Autor |
Wiadomość |
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2017-03-07, 19:37
|
|
|
FOSS napisał/a: | Weź..... robiłeś to kiedyś z ziemi bez podnoszenia auta i bez ściągania koła?
Opisujesz to tak jakby to było smarknięcie nosem. |
jak bym tego nie robił to bym nie mówił , zresztą za twoją porada
ogólnie naprawdę można to zrobić ...
no pomoć może co niektórym byłaby potrzebna jeśli w chwili stresu nie wezma nie właczą trybu podnośnika i będą zdejmować kolo..
ogólnie ten kluczyk po to właśnie jest w zasobniku żeby z niego skorzystać o ile się wie o tym ze on służy do demontażu silniczka i luzowania tłoczka ..
ktoś to wymyślił i w sumie całkiem dobrze mała rzecz a cieszy
nie każdy ma asistance jak np. ja czy być może i ty ale prawie każdy z nas bynajmniej powinien mieć w schowku ten kluczyk
o ile nie popelni się gafy i nie zaciągnie recznego na światłach to gasząc auto na parkingu jeżeli sam będzie sprawdzał samochod klocki to może być kłopot .... wtedy kluczyk się przyda .... wyjątkiem jest glebowóz jak u ciebie jeżeli nie ma się extremum obniżonego auta to jak kto ma brzuszek jak ja to włącze tryb lift i naprawdę da się rady znam to z własnej autopsji
ps ja kufa miałem pod Actionem na belrick taką przygodę tam jest tak ze miejsca parkingowego jak na lekarstwo i nie miałem zamiaru szukać właścicieli innych samochodów |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
Rapik
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 310 Skąd: G-dz
|
Wysłany: 2017-06-22, 17:29
|
|
|
Hej,
W znajomego ósemce problem z ręcznym, w sumie od zakupu.
Litania błędów:
Thursday,22,June,2017,17:55:53:62939
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Address 53: Parking Brake Labels: 4E0-910-801.clb
Control Module Part Number: 4E0 910 801 A HW: 4E0 907 801
Component and/or Version: EPB AV1C1010 H01 1010
Software Coding: 0000431
Work Shop Code: WSC 01234 512 00000
VCID: 1D313FFFC44415F69F5-8048
Fault Codes have been Erased
5 Faults Found:
02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283)
011 - Open Circuit - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11111011
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 18
Reset counter: 58
Mileage: 302408 km
Time Indication: 0
Date: 2017.04.26
Time: 10:43:44
Freeze Frame:
Voltage: 11.28 V
Count: 103
01487 - System Function Test
008 - Implausible Signal - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11101000
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 2
Reset counter: 113
Mileage: 304776 km
Time Indication: 0
Date: 2017.06.22
Time: 17:46:47
Freeze Frame:
Voltage: 12.01 V
Count: 121
01439 - Check Inclination
001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100001
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 113
Mileage: 304776 km
Time Indication: 0
Date: 2017.06.22
Time: 17:55:19
Freeze Frame:
Voltage: 11.18 V
Count: 101
02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282)
011 - Open Circuit - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11101011
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 254
Reset counter: 38
Mileage: 302400 km
Time Indication: 0
Date: 2017.04.26
Time: 09:41:07
Freeze Frame:
Voltage: 10.66 V
Count: 116
02443 - Control Head
012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11111100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Reset counter: 113
Time Indication: 0
Date: 2064.00.00
Time: 00:00:00
Freeze Frame:
Voltage: 11.49 V
Count: 40
Od czego zacząć w tym przypadku..? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
byku
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 21 Paź 2016 Posty: 79 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-07-04, 20:16
|
|
|
Na czym polega regeneracja samego silnika? Czy to jest silnik komutatorowy i wystarczy tylko wymienić szczotki? Jeśli tak, to jak się do nich dostać - odciąć pokrywkę?
Nie pytam o przekładnię, pasek, łożyska, uzwojenie, obudowę i hallotrony - te mam w dobrym stanie. |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-07-05, 07:16
|
|
|
Wymieniają w całości |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Pixel
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 7G tronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: W221
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 108 Skąd: okolice Poznania
|
Wysłany: 2017-08-30, 21:19
|
|
|
Witam.
