Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Jaka sekwencja do D3?  
Autor Wiadomość
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-06-21, 19:47   

Coolcyjan napisał/a:
Koledzy też dołączę się do tematu. No i jak Kolego Foss... napisz co z tą twoją instalacją. Jak się sprawuje?

aaaaaaa... przepraszam koledzy, zapomniałem napisać...
więc jeżdżę na niej już jakiś czas...
zamontowałem (przełożyłem z eSy) tak jak pisałem powyżej ale do zestawu dołożyłem drugi reduktor BRC (cegła)...
wszystko działa rewelacyjnie, nie dzieje się nic niepokojącego więc ponownie polecam...
jak nie zapomnę to jutro cyknę Wam fotki jak powinno to być zrobione ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Coolcyjan 
Użytkownik



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 41
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 11
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2011-06-23, 21:42   

Koledzy a co powiecie na temat instalacji Epigaz? Tyle co słyszałem od znajomego to podobno bardzo dobra instalacja. Proszę o Wasze opinie.

Dzięki i pozdrawiam
 
 
badyl 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 344
Skąd: trójmiasto
Wysłany: 2011-06-23, 23:23   

to i ja dodam swoje trzy grosze w temacie też mam założone już pare miesięcy instalacje gazową tzn: 2x reduktory ac-r01 wtryski hana zielone i sterownik stag instalacje spisuje się rewelacyjnie w tym aucie zero spadków mocy itp np dzisiaj pogoniłem 230 km/h 8-) a najlepsze w tym wszystkim że połowa kasy w portfelu zostaje :d spalanie przy cięższej nodze 20 ltr /100 km szkoda że tak długo się wachałem
_________________

 
 
Coolcyjan 
Użytkownik



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 41
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 11
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2012-01-31, 20:36   

Witam ponownie Koledzy!!!
Windujące ceny paliwa zmusiły mnie do głębszego zainteresowania się tematem lpg. Wcześniej prosiłem Was o opinie na temat Elpigaz-u. Teraz znowu chciałem prosić Was o pomoc. Udałem się dzisiaj do warsztatu, gdzie kolega jakieś 6 miesięcy temu zamontował w swojej a8 Elpigaz (bardzo sobie chwali tą instalacje, jak i sposób jej montażu). Chciałem się coś więcej dowiedzieć o cenie i kiedy mieliby wolny termin. Okazało się, że owszem zamontują mi Elpigaz jak będę chciał, ale facet powiedział mi, że ma dużo lepszą instalację i to w "lepszej" cenie. Chodzi o instalacje LPGTECH.
No i właśnie chciałem zasięgnąć Waszych opinii. Elpigaz wydaje mi się pewną inwestycją, biorąc pod uwagę opinie kolegi, który ją bardzo chwali. Ale z drugiej strony facet z warsztatu bardzo zachwalał ten LPGTECH i mówił, że już sporo tego zamontował, że elektronika jest dużo lepsza od Elpigazu.
Dlatego bardzo Was proszę o opinie.
Może ktoś z Was użytkuje tą instalacje?
Dzięki i pozdrawiam.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-01-31, 20:57   

Kolego STAG 300+ w 100% tobie wystarczy , jest sprawdzony bo większość osób na tym jeździ i zbytnio nie narzeka ;-) Koszt około 4000zł
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Coolcyjan 
Użytkownik



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 41
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 11
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2012-01-31, 22:16   

