Autor |
Wiadomość |
jojo-jar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D3 4.2, D2 4.2,
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 04 Wrz 2009 Posty: 205 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2011-04-04, 18:27 [D3 04 4.2MPI/LPG
] Jaka sekwencja do D3?
|
|
|
Panowie jaka instalacje założyć do D3 4.2? Nastawiłem sie na Stag 300 Premium ale nie wiem co z osprzetem. Co najlepiej załozyc? Czekam na wasza pomoc
jojo-jar poprawiłem tytuł Twojego wątku - jak zakładałeś nowy temat to lekko w lewo od tego wpisanego "z palca" taga miałeś całą rozwijaną listę tagów... noi zamiast pisać to z palca to wystarczyło rozwinąć listę i wybrać odpowiedni... następnym razem właśnie tak poproszę.
Pozdrawiam, FOSS |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-04-04, 19:40
|
|
|
jojo-jar napisał/a: | Panowie jaka instalacje założyć do D3 4.2? |
Ja już niedługo przekładam ze swojej S8 instalację BRC...
tam dwała radę to nie widzę powodu aby nie dała rady w D3 ;-)
No ale to jeszcze chwilę potrwa bo muszę ją najpierw z eSy wyciągnąć a termin montażu mam zaklepany dopiero pod koniec miesiąca.
Co do STAG'a to ciężko mi się wypowiadać - miałem go wprawdzie w swoim A8 D2 ale BRC postrzegam jednak lepiej... może dlatego że STAG to tylko sterownik a reszta elementów dobierana jest od innych producentów a w BRC jest wszystko z BRC w połaczeniu z odpowiednim serwisem (autoryzowany BRC) chodzi w pełni bezproblemowo. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
labul82
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 42 Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 16 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 2011-04-04, 19:54
|
|
|
ja mam u siebie elpigaz i chodzi super. Naprawdę polecam
[ Dodano: 2011-04-04, 20:55 ]
typ instalacji stella a rdeuktor vega s generacja instalacji 4 |
_________________
|
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2011-04-04, 21:52
|
|
|
rozmawiając wstępnie z paroma gazownikami kumatymi i to bardzo najlepszym rozwiązaniem do tego auta jest Landirenzo Omegas wtryski medy i reduktory x2 ig1 podobno super to sie sprawdzi koszt to około 6-7 tyś brutto ja narazie odpuszczam za mało jeżdze |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
szoszon1983
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 224 Skąd: Radom / Reading, UK
|
Wysłany: 2011-04-05, 20:31
|
|
|
badyl, gdybym miał wydać na gaz 6-7tyś, to już celowałbym w prinsa.
Ja mam u siebie staga, wtryski hana, a reduktor to KME gold-u mnie wyrabia bez problemu. |
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2011-04-05, 20:41
|
|
|
szoszon1983 napisał/a: | badyl, gdybym miał wydać na gaz 6-7tyś, to już celowałbym w prinsa.
Ja mam u siebie staga, wtryski hana, a reduktor to KME gold-u mnie wyrabia bez problemu. |
jeden reduktor ?? i nie przełącza ci na benzyne ile dałeś ? podobno nie da rady w tym aucie na jednym reduktorze tzn da rade tylko na bezyne przełączać będzie |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-04-05, 20:58
|
|
|
badyl napisał/a: | jeden reduktor ?? i nie przełącza ci na benzyne ile dałeś ? podobno nie da rady w tym aucie na jednym reduktorze tzn da rade tylko na bezyne przełączać będzie |
A ja nie rozumiem dlaczego miałby przerzucać na benzynę...
S8 D2 jest mocniejsze niż A8 D3 a u mnie jeździło spokojnie na jednym reduktorze :shock:
Pod koniec miesiąca przekładam z eSy swoje BRC i zobaczymy co się wydarzy. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2011-04-05, 21:06
|
|
|
FOSS napisał/a: | badyl napisał/a: | jeden reduktor ?? i nie przełącza ci na benzyne ile dałeś ? podobno nie da rady w tym aucie na jednym reduktorze tzn da rade tylko na bezyne przełączać będzie |
A ja nie rozumiem dlaczego miałby przerzucać na benzynę...
S8 D2 jest mocniejsze niż A8 D3 a u mnie jeździło spokojnie na jednym reduktorze :shock:
Pod koniec miesiąca przekładam z eSy swoje BRC i zobaczymy co się wydarzy. |
no właśnie podobno jak się pojezdzi szybko szczególnie zimą to może reduktor zamarzać jeżeli jest jeden zamontowany miałem jeszcze taką propozycje cena do 5 tyś stag + zielone hany + 2x reduktor acr-01 i też te reduktory mogą się nie sprawdzić byłem u kumatego gazownika z Bytowa polecanego na forum LPG oglądał auto i powtarzam co mówił |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-04-05, 21:28
|
|
|
badyl napisał/a: | no właśnie podobno jak się pojezdzi szybko szczególnie zimą to może reduktor zamarzać jeżeli jest jeden zamontowany... |
Jak już wspomniałem powyżej S8 D2 FL 4.2V8 to mocniejsze i szybsze auto niż A8 D3 4.2V8... auto ma wyraźnie charakter sportowy, ostrzejsze wałki rozrządu, inną charakterystykę pracy silnika i skrzyni biegów, kręci się do 7.000 obrotów a bez kagańca jeśli zdrowe jeździ prawie do 300km/h...
w moim miałem zamontowaną instalację BRC na jednym parowniku i spokojnie dawała radę pomimo tego, że zabawiałem się jeszcze w różne modyfikacje w celu polepszenia jego osiągów (m.in zmiana oprogramowania silnika).
