Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Oporne wspomaganie  
Autor Wiadomość
smoczek 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Steptronic 6hp26
Zasilanie: ON
Imię: wojciech
Jeżdzę: BMW E61 535.D bi'turbo DPF
Wiek: 42
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 76
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2012-09-08, 13:58   

a nie da sie do niego dostac,
od strony kierowcy, od pedalow hamulca i gazu ?

bo mechanik jakos tam sie dostawal, zeby odkrecic kolumne od magla....
bede mial troche czasu to pogrzebie przy audiolce.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-11, 16:19   

Mi w warsztacie kumpla wymontowali w godzine i zamontowali w podobnym czasie,wiem że musiał zlecieć kawałek wydechu od kolektora. Czujnik zardzewiał i wywaliło caly płyn-cudem nie zatarłem pompy. Po wymianie czujnika(zawoziłem magiel) piekny efekt progresywnego wspomagania ktorego dzis juz albo nie czuje albo nie zauważam :mrgreen: Dziwi mnie tylko jedno czemu ustawienia geometrii?? Ja po tej operacji miałem wszystko ok.
 
 
smoczek 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Steptronic 6hp26
Zasilanie: ON
Imię: wojciech
Jeżdzę: BMW E61 535.D bi'turbo DPF
Wiek: 42
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 76
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2012-09-12, 08:59   

jak wymieniam magiel, koncowki,drazki,
to zawsze ustawiam geometrie/zbierznosc,
tyl+przod.
to konieczne przecierz, po inerencji w uklad kierowniczy.

mechanik ci zlozyl "na oko" i jest wszystko dobrze ?
niech gra w totolotka , jak tak trafia ;-)
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin

Wysłany: 2012-09-12, 09:38   

Jak wyciągnęli magiel razem z drążkami i włożyli ten sam bez ich odkręcania, to nie ma potrzeby ponownego ustawiania zbieżności ;-)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-12, 10:30   

Dokładnie tak jak piszeszgtfan, czasami wystarczy trochę pomysleć żeby nie narażać człowieka na dodatkowe koszta ;) Po wymianie wachaczy przedniej zawiechy i drązków regulowałem tylko zbieżnośc i to sam z kolegą z którym robiłem. Wszystko jest ok ;)
 
 
smoczek 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Steptronic 6hp26
Zasilanie: ON
Imię: wojciech
Jeżdzę: BMW E61 535.D bi'turbo DPF
Wiek: 42
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 76
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2012-09-13, 12:32   

moze i tak.
ale nie zaszkodzi,
i ja to robie zawsze po wyjmowaniu magla.

ale ja jezdze dosyc szybko, i dynamicznie,
czesto z zona i dwoma synkami,
i chetnie poswiece 100zl dla naszego bezpieczenstwa,
zeby laserowo pomierzyc i ustwic uklad jezdny.
wtedy WIEM , ze jest ok,
a nie UFAM na slowo.

i mam swiadomosc,
ze awaryjnie hamujac przy 180-220 km/h ,
np. nie sciagnie mnie na bok.

a ustawianie zbieznosci,
nigdy nie bylo ok po pierwszej reglacji.
wracam minimum raz na poprawke.
wazne zeby miec rowne cisnienie w oponach, ma to duzy wplyw na prowadzenie sie auta,
i wyniki/efekty regulacji.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-13, 12:51   

Kolego smoczek, ja jeżdżę spokojnie ale czasami tez we mnie diabeł wsiądzie i korzystam z V8 dlatego moje auto jest technicznie tip top. poprostu nie musze robić zawsze wszystkiego i tracić kasy na pomiary i regulacje ktore śa zwyczajnie niepotrzebne ale to nie znaczy że Ty dla spokoju nie możesz sobie to sprawdzic :) Ja zazwyczaj jak nie robie sam(to najczęściej)to dokładnie obserwuje to co jest w aucie robione :) Nie ma lipy :mrgreen:
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2012-11-24, 11:10   

Panowie, mam problem ze wspomaganiem, rano po odpaleniu samochodu muszę się siłować z kierownicą, po upływie kliku minut wspomaganie działa już prawidłowo i tak przez cały dzień aż do kolejnego odpalania z rana. Posiadam wspomaganiem z servotronikiem, płyn wymieniany jesienią zeszłego roku na oryginał z ASO, przed wymianą ani po wymianie nie było żadnych problemów. Moim zdaniem, maglownica nie ma luzów, stuków itp, ale powiem aby zostało to sprawdzone na przeglądzie przez mechanika.

Objawy:
- latem jak było ciepło wszystko było ok
- wczesną jesienią, gdy zrobiło się chłodniej czasami z rana przez kilka sekund po ruszeniu jak by nie było wspomagania
- aktualna pora (rano no 3 stopnie na plusie) prawie że brak wspomagania przez kilkadziesiąt metrów, aż wyturlam się z osiedlowej uliczki.

Od czego zacząć aby nie wymieniać bez potrzeby całego układu ?
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2012-11-25, 19:36   

olej :mrgreen:
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2012-11-25, 19:56   

pepi napisał/a:
olej :mrgreen:

Nie ma takiej opcji, wszystko musi działać po to aby w trasie nie mieć przypału 800 km od domu ;-)
_________________

 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2012-11-25, 19:59   

Koledze pepi chodziło raczej o olej do wspomagania a nie stan duchowy. :D
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2012-11-25, 20:05   

u mnie był olej zmieniłem go i jest lepiej
a jak kupowałem auto to gość twierdził że magiel mu padł i robił jego regeneracie i olej zmienił
ale ja zmieniłem profilaktycznie i pomogło :-D
może być jeszcze pompa
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2012-11-26, 07:25   

Olej zmieniałem rok temu, oczywiście można spróbować od tej czynności ale nie wierzę że w roku po przejechaniu 20 tys km olej aż tak stracił swoje właściwości....

Zastanawiałem się, czy to możliwe, że gdzieś jakiś przewód jest zagięty, z rana pompa zanim da ciśnienie to wspomaganie może słabo działać, a jak już pompa się rozchodzi to przepchnie olej ? ;-) Nie wiem czy to ma sens ale tak mi przyszło do głowy.
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-11-26, 09:32   

Wygląda jakby sie coś przytkało,rozgrzany rzadszy olej daje rade a zimny nie...no ja nawet jak wlałem nie taki jak trzeba to nie miałem takich objawów ot zabuczała po odpaleniu i potem cicho.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-01-04, 21:08   

a mi działa odwrotnie niekiedy na ciepłym tak jakby się przycinał
tylko na ciepłym ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.