Dzięki Kolego za podpowiedź.
Wiem, że to zabrzmi trochę dziwnie. Ale u mnie w mieścinie jestem skazany na ten warsztat w którym byłem i w którym montują LPGTECH lub Elpigaz. Inaczej mówiąc, chcę żeby instalację montował mi ten facet, co montował mojemu kumplowi. Koleś jest najlepszy u mnie w mieście. Czytałem lokalne fora i bardzo go sobie chwalą za jakość i estetykę montażu. A ja nie ukrywam, że walory estetyczne też w jakimś tam procencie wchodzą w rachubę. Nie chciałbym by mi przy montażu instalacji oszpecili cała komorę silnika, łącznie z piękną V8-ką :-P, jakąś stertą wężyków pacniętych jak popadnie i zakrywającą cały kolektor dolotowy - a widziałem już takie pajęczyny w innych a8 u mnie w mieście.
A ten fachowiec montuje instalacje tak, że praktycznie poza wtryskiwaczami gazu i ośmioma wężykami idącymi do kolektora to praktycznie nic pod maską nie widać. (Poinstruujcie mnie koledzy jak dodać zdjęcia z kompa na forum to wrzucę :-P dopiero raczkuje na forach :mrgreen: )

Dlatego wracając do tematu to mam właściwie do wyboru tylko te dwie instalacje ( Elpigaz lub LPGTECH)

P.S. Ten mechanik powiedział mi jeszcze, że tą instalację LPGTECH to skonstruował koleś, który pracował w STAG-u i go podobno stamtąd wywalili no i zrobił im konkurencje. NIE WIEM ile w tym prawdy, dlatego piszę to tak "na marginesie".
 
 
Grzechu 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Gregor
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 39
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2012-01-31, 22:42   

Ja mam u siebie Landi Renzo. To już drugie auto gdzie zamontowałem Landi.
Mimo, że brc mogło być tańsze wybrałem Landi.
Na dwóch reduktorach. Zero problemów z obsługą czy regulacją.

Co do estetyki to jest tak:

 
 
chrisvtr 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 166
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2012-02-01, 00:49   

jezdze na LR Omegas i powiem ze rewelka , zwłaszcza wtryskiwacze białe Med-y zrobione na nich mam juz okolo 90tys.km i zadnych anomalii , koszt w tej chwili tej instalki to 5-5,5tys.zl , brc w podobnej cenie moze 500zl drozsze

Coolcyjan napisał/a:
Ale u mnie w mieścinie jestem skazany na ten warsztat w którym byłem i w którym montują LPGTECH lub Elpigaz


moim zdaniem nie patrz ze jest jeden zaklad i jestes skazany na niego , jedz gdzies dalej i tyle , nie musisz przeciez montowac tego co ci ktoś narzuca , sam wybierz co jest najodpowiedniejsze do tego silnika , jak chcesz taniej to jak koledzy wyzej polecają STAG i bedziesz pewnie zadowolony
_________________
Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE
 
 
Coolcyjan 
Użytkownik



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 41
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 11
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2012-02-01, 09:42   

Postaram się koledzy wrzucić zdjęci instalacji Elpigaz, którą ma mój kumple u siebie w audi. A montował ją w tym warsztacie co pisałem wcześniej.





[ Dodano: 2012-02-01, 10:01 ]
Sami oceńcie koledzy. Moim zdaniem koleś robi dobrą robotę. Nie dość że wszystko działa i kumpel bardzo sobie chwali pracę instalacji to jeszcze fajnie, że jest "dyskretnie" zamontowana.

Ale pomijając walory estetyczne mimo wszystko chciałbym uzyskać wasze opinie o tych dwóch firmach produkujących instalacje: LPGTECH i Elpigaz. Może ktoś z was spotkał się już z instalacjami tych firmy i może coś więcej na ich temat powiedzieć. Nie chcę być niewdzięczny, ale proszę Was konkretnie o opinie na temat tych dwóch firm. Ja praktycznie na 75% zdecydowałem się na Elpigaz - tak jak wspominałem mój kumpel ma tą instalacje w swojej a8 i ja tym autem jeździłem i naprawdę przekonuje mnie stosunek jakości do ceny tej instalacji.
Z całym szacunkiem dla kolegi "Grzechu" ale ja może jestem laikiem, ale nie słyszałem żadnych opinii o instalacji "Landi Renzo" poza tym forum, a tym bardziej nie jeździłem autem z taką instalacją.
A jeśli chodzi o Elpigaz to mam jakieś wyobrażenie o tym jak ona działa i jak się sprawuje i nie ukrywam, że zależy mi na opinii kogoś co może ma taką instalacje u siebie w aucie.

