Autor |
Wiadomość |
Judo
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2016-02-22, 10:25
|
|
|
Ok , jeszcze jedno pytanko, czy przewody hamulcowe również coś trzeba przerobić ? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-02-22, 10:30
|
|
|
Nie. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-02-22, 17:19
|
|
|
Zalezy gdzie, ja w przedlifcie przerabialem. Jedno ucho (wypustke) trzeba przyciąć jesli mamy zamiar zostawic oryginalna blache trzymajaca przewod z d3. D3 ma w innych miejscach blokady przewodu hamulcowego te przed przekrecaniem. Jedna blokade trzeba przyciac bo inaczej nie wejdzie przewod w blache. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-02-22, 22:40
|
|
|
U siebie zmieniałem komplet razem z blaszkami i przewodami, ori z D2 trzeba by było przerabiać a tego w układzie hamulcowym chciałem uniknąć. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-22, 22:44
|
|
|
Judo napisał/a: | czy przewody hamulcowe również coś trzeba przerobić ? |
krzychu22.p1i napisał/a: | Nie. |
danishow napisał/a: | ori z D2 trzeba by było przerabiać |
nie no chłopaki zdecydować sie prosze, bo podobno wszystko jest p&p |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-02-22, 23:02
|
|
|
By poprawnie zrobić upgrade na D3 trzeba zaopatrzyć się w to:
20150321_140747.jpg
|
|
Plik ściągnięto 152 raz(y) 96,8 KB |
|
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-22, 23:08
|
|
|
Ok, a jakie koszta tego są? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-02-22, 23:14
|
|
|
7 stron wcześniej.... http://www.a8team.pl/d2-0...1,90.htm#152035
Na powyższym zdjęciu są blaszki i przewody z D3. Jeśli masz blaszki już przy zaciskach to masz już 1/2 sukcesu. Możesz jak Wojtek napisał, wypiłować w blaszce oczko na nie symetryczną wypustkę albo zostawić jak jest i dać na ukos. Przewód w D2 jest bodajże 1cm dłuższy mimo to warto wymienić ze względu na wiek. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-22, 23:19
|
|
|
Dzieki Krzychu wszystko jasne |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-02-23, 09:15
|
|
|
Ja akurat usunalem jedna wypustke z przewodu hamulcowego (bo normalnie są tam dwie). Jedna zupelnie wystarcza zeby zablokowac przewod przed odkrecaniem. Całość włożyłem w oryginalne blaszki z D3 i smiga
Przewody dalem nowe z d2 (TRW) bo stare byly tak popękane ze nie moglem w to uwierzyc ..... jak by je ktos nożem ponacinal. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-02-23, 22:31
|
|
|
danishow napisał/a: | By poprawnie zrobić upgrade na D3 trzeba zaopatrzyć się w to:
20150321_140747.jpg
|
moge prosic o numery tych czesci ? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-24, 00:33
|
|
|
preston81 napisał/a: | moge prosic o numery tych czesci ? |
Tego tez ci brakło???? |
|
|
|
|
|
|
|
Judo
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2016-02-24, 09:59
|
|
|
Heja
No i po swapie , wielkie podziękowania dla kolegów którzy mi pomogli co do doboru części i dobrą radą mr_nuke , michalwruszak , daniell-gda , foss - na priv oraz tutaj koledzy w temacie
Było troche przebojów z dystansami, dwa razy podjeżdżałem na małe poprawki bo było bicie , ale wreszcie wszystko jest git.
Jeżeli chodzi o prelifta to wcale nie jest to takie plug&play do końca bo trzeba troszkę przerobić zwrotnice ( nie będzie już powrotu do starych hebli ) , nie pasują otwory pod osłony przeciwkurzowe oraz należy skrócić przewody hamulcowe, przerobić należy kostki od czujników zużycia klocków , reszta wchodzi ładnie pod oryginalne felgi 5 ramienne 17 . Felga wypełniona jest po brzegi
Napiszę dla potomnych co i jak żeby nie musieli tak szukać ( D2 prelift ze stalowymi zwrotnicami - NIE ALUMINIOWE ) :
Zaciski z jarzmami oraz tarcze 360 mm od D3 ( ja miałem z d3 4,2 TDI rok 2006 ) - 620
Osłony aluminiowe 4E0615311H oraz 4E0615312H ( pasują również te i są tańsze 4E0615311D 4E0615312D ) - 100
przetoczenie tarcz- 60
Dystanse przód i tył 4 szt 17 mm ( materiał troche przepłaciłem bo była sobota - wałek aluminiowy śr. 130 mm x 120 mm długość , pocięty na kawałki 4 x 40 mm ( warto wziaść jednak o średnicy 135 mm lub 140 mm bo otwory pod piastę na 130 mm są bardzo blisko krawędzi ) - 170 zł
Dystanse robocizna - 240 zł
Śruby 16 sztuk M14x1,5x45 mm - 112
Śruby zabezpieczające M14x1,5x45 mm 4 szt - 140 zł
Klocki TRW GDB1553 komplet przód - 270 zł
Czyli za same graty około 1700 wyszło.
Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-02-24, 19:03
|
|
|
Judo, sporo kasy. Trzeba było zwrotnice od FL i dwa wahacze dokupić, miałbyś znacznie mniej zachodu i dokładnie taki sam efekt |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|