Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-07-13, 16:09
|
|
|
pioteros napisał/a: | ceny zwrotnic do a8 porownuje z tymi do podobnych aut, A4, A6, jest ich tak samo duzo na rynku wtornym, nie koniecznie musza byc przeciez ALu - zeliwne sa ciezke ale za to lepsze
jeszcze pol biedy jakby byly 2x drozsze, ale 4-6 x to sporo |
Do S4B6 nowa w ASO prawie 1500pln detal.
Co do używanych... no właśnie wydaje mi się, że do A4 i A6 jest ich więcej... a więc większa podaż to i niższa cena... zabijają się ceną aby tylko ktoś to kupił.
Przy czym w dalszym ciągu uważam, że jeżeli cena używki oscyluje w granicach 50% ceny nowego to jest jeszcze OK.
Kilka lat temu jak miałem S8D2 to szukałem lewej zwrotnicy... używek jak na lekarstwo a ceny w okolicach 1000pln.... nowa w ASO kosztowała wtedy trochę mniej niż teraz ale i tak było to w detalu chyba 1650pln... po rabatach wyszło chyba jakieś 1300pln więc kupiłem nową w ASO. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-13, 16:23
|
|
|
Lepiej sprzedac niż sprzedawać. Sam jak bym się ostro zabrał za handel gratami to wolał bym jedna na tydzień upłynnic i miec ze 3k zarobku na niej niż dwie w miesiącu i miec połowe z tego. To chyba oczywiste więc wybór nalezy do handlarza czy woli sprzedac czy sprzedawać i magazynowac a za to mu nikt nie zapłaci extra |
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-07-14, 13:51
|
|
|
FOSS napisał/a: | pioteros napisał/a: | ceny zwrotnic FL są chore |
Szczerze mówiąc to nie wiem czemu tak uważacie...
nowa w ASO detal jakieś 1700pln więc używana, w dobrym stanie, nie zgięta i nie pęknięta ile wg. was powinna kosztować?...
moim zdaniem używka w cenie 50% nowej części to dobra i właściwa cena... moim zdaniem
Rynek części używanych jest u nas kompletnie popierdzielony... są rzeczy które w oryginale kosztują krocie a w używkach sprzedają za psie pieniądze, nie wiadomo dlaczego... jak np. kompletne kolektory dolotowe.... ale są rzeczy używane których kompletnie nie opłaca się kupować używanych bo na allegro krzyczą za nie 80-90% ceny nowego w ASO... jak np. zbiorniczek płynu chłodzącego...
masakra |
Foss po prostu cene ustalana jest przez podaż na rynku, kolektory sie nie psują i nikt ich nie potrzebuje, tak samo jak seryjny wydech do a8 d3 4.2, za to s S8 kosztuje za używke ok 3tys |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-07-15, 06:41
|
|
|
Korton napisał/a: | Foss po prostu cene ustalana jest przez podaż na rynku... |
Tak właściwie to chyba przez podaż i popyt
duża podaż, mały popyt = cena bandycko niska
duża podaż, duży popyt = cena uśredniona
mała podaż, mały popyt = cena uśredniona
mała podaż, duży popyt = cena kosmos |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-15, 09:59
|
|
|
OOOO to to własnie
A jeszcze jest tako zasado że Apophis wyrywa tanio strupa rozsprzedaje byle zarobić szybko tysiaka a nie sie bujac tygodniami by miec 2 tysie
Ale panowie temat o hebelkach a my tu dyskusje o sytuacji rynkowej prowadzimy-beee
Schluss |
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-07-20, 17:57
|
|
|
Jak to jest z tymi zaciskami? Jedne są pod tarczę 323mm a drugie pod 360. Jak je rozróżnić? Czy pod zacisk z wersji 323 podejdzie tarcza 360? |
_________________ xyz |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-07-20, 18:57
|
|
|
ooo dzięki! |
_________________ xyz |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-07-20, 20:45
|
|
|
Nie chodzi o to czy dwu czy jednotłoczkowy...Pod każdy rozmiar tarcz jest odpowiedni zacisk. Logicznym jest ze pod zacisk od tarczy 323 nie podejdzie tarcza 360, bo albo srednica tarczy nie pozwoli aby zacisk w pełni sie na tarcze nasunął, lub tez ta tarcza 360 wypchnie zacisk 323 uniemożliwając jego zamontowanie na zwrotnicy...
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-07-20, 21:35
|
|
|
sprecyzuj, bo sa rozne zaciski, sa takie z jarzmem, sa takie gdzie jarzmo i zacisk jest oddzielnie, bo sam zacisk np dla 360 i 385 jest ten sam, a roznia sie tylko jarzmem i tarcza |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-07-20, 22:04
|
|
|
Nie nie nie. Zaciski 360 i 385 są różne!
[ Dodano: 2016-07-21, 07:31 ]
Po wypiciu nie lubię się rozpisywać dlatego uzupełnię temat teraz. Na obu zaciskach zaznaczyłem wizualne różnice w zaciskach aby było łatwiej je rozpoznać. Oprócz tego różnią się rozmiarem i absolutnie nie pasują wymiennie w żaden sposób. Oprócz tych różnic blaszki pasują wymiennie więc często na alledrogo czy innych serwisach próbuje się wciskać tańsze zaciski z A8 jako zaciski z S8. Warto potrafić je rozróżnić aby nie kupować dwa razy
To jest zacisk A8 D3 pod tarczę 360mm
To jest zacisk S8 D3 pod tarczę 385mm
|
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-07-21, 06:54
|
|
|
Aby uzupełnić temat to jeśli chcecie mieć z przodu 385mm to tył nie może być seryjny bo będzie nurkował jak oszalały. 335mm mile widziane w tyle. |
_________________
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2016-08-27, 23:03
|
|
|
Może głupie pytanie, ale albo nie zauważyłem, albo nie padło. Czy przy zmianie z D2 preFL 314mm na D3 preFL 360mm ktokolwiek zastanawiał się nad odsadzeniem nie tarczy od piasty a jarzma od zwrotnicy? Wg TRW te tarcze (D2 DF4125S D3 DF4268S) różnią się na wysokości o 0.3mm czyli obcieranie samej tarczy o cokolwiek odpada. Patrząc na zwrotnicę z D2 jest gdzie odjechać z tymi 17mm i sam taki dystans jest się w stanie samemu wystrugać diaxem. No ale jak wspomniałem, może o czymś nie wiem a bardzo chętnie się dowiem |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|