Autor |
Wiadomość |
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-03-16, 17:20
|
|
|
preston81 napisał/a: | a takie coś da rade zrobić ? |
Ale co chcesz zrobić... "hydrołapę" na hamulec dodatkowy czy po prostu tylne heble na dwóch zaciskach? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-03-16, 19:24
|
|
|
tylne heble na dwóch zaciskach |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-03-16, 22:16
|
|
|
U nas potrzebny jest innego rodzaju adapter jak na tym video. Jest to do opanowania, a raczej już jest opanowane |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-03-16, 23:51
|
|
|
a ja ide w 330 od D4 jak Daniel. Adaptery już zamówione i czekam aż przyjdą. W przyszłym miesiącu kupuje nowe heble na tył.
Dziś odebrałem 8 z regeneracji tylnych zacisków...Teraz mając 360 z przodu i 330 z tyłu będzie miód malina |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-03-17, 11:12
|
|
|
Do 360mm standardu z d3 wg wyliczen tyl najoptymalniejszy to 310mm.. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-03-17, 11:45
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Do 360mm standardu z d3 wg wyliczen tyl najoptymalniejszy to 310mm.. | Technicznie podchodząc do tematu to tak, 310 mm byłoby najlepszym rozwiązaniem ale 330 mm poprawia znacznie optykę zwłaszcza przy 20" felgach. U mnie przy tych 330 na tyle podczas hamowania mam czasem wrażenie jakby ktoś trzymał tył, różnica do seryjnych 269 - ogromna. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-03-17, 12:40
|
|
|
danishow napisał/a: | Technicznie podchodząc do tematu to tak, 310 mm byłoby najlepszym rozwiązaniem ale 330 mm poprawia znacznie optykę zwłaszcza przy 20" felgach. U mnie przy tych 330 na tyle podczas hamowania mam czasem wrażenie jakby ktoś trzymał tył, różnica do seryjnych 269 - ogromna. |
Przed zlotem chciałbym ogarnąć swój tył - w planach coś z wielkością 360-370mm + 4-tloczkowe Brembo.
Ciekawe jak to będzie hamować
... i ciekawe czy korektor siły hamowania to ogarnie ... czy też będzie to porywnywalne z rzuceniem kotwicy za plecy
Zastanawiam się nad pompą hamulcową - może by jakąś inną wrzucić |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-03-17, 13:15
|
|
|
FOSS napisał/a: | Zastanawiam się nad pompą hamulcową - może by jakąś inną wrzucić |
O tym właśnie wspomnieć chciałem.. Wrzucacie tu wielkie heble na standardowych pompach. Do D2 lepsza wydajnościowo pasuje bodaj z T4, nie wiem jak będzie w przypadku D3.
U mnie standard z D4 - 380/330, przód na zaciskach z D4 i customowej tarczy, tył na OE zacisku i customowych klockach. Miało być tanio, dobrze i na R18 |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-03-17, 15:17
|
|
|
dice111 napisał/a: | O tym właśnie wspomnieć chciałem.. Wrzucacie tu wielkie heble na standardowych pompach. Do D2 lepsza wydajnościowo pasuje bodaj z T4, nie wiem jak będzie w przypadku D3. |
Niby tak ale...
Pompa oraz serwo w moim D3 są identyczne jak w S8D3 z rocznika 2008 które wyjechało fabrycznie na ceramice i identyczne z 6.0W12 z rocznika 2005
Pompa, jak dobrze kojarzę, jest z tłoczkiem 26,69mm
Dla porównania jest jeszcze Q7 6.0V12 z rocznika 2010 które fabrycznie wyjechalo na ceramice na przednich hamulcach 420x40mm i tylnych 370x30mm
To auto niewątpliwie jest cięższe niż moje D3 ale wg specyfikacji posiada pompę hamulcową również 26,69mm
Także dylemat z pompą owszem jest ale czy jest taka potrzeba to pewności jakoś zbytnio nie mam
dice111 napisał/a: | U mnie standard z D4 - 380/330, przód na zaciskach z D4 i customowej tarczy, tył na OE zacisku i customowych klockach. Miało być tanio, dobrze i na R18 |
A pompa jaka u ciebie?... standard czy wkładałeś coś innego? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2018-03-17, 21:24, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-03-17, 16:37
|
|
|
Z pompą to jest tak, że szkoda grzebania aby pedał mieć twardszy 8-15mm wyżej Noo ale próbujcie |
_________________
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-03-17, 16:45
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Z pompą to jest tak, że szkoda grzebania aby pedał mieć twardszy 8-15mm wyżej Noo ale próbujcie |
Ale ja zmieniać jak na razie nie planuję - myślałem o tym ale na razie nie widzę takiej potrzeby.
Obadałem temat od strony teoretycznej skoro najcięższe Q7 czy Touareg mają podobną pompę to w D3 raczej mi wystarczy.
Zobaczę co będzie jak zamontuję 4-tłoka na tył |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-03-17, 20:50
|
|
|
tylko takie q7 też ma dobre hamulce jak u nasz przynajmiej w serii
Może i ja jakiś zboczony jestem ale pedał w audi jest dość toporny i dziwny ma skok
Ostatnio robiłem a zatem jechałem starym espace 4 lub c5 i tak hamulce normalnie działają a tamto niby wynalazki |
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-04-21, 23:34
|
|
|
Kolejny raz informacyjnie W zwyczajnym A8 przy 330 też trzeba zmienić linki na dłuższe. Tzn trzeba... Wypada. Jak macie gaz, wozicie złom czy cygańską kapelę to półosie zaczynają ciąć pancerz. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-04-22, 07:58
|
|
|
nie trzeba
są trytytki |
|
|
|
|
|