Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-12-28, 14:59
|
|
|
DANKOOO napisał/a: | bardzo zadowolony jestem z agisa | -ooooooooo |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-28, 15:54
|
|
|
Danielu poczytaj to forum
Ja już sie nie udzielam bo i tak nie ma sensu sam na swoje wydam i nerwy spokojniejsze
Auto ze stagiem to dla mnie powód do sporego upustu ceny |
|
|
|
|
|
|
|
DANKOOO
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Gru 2014 Posty: 26 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 2014-12-28, 16:10
|
|
|
karol208 napisał/a: | Tomaseto 380KM wow, szron na podszybiu murowany.
Był reduktor w testach i niby do 200KM daje rade ale przy cutoff przerosty ciśnienia
CYTAT ,,W temacie podgrzewania - najnowszy produkt Tomasetto, reduktor Antartic, którego mam okazje testować (reduktor z numerem fabrycznym 000017) u mnie ten reduktor jeździ na 209 konnym Subaru 3.0 H6 i przy 0stC na zewnątrz od 0 do 200km/h po górkę poradził sobie osiągając wynik ciśnieniowy z 1,35bar do 1,20bar a temperatura w strumieniu gazu na wtryskiwaczach z 45stC spadła w końcówce testu do -5stC"
Ładnie masz wtryski upakowane, ja u siebie tak chciałem ale nie dało się ich głęboko osadzić w ABZ |
W ABZ da sie ;p ostatnia moja instalka w ABZ / agis hana montaż pojedynczy i kme gold
20141124_153545.jpg
|
|
Plik ściągnięto 2862 raz(y) 158,57 KB |
8.JPG
|
|
Plik ściągnięto 2858 raz(y) 254,49 KB |
|
|
|
|
|
xluqas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 207 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2014-12-28, 19:34
|
|
|
Jeszcze mam pytanie lepiej kaleczyć kolektor - czyli wiertać, czy zastosować takie adaptery ?
|
_________________ Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6 |
|
|
|
|
|
|
|
DANKOOO
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Gru 2014 Posty: 26 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 2014-12-28, 20:53
|
|
|
Zdecydowanie wiertać z podkładkami są problemy również na pb |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-28, 21:09
|
|
|
O tyle wtrysk PB idzie dalej a to juz nie wyglada zdrowo. Kolektor dobrze zrobiony nie bedzie problemu. |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-12-28, 23:49
|
|
|
DANKOOO napisał/a: |
W ABZ da sie ;p ostatnia moja instalka w ABZ / agis hana montaż pojedynczy i kme gold |
Fakt na takich adapterach ok ja mam na tych dużych na wąż 12mm. |
_________________
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2017-03-02, 22:45
|
|
|
a jakie koledzy maja opinje na temat takiego zestawu
lpgtech lub stag
wtryski dragon , barracuda
reduktor kme gold, alex turbot |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-03-04, 08:23
|
|
|
LPG Tech, Barracuda i Gold do silnika 3.0 jak najbardziej ok, do 4.2 byloby juz za slabo chociazby ze wzgledu na reduktor. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2017-03-04, 13:28
|
|
|
danishow napisał/a: | LPG Tech, Barracuda i Gold do silnika 3.0 jak najbardziej ok, do 4.2 byloby juz za slabo chociazby ze wzgledu na reduktor. |
to w takim razie do 4.2 bfm BRC Jak najbardziej ? Pytam bo jestem juz w trakcie kompletowania silnika i podzespołów |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-03-04, 13:33
|
|
|
Wolałbym lpg techa, kme nevo pro, albo zenith pro obd + barracudy + kme twin niz (BRC) Brak Regulacji Czegokolwiek.
Z prostej przyczyny, ze auto na wyzej wymienionych gratach chodzi rownie dobrze jak na brc ( kiedy jest nnowe) a kosztuje 3X mniej i 3X wiecej ludzi jest w stanie te instali regulowac. Na BRC niestety niewielu sie zna. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-03-05, 21:24
|
|
|
i estetyka ucierpi na Brc
A to też jest ważne
Tylko ja bym odradzał tego golda bo termika jego jest jaka jest i w tej cenie można wybrać lepiej |
|
|
|
|
|
|
|
KarolW
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic HKT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Cze 2016 Posty: 120 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-03-07, 22:49
|
|
|
Witam!
Czy ktoś może jeździ na wtryskach o nazwie herkules ag? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-03-08, 21:24
|
|
|
po co ci nowy towar ?
nie lepiej kupić już sprawdzony |
|
|
|
|
|
|
|
KarolW
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic HKT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Cze 2016 Posty: 120 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-03-08, 22:42
|
|
|
pepi napisał/a: | po co ci nowy towar ?
nie lepiej kupić już sprawdzony |
barracudy? |
|
|
|
|
|