Autor |
Wiadomość |
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-09-23, 22:09
|
|
|
Dziś mnie trafił błąd silniczka prawego ..:/ a mianowice 02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283)012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON
oby to coś z okablowaniem
[ Dodano: 2016-09-24, 12:11 ]
Jednak silniczek padl ... u kogo mozna to zregenerowac ? |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-09-24, 17:11
|
|
|
A mam pytanie czy ktoś robił silniczek u pana z Bytomia ? |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-09-27, 19:42
|
|
|
dawaj tam gdzie ci mówiłem do wawy i masz gwarke roczna i ogólnie poleca wielu z nas tutaj |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-09-29, 12:58
|
|
|
juz wysłałem jutro ma być z powrotem |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-10-02, 05:18
|
|
|
spoko 99% forum działa tam z tymi silniczkami i kazdy zadowolony gwarka roczna ja tam osobiście polecam bo naprawialem i hooola jak malyna |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
songo
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Multitronik
Zasilanie: ON
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D3 , A6 C4
Wiek: 38 Dołączył: 09 Cze 2016 Posty: 127 Skąd: CW/CT
|
Wysłany: 2017-02-17, 22:17
|
|
|
Witam
Prawdopodobnie i mnie dotknął ten nieszczęsny problem zacisków .
Mam parę pytań
1. Czy kiedy komputerem wykonuję operacje cofnięcia tłoczka to czy tłoczek powinien się sam cofnąć do zera czy tylko zluzować a my musimy go wepchnąć ?
2. Na Fisie wyświetlił mi się oczywiście piorunujący znak i czerwony wielki znak z wykrzyknikiem , czy on zniknie w czasie jazdy ? jak Zrobić żeby widzieć informacje z Fis
3. Jakieś namiary na tego Pana z Forum co regeneruje zaciski i cena silniczka ? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-02-17, 22:39
|
|
|
songo napisał/a: | 1. Czy kiedy komputerem wykonuję operacje cofnięcia tłoczka to czy tłoczek powinien się sam cofnąć do zera czy tylko zluzować a my musimy go wepchnąć ? |
Nie, tłoczek sam się nie cofnie. Trzeba go wepchnąć.
songo napisał/a: | 2. Na Fisie wyświetlił mi się oczywiście piorunujący znak i czerwony wielki znak z wykrzyknikiem , czy on zniknie w czasie jazdy ? |
Nie, nie zniknie.
No chyba, że w trakcie jazdy elektronika dojdzie do wniosku, że się naprawiło, to wtedy zniknie. Ale nie liczyłbym na to.
Czasem kilkukrotne zaciągnięcie i zwolnienie hamulca postojowego usprawni sytuację i kontrolka zniknie ale.... istnieje też ryzyko, że podczas takiego kilkukrotnego zaciągania i popuszczania silniczek po tej mało sprawnej stronie zaciśnie się i już nie puści... i na tym zakończy się jazda.
songo napisał/a: | jak Zrobić żeby widzieć informacje z Fis |
Naprawić hamulec postojowy. Innej metody nie znam. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
songo
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Multitronik
Zasilanie: ON
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D3 , A6 C4
Wiek: 38 Dołączył: 09 Cze 2016 Posty: 127 Skąd: CW/CT
|
Wysłany: 2017-02-18, 10:40
|
|
|
Szkoda bo to bardzo denerwująca sytuacja kiedy nic nie widzę na fisie typu spalanie itp .
A muszę jechać parę set kilometrów a teraz weekend to nic nie zrobię :
[ Dodano: 2017-02-18, 20:59 ]
Zacisk zrobiłem hura udało się bez większych zabaw i działa błędy wszystkie się usunęły.
