Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Jaka sekwencja do D3?  
Autor Wiadomość
KarolW 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic HKT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 120
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-03-16, 20:03   

martin_rs4 napisał/a:
FOSS napisał/a:
Osobiście nie widzę powodów do narzekania


ja będę narzekał bo jednorazowo wywaliłem ponad 2k na scheiß BRC (1000 reduktor i 1200zl wtryski) i po okresie 2 lat padł mi reduktor i 2 wtryski się rozszczelniły <onie> poza tym nie było speca w rejonie który umiał by ustawić ją prawidłowo, a latać po PL mi się nie widziało <bezradny>

Teraz mam 3x taniej, wygodniej, sprawniej ale przede wszystkim estetyczniej ! <hihi>

jedyne co mi po BRC zostało to elektrozawór przed reduktorem :D


Czyli na czym teraz jeździsz?
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-03-16, 20:08   

KarolW napisał/a:
Czyli na czym teraz jeździsz?


zenith pro obd + barracudy + kme twin

a wygląda tak


_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-03-19, 20:26   

ja bym troszkę inaczej to dał reduktor obrócił
jeden z zbiorniczka drugi z nagrzewnicy to by widać tak nie było
tych przewodów i odwrotnie zasilanie dał lpg
Pomyśl nad dobrymi filtrami bo te które masz :]
 
 
polowiak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Mar 2017
Posty: 50
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2017-03-19, 20:44   

[quote="martin_rs4"]
KarolW napisał/a:
Czyli na czym teraz jeździsz?


zenith pro obd + barracudy + kme twin

Ja Panowie w czwartek odebrałem od gazownika swoja 8-mkę i dostała prawie identyczny zestaw. Wtryski zamiast barracudy - hercules. Według kolegi/instalatora zenith pro - najbardziej efektywny sterownik (bardzo dobrze się go stroi i pięknie się "adaptuje"). Reduktor kme również górna półka, jeden z najbardziej stabilnych na rynku. Wcześniej miałem go już zamontowanego w Cayenne S 4,5 (340 KM) oraz w GLK 350 (273 KM) wszędzie dawał radę i był bezawaryjny.
Mam nadzieję że powyższy zestaw również troszkę pochodzi ;)
_________________
było A6 2.4
jest A8 4.2
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-03-19, 21:52   

Cytat:
Pomyśl nad dobrymi filtrami bo te które masz


....to co z nimi? Dwa filtry ori KME z wymiennym wkladem z włókna szklanego + dodatkowo dwa filtry Czaja jednorazowe przed samymi listwqmi ... co można takim razie innego?

Miałem brać to kupowalem ori brc po 50zl / szt. A i tez nie potrzebnie bo te kme niczym się nie różnią prócz mniejszej o 20zl ceny. ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-03-20, 07:53   

oj moim zdanie dobre są filtry które mają odstojniki grawitacyjne a te które masz nawet 4 :]
Ostatnio coś jest dolewane do naszego krajowego lpg i filtry zapychają są do wymiany nawet po 1-2 tankowaniach .
Reduktory wytrzymują więcej ale też bywają problemy z nimi .
A koledze pogratulować będzie testował nowe wtryskiwacze :]
i oby było dobrze
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-03-20, 08:29   

pepi napisał/a:
dobre są filtry które mają odstojniki grawitacyjne


no ok, też prawda, tylko te filtry (a raczej ich obudowa) zajmuje sporo miejsca i ciężko je dobrze ulokować aby były niewidoczne.. no i jeden tylko filtr, przy super jakości gazu u nas w tym super kraju, będzie moim zdaniem niewystarczający <bezradny> odwołując się do tego
pepi napisał/a:
Ostatnio coś jest dolewane do naszego krajowego lpg i filtry zapychają są do wymiany nawet po 1-2 tankowaniach .
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
polowiak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Mar 2017
Posty: 50
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2017-03-20, 10:49   

Mam nadzieję że owe Herculesy będą dobrze działać....W razie czego mam na 50 tyś. km gwarancję i po prostu jak klękną wcześniej to mi je wymienią w ramach rekojmi - tym.bardziej że zakładałem u kolegi. Czasami to co nowe na rynku jest lepsze niż to co już długo. Takim przypadkiem są wtryski HAny (pomarańczowe), które zajechały mi się po 10 tys. km w A6 a wcześniej były wychwalane pod niebiosa ze względu na chociażby krótkie czasy/niezawodność
_________________
było A6 2.4
jest A8 4.2
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-03-21, 07:39   

polowiak napisał/a:
.W razie czego mam na 50 tyś. km gwarancję i po prostu jak klękną wcześniej to mi je wymienią w ramach rekojmi - tym.bardziej że zakładałem u kolegi.
-podpytaj się o co chodzi 99% wtrysków jest zepsute z winy zabrudzenia a to ...
 