Kolejny raz już zmagam się z problemem recznęgo, tym razem lewa strona.
po zgaszeniu auta zaczela mrugac kontrolka (P) na predkosciomierzu, wiec odpalilem auto ponownie a tam na fisie duzy czerwony wykrzyknik, u góry piorun i na predkosciomierzu mrugaja dwie czerwone kontrolki od hamulca... i nic z tym nie moge zrobic, komputer wyrzucil bład lewego silnika:
02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282): Open Circuit
ok, tyle że teraz nic nie mogę z tym dalej zrobić, po odkręceniu silnika od zacisku, cały czas wszystko mruga, a jak tylko ruszam to piszczy i na łeb idzie dostac. W tamtym roku robiłem prawa strone i tylko piorun u góry sie palil, a teraz auta uzytkowac sie nie da, a w piatek wioze slub
Przejrzalem przewody, wtyczki, sprawdzilem przejscia od wtyczki przy silniku do wtyczki przy sterowniku i przejscie na kazdym z przewodów jest. Sruba od tloczka w zacisku kreci sie lekko, silnik zalozylem spowrotem. Po podpieciu sterownika, wtyczki silnika blad zmienilo sie na:
02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282): Electrical Fault in Circuit
i teraz pytanie: sterownik czy silnik? Dlaczego wszystko tak wyje ze jechac nie idzie? Prawy silnik działa. gdzie znajdują sie bezpieczniki od tego? |
_________________ jest:
W221!!!
W204 180Kompressor
W204 320CDi
było:
Audi A8 D3 3,0TDI '05 lift , W220 S320CDI '01 , W210 E270CDI Avantgarde '01 , W210 E300TD Avantgarde '97 , W124 E300D '93 , Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99 , W124 300D '91 |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2017-08-31, 19:56
|
|
|
Pixel, No to pewnie padł Ci sterownik, a silniki kręcą czy martwe są ?
Ja mam obecnie podobny problem z prawym silnikiem, kręci się tylko lewy, błąd na fisie w postaci P z piorunami. Jutro zamienię silniki miejscami, oraz sprawdzę przejścia, jeśli będzie wszystko ok to wymieniam sterownik.
Tobie tez polecam zamienić silniczki miejscami będziesz miał odpowiedź.
02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283)
011 - Open Circuit - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11101011
Fault Priority: 2
Edit:
U mnie była błaha sprawa, nie wiem jak ale wtyczka od silnika prawego się wyczepiła i była rozłączona. |
|
|
|
|
Pixel
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 7G tronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: W221
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 108 Skąd: okolice Poznania
|
Wysłany: 2017-09-03, 15:09
|
|
|
Już sobie poradziłem, wiązke całą sprawdziłem na sam początek i była sprawna, kupiłem nowy silniczek, zamontowałem i działa, nawet komputera nie musiałem podłączać, zaciagnalem, spuscilem reczny i wszystko zgasło. |
_________________ jest:
W221!!!
W204 180Kompressor
W204 320CDi
było:
Audi A8 D3 3,0TDI '05 lift , W220 S320CDI '01 , W210 E270CDI Avantgarde '01 , W210 E300TD Avantgarde '97 , W124 E300D '93 , Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99 , W124 300D '91 |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2017-09-04, 22:26
|
|
|
Gdzie kupiłeś silniczek? Możesz podać namiary? |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
denveco
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 319 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2018-05-30, 05:42
|
|
|
A jak używać tego hamulca? Tzn czy przy zaciąganiu hamulca ręcznego trzeba wcisnąć pedał hamulca i czy z kolei przy puszczaniu hamulca ręcznego trzeba wciskać pedały hamulca? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-05-30, 09:06
|
|
|
denveco napisał/a: | A jak używać tego hamulca? Tzn czy przy zaciąganiu hamulca ręcznego trzeba wcisnąć pedał hamulca i czy z kolei przy puszczaniu hamulca ręcznego trzeba wciskać pedały hamulca? |
Przy zaciąganiu hamulca postojowego nie trzeba trzymać hamulca nożnego ale przy zwalnianiu już trzeba. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
denveco
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 319 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2018-05-30, 21:25
|
|
|
Pytam bo pierwszy raz mam styczność z takim ręcznym. A sknocić te specyficzne auto to nie problem. Ale dzięki za info. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-05-30, 22:14
|
|
|
FOSS napisał/a: | denveco napisał/a: | A jak używać tego hamulca? Tzn czy przy zaciąganiu hamulca ręcznego trzeba wcisnąć pedał hamulca i czy z kolei przy puszczaniu hamulca ręcznego trzeba wciskać pedały hamulca? |
Przy zaciąganiu hamulca postojowego nie trzeba trzymać hamulca nożnego ale przy zwalnianiu już trzeba. |
Wydaje mi się, że są wyjątki od tej reguły |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2018-05-31, 17:45
|
|
|
denveco napisał/a: | czy z kolei przy puszczaniu hamulca ręcznego trzeba wciskać pedały hamulca? |
Jak masz na "D" i zaciągnięty ręczny to tylko wystarczy wcisnąć gaz i ręczny sam odpuści pod warunkiem że masz zapięte pasy |
|
|
|
|
|