Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 ] Hamulec postojowy kontrolka na liczniku  
Autor Wiadomość
KYLOmC 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 164
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-09-23, 22:09   

Dziś mnie trafił błąd silniczka prawego ..:/ a mianowice 02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283)012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON


oby to coś z okablowaniem :D

[ Dodano: 2016-09-24, 12:11 ]
Jednak silniczek padl ... u kogo mozna to zregenerowac ?
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2016-09-24, 11:33   

http://www.a8team.pl/pole...ego-vt21165.htm
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
KYLOmC 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 164
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-09-24, 17:11   

A mam pytanie czy ktoś robił silniczek u pana z Bytomia ?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-24, 18:05   

Dobre opinie slyszalem o zakladzie z czestochowy(okolic?) Ale nie znam jego danych.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-09-27, 19:42   

dawaj tam gdzie ci mówiłem do wawy i masz gwarke roczna i ogólnie poleca wielu z nas tutaj
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
KYLOmC 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 164
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-09-29, 12:58   

juz wysłałem jutro ma być z powrotem ;)
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-10-02, 05:18   

spoko 99% forum działa tam z tymi silniczkami i kazdy zadowolony gwarka roczna ja tam osobiście polecam bo naprawialem i hooola jak malyna ;)
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
songo 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Multitronik
Zasilanie: ON
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D3 , A6 C4
Wiek: 38
Dołączył: 09 Cze 2016
Posty: 127
Skąd: CW/CT
Wysłany: 2017-02-17, 22:17   

Witam
Prawdopodobnie i mnie dotknął ten nieszczęsny problem zacisków .
Mam parę pytań

1. Czy kiedy komputerem wykonuję operacje cofnięcia tłoczka to czy tłoczek powinien się sam cofnąć do zera czy tylko zluzować a my musimy go wepchnąć ?
2. Na Fisie wyświetlił mi się oczywiście piorunujący znak i czerwony wielki znak z wykrzyknikiem , czy on zniknie w czasie jazdy ? jak Zrobić żeby widzieć informacje z Fis
3. Jakieś namiary na tego Pana z Forum co regeneruje zaciski i cena silniczka ?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-02-17, 22:39   

songo napisał/a:
1. Czy kiedy komputerem wykonuję operacje cofnięcia tłoczka to czy tłoczek powinien się sam cofnąć do zera czy tylko zluzować a my musimy go wepchnąć ?

Nie, tłoczek sam się nie cofnie. Trzeba go wepchnąć.

songo napisał/a:
2. Na Fisie wyświetlił mi się oczywiście piorunujący znak i czerwony wielki znak z wykrzyknikiem , czy on zniknie w czasie jazdy ?

Nie, nie zniknie.
No chyba, że w trakcie jazdy elektronika dojdzie do wniosku, że się naprawiło, to wtedy zniknie. Ale nie liczyłbym na to.
Czasem kilkukrotne zaciągnięcie i zwolnienie hamulca postojowego usprawni sytuację i kontrolka zniknie ale.... istnieje też ryzyko, że podczas takiego kilkukrotnego zaciągania i popuszczania silniczek po tej mało sprawnej stronie zaciśnie się i już nie puści... i na tym zakończy się jazda.

songo napisał/a:
jak Zrobić żeby widzieć informacje z Fis

Naprawić hamulec postojowy. Innej metody nie znam.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
songo 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Multitronik
Zasilanie: ON
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D3 , A6 C4
Wiek: 38
Dołączył: 09 Cze 2016
Posty: 127
Skąd: CW/CT
Wysłany: 2017-02-18, 10:40   

Szkoda bo to bardzo denerwująca sytuacja kiedy nic nie widzę na fisie typu spalanie itp .

A muszę jechać parę set kilometrów a teraz weekend to nic nie zrobię :

[ Dodano: 2017-02-18, 20:59 ]
Zacisk zrobiłem :) hura udało się bez większych zabaw i działa błędy wszystkie się usunęły.

