Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-03-09, 09:19
|
|
|
KarolW napisał/a: | pepi napisał/a: | po co ci nowy towar ?
nie lepiej kupić już sprawdzony |
barracudy? |
dokładnie |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
KarolW
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic HKT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Cze 2016 Posty: 120 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-03-09, 12:38
|
|
|
Po za wtryskami, sterownik Prins, reduktor KME TWIN? |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-03-09, 12:58
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | lpg tech, kme nevo pro, albo zenith pro obd + barracudy + kme twin |
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-03-12, 11:19
|
|
|
ja tam zakładam co innego
i jakoś nie narzekam
już od 2006 roku z jednym małym wyjątkiem który przeklinałem
mowa o lpgtechu |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-03-12, 11:31
|
|
|
Cytat: | ja tam zakładam co innego
i jakoś nie narzekam |
O ile dobrze pamietam mowa i agisie ?
Ja juz wiem na pewno jedno. Wszystko lepsze od BRC |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-03-12, 21:54
|
|
|
wiesz Brc nie jest aż takie złe -mowa o tym normalnym nie obecnym tanim ...
jakby to poprawnie zamontować i dobrać odpowiednio podzespoły to czemu nie
te 100 tys bez dotykania było by możliwe
Te nasze krajowe składaki nie wiem jak będzie z baracudami
ale hany padły mi w przedziale 50-65 tys w trzech autach przy dobrej filtracji i raczej ok tankowaniu .
Brc albo ludzie chwalą albo narzekają |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2017-03-13, 16:44
|
|
|
A co jest Panowie nie tak z BRC?
Miałem 3 auta z LPG.
A6 c5 2.8 ze stagiem 300
A8 d3 4.2 LPG tech
A8 d3 4.2 BRC
Ze stagiem były problemy jednak z perspektywy czasu juz wiem że wtryski były za słabe.
LPG tech to prawie to samo co STAG jednak ma słabsze możliwości regulacji no i mi waliło checka czasami mimo ze wszystko sprawne i 100 razy regulowane
BRC obecnie check jeszcze sie nie zapalił i autko jedzie okej. |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-03-13, 18:47
|
|
|
Z brc generalnie nie ma nic zlego jak jest nowe natomiast jak sie zacznie sypac to nie dosyc, ze czesci mega drogie to w dodatku nie ma wielu fschowcow, ktorzy by byli sobie w stanie z ta instalacja poradzic
Przynajmniej ja mam tskie negstywne odczucie przez ponad 3 lata uzytkowania brc. Wydalem ponad 2k na nowe graty jak wtryski czy reduktor, ktory w niedlugim czasie po okresie gwarancyjnym zaczal puszczac bąki podcisnieniem. Koszt reduktora jedyne 1000zl. Jeden wtrysk 240zl
Teraz za kme twin (co jest o wiele wydajniejszy) zaplacilem nieco po ad 400zl a za jeden wtrsyk barracude ok 70zl..a auto chodzi o niebo lepiej.
Ostatnio trasa Łodz - Wroclaw srednia predkosc ok 150km/h (czyli tak 170-200) I srednie spalanie lpg 16L |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-03-13, 21:05
|
|
|
ja miałem brc
i wywaliłem potem był tech ale były problemy
ale i tak było lepiej na brc poprzedni posiadacz wymienił komp i reduktor czyli 2 tys
wtryski już dogorywały i jakoś możliwości strojenia brc mnie rozwaliły
ze dwa razy coś tam chciałem ustawić ale jakoś za bardzo mi nie szło to poszło za tysiaka na alledrogo
Obecny zestaw mi wystarcza nic się nie dziej |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-03-13, 22:17
|
|
|
pepi napisał/a: | na brc poprzedni posiadacz wymienił komp i reduktor czyli 2 tys
wtryski już dogorywały i jakoś możliwości strojenia brc mnie rozwaliły
ze dwa razy coś tam chciałem ustawić ale jakoś za bardzo mi nie szło to poszło za tysiaka na alledrogo |
hahah, zupełnie jak u mnie |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2017-03-15, 09:06
|
|
|
No u mnie instalacja ma 1.5 roku okolo 30 tys najechane na lpg.
