Autor |
Wiadomość |
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2016-02-27, 20:46
|
|
|
Pixel napisał/a: | Skoro ktoś tego nie robi to może nie bardzo wie jak to zrobić co raczej niezbyt dobrze o nim świadczy. No chyba, że ja się na problematyce tego czujnika Halla nie znam, czego nie można wykluczyć, i on rzeczywiście jest nienaprawialny i niewymienialny
Ale jak pamiętam silniczki robione przez Rafała, a przez ten czas co miałem warsztat w PL robił on dla mnie takich pewnie i z kilkadziesiąt, to było sporo takich z problemem czujnika Halla i jakoś musiał sobie z tym radzić skoro dawał mi takie które tego błędu już nie generowały i w samochodzie pracowały poprawnie
_________________ |
Święta prawda, odwiedziłem Rafała z Babic osobiście w 10 min wymienił mi silniczek na swój regenerowany i po dziś dzień nie mam problemów z hamulcem postojowym.
polecam w 100%
Faktycznie sporo firm tego typu regenruje silniczki ale nie bierze na warsztat silniczków z uszkodzonym czujnikiem halla lub elektronicznie niesprawnym, wiec ich naprawa polega chyba tylko na zastosowaniu nowego paska w przekładni. |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-05-01, 09:11
|
|
|
Może ktoś dać namiar na tego Rafała, tel kontaktowy lub mail ??
Potrzebuje jeden silniczek w moim szrocie ogarnąć |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-05-01, 13:42
|
|
|
dzieki |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-05-07, 18:07
|
|
|
Panowie walka z recznym powrocila..
tylne klocki implasible signal
tylny prawy zacisk czujnik halla no signal/ comunication
1 Jezeli wymienie zuzyte klocki to to dam rade to zaadaptowac jezeli jest ten czujnik w prawym zacisku uszkodzony?
2 Jezeli wymienie klocki bo MUsze juz wymienic to nie bedzie sie dzialo niewiadomo co przez ten czujnik?
3 Jest mozliwosc ze to przez klocki z prawej strony bardziej zajechane to wyjdzie blad czujnika hall no signal/comuniction?? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-05-07, 18:16
|
|
|
1. Raczej na pewno nie
2. Przy komunikącie z tylne ch klocków jest spory zapas bo pojawia się praktycznie połowie klocków(jeśli dobrze pamiętam to 7mm a nowe mają jakieś 14). Ale po zmianie nie powinno się specjalnie nic strasznego dziać. Hamulec normalny będzie działać. Ręczny raczej nie bo nie wiem czy zamknie poprawnie zaciski. Ale można spokojnie ezdzic bez silniczka jakbyś chciał go gdzieś wysłać.
3. Nie. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-05-07, 18:26
|
|
|
chyba tego zapasu klockow nie mam bo bledu nie moge skasowac tych klockow..
bo normalnie chyba powinien sie skasowac .. chyba
i teraz sie boje zeby mi okladziny nie zerwalo tarczy nie pojechalo a tarcze kupywalem nowe |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-05-07, 18:48
|
|
|
Nie skasuj się bo jeżeli sterownik wymierzyć 7mm to błędu juz nie skasujesz. Będzie się cały czas pojawiał.
Ogólnie jest tak. Przód z czujnika a tył jest mierzony za pomocą silnika servo. Jak na początku ustawisz 14mm po założeniu nowych to będzie cały czas mierzył sobie ile dalej się wykręcą silnik servo aż wyjdzie mu z pomiaru 7 lub mniej mm.
Sposobem oszukani tego błędu jest wykonanie adaptacji na odrobinę grubsze klocki. Ale lepiej sobie najpierw zrzucić kolo i zmierzyć ile się ma rzeczywiście bo sterownik nie uwzględnia ubytku tarczy |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-05-07, 19:03
|
|
|
dobra czyli podsumowujac :
mam klocki do wymiany
moge jes wymienic przy bledzie silniczkaq? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
orkaskawina
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 470 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 2016-05-07, 19:13
|
|
|
Ja już kiedyś oszukałem na wymiarach i dojeżdżając do skrzyżowania hamując niezły szum blach usłyszałem dobrze że byłem blisko garażu, ale klocek do blachy zdarty.Miałem już cały zestaw nowy przygotowany ale szum był mega... |
_________________ Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-05-07, 19:47
|
|
|
spoko dzieki chlopaki za pomoc musze szukac moze tu cos ogarne |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-05-12, 17:52
|
|
|
sikniczek przyszedł, założyłem i wszystko działą jak powinno.
Problem był jedynie z usunięciem błędu kończących się klocków z tyłu ale odłączyłem aku na parę minut, podłączyłem i bład dało się skasować normalnie.
Razem z silniczkiem dostałem instrukcję montażu oraz piseemną roczną gwarancję.
Polecam Pana Rafała |
|
|
|
|
Conrad
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 11 Lip 2014 Posty: 47 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-06-07, 09:17
|
|
|
Ja pare dni temu tez wyslalem silniczek do Pana Rafa wrocil zregenerowany, zamontowalem i wszystko dziala jak nalezy wiec polecam:) |
|
|
|
|
|
|
|
Pixel
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 7G tronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: W221
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 108 Skąd: okolice Poznania
|
Wysłany: 2016-06-07, 17:46
|
|
|
Ja silniczek kupiłem nowy, a sam zacisk rozebrałem na części pierwsze, zregenerowałem i wszystko wyczyściłem. Jeśli wymieniacie silniczki to zastanówcie się czasem dlaczego stare nie działają..w moim zacisku śruba kręciła się bardzo ciężko, wszystko było zaoksydowane. PO wyczyszczeniu i regeneracji śruba kręci się ręką, więc silniczek nie ma prawa sie spalić. |
_________________ jest:
W221!!!
W204 180Kompressor
W204 320CDi
było:
Audi A8 D3 3,0TDI '05 lift , W220 S320CDI '01 , W210 E270CDI Avantgarde '01 , W210 E300TD Avantgarde '97 , W124 E300D '93 , Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99 , W124 300D '91 |
|
|
|
|
|