Ale na fisie nadal widnieje "BRAKE PADS"
Gdzie sprawdzić czy to przód czy tył ? |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2017-03-06, 17:23
|
|
|
FOSS napisał/a: | zaciągania i popuszczania silniczek po tej mało sprawnej stronie zaciśnie się i już nie puści... i na tym zakończy się jazda. |
nooooo proszę ... Damian nie zgodzę się z tobą
jazda się nie skończy ... o ile się zrobi wszystko z glowa
silniczek odkręcasz... a następnie poluzowujesz tłoczek... bardzo prosto
jak? a no tak:
otwierasz bagażnik
z zasobnika w klapie wybierasz dziwny srebrny kluczyk
jedna jego strona słuzy do odkręcenia silniczka a druga do poluzowania tłoczka
a ze można to zrobić bez nawet podniesienia auta to już wiesz sam bo mi to też sugerowałeś kiedyś
co do klocków to sprawdz organoleptycznie.... grubość
po demontażu trzeba by było jeszcze zrobić adaptacje ewentualnie zaciagnac i puscic reczny 3x zgasic zapłon i wlaczyc zapłon
tył sprawdzasz w grupie 53 parking brake
pokaze ci bledy związane z silniczkiem lub klockami
jeżeli silniczki masz sprawne to po prostu masz cienkie klocki
ale będziesz miał o tym informacje
jeżeli masz z przodu to bodajże w grupie abs brakes bodajże nr 3 i tam sprawdz blędy
jeżeli z tyłu to możesz przekodować na najmniejsza grubość i jeżeli zaakceptuje to błąd zniknie ...
ale nie będzie tak pięknie bo.... im cieńszy klocek tym częściej samochód sprawdza grubość klockow... i itak wywali blad
ale ja najpierw zrobiłbym adaptacje tyłu
jeżeli martwisz się o ręczny to go nie zaciągaj...
nie zaciągnie ci się w czasie jazdy!!!!!!!!!!! nie ma takiej możliwości...
kłopot możesz mieć jeżeli stanie się to na światłach i zaciągniesz ręczny!!
albo jeżeli staniesz na parkingu i zgasisz auto a samochód zrobi samokontrole klockow
najprościej o ile nie chcesz się bac o silniczek to odepnij wtyczke i to wszystko
chyba ze już zdiagnozowałeś ze klocki masz cienkie chociaż od zewnętrznej strony mogą wyglądać dobrze to od wewnetrzenej mogą być już żylety po prostu
Edit :
sorry niezły kotlet odgrzałem ale dla potomnych będzie jak odblokować zaciagniety zacisk jeżeli nie reaguje |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-03-06, 21:23
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | nooooo proszę ... Damian nie zgodzę się z tobą
jazda się nie skończy ... o ile się zrobi wszystko z glowa
silniczek odkręcasz... a następnie poluzowujesz tłoczek... bardzo prosto
jak? a no tak:
otwierasz bagażnik
z zasobnika w klapie wybierasz dziwny srebrny kluczyk
jedna jego strona słuzy do odkręcenia silniczka a druga do poluzowania tłoczka
a ze można to zrobić bez nawet podniesienia auta to już wiesz sam bo mi to też sugerowałeś kiedyś |
Weź..... robiłeś to kiedyś z ziemi bez podnoszenia auta i bez ściągania koła?
Opisujesz to tak jakby to było smarknięcie nosem.
Proponuję zlotowy konkurs na demontaż/montaż tego silniczka bez unoszenia auta i bez zdejmowania koła - zobaczysz ilu będzie chętnych do leżenia pod autem
I zobaczysz ilu osobom będzie potem potrzebna pomoc |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-03-06, 21:46
|
|
|
drago_o napisał/a: | Z kanału odkręcałem ale tak z ziemi to nie wiem czy bym bez zdejmowania koła robił |
No ja miałem niestety tą wątpliwą przyjemność, w moim aucie.
Żeby nie było, że nie wiem co mówię....
Moje D3, zglebowane jak każdy wie, zaparkowałem kiedyś tyłem na trawiastym, mocno pochylonym podjeździe, tyłem pojazdu pod górę, prawym bokiem wręcz przytulony do betonowej ścianki sięgającej połowy okien.
Po zaparkowaniu zaciągnąłem hamulec postojowy.
Przy próbie wyjechania okazało się, że zablokował się prawy silniczek hamulca czyli ten po stronie betonowej ścianki.
Możliwość uniesienie auta lewarkiem? - kompletnie brak.
Możliwość zdjęcia koła? - kompletnie brak.
Podniosłem auto na Lift. Moje D3 leżało wtedy na glebie 50mm poniżej fabryki (z przodu zmierzone 345mm) więc mój Lift to jakieś 3cm poniżej fabrycznego poziomu Comfort zawieszenia Sport.
Współczuję każdemu co znajdzie się w podobnej sytuacji |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|