Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-16, 12:13
|
|
|
30 stron tematu,10 audi miałes i nadal nie wiesz?? |
|
|
|
|
|
|
|
dareka6
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptroinic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 45 Skąd: WR
|
Wysłany: 2016-02-16, 12:27
|
|
|
z reguły lałem 5W40 Motula, ale czegoś takiego nie miałem. Nie wiem czy przejscie z 10W60 na 5W40 nie zrobi V-ce krzywdy A8 D2 miałem jakieś 6-7 lat temu także już nie pamietam co tam lałem |
_________________ Było:
Audi 80 B4 2.0 ABT
Audi A6 C4 2.5 Tdi AEL
Audi A8 D2 4.2 Quattro ABZ
Audi A8 D2 F.L 4.2 Quattro AQF
Audi A4 B5 1.9 TDi AFN
Audi A4 B5 FL 2.4 Quattro APS
Audi A6 C5 FL 3.0 Quattro ASN
Audi A4 B6 1.9 TDI AWX
Audi A4 B5 FL 1.8 Turbo Quattro ANB
W garażu
Audi A4 B5 FL 1.9 TDi AJM + Virus
Audi A8 D2 FL 4.2 Quattro AUW |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-16, 12:39
|
|
|
dareka6 napisał/a: | z reguły lałem 5W40 Motula | |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-16, 21:10
|
|
|
jak jesteś bogaty to czemu nie dobry wybór |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2016-02-16, 21:38
|
|
|
Ja dzisiaj zalałem D2 Motulem 5w40.
W D3 się sprawdza to i tu powinien. |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-02-17, 00:22
|
|
|
LM 0W40 niezmiennie słyszałem ze niby najdroższy ale w tym przypadku jakosc idzie w parze z cena |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-02-17, 01:07
|
|
|
a jakiego motula lejecie ja x clean'a, ponoc xcess bedzie lepszy ale moglby mi ktos wytlumaczyc dlaczego ? jakies temp pracy ? mialem sporo nagaru wiec lałem x clean ale mysle ze przy kolejnej wymianie wlac xcessa |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-02-17, 02:22
|
|
|
zalej LM i nagaru nie użyczysz |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-17, 08:11
|
|
|
silnika też |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-02-17, 08:26
|
|
|
no raczej po tym motulu na a4 bylo tego 8xtyle stron ... dobry był ale teraz juz niestety nie jest ale jak kto woli .... silnik za pomocą dłuta i młotka czyscic z nagaru tez mozna...
jezeli nagar sie zbiera to wiadomo co z pierscionkami sie bedzie dzialo....
i po czasie zacznie łykac olej w wiekszych ilosciach niestety zamiast pomóc to zaszkodzi......
jak dużo nagaru sie już zbiera to przedewszystkim proponowałbym zrobić płukankę LM oczywisćie na rozgrzanym silniku....
zalać dobrej jakosci olej o srenich wartościach płuczących....
przelatać 2000 km ...
zlać olej i zalać olej o niższej zawartości popiołów zawierający najwyższa jakosc srodków myjacych
zastosowanie oleju mocno agresywnego może przynieść odwrotne skutki zbyt agresywne czyszczenie zabrudzonego motoru moze sie skończyć zle dla silnika poprostu
zbyt dużo zanieczyszczen z silnika wyplukuje bardzodobrej jakosci olej co może spowodować łączenie sie róznego rodzaju odklejanych sie dużych kawalków osadu..... co może poskutkować zatarciem motoru....