A koledzy czy wy w ogóle słyszeliście o takiej instalacji jak LPGTECH? Bo może to jest jakaś firma "krzak", która w ogóle się nie sprawdza w audi?

Bardzo zależy mi na waszych opiniach. Z góry dzięki.
 
 
martinezzg 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 366
Skąd: Czeladź/Śląsk
Wysłany: 2012-02-09, 18:54   

kolego - tak jak chrisvtr Ci napisał - nie upieraj się przy tym akurat zakładzie - patrz też na jeden aspekt - wszyscy piszą Ci o stagu300 ( ja tez go mam i nie narzekam) - jeśli nagle Twój warsztat się zlikwiduje zostaniesz z instalacją która zbyt popularna nie jest i do kogo wtedy pojedziesz?
ze stagiem nie będziesz miał problemów bo na pewno więcej warsztatów go obsługuje - decyzja należy do Ciebie oczywiście - ale widzisz ze nik nie pisze Ci na temat tego co pisałeś a to znaczy ze popularne - a co za tym idzie obsługa tego nie będzie wszędzie możliwa - i tutaj możesz się ugotować....
ot atka moja mała rada... - zakładaj STAGA ;)
_________________
A8>eSka
 
 
Nowak_zg 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Vette
Pomógł: 9 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 137
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2012-02-11, 17:34   

jest duzo instalacji dobrych do 4.2
LANDI RENZO
BRC

a ja polecam skompletowanie:
stag 300+ 8
wtryski hana2000 zielone
reduktory ac r-01 x2
_________________
A4 1.9TDI 140KM 300Nm -> TT 1.8T 180Km 235Nm -> S6 C5 4.2 V8 340KM 420Nm -> S6 C6 5.2 V10 435KM 540Nm -> A8 D3 4.2 V8 334KM 430Nm ( http://www.a8team.pl/a8-d...full-vt6841.htm ) -> Corvette C6 6.0 :D
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2012-02-12, 12:27   

Kolego sterowniki firmy LPGTECH do dość świerzy towar na rynku lpg ale bardzo dobry Można go porównać ze Stagiem 300plus. Ma bardzo dobry algorytm i dużo możliwości regulacji ręcznej. Cena porównywalna z 300+. Ogólnie moge go polecić i napewno jest lepszy od ELPIGAZ.

Wszystko jednak zależy jakie będziesz miał do tego wtryskiwaczetu jedyne słuszne to HANA 2000 i reduktory(muszą być dwa)

Co do firmy którą podałeś i zrobiłeś zdjęcie to hmmm brak kompensacji między listwami brak opasek na wężykach przy wtryskiwaczach, więcej niestety nie widać.
 
 
martinezzg 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 366
Skąd: Czeladź/Śląsk
Wysłany: 2012-02-12, 13:12   

i jeszcze jedno z tego co usłyszałem w Zbrosławacach (polecany warsztat) lepiej montować wtryski nie na listwie - u mnie objaw lekkiego stukania listwy (jakby dielesel) jest nie do wyeliminowania (choć naprawdę ledwo słyszalny) z powodu właśńie montażu na listwie - a można montować oddzielnie i tego efektu nie ma wtedy
_________________
A8>eSka
 
 
Coolcyjan 
Użytkownik



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 41
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 11
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2012-02-13, 12:30   

Dzięki koledzy za wasze opinie. I właśnie za to cenie takie fora, bo tak jak pisałem wcześniej, byłem już zdecydowany na montaż Elpigaz-u, a dzięki WAM (w szczególności koledze "hipcio") skłaniam się na LPGTECH. Zresztą potwierdziło się to co mówił mi ten pan w warsztacie, że sterownik LPGTECH to w pełni konfigurowalne i stabilne urządzenie.

