Autor |
Wiadomość |
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-04-09, 10:06
|
|
|
dokładnie ale to w niczym nie przeszkadza a wręcz nawet dobrze że jest większe |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-04-09, 23:09
|
|
|
tylko pewnie ich koszt to x2
meir, skoro masz polifta czemu pytasz o inne zwrotnice ? |
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-04-10, 00:06
|
|
|
bo mam zmienione zwrotnice na te z W12 ! bo jak się okazało moje oryginalne były popękane ! jedna przy śrubie spinającej a druga przy końcówce drążka kierowniczego |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-04-10, 07:43
|
|
|
miałeś aluminiowe ? |
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-04-10, 12:04
|
|
|
tak ! mam FL więc i aluminiowe zwrotnice były teraz jest żeliwo i koniec problemów |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-04-10, 12:36
|
|
|
pytam bo jak przeczytasz kilka postow wczesniej, kupilem poliftowe ale zeliwne i wcale nie byly z 3.3 czy w12 wiec w poliftach szly i takie i takie, w nowszych potem juz tylko alu nie liczac tamtych dwoch modeli |
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-04-10, 14:06
|
|
|
no ja mam z W12 na grube sworznie |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-04-10, 14:41
|
|
|
moja zeliwna tez na grube tylko lozysko normalne, male |
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-04-10, 21:29
|
|
|
czyli masz takie jak z 3.3 tdi bo W12 miały na duże z tego co kojarze |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-04-10, 21:50
|
|
|
właśnie nie, mam małe łożysko 82mm, żeliwo, 99rok |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-04-11, 09:39
|
|
|
Piotrek ma te "białe kruki" |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez krzychu22.p1i 2016-04-11, 15:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-04-11, 19:17
|
|
|
nie od prefl, od lifta, z ośki, 2.5tdi badz 2.8 - ale zeliwne, nie "pancerne" jak mozna nazwac te od w12, bo faktycznie wizualnei wydaja sie byc masywniejsze nawet
w przedlifcie wszystkie byly jednakowe i nie nadaja sie do hebli d3 |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-04-12, 10:31
|
|
|
Michał napisał, że z małym łożyskiem, czyli z łożyskiem przedliftowym - o to chodziło |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-04-15, 20:37
|
|
|
powiedzcie mi a osłona tarczy z D3 360 mm też pasuje do zwrotnic w D2 ? |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
|