Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2  
Autor Wiadomość
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-01-01, 19:48   

Jarzma TRW BDA514 wycofane są z oferty już , jarzma OE - 8D0615425D są bardzo drogie. Są osoby na forum które mają właśnie tarcze z tyłu 300mm i jest wszystko wporządku , jest także osoba która ma adaptery do takich zacisków.
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-01-01, 19:59   

robertas, skoro tarcze mają różne grubości (wspomniane 3,8mm) to i tak o jarzmo będzie ocierać. Z reguły nie ma tam więcej miejsca niż 1mm, musisz szukać tarcze identycznej grubości.
Ostatnio i u mnie skończyły się tylne heble, szukałem w katalogu ATE (800 stron) różnych tarcz, jarzm i zacisków. Znalazłem pewne podobieństwo w Passacie 3C ale, że czasu brakło bo Święta się zbliżały temat odpuściłem i kupiłem seryjne hamulce ATE.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2016-01-01, 20:11   

danishow, no ja wiem ze bedzie obcierac, dlatego chce i tak kupic jarzma inne pod 22mm... Najbardziej mi chodzi o to czy zacisk z d2 po lifcie rozni sie jakos znacznie od przedlifta ;)

michalwruszak, na forum byla mowa o jarzmach 8D0615425A, jestes w stanie sprawdzic mi ich cene???
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-01-01, 20:14   

robertas, Fakt mój błąd - podałem stary numer jarzm , aktualny jest ten 8D0615425A - ponad 600zl/1szt - więc dużo .
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2016-01-01, 20:31   

Jeszcze te 200 zl za sztuke bylbym w stanie dac... Ale 600 to juz kuzwa gruba przesada ;)

No nic jesli maja w gre wchodzic adaptery na 300 to wolalbym pokombinowac z 335 ;)

Z tym ze teraz jak na to patrze... Latwiej dorobic adapter pod 300... Wystarczy kawal 1cm blachy z odpowiednimi otworami i jest odsadzenie takie jak trzeba... A z tymi 335 jest 3,8 mm i ze zwyklej balchy nie da rady tego opanowac... Trzeba by juz sie bawic frezarkami itd...

Szukam dalej... jak cos wykombinuje to dam znaka ;) A jesli nie znajde nic powyzej 310mm to odpuszczami i kupie seryjna pizzerinke ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-01-01, 20:35   

Jest pare patentów na zrobienie hebli z tyłu ale najprostszy i najmniej kosztowny to opcja z tarcza 300mm . Pod 335mm chyba juz zacisk trzeba zmieniać , na taki od VW Phaeton
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2016-01-02, 14:07   

Ja mam tarcze z s4 300 mm, do tego adapter grubości 12mm odsuwający zacisk o 15 mm i nic wiecej nie trzeba było zmieniać. Podeszły stare linki, zaciski, jarzma i przewody. Jezdze juz tak poł roku i jest ok. Najgorsze tylko w tym ze klocek nie łapie na całej szerokości tarczy (brakuje mu z 10 mm) ale jakos mi to nie przeszkadza.
Hamowanie z 50 km/h to 6.13m. SPrawdzone przez policję po wypadku w ubiegłym roku.
Z przodu 360 z D3.
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2016-01-02, 14:33   

uszek, no wlasnie poki co to jedyna alternatywa... Ale ja chce jednak zeby bralo po calosci tarczy ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2016-01-02, 16:27   

robertas napisał/a:
Ale ja chce jednak zeby bralo po calosci tarczy ;)

TO raz na jakis czas kątówka w dłoń <jezyk>
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-01-02, 19:24   

robertas napisał/a:
Ale ja chce jednak zeby bralo po calosci tarczy ;)

Czyli zestaw z rs4 :p Miałem te jarzma rok temu, 1200 jakoś dawałem albo ciut więcej. Obecnie ma je Przekek21. Potrzebne są tylko jarzma i tarcza 312mm, reszta p&p.

Jeśli jesteś w czepku urodzony to szukaj jarzm pod 335mm, rs6 albo coś z tej ligi, mają ten sam rozmiar co D2 i bez przeróbki idzie pod zacisk phaetona.

Ostatnie wyjście to jarzmo z s5, adapter, linki z longa, zacisk phaetona i tarcza 335. Ja tak mam i goli jak złe :)

Możesz wykorzystać tarczę 310 i 335mm, całą ich powierzchnię pokryje zacisk z phaetona (ręczny na linkę) inne rozwiązania zostawiają pasek bliżej osi.
_________________
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2016-01-02, 20:09   

krzychu22.p1i, no dzieki ze sie wypowiedziales, bo na Twojej wypowiedzi mi tutaj zalezalo chyba najbardziej... Tak jak mowisz zeby tylko udalo sie zdobyc te jarzma i bylaby gitarka ;) ale niestety mi do czepka daleko, wiec raczej jak juz to dorwe to i tak pewno przeplace... Poki co priorytetem jest powietrze... I cos czuje ze kupie zwykle tarcze :/
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-01-03, 06:17   

Czekałem jak się temat rozwine :)

Też nie miałem szczęścia do tych p&p jarzm pod 335mm i musiałem strugać.. Od razu dla reszty piszę, źe wykonanie adapteru na jarzmie 335mm phaetona jest nie wykonalne, gdyby mieć pod 280 to wtedy tak bo otwory montażowe będą w bezpiecznych odległościach.

Po pracy temat wydzielę bo się bałagan porobi.
_________________
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-02-02, 21:21   

Ja się pochwale swoimi zaciskami od D3 :) a teraz pytanie czym skutecznie je wyczyścić ?

Malowane nie będą bo mam słoneczka to nawet nie będzie ich widac :)

Jaki papier ścierny będzie najlepszy ?

Zacisk z lewej strony troche wyczyszczony już



_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-02-02, 21:45   

Najlepiej czyści się padem do szlifowania/matowania karoserii przed malowaniem, takie coś w rodzaju gąbki ...nie wiem jak to po polsku się nazywa <bezradny> . Kupuje się w rolkach 10m albo na sztuki 12x12cm.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2016-02-02, 21:59   

michalwruszak napisał/a:
Ja się pochwale swoimi zaciskami od D3 :)


W koncu żeś i sobie sprawił takie hamulce <brawo>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.