Autor |
Wiadomość |
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-03-06, 14:53
|
|
|
preston81 napisał/a: | moge prosic o numery tych czesci ? | Sorki, jakoś przeoczyłem tego posta . Poniżej screen z potrzebnymi częściami ...ceny w Euro netto bez rabatu.
Dla nie znających niemieckiego przetłumaczyłem :
1. Uchwyt przewodu lewy
2. Uchwyt przewodu prawy
3. Przewód hamulcowy elastyczny (dostępny w zamienniku)
4. Śruba do uchwytu
5. Sprężyna do przewodu elastycznego (dostępna w zamienniku)
6. Przewód hamulcowy stalowy lewy
7. Przewód hamulcowy stalowy prawy
Bremse D3.JPG
|
|
Plik ściągnięto 93 raz(y) 50,11 KB |
|
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-03-06, 22:07
|
|
|
dzieki bardzo |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-03-06, 22:10
|
|
|
danishow napisał/a: | .ceny w Euro netto bez rabatu. |
matko i corko 200€ za same kabelki i zlaczni a gdzie tu jeszcze caly osprzet do swapa |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-03-06, 22:15
|
|
|
Ja zapłaciłem coś około 65 euro w ASO i do tego 28 euro za dwa przewody elastyczne Boscha ...musiałbym przekopać segregator z rachunkami |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-03-15, 17:32
|
|
|
Różnią się tylko drążki prowadzące (dolny tylni wachacz) i zwrotnice według ETKA. Bo wszystkie wachacze polifta są wypisane wśród części prelifta jeśli o to Ci chodzi (porównanie części do D2 pre i po lifa)
Jeżeli porównujesz do D3 to różnią się w sumie tylko początkiem 4D0/8D0/4E0 i literkami na końcu(wszystkie części). |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-03-22, 08:00
|
|
|
Też mi się tak wydaje. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-03-22, 08:47
|
|
|
no niestety ale dla mnie adaptery to slaby pomysl
1. cena
2. dluzsze sruby
3. dystanse z automatu na tyl trzeba dac
i robi sie juz 6 stow ponad
troche inna alternatywa bylby dwutlok z A6 C7 tez na duzej tarczy ktora ma 52mm glebokosci, dalo by to tyle ze dystans pod tarcze nie mialby 17mm ale okolo polowe tego wiec wtedy moze dystanse na tyl nie byly by wymagane az tak, ale z drugiej strony kosztuja 2-3 razy tyle co 2tlok z D3
takie jak te
http://allegro.pl/audi-a6...5770936587.html |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-03-22, 09:29
|
|
|
pioteros, czy zwrotnice z końcowka L też będą pasowaly? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-22, 09:52
|
|
|
Dystanse w D2 to akurat dość przydatna rzecz |
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-03-22, 15:28
|
|
|
przedliftowe L jedno ucho na jarzmo mają jak gdyby w jednej płaszczyżnie z czołem, ucho tworzy płaską powierzchnię zaraz za piastą |
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-04-08, 17:05
|
|
|
panowie czyli dobrze rozumiem że do zwrotnicy z 3.3 TDI W12 żeliwnej skoro podeszły zaciski i tarcze z FL to i z D3 360 mm podejdzie ? |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-04-08, 17:36
|
|
|
Dzięki michal o to mi chodziło już zamówiony zestaw z D3 360 mm bo juz mam dość pokrzywionego zwalniacza lucasa ! |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-04-09, 05:36
|
|
|
a nie bylo czasem jescze wiekrzych pzegubow w 3.3 i wiekszych lozysk ? 92mm ? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|