Co do reduktora to przecież jest urzadzenie mechaniczne wiec co za problem wsadzic inne redu niz dedykowane pod brc?
Montaz mojej instalacji kosztowal 5200 zl nie wiem czy to duzo czy mało, szpecem nie jestem.
Mi lpg tech chodzil ok ale wywalalo checka mimo srtojenia
To jakie macie teraz instalacje bezproblemowe.
Wtryski to siadaja od jakosci gazu lub zaniedban w serwisie filtrow lpg. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-03-15, 09:59
|
|
|
raftor napisał/a: | Co do reduktora to przecież jest urzadzenie mechaniczne wiec co za problem wsadzic inne redu niz dedykowane pod brc? |
żaden, dlatego ja jakiś czas śmigałem z brc na kme twin, tylko trzeba z czujnikiem temperatury wody kombinować....
raftor napisał/a: | Wtryski to siadaja od jakosci gazu lub zaniedban w serwisie filtrow lpg. |
czyli że wtryski się nie zużywają? fakt jakość gazu i filtry mają wiele do żywotności wtrysków, dlatego ja u siebie mam 4 filtry FL (dwa duży z wymiennymi wkładami i dwa mniejsze jednorazowe). Od przybytku głowa nie boli a i problemu z ciśnieniem (spadkiem) też nie ma
niestety jak zaczęły i wtryski siadać (rozszczelniały się - typowa usterka w brc) to jak przekalkulowałem sobie że za 1 wtrysk brc mam 3 x barracude to sam wiesz...
Tu nie chodzi o oszczędności w głównej mierze, ale "skoro nie widać różnicy ..."
raftor napisał/a: | To jakie macie teraz instalacje bezproblemowe. |
ja mam aktualnie zenith pro obd + barracudy + kme twin |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-03-16, 07:40
|
|
|
raftor napisał/a: | Montaz mojej instalacji kosztowal 5200 zl nie wiem czy to duzo czy mało, szpecem nie jestem. | - tutaj można to nie forum lpg
te podzespoły które masz kosztowały w przedziale 2,5-3 tys
a reszta to
Wspaniały lpg tech powoduje zapalanie checka nie możliwe |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-03-16, 09:34
|
|
|
Psioczycie na to BRC i psioczycie i powiem szczerze że nie wiem czemu
Ja swoją instalację mam już z 7 lat i przelatałem na niej jakieś 250kkm i jeszcze działa
Wprawdzie na przestrzeni tych kilku lat zmieniłem już 5 wtryskiwaczy a w ubiegłym roku definitywnie wywaliłem obydwa reduktory GeniusMAX i zastąpiłem jednym KME TWIN ale biorąc pod uwagę oszczędności na paliwie przy takim przebiegu to naprawdę nie widzę w tym żadnej szkody.
Wtryskiwacze kosztują chyba nie więcej niż 300pln/szt. a reduktor KME TWIN nie więcej niż 500 czyli razem łącznie, oprócz standardowych wymian filtrów i regulacji, przez te 7 lat wydałem na nią nie więcej niż 2kpln
Osobiście nie widzę powodów do narzekania |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-03-16, 11:04
|
|
|
FOSS napisał/a: | Osobiście nie widzę powodów do narzekania |
ja będę narzekał bo jednorazowo wywaliłem ponad 2k na scheiß BRC (1000 reduktor i 1200zl wtryski) i po okresie 2 lat padł mi reduktor i 2 wtryski się rozszczelniły poza tym nie było speca w rejonie który umiał by ustawić ją prawidłowo, a latać po PL mi się nie widziało
Teraz mam 3x taniej, wygodniej, sprawniej ale przede wszystkim estetyczniej !
jedyne co mi po BRC zostało to elektrozawór przed reduktorem |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|