|
Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-09-23, 20:36
|
|
|
jakie lambdy zapodałeś ?
teoretycznie one powinny być wymienione po 150 tys tylko kto to robi |
|
|
|
|
|
|
|
peter5on
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Wrz 2016 Posty: 139 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-09-23, 20:55
|
|
|
Zakupiłem boscha 077906265J natomiast te które miałem były ori więc nie zmieniane przez 240 tyś. Uszkodzone sondy lambda potrafią tak namieszać że silnik będzie prychał i szarpał jakby miał się rozlecieć cały samochód wiem bo odpiąłem je i podłączyłem na pracującym silniku i po tej operacji padły kompletnie i stanęły pokazując maksymalne wartości, musiałem je odpiąć, więc rada na przyszłość nie ruszać albo ruszać tylko na odłączonym aku.
|
|
|
|
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2019-09-04, 07:43
|
|
|
Przez czujnik temperatury lub uszczelke przepustnicy mogą być drgania na zimnym |
|
|
|
|
peter5on
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Wrz 2016 Posty: 139 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-09-04, 10:47
|
|
|
Lekkie drgania wydaje mi się że powoduje jakaś mała lewizna w dolocie. Ja ostatnio to rozpołowiłem kolektor nawet i tam uszczelka się rozleciała sama z siebie, więc potraktowałem wszystko silikonem włącznie z uszczelką od przepustnicy, a tak pozatym to już zawsze wszystko będę silokonował mimo że byłem trochę tego przeciwnikiem, ale jest spokój i nic nie cieknie. Ale minimalne drgania jednak są i nawet ostatnio wsiadłem do s4 b5 kumpla to tam również występują takie drgania co jakąś chwilkę takie zabujanie mimo że to inny silnik, ale ja to chyba jestem za bardzo na to wyczulony teraz.
Oringi od wtyskiwaczy też wymieniałem i podkładki ale sens to tylko wymiana podkładek miała bo oringi w stanie idealnym wręcz, natomiast podkładki już łatwo pękały przy demontarzu.
|
|
|
|
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2019-09-04, 11:02
|
|
|
Te podkładki ciężko włożyć strasznie jej sens je wymieniać? |
|
|
|
|
peter5on
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Wrz 2016 Posty: 139 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-09-04, 11:54
|
|
|
Stare strzelałby przy lekkiej próbie demontażu, wymiana ich to priorytet według mnie, co by było gdyby wpadł i podparł zawór czy coś. A wsadzanie ich jest ciężkie to fakt, ja wciskałem je kciukiem na miejsce, nie jest to przyjemne dla palucha, można by chyba jeszcze jakimś nasadowym malutkim i lekko pukać jakimś małym młoteczkiem, może by szło ale ja się bałem że coś uszkodzę, a taki wtryskiwacz to chyba tani nie jest i raczej niedostępny.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |