Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 00 ] Drgania na postoju  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-07, 13:41   

Mam to samo,czasami to mam wrażenie że zaraz mi CAT wyskoczy ale tak nie jest. To trwa chwile-z kilkadziesiąt sekund po czym praca sie wyrównuje. Mam to od dawna i błedów żadnych nie zgłaszał więc mysle że nie ma sie co pucować. Ssanie w A8 dość krótko pracuje.
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-09-07, 13:50   

a macie dziwne drgania na ciepłym ?? taka jak by nie równa praca??
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
krystek78 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 187
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-09-07, 13:51   

ja mialem na zimnym po odpaleniu pare sekund delikatne drgania po wymianie swiec jest ok
_________________

 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-09-07, 13:55   

krystek78 napisał/a:
ja mialem na zimnym po odpaleniu pare sekund delikatne drgania po wymianie swiec jest ok

a świeczki irydowe??
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
tomek808 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 176
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2013-09-07, 13:59   

tylko u mnie na zimnym trzeba dłużej kręcić i łapie jakby nie na wszystkie cylindry jednoczesnie ,mam wrażenie że na ciepłym też nie równo pracuje ale obroty idealnie trzyma
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-09-07, 14:07   

tomek808 napisał/a:
tylko u mnie na zimnym trzeba dłużej kręcić i łapie jakby nie na wszystkie cylindry jednoczesnie ,mam wrażenie że na ciepłym też nie równo pracuje ale obroty idealnie trzyma

to taka przypadłość której nikt nie za bardzo może wykryć , bardzo rozległy wątek ( świece , cewki, uszczelki kolektora, lewe powietrze, przepływomierz , sondy, i można by wymieniać jeszcze kilka pewnie) a na vagu zero błędów , zapłony nie wypadają . A my stoimy w korku albo na światłach i auto co 4 sek. dziwnie prawie nie wyczuwalnie szarpnie jak by jeden gar nie załapał. Szkoda że cewek zapłonowych nie można za bardzo miernikiem sprawdzić
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
krystek78 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 187
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-09-07, 14:58   

zmienilem na swiece irydowe denso dalem niecale 380zl za 8 sztuk.elektroda do szpica i jest platynowa.iskra jest mocna i nie skacze.elegancko silnik pracuje.mozna dobrac swiece na stronie denso jest to japonska dobra firma.polecam warto
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-07, 14:59   

Mój odpala od strzała,na ciepłym wszystko ok jedynie na zimnym jak wspominałem czasami jakby któryś cylinder podlewało. I to jest wyczuwalne gdy jest ok 10st na dworze jak zimniej lub cieplej to nie. Może jakiś czujnik czasami źle okresla temperature? :roll:
 
 
krystek78 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 187
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-09-07, 15:00   

tomek808 ja mialem to samo lapal na zimnym jakby na dwa razy i chodzil nierowno pare sekund
_________________

 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2013-09-07, 15:45   

chicken20091986 napisał/a:
Szkoda że cewek zapłonowych nie można za bardzo miernikiem sprawdzić


Można.
 
 
krystek78 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 187
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-09-07, 15:52   

labas jako to sie robi.wiedzy nigdy nie za wiele
_________________

 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2013-09-07, 16:08   

krystek78 napisał/a:
labas jako to sie robi.wiedzy nigdy nie za wiele


Dobrym miernikiem sprawdzisz oporność na poszczególnych pinach(4), ale musisz mieć jedną 100% sprawną cewkę do porównania.
Drugi sposób jest pewniejszy i używany w elektrotechnice, sprawdzasz rezystancję izolacji za pomocą induktora.
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-09-07, 17:36   

labas napisał/a:
krystek78 napisał/a:
labas jako to sie robi.wiedzy nigdy nie za wiele


Dobrym miernikiem sprawdzisz oporność na poszczególnych pinach(4), ale musisz mieć jedną 100% sprawną cewkę do porównania.
Drugi sposób jest pewniejszy i używany w elektrotechnice, sprawdzasz rezystancję izolacji za pomocą induktora.

No to spoko , jak ktoś ma sprawną i chęci :) to niech podeśle wartości :)najlepiej z silnika ABZ :)
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
Pepeka 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 247
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-09-07, 17:49   

Miernikiem choć by i samochodowym ,można pomierzyć ale pomiar będzie mocno niepewny.
z tego powodu, że w przypadku urządzenia jakim jest cewka oporność może wzrastać lub maleć w zależności od warunków pracy - temperatura ,wilgotność - podobnież jest z odpornością na przebicia .
Przebicia można na jakiś czas wyeliminować stosując pasty silikonowe używane w elektroenergetyce ,odporność takiego szuwaksu na przebicie sięga kilkudziesięciu kV.
Spotkałem się w naszych autach z problemem upływności poprzez fajkę ,dokładnie chodzi o połączenie i szczelność fajki w miejscu w którym obejmuje ona korpus świecy. Testowo można potraktowac to połączenie choćby i wazeliną techniczną w przypadku braku wspomnianego szuwaksu - na pewno BERU produkuje takie mazidło 5 ml kosztuje około 35 złotych .
_________________
Złego diabli nie biorą ...
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-12-17, 19:02   

Witam , wymieniłem ostatnio sondy . I po tej kuracji auto pracuje już inaczej mniej drga , rano nie śmierdzi intensywnie spalinami , krócej chodzi na ssaniu , spalanie jak by niższe również zapach gazu z wydechu ustał . Wymienię jeszcze świece na Denso irydowe IT20 bo moje już są jak by nadpalone na białym słupku . Może drgania ustaną jak u kolegi wyżej :)
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.