Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 4.2PB ] Jaki olej silnikowy polecacie?  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-16, 12:13   

30 stron tematu,10 audi miałes i nadal nie wiesz?? <boisie>
 
 
dareka6 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptroinic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 45
Skąd: WR
Wysłany: 2016-02-16, 12:27   

z reguły lałem 5W40 Motula, ale czegoś takiego nie miałem. Nie wiem czy przejscie z 10W60 na 5W40 nie zrobi V-ce krzywdy :D A8 D2 miałem jakieś 6-7 lat temu także już nie pamietam co tam lałem :D
_________________
Było:
Audi 80 B4 2.0 ABT
Audi A6 C4 2.5 Tdi AEL
Audi A8 D2 4.2 Quattro ABZ
Audi A8 D2 F.L 4.2 Quattro AQF
Audi A4 B5 1.9 TDi AFN
Audi A4 B5 FL 2.4 Quattro APS
Audi A6 C5 FL 3.0 Quattro ASN
Audi A4 B6 1.9 TDI AWX
Audi A4 B5 FL 1.8 Turbo Quattro ANB
W garażu
Audi A4 B5 FL 1.9 TDi AJM + Virus
Audi A8 D2 FL 4.2 Quattro AUW :D
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-16, 12:39   

dareka6 napisał/a:
z reguły lałem 5W40 Motula
<okok>
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-02-16, 21:10   

jak jesteś bogaty to czemu nie dobry wybór :]
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2016-02-16, 21:38   

Ja dzisiaj zalałem D2 Motulem 5w40.
W D3 się sprawdza to i tu powinien.
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-02-17, 00:22   

LM 0W40 niezmiennie :> słyszałem ze niby najdroższy <jezyk2> ale w tym przypadku jakosc idzie w parze z cena :]
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-02-17, 01:07   

a jakiego motula lejecie ja x clean'a, ponoc xcess bedzie lepszy ale moglby mi ktos wytlumaczyc dlaczego :) ? jakies temp pracy ? mialem sporo nagaru wiec lałem x clean ale mysle ze przy kolejnej wymianie wlac xcessa
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-02-17, 02:22   

zalej LM i nagaru nie użyczysz <papabuzi>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-02-17, 08:11   

silnika też <boisie>
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-02-17, 08:26   

no raczej po tym motulu na a4 bylo tego 8xtyle stron ... dobry był ale teraz juz niestety nie jest <niechce> ale jak kto woli .... silnik za pomocą dłuta i młotka czyscic z nagaru tez mozna...

jezeli nagar sie zbiera to wiadomo co z pierscionkami sie bedzie dzialo....

i po czasie zacznie łykac olej w wiekszych ilosciach niestety zamiast pomóc to zaszkodzi......

jak dużo nagaru sie już zbiera to przedewszystkim proponowałbym zrobić płukankę LM oczywisćie na rozgrzanym silniku....

zalać dobrej jakosci olej o srenich wartościach płuczących....

przelatać 2000 km ...

zlać olej i zalać olej o niższej zawartości popiołów zawierający najwyższa jakosc srodków myjacych

zastosowanie oleju mocno agresywnego może przynieść odwrotne skutki zbyt agresywne czyszczenie zabrudzonego motoru moze sie skończyć zle dla silnika poprostu

zbyt dużo zanieczyszczen z silnika wyplukuje bardzodobrej jakosci olej co może spowodować łączenie sie róznego rodzaju odklejanych sie dużych kawalków osadu..... co może poskutkować zatarciem motoru....

zatem przejscie na wysokogatunkowy olej nalezy zrobic z glowa NIE na pałe <jezyk2>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
dareka6 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptroinic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 45
Skąd: WR
Wysłany: 2016-02-17, 09:00   

