Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 ] Hamulec postojowy kontrolka na liczniku  
Autor Wiadomość
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2017-03-07, 19:37   

FOSS napisał/a:
Weź..... robiłeś to kiedyś z ziemi bez podnoszenia auta i bez ściągania koła?

Opisujesz to tak jakby to było smarknięcie nosem.


jak bym tego nie robił to bym nie mówił , zresztą za twoją porada <jezyk2>

ogólnie naprawdę można to zrobić ...

no pomoć może co niektórym byłaby potrzebna jeśli w chwili stresu nie wezma nie właczą trybu podnośnika i będą zdejmować kolo..

ogólnie ten kluczyk po to właśnie jest w zasobniku żeby z niego skorzystać o ile się wie o tym ze on służy do demontażu silniczka i luzowania tłoczka ..

ktoś to wymyślił :] i w sumie całkiem dobrze <okok> mała rzecz a cieszy ;)

nie każdy ma asistance jak np. ja czy być może i ty ale prawie każdy z nas bynajmniej powinien mieć w schowku ten kluczyk

o ile nie popelni się gafy i nie zaciągnie recznego na światłach to gasząc auto na parkingu jeżeli sam będzie sprawdzał samochod klocki to może być kłopot .... wtedy kluczyk się przyda .... wyjątkiem jest glebowóz jak u ciebie <jezyk2> jeżeli nie ma się extremum obniżonego auta to jak kto ma brzuszek jak ja to włącze tryb lift i naprawdę da się rady znam to z własnej autopsji :P

ps ja kufa miałem pod Actionem na belrick taką przygodę tam jest tak ze miejsca parkingowego jak na lekarstwo i nie miałem zamiaru szukać właścicieli innych samochodów :]
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Rapik 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 310
Skąd: G-dz
Wysłany: 2017-06-22, 18:29   

Hej,

W znajomego ósemce problem z ręcznym, w sumie od zakupu.
Litania błędów:

Thursday,22,June,2017,17:55:53:62939
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)

Address 53: Parking Brake Labels: 4E0-910-801.clb
Control Module Part Number: 4E0 910 801 A HW: 4E0 907 801
Component and/or Version: EPB AV1C1010 H01 1010
Software Coding: 0000431
Work Shop Code: WSC 01234 512 00000
VCID: 1D313FFFC44415F69F5-8048
Fault Codes have been Erased

5 Faults Found:
02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283)
011 - Open Circuit - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11111011
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 18
Reset counter: 58
Mileage: 302408 km
Time Indication: 0
Date: 2017.04.26
Time: 10:43:44

Freeze Frame:
Voltage: 11.28 V
Count: 103

01487 - System Function Test
008 - Implausible Signal - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11101000
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 2
Reset counter: 113
Mileage: 304776 km
Time Indication: 0
Date: 2017.06.22
Time: 17:46:47

Freeze Frame:
Voltage: 12.01 V
Count: 121

01439 - Check Inclination
001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100001
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 113
Mileage: 304776 km
Time Indication: 0
Date: 2017.06.22
Time: 17:55:19

Freeze Frame:
Voltage: 11.18 V
Count: 101

02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282)
011 - Open Circuit - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11101011
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 254
Reset counter: 38
Mileage: 302400 km
Time Indication: 0
Date: 2017.04.26
Time: 09:41:07

Freeze Frame:
Voltage: 10.66 V
Count: 116

02443 - Control Head
012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11111100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Reset counter: 113
Time Indication: 0
Date: 2064.00.00
Time: 00:00:00

Freeze Frame:
Voltage: 11.49 V
Count: 40

Od czego zacząć w tym przypadku..?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-06-22, 19:35   

Standardowo - wtyczki i instalacja do elektrycznych silniczków , podejrzewam że będą w agonalnym stanie
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
byku 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 21 Paź 2016
Posty: 79
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-07-04, 21:16   

Na czym polega regeneracja samego silnika? Czy to jest silnik komutatorowy i wystarczy tylko wymienić szczotki? Jeśli tak, to jak się do nich dostać - odciąć pokrywkę?
Nie pytam o przekładnię, pasek, łożyska, uzwojenie, obudowę i hallotrony - te mam w dobrym stanie.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-07-05, 08:16   

Wymieniają w całości :]
_________________
Black Cars Matters
 
 
Pixel 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 7G tronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: W221
Wiek: 36
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 108
Skąd: okolice Poznania
Wysłany: 2017-08-30, 22:19   

Witam.

