyczyścić ?
Malowane nie będą bo mam słoneczka to nawet nie będzie ich widac
Jaki papier ścierny będzie najlepszy ?
Zacisk z lewej strony troche wyczyszczony już
|
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-02-02, 21:45
|
|
|
Najlepiej czyści się padem do szlifowania/matowania karoserii przed malowaniem, takie coś w rodzaju gąbki ...nie wiem jak to po polsku się nazywa . Kupuje się w rolkach 10m albo na sztuki 12x12cm. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2016-02-02, 21:59
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Ja się pochwale swoimi zaciskami od D3 |
W koncu żeś i sobie sprawił takie hamulce |
|
|
|
|
|