Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-09-07, 13:41
|
|
|
Mam to samo,czasami to mam wrażenie że zaraz mi CAT wyskoczy ale tak nie jest. To trwa chwile-z kilkadziesiąt sekund po czym praca sie wyrównuje. Mam to od dawna i błedów żadnych nie zgłaszał więc mysle że nie ma sie co pucować. Ssanie w A8 dość krótko pracuje. |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-09-07, 13:51
|
|
|
ja mialem na zimnym po odpaleniu pare sekund delikatne drgania po wymianie swiec jest ok |
_________________
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2013-09-07, 13:55
|
|
|
krystek78 napisał/a: | ja mialem na zimnym po odpaleniu pare sekund delikatne drgania po wymianie swiec jest ok |
a świeczki irydowe?? |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
tomek808
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 26 Mar 2013 Posty: 176 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2013-09-07, 13:59
|
|
|
tylko u mnie na zimnym trzeba dłużej kręcić i łapie jakby nie na wszystkie cylindry jednoczesnie ,mam wrażenie że na ciepłym też nie równo pracuje ale obroty idealnie trzyma |
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2013-09-07, 14:07
|
|
|
tomek808 napisał/a: | tylko u mnie na zimnym trzeba dłużej kręcić i łapie jakby nie na wszystkie cylindry jednoczesnie ,mam wrażenie że na ciepłym też nie równo pracuje ale obroty idealnie trzyma |
to taka przypadłość której nikt nie za bardzo może wykryć , bardzo rozległy wątek ( świece , cewki, uszczelki kolektora, lewe powietrze, przepływomierz , sondy, i można by wymieniać jeszcze kilka pewnie) a na vagu zero błędów , zapłony nie wypadają . A my stoimy w korku albo na światłach i auto co 4 sek. dziwnie prawie nie wyczuwalnie szarpnie jak by jeden gar nie załapał. Szkoda że cewek zapłonowych nie można za bardzo miernikiem sprawdzić |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-09-07, 14:58
|
|
|
zmienilem na swiece irydowe denso dalem niecale 380zl za 8 sztuk.elektroda do szpica i jest platynowa.iskra jest mocna i nie skacze.elegancko silnik pracuje.mozna dobrac swiece na stronie denso jest to japonska dobra firma.polecam warto |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-09-07, 14:59
|
|
|
Mój odpala od strzała,na ciepłym wszystko ok jedynie na zimnym jak wspominałem czasami jakby któryś cylinder podlewało. I to jest wyczuwalne gdy jest ok 10st na dworze jak zimniej lub cieplej to nie. Może jakiś czujnik czasami źle okresla temperature? :roll: |
|
|
|
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-09-07, 15:00
|
|
|
tomek808 ja mialem to samo lapal na zimnym jakby na dwa razy i chodzil nierowno pare sekund |
_________________
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2013-09-07, 15:45
|
|
|
chicken20091986 napisał/a: | Szkoda że cewek zapłonowych nie można za bardzo miernikiem sprawdzić |
Można. |
|
|
|
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-09-07, 15:52
|
|
|
labas jako to sie robi.wiedzy nigdy nie za wiele |
_________________
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2013-09-07, 16:08
|
|
|
krystek78 napisał/a: | labas jako to sie robi.wiedzy nigdy nie za wiele |
Dobrym miernikiem sprawdzisz oporność na poszczególnych pinach(4), ale musisz mieć jedną 100% sprawną cewkę do porównania.
Drugi sposób jest pewniejszy i używany w elektrotechnice, sprawdzasz rezystancję izolacji za pomocą induktora. |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2013-09-07, 17:36
|
|
|
labas napisał/a: | krystek78 napisał/a: | labas jako to sie robi.wiedzy nigdy nie za wiele |
Dobrym miernikiem sprawdzisz oporność na poszczególnych pinach(4), ale musisz mieć jedną 100% sprawną cewkę do porównania.
Drugi sposób jest pewniejszy i używany w elektrotechnice, sprawdzasz rezystancję izolacji za pomocą induktora. |
No to spoko , jak ktoś ma sprawną i chęci to niech podeśle wartości :)najlepiej z silnika ABZ |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-09-07, 17:49
|
|
|
Miernikiem choć by i samochodowym ,można pomierzyć ale pomiar będzie mocno niepewny.
z tego powodu, że w przypadku urządzenia jakim jest cewka oporność może wzrastać lub maleć w zależności od warunków pracy - temperatura ,wilgotność - podobnież jest z odpornością na przebicia .
Przebicia można na jakiś czas wyeliminować stosując pasty silikonowe używane w elektroenergetyce ,odporność takiego szuwaksu na przebicie sięga kilkudziesięciu kV.
Spotkałem się w naszych autach z problemem upływności poprzez fajkę ,dokładnie chodzi o połączenie i szczelność fajki w miejscu w którym obejmuje ona korpus świecy. Testowo można potraktowac to połączenie choćby i wazeliną techniczną w przypadku braku wspomnianego szuwaksu - na pewno BERU produkuje takie mazidło 5 ml kosztuje około 35 złotych . |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2013-12-17, 19:02
|
|
|
Witam , wymieniłem ostatnio sondy . I po tej kuracji auto pracuje już inaczej mniej drga , rano nie śmierdzi intensywnie spalinami , krócej chodzi na ssaniu , spalanie jak by niższe również zapach gazu z wydechu ustał . Wymienię jeszcze świece na Denso irydowe IT20 bo moje już są jak by nadpalone na białym słupku . Może drgania ustaną jak u kolegi wyżej |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|