Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2  
Autor Wiadomość
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-03-06, 14:53   

preston81 napisał/a:
moge prosic o numery tych czesci ?
Sorki, jakoś przeoczyłem tego posta <faktycznie> . Poniżej screen z potrzebnymi częściami ...ceny w Euro netto bez rabatu.
Dla nie znających niemieckiego przetłumaczyłem ;) :
1. Uchwyt przewodu lewy
2. Uchwyt przewodu prawy
3. Przewód hamulcowy elastyczny (dostępny w zamienniku)
4. Śruba do uchwytu
5. Sprężyna do przewodu elastycznego (dostępna w zamienniku)
6. Przewód hamulcowy stalowy lewy
7. Przewód hamulcowy stalowy prawy

Bremse D3.JPG
Plik ściągnięto 93 raz(y) 50,11 KB

_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-03-06, 22:07   

dzieki bardzo
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-03-06, 22:10   

danishow napisał/a:
.ceny w Euro netto bez rabatu.


matko i corko 200€ za same kabelki i zlaczni a gdzie tu jeszcze caly osprzet do swapa <boisie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-03-06, 22:15   

Ja zapłaciłem coś około 65 euro w ASO i do tego 28 euro za dwa przewody elastyczne Boscha ...musiałbym przekopać segregator z rachunkami <hmm>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-03-15, 17:32   

Różnią się tylko drążki prowadzące (dolny tylni wachacz) i zwrotnice według ETKA. Bo wszystkie wachacze polifta są wypisane wśród części prelifta jeśli o to Ci chodzi (porównanie części do D2 pre i po lifa) :D

Jeżeli porównujesz do D3 to różnią się w sumie tylko początkiem 4D0/8D0/4E0 i literkami na końcu(wszystkie części).
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-03-22, 08:00   

Też mi się tak wydaje.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
pioteros 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36
Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 106
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-03-22, 08:47   

no niestety ale dla mnie adaptery to slaby pomysl

1. cena
2. dluzsze sruby
3. dystanse z automatu na tyl trzeba dac

i robi sie juz 6 stow ponad

troche inna alternatywa bylby dwutlok z A6 C7 tez na duzej tarczy ktora ma 52mm glebokosci, dalo by to tyle ze dystans pod tarcze nie mialby 17mm ale okolo polowe tego wiec wtedy moze dystanse na tyl nie byly by wymagane az tak, ale z drugiej strony kosztuja 2-3 razy tyle co 2tlok z D3

takie jak te
http://allegro.pl/audi-a6...5770936587.html
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-03-22, 09:29   

pioteros, czy zwrotnice z końcowka L też będą pasowaly?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-22, 09:52   

Dystanse w D2 to akurat dość przydatna rzecz :)
 
 
pioteros 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36
Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 106
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-03-22, 15:28   

przedliftowe L jedno ucho na jarzmo mają jak gdyby w jednej płaszczyżnie z czołem, ucho tworzy płaską powierzchnię zaraz za piastą
 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2016-04-08, 17:05   

panowie czyli dobrze rozumiem że do zwrotnicy z 3.3 TDI W12 żeliwnej skoro podeszły zaciski i tarcze z FL to i z D3 360 mm podejdzie ?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-04-08, 17:08   

Jasne ze tak - mam taką konfiguracje u siebie :)
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2016-04-08, 17:36   

Dzięki michal :) o to mi chodziło już zamówiony zestaw z D3 360 mm :) bo juz mam dość pokrzywionego zwalniacza lucasa ! :)
_________________
Nowe Audi 80 ABT.
 
 
pioteros 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36
Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 106
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-04-09, 05:36   

a nie bylo czasem jescze wiekrzych pzegubow w 3.3 i wiekszych lozysk ? 92mm ?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-04-09, 05:44   

Były tylko łożyska większe w zwrotnicach z końcówka AD
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.