Kolejny raz już zmagam się z problemem recznęgo, tym razem lewa strona.
po zgaszeniu auta zaczela mrugac kontrolka (P) na predkosciomierzu, wiec odpalilem auto ponownie a tam na fisie duzy czerwony wykrzyknik, u góry piorun i na predkosciomierzu mrugaja dwie czerwone kontrolki od hamulca... i nic z tym nie moge zrobic, komputer wyrzucil bład lewego silnika:


02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282): Open Circuit

ok, tyle że teraz nic nie mogę z tym dalej zrobić, po odkręceniu silnika od zacisku, cały czas wszystko mruga, a jak tylko ruszam to piszczy i na łeb idzie dostac. W tamtym roku robiłem prawa strone i tylko piorun u góry sie palil, a teraz auta uzytkowac sie nie da, a w piatek wioze slub :/

Przejrzalem przewody, wtyczki, sprawdzilem przejscia od wtyczki przy silniku do wtyczki przy sterowniku i przejscie na kazdym z przewodów jest. Sruba od tloczka w zacisku kreci sie lekko, silnik zalozylem spowrotem. Po podpieciu sterownika, wtyczki silnika blad zmienilo sie na:

02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282): Electrical Fault in Circuit


i teraz pytanie: sterownik czy silnik? Dlaczego wszystko tak wyje ze jechac nie idzie? Prawy silnik działa. gdzie znajdują sie bezpieczniki od tego?
_________________
jest:
W221!!! ;)
W204 180Kompressor
W204 320CDi

było:
Audi A8 D3 3,0TDI '05 lift , W220 S320CDI '01 , W210 E270CDI Avantgarde '01 , W210 E300TD Avantgarde '97 , W124 E300D '93 , Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99 , W124 300D '91
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2017-08-31, 20:56   

Pixel, No to pewnie padł Ci sterownik, a silniki kręcą czy martwe są ?

Ja mam obecnie podobny problem z prawym silnikiem, kręci się tylko lewy, błąd na fisie w postaci P z piorunami. Jutro zamienię silniki miejscami, oraz sprawdzę przejścia, jeśli będzie wszystko ok to wymieniam sterownik.

Tobie tez polecam zamienić silniczki miejscami będziesz miał odpowiedź.

02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283)
011 - Open Circuit - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11101011
Fault Priority: 2



Edit:

U mnie była błaha sprawa, nie wiem jak ale wtyczka od silnika prawego się wyczepiła i była rozłączona.
 
 
Pixel 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 7G tronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: W221
Wiek: 36
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 108
Skąd: okolice Poznania
Wysłany: 2017-09-03, 16:09   

Już sobie poradziłem, wiązke całą sprawdziłem na sam początek i była sprawna, kupiłem nowy silniczek, zamontowałem i działa, nawet komputera nie musiałem podłączać, zaciagnalem, spuscilem reczny i wszystko zgasło.
_________________
jest:
W221!!! ;)
W204 180Kompressor
W204 320CDi

było:
Audi A8 D3 3,0TDI '05 lift , W220 S320CDI '01 , W210 E270CDI Avantgarde '01 , W210 E300TD Avantgarde '97 , W124 E300D '93 , Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99 , W124 300D '91
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2017-09-04, 23:26   

Gdzie kupiłeś silniczek? Możesz podać namiary?
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
denveco 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 311
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-05-30, 06:42   

A jak używać tego hamulca? Tzn czy przy zaciąganiu hamulca ręcznego trzeba wcisnąć pedał hamulca i czy z kolei przy puszczaniu hamulca ręcznego trzeba wciskać pedały hamulca?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-05-30, 07:18   

Spróbuj bez :) Auto samo wie kiedy trzeba a kiedy nie i tego pilnuje.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-05-30, 10:06   

denveco napisał/a:
A jak używać tego hamulca? Tzn czy przy zaciąganiu hamulca ręcznego trzeba wcisnąć pedał hamulca i czy z kolei przy puszczaniu hamulca ręcznego trzeba wciskać pedały hamulca?

Przy zaciąganiu hamulca postojowego nie trzeba trzymać hamulca nożnego ale przy zwalnianiu już trzeba.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
denveco 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 311
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-05-30, 22:25   

Pytam bo pierwszy raz mam styczność z takim ręcznym. A sknocić te specyficzne auto to nie problem. Ale dzięki za info.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-05-30, 23:14   

FOSS napisał/a:
denveco napisał/a:
A jak używać tego hamulca? Tzn czy przy zaciąganiu hamulca ręcznego trzeba wcisnąć pedał hamulca i czy z kolei przy puszczaniu hamulca ręcznego trzeba wciskać pedały hamulca?

Przy zaciąganiu hamulca postojowego nie trzeba trzymać hamulca nożnego ale przy zwalnianiu już trzeba.


Wydaje mi się, że są wyjątki od tej reguły :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2018-05-31, 18:45   

denveco napisał/a:
czy z kolei przy puszczaniu hamulca ręcznego trzeba wciskać pedały hamulca?


Jak masz na "D" i zaciągnięty ręczny to tylko wystarczy wcisnąć gaz i ręczny sam odpuści pod warunkiem że masz zapięte pasy ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.