No i nie wiem na czym staneło... bo już sam nie wiem co zalać , a dziś chciałem kupić olej. Auto ma 350 tys przebiegu więc mało wcale. Jaka cena LM ? 5W40 czy 0W40? A z tym motulem to właśnie różnie bywa... tzn chodzi mi o oryginalność produktu.
_________________
Było:
Audi 80 B4 2.0 ABT
Audi A6 C4 2.5 Tdi AEL
Audi A8 D2 4.2 Quattro ABZ
Audi A8 D2 F.L 4.2 Quattro AQF
Audi A4 B5 1.9 TDi AFN
Audi A4 B5 FL 2.4 Quattro APS
Audi A6 C5 FL 3.0 Quattro ASN
Audi A4 B6 1.9 TDI AWX
Audi A4 B5 FL 1.8 Turbo Quattro ANB
W garażu
Audi A4 B5 FL 1.9 TDi AJM + Virus
Audi A8 D2 FL 4.2 Quattro AUW :D
 
 
dareka6 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptroinic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 45
Skąd: WR
Wysłany: 2016-02-17, 09:02   

dracus6662 napisał/a:
no raczej po tym motulu na a4 bylo tego 8xtyle stron ... dobry był ale teraz juz niestety nie jest <niechce> ale jak kto woli .... silnik za pomocą dłuta i młotka czyscic z nagaru tez mozna...


zalać dobrej jakosci olej o srenich wartościach płuczących....

przelatać 2000 km ...

zlać olej i zalać olej o niższej zawartości popiołów zawierający najwyższa jakosc srodków myjacych

zastosowanie oleju mocno agresywnego może przynieść odwrotne skutki zbyt agresywne czyszczenie zabrudzonego motoru moze sie skończyć zle dla silnika poprostu



Jakie dokładnie oleje masz na myśli? <amasz>
_________________
Było:
Audi 80 B4 2.0 ABT
Audi A6 C4 2.5 Tdi AEL
Audi A8 D2 4.2 Quattro ABZ
Audi A8 D2 F.L 4.2 Quattro AQF
Audi A4 B5 1.9 TDi AFN
Audi A4 B5 FL 2.4 Quattro APS
Audi A6 C5 FL 3.0 Quattro ASN
Audi A4 B6 1.9 TDI AWX
Audi A4 B5 FL 1.8 Turbo Quattro ANB
W garażu
Audi A4 B5 FL 1.9 TDi AJM + Virus
Audi A8 D2 FL 4.2 Quattro AUW :D
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-02-17, 10:49   

Niezmiennie LIQUI MOLY 0W40 SYNTH OIL ENEGRY

W pełni syntetyczny olej o bardzo dobrych własciwosciach utrzymywanych przez cały okres uzytkowania czyli pomiedzy wymianami

Ale kazdy ma swój ulobiony olej :>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
dareka6 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptroinic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 45
Skąd: WR
Wysłany: 2016-02-17, 11:45   

Tylko czy taka zmiana będzie korzystna dla silnika, obecnie jeździ na 10W60. Myślalem żeby mu pierw zalać Valvoline Max Life 5W40 bo tego motula odpuszczam. Ewentualnie po smigam na tym 2-3 tys i zmienię na LM 0W40. Co myślicie?
_________________
Było:
Audi 80 B4 2.0 ABT
Audi A6 C4 2.5 Tdi AEL
Audi A8 D2 4.2 Quattro ABZ
Audi A8 D2 F.L 4.2 Quattro AQF
Audi A4 B5 1.9 TDi AFN
Audi A4 B5 FL 2.4 Quattro APS
Audi A6 C5 FL 3.0 Quattro ASN
Audi A4 B6 1.9 TDI AWX
Audi A4 B5 FL 1.8 Turbo Quattro ANB
W garażu
Audi A4 B5 FL 1.9 TDi AJM + Virus
Audi A8 D2 FL 4.2 Quattro AUW :D
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-02-17, 13:28   

Perfect <brawo> valvo na 2 tysie i zlew i LM 0 w40 <okok>

możesz zapodac przed zmiana plukanke LM

wrecz wskazane ale plukac trza umiec bo sa aparaty co zalali plukane i gazówa żeby lepiej sie mieszalo <jeb>
<jeb> <jeb> <jeb> <jeb>

albo wszystko na czapke leja <nie> trzeba umiec ... jak co to pw

LM to najwyższa półka płynny rozruch bo to zeróweczka i nastawniczki sobie dłuuuuzej pozyja jak i caly osprzet przy zimnym rozruchu.... i doskonała ochrona na najwyższych obrotach

trzymanie parametrów w pełnym zakresie temperatur przez caly okres miedzy wymianami
Polecam
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.