Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2  
Autor Wiadomość
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-07-13, 16:09   

pioteros napisał/a:
ceny zwrotnic do a8 porownuje z tymi do podobnych aut, A4, A6, jest ich tak samo duzo na rynku wtornym, nie koniecznie musza byc przeciez ALu - zeliwne sa ciezke ale za to lepsze

jeszcze pol biedy jakby byly 2x drozsze, ale 4-6 x to sporo

Do S4B6 nowa w ASO prawie 1500pln detal.

Co do używanych... no właśnie wydaje mi się, że do A4 i A6 jest ich więcej... a więc większa podaż to i niższa cena... zabijają się ceną aby tylko ktoś to kupił.


Przy czym w dalszym ciągu uważam, że jeżeli cena używki oscyluje w granicach 50% ceny nowego to jest jeszcze OK.

Kilka lat temu jak miałem S8D2 to szukałem lewej zwrotnicy... używek jak na lekarstwo a ceny w okolicach 1000pln.... nowa w ASO kosztowała wtedy trochę mniej niż teraz ale i tak było to w detalu chyba 1650pln... po rabatach wyszło chyba jakieś 1300pln więc kupiłem nową w ASO.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-13, 16:23   

Lepiej sprzedac niż sprzedawać. Sam jak bym się ostro zabrał za handel gratami to wolał bym jedna na tydzień upłynnic i miec ze 3k zarobku na niej niż dwie w miesiącu i miec połowe z tego. To chyba oczywiste więc wybór nalezy do handlarza czy woli sprzedac czy sprzedawać i magazynowac a za to mu nikt nie zapłaci extra :]
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-07-14, 13:51   

FOSS napisał/a:
pioteros napisał/a:
ceny zwrotnic FL są chore

Szczerze mówiąc to nie wiem czemu tak uważacie...
nowa w ASO detal jakieś 1700pln więc używana, w dobrym stanie, nie zgięta i nie pęknięta ile wg. was powinna kosztować?...
moim zdaniem używka w cenie 50% nowej części to dobra i właściwa cena... moim zdaniem :)

Rynek części używanych jest u nas kompletnie popierdzielony... są rzeczy które w oryginale kosztują krocie a w używkach sprzedają za psie pieniądze, nie wiadomo dlaczego... jak np. kompletne kolektory dolotowe.... ale są rzeczy używane których kompletnie nie opłaca się kupować używanych bo na allegro krzyczą za nie 80-90% ceny nowego w ASO... jak np. zbiorniczek płynu chłodzącego...
masakra :/


Foss po prostu cene ustalana jest przez podaż na rynku, kolektory sie nie psują i nikt ich nie potrzebuje, tak samo jak seryjny wydech do a8 d3 4.2, za to s S8 kosztuje za używke ok 3tys
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-07-15, 06:41   

Korton napisał/a:
Foss po prostu cene ustalana jest przez podaż na rynku...

Tak właściwie to chyba przez podaż i popyt :)

duża podaż, mały popyt = cena bandycko niska
duża podaż, duży popyt = cena uśredniona
mała podaż, mały popyt = cena uśredniona
mała podaż, duży popyt = cena kosmos
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-15, 09:59   

OOOO to to własnie :)

A jeszcze jest tako zasado że Apophis wyrywa tanio strupa rozsprzedaje byle zarobić szybko tysiaka a nie sie bujac tygodniami by miec 2 tysie :P

Ale panowie temat o hebelkach a my tu dyskusje o sytuacji rynkowej prowadzimy-beee
Schluss :)
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-07-20, 17:57   

Jak to jest z tymi zaciskami? Jedne są pod tarczę 323mm a drugie pod 360. Jak je rozróżnić? Czy pod zacisk z wersji 323 podejdzie tarcza 360?
_________________
xyz
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-07-20, 18:53   

Zacisk pod tarcze 321mm jest 1 tłoczkowy

Zacisk pod tarcze 360mm jest 2 tłoczkowy

Tak najprościej jest rozróżnić
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-07-20, 18:57   

ooo dzięki!
_________________
xyz
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-07-20, 19:34   

Oczywiście tarcze wymiennie nie podejdą. A oprócz tego jest jeszcze 385 :) również dwutloczkowa i ta bardzo ciężko odróżnić od tej 360. Przez to połowa albo i więcej oferowanych zacisków 385 S8 to 360 z A8 :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-07-20, 20:45   

Nie chodzi o to czy dwu czy jednotłoczkowy...Pod każdy rozmiar tarcz jest odpowiedni zacisk. Logicznym jest ze pod zacisk od tarczy 323 nie podejdzie tarcza 360, bo albo srednica tarczy nie pozwoli aby zacisk w pełni sie na tarcze nasunął, lub tez ta tarcza 360 wypchnie zacisk 323 uniemożliwając jego zamontowanie na zwrotnicy...

<faktycznie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pioteros 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36
Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 106
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-07-20, 21:35   

sprecyzuj, bo sa rozne zaciski, sa takie z jarzmem, sa takie gdzie jarzmo i zacisk jest oddzielnie, bo sam zacisk np dla 360 i 385 jest ten sam, a roznia sie tylko jarzmem i tarcza
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-07-20, 22:04   

Nie nie nie. Zaciski 360 i 385 są różne!

[ Dodano: 2016-07-21, 07:31 ]
Po wypiciu nie lubię się rozpisywać dlatego uzupełnię temat teraz. Na obu zaciskach zaznaczyłem wizualne różnice w zaciskach aby było łatwiej je rozpoznać. Oprócz tego różnią się rozmiarem i absolutnie nie pasują wymiennie w żaden sposób. Oprócz tych różnic blaszki pasują wymiennie więc często na alledrogo czy innych serwisach próbuje się wciskać tańsze zaciski z A8 jako zaciski z S8. Warto potrafić je rozróżnić aby nie kupować dwa razy :)

To jest zacisk A8 D3 pod tarczę 360mm


To jest zacisk S8 D3 pod tarczę 385mm
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-07-21, 06:54   

Aby uzupełnić temat to jeśli chcecie mieć z przodu 385mm to tył nie może być seryjny bo będzie nurkował jak oszalały. 335mm mile widziane w tyle.
_________________
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-07-21, 07:15   

I tutaj zaciski będą takie same dla A8 i S8 :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2016-08-27, 23:03   

Może głupie pytanie, ale albo nie zauważyłem, albo nie padło. Czy przy zmianie z D2 preFL 314mm na D3 preFL 360mm ktokolwiek zastanawiał się nad odsadzeniem nie tarczy od piasty a jarzma od zwrotnicy? Wg TRW te tarcze (D2 DF4125S D3 DF4268S) różnią się na wysokości o 0.3mm czyli obcieranie samej tarczy o cokolwiek odpada. Patrząc na zwrotnicę z D2 jest gdzie odjechać z tymi 17mm i sam taki dystans jest się w stanie samemu wystrugać diaxem. No ale jak wspomniałem, może o czymś nie wiem a bardzo chętnie się dowiem <bezradny>
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.