zatem przejscie na wysokogatunkowy olej nalezy zrobic z glowa NIE na pałe |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
dareka6
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptroinic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 45 Skąd: WR
|
Wysłany: 2016-02-17, 09:00
|
|
|
No i nie wiem na czym staneło... bo już sam nie wiem co zalać , a dziś chciałem kupić olej. Auto ma 350 tys przebiegu więc mało wcale. Jaka cena LM ? 5W40 czy 0W40? A z tym motulem to właśnie różnie bywa... tzn chodzi mi o oryginalność produktu. |
_________________ Było:
Audi 80 B4 2.0 ABT
Audi A6 C4 2.5 Tdi AEL
Audi A8 D2 4.2 Quattro ABZ
Audi A8 D2 F.L 4.2 Quattro AQF
Audi A4 B5 1.9 TDi AFN
Audi A4 B5 FL 2.4 Quattro APS
Audi A6 C5 FL 3.0 Quattro ASN
Audi A4 B6 1.9 TDI AWX
Audi A4 B5 FL 1.8 Turbo Quattro ANB
W garażu
Audi A4 B5 FL 1.9 TDi AJM + Virus
Audi A8 D2 FL 4.2 Quattro AUW |
|
|
|
|
dareka6
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptroinic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 45 Skąd: WR
|
Wysłany: 2016-02-17, 09:02
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | no raczej po tym motulu na a4 bylo tego 8xtyle stron ... dobry był ale teraz juz niestety nie jest ale jak kto woli .... silnik za pomocą dłuta i młotka czyscic z nagaru tez mozna...
zalać dobrej jakosci olej o srenich wartościach płuczących....
przelatać 2000 km ...
zlać olej i zalać olej o niższej zawartości popiołów zawierający najwyższa jakosc srodków myjacych
zastosowanie oleju mocno agresywnego może przynieść odwrotne skutki zbyt agresywne czyszczenie zabrudzonego motoru moze sie skończyć zle dla silnika poprostu
|
Jakie dokładnie oleje masz na myśli? |
_________________ Było:
Audi 80 B4 2.0 ABT
Audi A6 C4 2.5 Tdi AEL
Audi A8 D2 4.2 Quattro ABZ
Audi A8 D2 F.L 4.2 Quattro AQF
Audi A4 B5 1.9 TDi AFN
Audi A4 B5 FL 2.4 Quattro APS
Audi A6 C5 FL 3.0 Quattro ASN
Audi A4 B6 1.9 TDI AWX
Audi A4 B5 FL 1.8 Turbo Quattro ANB
W garażu
Audi A4 B5 FL 1.9 TDi AJM + Virus
Audi A8 D2 FL 4.2 Quattro AUW |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-02-17, 10:49
|
|
|
Niezmiennie LIQUI MOLY 0W40 SYNTH OIL ENEGRY
W pełni syntetyczny olej o bardzo dobrych własciwosciach utrzymywanych przez cały okres uzytkowania czyli pomiedzy wymianami
Ale kazdy ma swój ulobiony olej |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
dareka6
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptroinic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 45 Skąd: WR
|
Wysłany: 2016-02-17, 11:45
|
|
|
Tylko czy taka zmiana będzie korzystna dla silnika, obecnie jeździ na 10W60. Myślalem żeby mu pierw zalać Valvoline Max Life 5W40 bo tego motula odpuszczam. Ewentualnie po smigam na tym 2-3 tys i zmienię na LM 0W40. Co myślicie? |
_________________ Było:
Audi 80 B4 2.0 ABT
Audi A6 C4 2.5 Tdi AEL
Audi A8 D2 4.2 Quattro ABZ
Audi A8 D2 F.L 4.2 Quattro AQF
Audi A4 B5 1.9 TDi AFN
Audi A4 B5 FL 2.4 Quattro APS
Audi A6 C5 FL 3.0 Quattro ASN
Audi A4 B6 1.9 TDI AWX
Audi A4 B5 FL 1.8 Turbo Quattro ANB
W garażu
Audi A4 B5 FL 1.9 TDi AJM + Virus
Audi A8 D2 FL 4.2 Quattro AUW |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-02-17, 13:28
|
|
|
Perfect valvo na 2 tysie i zlew i LM 0 w40
możesz zapodac przed zmiana plukanke LM
wrecz wskazane ale plukac trza umiec bo sa aparaty co zalali plukane i gazówa żeby lepiej sie mieszalo
albo wszystko na czapke leja trzeba umiec ... jak co to pw
LM to najwyższa półka płynny rozruch bo to zeróweczka i nastawniczki sobie dłuuuuzej pozyja jak i caly osprzet przy zimnym rozruchu.... i doskonała ochrona na najwyższych obrotach
trzymanie parametrów w pełnym zakresie temperatur przez caly okres miedzy wymianami
Polecam |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|