Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-15, 20:38
|
|
|
Z tego co wiem da sie spasować |
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-04-15, 21:11
|
|
|
no było by super bo mam cały komplet i fajnie jak by te osłony były
no moje już pomalowane i czekają na montaż jeszcze jutro zakup przewodów hamulcowych
12987155_1410894528936730_6560715544716330840_n.jpg
|
|
Plik ściągnięto 67 raz(y) 143,14 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-07-06, 21:40
|
|
|
jakby ktos był chętny mogę odsprzedać te liftowe zeliwne zwrotnice
dla przypomnienia, w przedlifcie nie zmieniamy nic oprocz samych zwrotnic, i mozna zakladac hebel z d3 360x34
kupilem 6tlok z cayenne i okazuje sie ze lepiej spasowac mi go do starych zeliwniakow
zaciski i klocki od d3 rowniez bede sprzedawal, tylko tak za niedlugo |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-07-06, 22:10
|
|
|
meir napisał/a: | powiedzcie mi a osłona tarczy z D3 360 mm też pasuje do zwrotnic w D2 ? |
paasuja praktycznie bez problemu. 3 otwory idealnie, jeden (ten gorny) trzeba troche nizej rozwiercic i przykrecic na srubke z podkladka aby man oslona w zaden rezonans nie wpadala.
blacha jest tak spasowana ze jej praktycznie nie widac
dodatkowo kupilem wtyczni do D3 od czujnika zuzycia klockow, aby nie ciac za kazdym razem kabli. Koszt w ASO za kpl. wtyczek z pinami i kabelkami cos ok. 60zl |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
matii000
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Cze 2015 Posty: 34 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2016-07-11, 17:01
|
|
|
Mam prelifta 95 abz, czy podejdzie kompletny zestaw z d3 czyli zwrotnica tarcza jarzmo zacisk. Czy wahacze będą pasować z d2? Za pomoc z góry dziękuje. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-11, 17:17
|
|
|
matii000, Ile razy mozna klepać te same pytania? Poczytaj sobie ten i podobne tematy masz WSZYSTKO o tym. |
|
|
|
|
|
|
|
matii000
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Cze 2015 Posty: 34 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2016-07-11, 20:01
|
|
|
Szukam i nie mogę znaleźć czy zwrotnica z d3 pasuje pod wahacze z d2. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-11, 20:37
|
|
|
Bierz sprawdzoną z D2 FL |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-07-12, 10:20
|
|
|
matii000 napisał/a: | czy zwrotnica z d3 pasuje pod wahacze z d2 |
Nie będzie pasować. |
_________________
|
|
|
|
|
matii000
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Cze 2015 Posty: 34 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2016-07-12, 20:33
|
|
|
Szkoda że nie będzie pasować, na allegro kompletną zwrotnice z tarczą zaciskiem klockami z d3 można kupić za 700zł, a do d2 same zwrotnice aluminiowe to koszt 700zł, a gdzie koszt tarcz zacisków klocków z d3. W adapter niechcę się bawić. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-12, 20:38
|
|
|
matii000 napisał/a: | W adapter niechcę się bawić. |
Noo adapter zrobic zgodnie ze sztuka nie taka prosta sprawa. Ale ja mam idealny i wsio gra. |
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-07-12, 22:06
|
|
|
ceny zwrotnic FL są chore
dziś złożyłem inny zestaw za wcale nie takie dużo większe pieniądze porównując do kupowania zwrotnic z FLa... za które czasem trzeba dać 300zł/szt
- Zaciski 1000zł i więcej, często z ładnymi klockami jak w moim przypadku
- tarcze 330zł z wysyłką - nowe w sklepie - FEBI
- 20zł tokarz na roztoczenie środków tarcz
- tulejki na śruby aby odsunąć zacisk wgłąb auta
- tulejki na otwory w zacisku bo tam jest fi 16 a śruba M14
- przewody hamulcowe inne by się przydały, coś podobnego do tych tylnych, da radę dobrać od biedy z innych aut- koszt ok 20zł/szt - ja miałem akurat oplot i tak więc nie ruszałem ich
całość jakieś 1400zł - na zwrotnicach przedliftowych, bez adapterow i dystansow pod tarcze
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-07-13, 07:29
|
|
|
pioteros napisał/a: | ceny zwrotnic FL są chore |
Szczerze mówiąc to nie wiem czemu tak uważacie...
nowa w ASO detal jakieś 1700pln więc używana, w dobrym stanie, nie zgięta i nie pęknięta ile wg. was powinna kosztować?...
moim zdaniem używka w cenie 50% nowej części to dobra i właściwa cena... moim zdaniem
Rynek części używanych jest u nas kompletnie popierdzielony... są rzeczy które w oryginale kosztują krocie a w używkach sprzedają za psie pieniądze, nie wiadomo dlaczego... jak np. kompletne kolektory dolotowe.... ale są rzeczy używane których kompletnie nie opłaca się kupować używanych bo na allegro krzyczą za nie 80-90% ceny nowego w ASO... jak np. zbiorniczek płynu chłodzącego...
masakra |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-07-13, 07:33
|
|
|
FOSS napisał/a: | w dobrym stanie, nie zgięta i nie pęknięta... |
Jeszcze bierz pod uwagę czy mają proste uszy |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-07-13, 15:22
|
|
|
ceny zwrotnic do a8 porownuje z tymi do podobnych aut, A4, A6, jest ich tak samo duzo na rynku wtornym, nie koniecznie musza byc przeciez ALu - zeliwne sa ciezke ale za to lepsze
jeszcze pol biedy jakby byly 2x drozsze, ale 4-6 x to sporo |
|
|
|
|
|