Ale na fisie nadal widnieje "BRAKE PADS"

Gdzie sprawdzić czy to przód czy tył ?
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2017-03-06, 17:23   

FOSS napisał/a:
zaciągania i popuszczania silniczek po tej mało sprawnej stronie zaciśnie się i już nie puści... i na tym zakończy się jazda.



nooooo proszę ... Damian nie zgodzę się z tobą

jazda się nie skończy ... o ile się zrobi wszystko z glowa

silniczek odkręcasz... a następnie poluzowujesz tłoczek... bardzo prosto

jak? a no tak:

otwierasz bagażnik

z zasobnika w klapie wybierasz dziwny srebrny kluczyk

jedna jego strona słuzy do odkręcenia silniczka a druga do poluzowania tłoczka

a ze można to zrobić bez nawet podniesienia auta to już wiesz sam bo mi to też sugerowałeś kiedyś

co do klocków to sprawdz organoleptycznie.... grubość

po demontażu trzeba by było jeszcze zrobić adaptacje ewentualnie zaciagnac i puscic reczny 3x zgasic zapłon i wlaczyc zapłon

tył sprawdzasz w grupie 53 parking brake

pokaze ci bledy związane z silniczkiem lub klockami

jeżeli silniczki masz sprawne to po prostu masz cienkie klocki

ale będziesz miał o tym informacje

jeżeli masz z przodu to bodajże w grupie abs brakes bodajże nr 3 i tam sprawdz blędy

jeżeli z tyłu to możesz przekodować na najmniejsza grubość i jeżeli zaakceptuje to błąd zniknie ...

ale nie będzie tak pięknie bo.... im cieńszy klocek tym częściej samochód sprawdza grubość klockow... i itak wywali blad

ale ja najpierw zrobiłbym adaptacje tyłu

jeżeli martwisz się o ręczny to go nie zaciągaj...

nie zaciągnie ci się w czasie jazdy!!!!!!!!!!! nie ma takiej możliwości...

kłopot możesz mieć jeżeli stanie się to na światłach i zaciągniesz ręczny!!

albo jeżeli staniesz na parkingu i zgasisz auto a samochód zrobi samokontrole klockow

najprościej o ile nie chcesz się bac o silniczek to odepnij wtyczke i to wszystko

chyba ze już zdiagnozowałeś ze klocki masz cienkie chociaż od zewnętrznej strony mogą wyglądać dobrze to od wewnetrzenej mogą być już żylety po prostu

Edit :

sorry niezły kotlet odgrzałem <jezyk2> ale dla potomnych będzie jak odblokować zaciagniety zacisk jeżeli nie reaguje
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-03-06, 21:23   

dracus6662 napisał/a:
nooooo proszę ... Damian nie zgodzę się z tobą

jazda się nie skończy ... o ile się zrobi wszystko z glowa

silniczek odkręcasz... a następnie poluzowujesz tłoczek... bardzo prosto

jak? a no tak:

otwierasz bagażnik

z zasobnika w klapie wybierasz dziwny srebrny kluczyk

jedna jego strona słuzy do odkręcenia silniczka a druga do poluzowania tłoczka

a ze można to zrobić bez nawet podniesienia auta to już wiesz sam bo mi to też sugerowałeś kiedyś

Weź..... robiłeś to kiedyś z ziemi bez podnoszenia auta i bez ściągania koła?
Opisujesz to tak jakby to było smarknięcie nosem.

Proponuję zlotowy konkurs na demontaż/montaż tego silniczka bez unoszenia auta i bez zdejmowania koła - zobaczysz ilu będzie chętnych do leżenia pod autem :D
I zobaczysz ilu osobom będzie potem potrzebna pomoc :D
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-03-06, 21:25   

Z kanału odkręcałem ale tak z ziemi to nie wiem czy bym bez zdejmowania koła robił :P
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-03-06, 21:46   

drago_o napisał/a:
Z kanału odkręcałem ale tak z ziemi to nie wiem czy bym bez zdejmowania koła robił :P

No ja miałem niestety tą wątpliwą przyjemność, w moim aucie.

Żeby nie było, że nie wiem co mówię....
Moje D3, zglebowane jak każdy wie, zaparkowałem kiedyś tyłem na trawiastym, mocno pochylonym podjeździe, tyłem pojazdu pod górę, prawym bokiem wręcz przytulony do betonowej ścianki sięgającej połowy okien.
Po zaparkowaniu zaciągnąłem hamulec postojowy.
Przy próbie wyjechania okazało się, że zablokował się prawy silniczek hamulca czyli ten po stronie betonowej ścianki.
Możliwość uniesienie auta lewarkiem? - kompletnie brak.
Możliwość zdjęcia koła? - kompletnie brak.
Podniosłem auto na Lift. Moje D3 leżało wtedy na glebie 50mm poniżej fabryki (z przodu zmierzone 345mm) więc mój Lift to jakieś 3cm poniżej fabrycznego poziomu Comfort zawieszenia Sport.
Współczuję każdemu co znajdzie się w podobnej sytuacji <niechce>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-03-06, 22:00   

To wiadomo, siła wyższa. Ale nie utrudniałbym sobie na siłę, nie zdejmując koła jeśli ma się podejście :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.