Autor |
Wiadomość |
Radny A8 D3
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34 Dołączył: 15 Lut 2016 Posty: 63 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-10-31, 20:17
|
|
|
Sprawdzę to bo być może to akurat będzie to. A masz może jakieś zdjęcie podgladowe jak on wygląda ? |
_________________ Kiedyś E53 4.4 teraz A8 D3 4.2 |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Radny A8 D3
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34 Dołączył: 15 Lut 2016 Posty: 63 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-10-31, 20:24
|
|
|
A może to być wina np zasmiedzialego styku od kostki zasilającej kompresora ? Dziś jak ja rozpielem to zobaczyłem że jeden pon jest zasniedzialy i tak jakby kostka delikatnie przytopiona w środku .
[ Dodano: 2016-10-31, 21:48 ]
Drago_o masz na myśli cały ten rozdzielacz ? |
_________________ Kiedyś E53 4.4 teraz A8 D3 4.2 |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2016-11-01, 13:18
|
|
|
pebo napisał/a: | drago_o napisał/a: | dmuchaj bezpośrednio w przewody pneumatyczne i jak podniesiesz amor to zatkaj przewód.... po kolei każde koło. |
Trochę niebezpieczne i sporo rozkładania. A czy nie da się podłączyć kompa i prostownik do akumulatora i podnieść auto np. poprzez test zawieszenia? |
Ja robiłem troszkę prościej, wypiąłem tylko przewód z kompresora i podpiąłem go do kompresora zewnętrznego,włączyłem zapłon w MMI dałem lift i auto poszło w górę w 2-4 sek. nic nie musiałem zatykać bo przez przewód kompersor- rozdzielacz powietrze nie ucieknie no chyba że się zada np: "dynamic" Dziwnie to zabrzmi, ale myślałem w zderzaku zamontować wentyl i wpiąć go trójnikiem na przewodzie kompresor-rozdzielacz tak na wszelki wypadek jak by się kompresor skończył w trasie i wtedy można na stacji dopompować zbiornik z powietrzem, rozwiązanie awaryjne |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2016-11-01, 13:24
|
|
|
Dokładnie bo jak wywali błąd to zamyka zawory. |
|
|
|
|
Radny A8 D3
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34 Dołączył: 15 Lut 2016 Posty: 63 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-11-01, 17:12
|
|
|
Mam jeszcze pytanie czy podczas wymiany rozdzielacza jak odkrece wszystkie przewody to auto nie opadnie ? |
_________________ Kiedyś E53 4.4 teraz A8 D3 4.2 |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2016-11-01, 19:26
|
|
|
Opadnie i to na glebe całkowicie |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2016-11-02, 20:31
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | Opadnie i to na glebe całkowicie |
A czy w każdym z amortyzatorów nie ma zaworu, który utrzymuje tzw. ciśnienie resztkowe? |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2016-11-03, 08:22
|
|
|
Jak rozpiąłem rozdzielacz to auto powoli opadało do momentu aż koła się schowały w nadkolach, a prześwit był może 2-3 cm dlatego napisałem gleba całkowita Po rozpięciu przewodów od rozdzielacza auto opada powoli, przy podmianie rozdzielacza można pojedynczo przekładać przewody i prawie w ogóle nie opadnie. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
joy_pl
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic HKM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3, golf4
Wiek: 37 Dołączył: 07 Wrz 2016 Posty: 54 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2018-07-12, 20:34
|
|
|
Odświeżę trochę temat...
Moje auto to co prawda 4.2 FSI (2008), ale...
Przedwczoraj, zamykam auto odchodzę i słyszę sprężarka chodzi, czekam chwile dalej chodzi...
Wracam do auta odpalam dalej chodzi sprężarka. podnoszenie, opuszczanie działa normalnie...
Aż w końcu coś zaczyna strzelać/walić/uderzać jakby zawór bezpieczeństwa, albo sprężarka nabiła takie ciśnienie że nie miała siły obrócić już cylinderka...
Pierwsza myśl zespawał się przekaźnik... po kilku takich uderzeniach, wszystko wróciło do normy...
Do wczoraj, problem się powtórzył, ale waliło dłużej, aż padł bezpiecznik...
Teraz pytania:
1. czy to tylko bezpiecznik i przekaźnik?
2. który to przekaźnik?
3. czym mogło to być spowodowane?
na foto przekaźniki pod kierownicą..
[ Dodano: 2018-07-12, 21:36 ]
A jeszcze jedno wyjąłem przekaźnik 370 rozebrałem, miał lekkie, bardzo delikatne przykopcenie na stykach, ale nie wiem czy to ten?
b_40A.jpg
|
|
Plik ściągnięto 3621 raz(y) 32,36 KB |
przekaźniki.jpg
|
|
Plik ściągnięto 17 raz(y) 108,43 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
Radny A8 D3
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34 Dołączył: 15 Lut 2016 Posty: 63 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2018-07-13, 12:25
|
|
|
Mialem identycznia sytuacje. W moim przypadku byl winny silnik kompresora. Podczas jazdy zaczelo stukac cos mosno jak kompresor dluzej pochodzil po 2 dniach zaczelo ciagle palic wlasnie ten bezpiecznik. Kompresor pobieraz tyle pradu ze spalil by pewnie bezpiecznik 90 albo i wiekszy. Wymiana samego silnika w kompresorze + regeneracja ( opisalem w innym temacie jak ja wykonac) pompki + filtr nowy i tlumik przerobiony na osuszacz i jest taka cisza ze nie wiem kiedy kompresor sie zalacza.
Moja rada zacznik od sprawdzenia poboru pradu przez kompresor jak jest za duzy to szukaj albo samego silnika albo calego kompresora moze bym od audi mercedesa albo bmw. Wszystkie silniki sa takie same wiec nie bedzie problemu. |
_________________ Kiedyś E53 4.4 teraz A8 D3 4.2 |
|
|
|
|
|