Aha mam jeszcze jedno pytanie.
hipcio napisał/a:
Wszystko jednak zależy jakie będziesz miał do tego wtryskiwacze tu jedyne słuszne to HANA 2000...


Sprawę firmy produkującej wtryskiwacze to nawet nie poruszam, bo czytając informacje w necie to nie ma lepszych niż HANA - bynajmniej do naszych V8. Ale kolega hipcio napisał by zamontować zielone. A czy nie lepiej zamontować HANA 2000 A+ (niebieskie)? Tyle co wyczytałem w necie, to dają do 60 KM na cylinder. Wiem, że to o wiele więcej niż potrzeba, ale podobno "od przybytku głowa nie boli" :-P, a ja nie chciałbym żeby mi zabrakło mocy, kiedy depnę kick-down jadąc na gazie.

A tak poważnie to czy łączna moc wtryskiwaczy może być większa niż moc maksymalna naszych silników (335KM)? Czy grozi to jakimiś uszkodzeniem silnika?

I jeszcze jedna sprawa:
hipcio napisał/a:
...reduktory(muszą być dwa)


Na zdjęciach które umieściłem (a dokładnie na tym drugim - mniejszym) widać skrawek reduktora. Rozmawiałem z kolegą co ma tą instalacje Elpigaz i pytam go, gdzie ma drugi reduktor? A on powiedział, że ma tylko jeden i tak jak pisałem wcześniej, że auto mu śmiga na gazie jak na benzynie. Nie ma żadnych problemów z wyprzedzaniem. Udałem się do warsztatu i rozmawiam z facetem. Powiedział, że zamontował mu reduktor Vega-i Sport i że nie ma potrzeby montować drugiego, bo moc maksymalna tego to 380 KM.
Słyszeliście koledzy o takim "sprzęcie"? Ciekawią mnie Wasze opinie. Z góry dzięki i pozdrawiam.
 
 
badyl 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 344
Skąd: trójmiasto
Wysłany: 2012-02-13, 20:44   

Coolcyjan napisał/a:

Aha mam jeszcze jedno pytanie.
hipcio napisał/a:
Wszystko jednak zależy jakie będziesz miał do tego wtryskiwacze tu jedyne słuszne to HANA 2000...


Sprawę firmy produkującej wtryskiwacze to nawet nie poruszam, bo czytając informacje w necie to nie ma lepszych niż HANA - bynajmniej do naszych V8. Ale kolega hipcio napisał by zamontować zielone. A czy nie lepiej zamontować HANA 2000 A+ (niebieskie)? Tyle co wyczytałem w necie, to dają do 60 KM na cylinder. Wiem, że to o wiele więcej niż potrzeba, ale podobno "od przybytku głowa nie boli" :-P, a ja nie chciałbym żeby mi zabrakło mocy, kiedy depnę kick-down jadąc na gazie.

A tak poważnie to czy łączna moc wtryskiwaczy może być większa niż moc maksymalna naszych silników (335KM)? Czy grozi to jakimiś uszkodzeniem silnika?

I jeszcze jedna sprawa:
hipcio napisał/a:
...reduktory(muszą być dwa)



reduktory muszą być dwa bo inaczej termicznie przy bucie nie wytrzyma jeden odnośnie hanek niebieskich to dzisiaj byłem na przeglądzie ze swoją instalacją z hankami zielonymi i pytałem się gazownika czy nie lepsze by były niebieskie stanowczo mówił mi że najlepsze do tego silnika są zielone niebieskie są za duże ale wiem że jeżdzą niektórzy na nich to może się wypowiedzą lepiej niż ja w każdym razie mam zielone i są mega fajne ciszej pracują niż benzynowe pałowanie do odcięcia nie stanowi dla nich żadnego problemu :mrgreen:
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.