Autor |
Wiadomość |
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-02, 22:05
|
|
|
No no tylko trza te drogie tarcze mieć Qrde ja sie zastanawiam czemu Dtrojkowicze tez narzekają?? |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2016-02-02, 22:46
|
|
|
Apophis napisał/a: | No no tylko trza te drogie tarcze mieć Qrde ja sie zastanawiam czemu Dtrojkowicze tez narzekają?? |
Oj tam oj tam podobne ceny do S-kowych tarcz Nie ma takiej tragedii. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-02-02, 23:47
|
|
|
danishow napisał/a: | Najlepiej czyści się padem do szlifowania/matowania karoserii przed malowaniem, takie coś w rodzaju gąbki ...nie wiem jak to po polsku się nazywa . Kupuje się w rolkach 10m albo na sztuki 12x12cm. |
Nie chodzi o wełnę stalową? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-02-02, 23:53
|
|
|
po co czyscic te ajzole przecie zaraz beda osrane |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-03, 03:51
|
|
|
Do zdjęcia czyścić.
A co do drogich tarcz to była aluzja mała bo sa w cenie tych co mam na aucie seryjnych |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-02-03, 22:47
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Nie chodzi o wełnę stalową? | Nie, nie ...to coś zupełnie innego. Zamieściłem foto z tym, że my w firmie mamy tylko szary i brązowy, nawet nie wiedziałem że jest jeszcze zielony.
schleifpad.jpg
|
|
Plik ściągnięto 31 raz(y) 73,55 KB |
|
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-02-04, 08:02
|
|
|
Aaa to to jest włóknina do zacierania Używam tego w pracy do wyczyszczenia noża jak się zaklei alu a nie chcę go wymieniać Fajnie to usuwa rdzę w połączeniu z płynem czyszczącym i jest super wydajne. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-02-04, 10:28
|
|
|
Ja tylko dodam cos od siebie tak dodatkowo. Ja na heblach z D3 jeżdżę w przedlifcie juz drugi miesiąc i moje spostrzeżenie jest takie - koniecznie do tej większej tarczy trzeba dać też większą osłonę. Przy dużej ilości błota pośniegowego czy mocnej ulewie na autostradzie pierwsze dohamowanie jest kiepskie (powiedzialbym ze na poziomie starych hebli). Drugie nacisniecie pedału jest juz super. Jak jest sucho to bez względu na temperaturę hebel po pierwszym wdepnięciu działa super. Nie zapominajcie o osłonach, ja ich nie dałem (nie dałem wiekszych bo mi to z glowy wylecialo) i teraz zaluję. Na pewno je dołożę na dniach. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-02-04, 12:03
|
|
|
Obowiazowo te oslony trzeba dac.Pottrafi wrecz nabudowac sie szklana warstwa brudu i tym samym hamowanie zanika na tej stronie |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-02-04, 21:39
|
|
|
Czyli co Bugalon, myślisz montować osłony od D3 czy eSkowe z D2 ? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-04, 21:43
|
|
|
No żescie wymyslili....więc od czego blacharke zakładać? |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-02-05, 07:45
|
|
|
z phaetona łącznie z kierownicą powietrza. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-02-05, 08:58
|
|
|
Olona ori D3 pasuje .
Po zamontowaniu na pasujace otowory 2lub3 wykonujesz jeszcze jeden usztywniajacy otwor na samej gorze blachy do zwrotnicy(wiercisz otowrek i gwintujesz na M5 ) i z bani |
|
|
|
|
|