Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Jaka sekwencja do D3?  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-12-27, 16:10   

DANKOOO napisał/a:
Na zdjęciu moja instalka


Bardzo ładnie, schludnie <okioki> laik to by pewnie pomyślał ze tak z fabryki wyjechało i żadnej instalki LPG nie ma. ;)

No niestety brc sie tak nie upchnie pod maskę :/
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-12-27, 16:48   

DANKOOO napisał/a:
Na zdjęciu moja instalka ;)

To jest wypas Panie! <okioki> Schludnie pod maską, reduktory na podszybiu?
_________________
 
 
xluqas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2014-12-27, 16:59   

No nie powiem bardzo ładnie to masz zrobione, po nowym roku muszę pomyśleć o instalce :P
_________________
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6
 
 
DANKOOO 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Gru 2014
Posty: 26
Skąd: Wschowa
Wysłany: 2014-12-27, 17:58   

krzychu22.p1i napisał/a:
DANKOOO napisał/a:
Na zdjęciu moja instalka ;)

To jest wypas Panie! <okioki> Schludnie pod maską, reduktory na podszybiu?


Tak reduktor do 380km na podszybiu po prawej koło pompy ogrzewania a komputer po lewej na podszybiu również
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-12-27, 23:51   

DANKOOO napisał/a:
Na zdjęciu moja instalka ;)

Zajebiście <okioki> też bym tak chciał ale BRC nie da się tak zrobić :/
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-12-27, 23:55   

Ładnie bo ładnie ale nie doradzajcie sraga komuś kto się na serwisie tego nie zna!
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-12-28, 07:47   

to nie brc że trzeba się znać :D
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-12-28, 10:06   

pepi, Ludzie się nie znają i już niejeden tu klepał tematy o tym czymś. Ale sam znasz moje zdanie :) Żeby nie interesowac się tym co wtryskuje gaz to trzeba zapłacić albo nie i co chwile dłubać w tym. Sam doskonale wiesz na czym to polega ja widziałem to na żywo w wielu przypadkach :)
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-12-28, 12:24   

DANKOOO napisał/a:
(...)Do d3 z reduktorem
http://www.phjacus.pl/R46...encja-p924.html
Na zdjęciu moja instalka ;)

Daniel, a kto robił tę instalkę, chłopaki z Jacuś LPG? Pytam, bo sam się nad LPG zastanawiam, a chciałbym to zrobić gdzieś blisko i Białystok mi odpowiada. W grę jeszcze wchodzi Takada (http://takada.pl/), ale oni akurat robią głównie na BRC, a jednak to A8 i chciałbym aby to było zrobione dobrze, działało dobrze i wyglądało estetycznie, tak jak na Twoim zdjęciu.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
DANKOOO 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Gru 2014
Posty: 26
Skąd: Wschowa
Wysłany: 2014-12-28, 12:35   

Nie ja tylko biorę u nich instalki ;)
 
 
xluqas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2014-12-28, 13:12   

Apophis napisał/a:
Ładnie bo ładnie ale nie doradzajcie sraga komuś kto się na serwisie tego nie zna!


Że stag taki zły ?
 
 
DANKOOO 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Gru 2014
Posty: 26
Skąd: Wschowa
Wysłany: 2014-12-28, 13:24   

Stag tez dobre i bardzo popularne i to chyba jedne z najprostszych instalacji byle laik ogarnie w 5 minut program ;)
 
 
DANKOOO 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Gru 2014
Posty: 26
Skąd: Wschowa
Wysłany: 2014-12-28, 13:35   

pebo napisał/a:
DANKOOO napisał/a:
(...)Do d3 z reduktorem
http://www.phjacus.pl/R46...encja-p924.html
Na zdjęciu moja instalka ;)

Daniel, a kto robił tę instalkę, chłopaki z Jacuś LPG? Pytam, bo sam się nad LPG zastanawiam, a chciałbym to zrobić gdzieś blisko i Białystok mi odpowiada. W grę jeszcze wchodzi Takada (http://takada.pl/), ale oni akurat robią głównie na BRC, a jednak to A8 i chciałbym aby to było zrobione dobrze, działało dobrze i wyglądało estetycznie, tak jak na Twoim zdjęciu.


Sam i osobiscie nigdy nie wydałbym kupę kasy na brc chodzi mi o montaż a pózniej serwis
A czy brc, prins, stag czy ostatnio bardzo zadowolony jestem z agisa to nie ma instalacji niezawodnej predzej czy pózniej i tak co się zepsuje ale koszt naprawy zawsze będzie tańszy w tańszych instalacjach. Ważne filtry LPG co wymianę oleju a nawet częściej to podstawa ;)
 
 
xluqas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2014-12-28, 14:01   

Miałem w S6 C5 manual Stag plus i przez 3lata nie miałem z nim żadnych problemów, tylko czytam że premium w ECU robi jakieś problemy, nie ukrywam też iż w mieście mam kilku magików od STAGa więc daleko szukać nie muszę serwisu
_________________
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-12-28, 14:57   

Tomaseto 380KM wow, szron na podszybiu murowany.

Był reduktor w testach i niby do 200KM daje rade ale przy cutoff przerosty ciśnienia
CYTAT ,,W temacie podgrzewania - najnowszy produkt Tomasetto, reduktor Antartic, którego mam okazje testować (reduktor z numerem fabrycznym 000017) u mnie ten reduktor jeździ na 209 konnym Subaru 3.0 H6 i przy 0stC na zewnątrz od 0 do 200km/h po górkę poradził sobie osiągając wynik ciśnieniowy z 1,35bar do 1,20bar a temperatura w strumieniu gazu na wtryskiwaczach z 45stC spadła w końcówce testu do -5stC"

Ładnie masz wtryski upakowane, ja u siebie tak chciałem ale nie dało się ich głęboko osadzić w ABZ
_________________

Ostatnio zmieniony przez karol208 2014-12-28, 15:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.