Autor |
Wiadomość |
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-02-17, 13:50
|
|
|
Leję valvolina 5W40 i jest wzorowo. Podejrzewam że jak bym i lał orlena lub lotosa to efekty byłby te same. Mamy stare silniki które znoszą więcej niedogodności jak te nowe typu FSI, TFSI. Nie ma co się "spuszczać" lać to co producent przewidział i będzie okej. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-17, 15:31
|
|
|
jeden normalny człowiek |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-02-17, 16:59
|
|
|
emilus143, a ja wiesz co leje i silnik też widziałeś w środku w jakim jest stanie po 60 tyś użytkowania na tym oleju i wymianie średnio co 10 tyś ale nie będę się rozpisywał bo grozi to banicją na forum |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-17, 17:22
|
|
|
Carola lejesz??????? |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-02-17, 17:27
|
|
|
emilus143 napisał/a: | Podejrzewam że jak bym i lał orlena lub lotosa to efekty byłby te same |
Juz widzé twoje efekty ... jesli silnik jest w takim stanie to ... rzeczywiscie i do koparki przepalony da rady....
i to nie normalny czlowiek który tak sádzi tylko czlowiek ze starym zaniedbanym silnikiem na to wychodzi niestety... bez urazy to mentalnosc polskich mechanikow ma 10000 to mineral lej panie...
bo na syntetyku to zajedziesz pan....
i tu racja jezeli silnik jest juz zuzyty w takim stopniu ze olej tankuje sie w tym samym momencie co paliwo albo i czesciej to tez polecilbym orlen itp..
jezeli uwazacie ze wasze silniki sá jeszcze w dobrej kondycji a piercienie nie oblepione nagarem i spilowane na tulejach to lejcie zawsze olej z najwyzszej pólki
raz na rok mozna sie szarpnac
kazdy kupuje olej na miare swojej kieszeni jedni taki inni taki ale jezeli chcesz najlepszy to LM jest trafnym wyborem
LM jest olejem jakosciowo jakby to powiedzie© Z Najwyæszej Pólki
jednak kazdy mierzy olej wlasnym portfelem a jezeli masz spalanie rzedu litra na 1000 albo i wiecej to ze wzgledów czysto ekonomicznych kup olej najtanszy na rynku
jezeli uwazasz ze masz w dobrej kondycji silnik to wyplucz syf przeplucz valvo i zalej LM by nagaru nie bylo miedzy innymi |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
longd2
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Slawek
Jeżdzę: A8 D2 long
Wiek: 47 Dołączył: 18 Gru 2013 Posty: 94 Skąd: Swietokrzyskie
|
Wysłany: 2016-02-17, 21:01 olej
|
|
|
Witam ja od 5 lat na Shellu 5/40 i zero problemu |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-17, 21:10
|
|
|
longd2 napisał/a: | Witam ja od 5 lat na Shellu 5/40 i zero problemu |
Od roku ale efekty widoczne |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-17, 21:11
|
|
|
dracus6662, - wiesz co to ty pojechałeś po całości
mogę umotywować dlaczego tylko za bardzo kolejny raz mi się tego nie chce pisać
mnie np wymiana kosztuje mniej jak 200 pln
a leje to co trzeba |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-02-17, 22:17
|
|
|
emilus143 napisał/a: | jak bym i lał orlena lub lotosa to efekty byłby te same |
przepraszam nie mogé |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-17, 22:25
|
|
|
a sprawdzałeś ?
czy tylko jak zwykle |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-02-17, 22:39
|
|
|
orlen????? w A8 ??
Pepi nie zartuj |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-18, 16:50
|
|
|
czemu ?
a co zabije silnik czy jak ?
wielu pewnie leje jeszcze gorszy olej i nawet o tym nic nie wie |
|
|
|
|
|
|
|
crew512
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 29 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 65 Skąd: PL / CH
|
Wysłany: 2016-02-18, 17:04
|
|
|
Znajomy do D2 4.2 leje valvolina 5W40 i jest nigdy nie narzekał. To są te starsze silniki no i z nimi nie ma jakiegoś problemu. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-18, 17:25
|
|
|
bo z każdym nie ma
tylko niektóre te nowe są wadliwie zaprojektowane i jest wesoło |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-02-19, 02:22
|
|
|
Chyba się skuszę na test - zaleję orlena, a co mi tam
Może przekonam naszego maniaka oleju LIQUI
Ernest leje Castrola - byłem widziałem i stwierdzam że jest czyściutko.
Staram się zachowywać jak normalny użytkownik samochodu i nie widzę potrzeby dokładania niepotrzebnych kwot.
Mamy stare samochody, trwałe, wybaczające dużo błędów i niedogodności. W czasach kiedy były produkowane i projektowane oleje były gorsze technologicznie.
dracus6662 napisał/a: | kazdy kupuje olej na miare swojej kieszeni jedni taki inni taki ale jezeli chcesz najlepszy to LM jest trafnym wyborem .
LM jest olejem jakosciowo jakby to powiedzie© Z Najwyæszej Pólki | wszystkim technologii.
Nie obraź się, ale czy jesteś przedstawicielem handlowym tej marki, że prawie w każdym poście próbujesz namówić do wlewania tego oleju?
Od nowości w moim aucie był lany ten shell i też nie narzekam na stan silnika. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|