Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 ] Hamulec postojowy kontrolka na liczniku  
Autor Wiadomość
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2016-02-27, 20:46   

Pixel napisał/a:
Skoro ktoś tego nie robi to może nie bardzo wie jak to zrobić co raczej niezbyt dobrze o nim świadczy. No chyba, że ja się na problematyce tego czujnika Halla nie znam, czego nie można wykluczyć, i on rzeczywiście jest nienaprawialny i niewymienialny <bezradny>
Ale jak pamiętam silniczki robione przez Rafała, a przez ten czas co miałem warsztat w PL robił on dla mnie takich pewnie i z kilkadziesiąt, to było sporo takich z problemem czujnika Halla i jakoś musiał sobie z tym radzić skoro dawał mi takie które tego błędu już nie generowały i w samochodzie pracowały poprawnie :)
_________________



Święta prawda, odwiedziłem Rafała z Babic osobiście w 10 min wymienił mi silniczek na swój regenerowany i po dziś dzień nie mam problemów z hamulcem postojowym.

polecam w 100%

Faktycznie sporo firm tego typu regenruje silniczki ale nie bierze na warsztat silniczków z uszkodzonym czujnikiem halla lub elektronicznie niesprawnym, wiec ich naprawa polega chyba tylko na zastosowaniu nowego paska w przekładni.
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-05-01, 09:11   

Może ktoś dać namiar na tego Rafała, tel kontaktowy lub mail ??
Potrzebuje jeden silniczek w moim szrocie ogarnąć :)
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1795
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2016-05-01, 12:04   

http://allegro.pl/zacisk-...6143658657.html
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-05-01, 13:42   

dzieki :)
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-05-07, 18:07   

Panowie walka z recznym powrocila..

tylne klocki implasible signal

tylny prawy zacisk czujnik halla no signal/ comunication

1 Jezeli wymienie zuzyte klocki to to dam rade to zaadaptowac jezeli jest ten czujnik w prawym zacisku uszkodzony?

2 Jezeli wymienie klocki bo MUsze juz wymienic to nie bedzie sie dzialo niewiadomo co przez ten czujnik?

3 Jest mozliwosc ze to przez klocki z prawej strony bardziej zajechane to wyjdzie blad czujnika hall no signal/comuniction??
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-05-07, 18:16   

1. Raczej na pewno nie
2. Przy komunikącie z tylne ch klocków jest spory zapas bo pojawia się praktycznie połowie klocków(jeśli dobrze pamiętam to 7mm a nowe mają jakieś 14). Ale po zmianie nie powinno się specjalnie nic strasznego dziać. Hamulec normalny będzie działać. Ręczny raczej nie bo nie wiem czy zamknie poprawnie zaciski. Ale można spokojnie ezdzic bez silniczka jakbyś chciał go gdzieś wysłać.
3. Nie.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-05-07, 18:26   

chyba tego zapasu klockow nie mam bo bledu nie moge skasowac tych klockow..

bo normalnie chyba powinien sie skasowac .. chyba

i teraz sie boje zeby mi okladziny nie zerwalo tarczy nie pojechalo a tarcze kupywalem nowe
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-05-07, 18:48   

Nie skasuj się bo jeżeli sterownik wymierzyć 7mm to błędu juz nie skasujesz. Będzie się cały czas pojawiał.

Ogólnie jest tak. Przód z czujnika a tył jest mierzony za pomocą silnika servo. Jak na początku ustawisz 14mm po założeniu nowych to będzie cały czas mierzył sobie ile dalej się wykręcą silnik servo aż wyjdzie mu z pomiaru 7 lub mniej mm.

Sposobem oszukani tego błędu jest wykonanie adaptacji na odrobinę grubsze klocki. Ale lepiej sobie najpierw zrzucić kolo i zmierzyć ile się ma rzeczywiście bo sterownik nie uwzględnia ubytku tarczy :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-05-07, 19:03   

dobra czyli podsumowujac :

mam klocki do wymiany

moge jes wymienic przy bledzie silniczkaq?
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-05-07, 19:09   

Jeśli się otworzą to tez się zamkna wiec jaknsienotworza to wymienisz. Ale błąd będzie i najpewniej nienzrobisz adaptacji. Silniczek do naprawy możesz od razu wykręcić i jeździć bez.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
orkaskawina 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 471
Skąd: Skawina
Wysłany: 2016-05-07, 19:13   

Ja już kiedyś oszukałem na wymiarach i dojeżdżając do skrzyżowania hamując niezły szum blach usłyszałem dobrze że byłem blisko garażu, ale klocek do blachy zdarty.Miałem już cały zestaw nowy przygotowany ale szum był mega...
_________________
Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-05-07, 19:47   

spoko dzieki chlopaki za pomoc musze szukac moze tu cos ogarne
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-05-12, 17:52   

sikniczek przyszedł, założyłem i wszystko działą jak powinno.
Problem był jedynie z usunięciem błędu kończących się klocków z tyłu ale odłączyłem aku na parę minut, podłączyłem i bład dało się skasować normalnie.

Razem z silniczkiem dostałem instrukcję montażu oraz piseemną roczną gwarancję.

Polecam Pana Rafała :)
 
 
Conrad 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40
Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 47
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-06-07, 09:17   

Ja pare dni temu tez wyslalem silniczek do Pana Rafa wrocil zregenerowany, zamontowalem i wszystko dziala jak nalezy wiec polecam:)
 
 
Pixel 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 7G tronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: W221
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 108
Skąd: okolice Poznania
Wysłany: 2016-06-07, 17:46   

Ja silniczek kupiłem nowy, a sam zacisk rozebrałem na części pierwsze, zregenerowałem i wszystko wyczyściłem. Jeśli wymieniacie silniczki to zastanówcie się czasem dlaczego stare nie działają..w moim zacisku śruba kręciła się bardzo ciężko, wszystko było zaoksydowane. PO wyczyszczeniu i regeneracji śruba kręci się ręką, więc silniczek nie ma prawa sie spalić.
_________________
jest:
W221!!! ;)
W204 180Kompressor
W204 320CDi

było:
Audi A8 D3 3,0TDI '05 lift , W220 S320CDI '01 , W210 E270CDI Avantgarde '01 , W210 E300TD Avantgarde '97 , W124 E300D '93 , Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99 , W124 300D '91
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.