 
polowiak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Mar 2017
Posty: 50
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2017-03-21, 12:41   

Zgodzę się z tym że wtryski się "psują" od zanieczyszczeń z gazu. Już kilka kompletów przerobiłem...dlatego wg. mnie punktowe wtryski nie maja racji bytu przy instalacjach sekwencyjnych - tylko listwy w jakimś stopniu przerobią syfiasty gaz. Z autopsji wiem że czasami jak się zatankuje jakiś syfiasty gaz to samochód nie chce na nim jechać...trzeba kilkakrotnie przełączać żeby przerobił cały syf zalegający w zbiorniku. Według mnie najlepiej nie wyjeżdżać do końca rezerwy gazu bo zaciąga więcej zanieczyszczeń ze zbiornika.
_________________
było A6 2.4
jest A8 4.2
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-03-21, 22:08   

polowiak napisał/a:
Zgodzę się z tym że wtryski się "psują" od zanieczyszczeń z gazu. Już kilka kompletów przerobiłem...dlatego wg. mnie punktowe wtryski nie maja racji bytu przy instalacjach sekwencyjnych - tylko listwy w jakimś stopniu przerobią syfiasty gaz. Z autopsji wiem że czasami jak się zatankuje jakiś syfiasty gaz to samochód nie chce na nim jechać...trzeba kilkakrotnie przełączać żeby przerobił cały syf zalegający w zbiorniku. Według mnie najlepiej nie wyjeżdżać do końca rezerwy gazu bo zaciąga więcej zanieczyszczeń ze zbiornika.
Te, weź no przestań takie bajki pisać bo jeszcze ktoś w to uwierzy <faktycznie>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
polowiak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Mar 2017
Posty: 50
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2017-03-22, 02:27   

Dlaczego bajki?
Wiadomo że filtry powinny wyłapywać jakieś frakcje zanieczyszczeń, ale zanieczyszczeń chemicznych ni chu chu nie wyłapią, jak np. zw. siarki rozpuszczonej w gazie. Kiedyś miałem taką sytuacje po zatankowaniu lpg na jednym z Orlenów. Myślałem że będę musiał zawrócić spowrotem na ORLEN bo mi coś rozj...e pod maską tak szarpał. Dopiero za którymś razem poszedł. Miałem tak przy Cayenne S 4,5. Zresztą w A6 2,4 też tak kilka razy mi się zdarzyło, że nie chciał na gazie jechać od razu po zatankowaniu. Wtryski na listwach szybciej są w stanie przerobić właśnie taki zanieczyszczony gaz. Jak mi nie wierzysz pogadaj z gazownikami...

[ Dodano: 2017-03-22, 11:36 ]
A tak trochę z innej beczki...dlaczego Katy się częściej sypią przy LPG? Temperatura to jedno a związki siarki to 2. Jak urząd jeździ i bada jakość paliw/gazu to przede wszystkim wykonuje badania na zawartość siarki, czy nie jest przekroczona. Zw. siarki w odpowiednim stężeniu i temp. dosłownie zeżerają metal czyt. korodują ze względu na swój kwaśny odczyn. Także Panowie bajki piszę...
_________________
było A6 2.4
jest A8 4.2
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-03-22, 19:10   

polowiak napisał/a:
Jak mi nie wierzysz pogadaj z gazownikami...
Właśnie z jednym piszesz ;)
polowiak napisał/a:
dlaczego Katy się częściej sypią przy LPG?
Źle ustawiona instalacja gazowa, najczęściej za ubogo, rzadziej za bogato ...co ostatecznie powoduje szybsze uszkodzenie katalizatorów.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
polowiak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Mar 2017
Posty: 50
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2017-03-22, 21:02   

no to super się składa ;) Tak więc doskonale wiesz że na trwałość katalizatora składa się wiele czynników i nie tylko mieszanka paliwowa ma na to wpływ - jest jednym z czynników...
Ale nie wierzę że nie miałeś przypadku z trefnym gazem, na którym samochód nie chciał jechać...tym bardziej że jesteś z branży a taki gaz może się trafić wszędzie i nie mówię tutaj o stacjach NO NAME tylko np o Orlenie...
_________________
było A6 2.4
jest A8 4.2
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-03-22, 21:07   

Tak, raz miałem taką sytuację. Zatankowawszy na autostradowej stacji w Polsce auto straciło połowę mocy i spalanie również było dwukrotne <boisie> . Przejechałem wolnym tempem 200km, dotankowałem i już było OK ...ale przyznaję, to się zdarza.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.