Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-12-17, 21:14
|
|
|
ale na zimnym motorze i tak lambdy nie działają |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2013-12-18, 07:16
|
|
|
pepi napisał/a: | ale na zimnym motorze i tak lambdy nie działają | tak lecz nie wspomnialem o resecie ecu i to spowodowalo wgranie nowej mapki podczas jazdy a co za tym idzie poprawa kultury pracy silnika |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-12-18, 07:26
|
|
|
krystek78 napisał/a: | zmienilem na swiece irydowe denso dalem niecale 380zl za 8 sztuk.elektroda do szpica i jest platynowa.iskra jest mocna i nie skacze.elegancko silnik pracuje.mozna dobrac swiece na stronie denso jest to japonska dobra firma.polecam warto |
regulowałeś szczelinę? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-12-18, 09:48
|
|
|
Nie |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-12-18, 12:50
|
|
|
a trzeba było zmniejszyć nieco |
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-12-18, 14:09
|
|
|
Nie wydaje mnie sie |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-12-19, 11:12
|
|
|
no własnie różnie piszą.... zmniejszanie miało być celowo pod LPG a nie dla Pb |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2013-12-19, 12:08
|
|
|
u mnie był problem że czułem minimalne drgania w aucie na postoju z 2 razy na pól roku pokazało sonda, potem przy zakładaniu lpg wyszło że dziwnie jedna pracuje.
Po wymianie sondy zero drgań |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-12-21, 22:59
|
|
|
LUKAS napisał/a: | Po wymianie sondy zero drgań |
Minimalne drgania nadal występują, tylko na lpg |
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-01-15, 19:30
|
|
|
tomi5 napisał/a: | Pany ktorym silniki sie trzęsą,
Dajcie tutaj logi z kanału 20 21 robione pod odbciazeniem.
Zapinamy 3 bieg na tipie obroty 2,2 - 2,5 tys gaz w podłoge bez kickdowna tak żeby nie zredukowała i ciagniemy do samego końca az skrzynia sama wrzuci 4.
Przy skrzyniach 4hp chyba trzeba robi z 2ki |
czemu akurat z tych kanałów ?? u mnie 20 to wypadanie zapłonów 2 głowicy po co tylko 2 głowica do logów?? |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-08-19, 09:15
|
|
|
gtfan napisał/a: | Bloki w sterowniku silnika 19 - cylindry 1,2,3,4; 20 - cylindry - 5,6,7,8. |
a u mnie właśnie w bloku 19 pokazuje braki spalania na pierwszym i na trzecim cylindrze.czego szukać? |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2015-08-19, 09:20
|
|
|
gacuś, Sprawdź świece ( to najtańsza opcja ) możesz jeszcze zamienić cewki i sprawdzić , czy błędy będą się pojawiać na innych cewkach , jeśli na tych samych to może faktycznie wina leżeć po stronie świec .
Jeśli świece wymienisz i dalej będzie to sprawdź czy kable które idą od modułu do cewki są całe ( mogły gdzieś się przełamać ) a jak kable całe to zostaje moduł zapłonowy , zamień moduły i zobacz czy coś się zmieni . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-08-19, 11:45
|
|
|
cewki zamienione,świece też,zamieniłem nawet wtryskiwacze i dalej to samo .zaznaczam,że vag nie pokazuje żadnych błędów,auto jedzie ładnie,ładnie się wkręca itd.,tylko na jałowym biegu minimalnie telepie,co prawda jest to mało odczuwalne i można z tym jeździć,ale mnie to wkurza!nie po to jeżdzę benzynką,żeby się czuć jak w klekocie .spróbuje jeszcze z tymi kablami i modułami.
kable sprawdzone,wydają sie ok,moduły zamieniłem i dalej to samo.olewam to,nie mam nerwów,jak coś w końcu nawali to wtedy będę wiedział. |
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2015-08-20, 09:53
|
|
|
Takie coś i ja mam, auto przyspiesza normalnie, chyba nie pali więcej niż normalnie tylko jak odpalę go i stoję na P albo N czy tam D z wciśniętym hamulcem to czuć w środku minimalne drgania. Najbardziej to chyba pod dupą na siedzeniu czuć jakieś nieregularne wibracje. Obroty stoją w miejscu. Na razie też z tym jeżdżę. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-08-20, 10:06
|
|
|
Szczelnosc dolotu, podciśnień ma ogromny wpływ na to. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|