Nie wiem jak ta instalka będzie się sprawować w moim D3 ale biorąc pod uwagę to co napisałem powyżej to raczej nie sądzę abym potrzebował dokładać drugi parownik.
badyl napisał/a: | miałem jeszcze taką propozycje cena do 5 tyś stag + zielone hany + 2x reduktor acr-01 i też te reduktory mogą się nie sprawdzić byłem u kumatego gazownika z Bytowa polecanego na forum LPG oglądał auto i powtarzam co mówił |
Nie jestem jakimś super znawcą instalacji LPG ale jakbym miał zakładać Landirenzo za 6-7 tysi to wolałbym założyć BRC... Landirenzo jakoś nie zdobywa mojego serca chociaż jak wspomniałem jakimś super znawcą nie jestem więc może błędnie to oceniam.
W każdym razie w Warszawie za 6kpln założysz BRC na dwóch reduktorach (no chyba że ostatnio jakoś drastycznie ceny skoczyły).
Zresztą jak Ci się jakoś bardzo nie spieszy to poczekaj do końca miesiąca i wtedy powiem Ci jak moje BRC sprawuje się w D3 ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2011-04-05, 22:25
|
|
|
FOSS napisał/a: | Zresztą jak Ci się jakoś bardzo nie spieszy to poczekaj do końca miesiąca i wtedy powiem Ci jak moje BRC sprawuje się w D3 ;-) |
nie spieszy mi się bo narazie małe przebiegi robie poczekam na twoją opinie jak na jednym reduktorze |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
szoszon1983
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 224 Skąd: Radom / Reading, UK
|
Wysłany: 2011-04-06, 22:13
|
|
|
badyl napisał/a: | szoszon1983 napisał/a: | badyl, gdybym miał wydać na gaz 6-7tyś, to już celowałbym w prinsa.
Ja mam u siebie staga, wtryski hana, a reduktor to KME gold-u mnie wyrabia bez problemu. |
jeden reduktor ?? i nie przełącza ci na benzyne ile dałeś ? podobno nie da rady w tym aucie na jednym reduktorze tzn da rade tylko na bezyne przełączać będzie |
Ja tam jeżdżę ponad 2 lata i nie mam problemów. Minimalną temp. reduktora mam 30'C, temp. gazu 10'C, ustawiłem, żeby przełączał na noPb "za pierwszym razem"-przy pierwszym przekroczeniu założonych parametrów i nie mam problemów. Gazownik 2 razy podłączał wodę do reduktora, bo za pierwszym razem był niedogrzany. Sam parownik umieszczony jest z boku głowicy i ma tam cieplutko od kolektora wydechowego :mrgreen: |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-04-07, 22:58
|
|
|
Co do sterownika to koniecznie taki który gada po OBD wtedy sam non-stop będzie sie adaptował i wszelkie rozkalibrowania wtrysków, jakości gazu nadrabia |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
kukiluki
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 86 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 2011-04-15, 13:54
|
|
|
Ja mam od wczoraj u siebie zamontowane 2 x acr01, sterowane stag 300 premium i zapitala jaka ta lala. |
|
|
|
|
Saberek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 153 Skąd: Lloydminster, Alberta , Kanada
|
Wysłany: 2011-04-17, 09:23
|
|
|
Jezdzi ktos z was na BRC SEQUENT plug&drive ???
jest sterowany z OBD i sa 2 rodzaje.
1 parownik do 240kW a druga opcja to 2 parownik po 140kW
przymierzam sie do zagazowania autka i nie wiem co wybrac
2 parowniki to wieksze koszta i komplikacja ukladu z duzym zapasem mocy na parownikach
1 parownik to oczywiscie taniej i mniej komplikacji ale brakuje kilku kW na parowniku w stosunku do mocy auta tylko ze nalatane ma juz z 220 000 i chyba juz nie ma fabrycznych osiagow
jak ktos lata na takm zestawie BRC to prosze o opinie |
|
|
|
|
|
|
|
Coolcyjan
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 11 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2011-06-21, 16:20
|
|
|
FOSS napisał/a: | Zresztą jak Ci się jakoś bardzo nie spieszy to poczekaj do końca miesiąca i wtedy powiem Ci jak moje BRC sprawuje się w D3 ;-) |
Koledzy też dołączę się do tematu. No i jak Kolego Foss... napisz co z tą twoją instalacją. Jak się sprawuje? Ja też rozważam montaż lpg. A że montują u mnie w mieście BRC, dlatego przydała by się twoja opinia.
Dzięki i pozdrawiam |
|
|
|
|
|