Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 00 ] Drgania na postoju  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-12-17, 21:14   

ale na zimnym motorze i tak lambdy nie działają :D
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-12-18, 07:16   

pepi napisał/a:
ale na zimnym motorze i tak lambdy nie działają :D
tak lecz nie wspomnialem o resecie ecu i to spowodowalo wgranie nowej mapki podczas jazdy a co za tym idzie poprawa kultury pracy silnika :)
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-12-18, 07:26   

krystek78 napisał/a:
zmienilem na swiece irydowe denso dalem niecale 380zl za 8 sztuk.elektroda do szpica i jest platynowa.iskra jest mocna i nie skacze.elegancko silnik pracuje.mozna dobrac swiece na stronie denso jest to japonska dobra firma.polecam warto


regulowałeś szczelinę?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
krystek78 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 187
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-12-18, 09:48   

Nie
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-12-18, 12:50   

a trzeba było zmniejszyć nieco ;)
 
 
krystek78 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 187
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-12-18, 14:09   

Nie wydaje mnie sie :D
_________________

 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-12-19, 11:12   

no własnie różnie piszą.... zmniejszanie miało być celowo pod LPG a nie dla Pb
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2013-12-19, 12:08   

u mnie był problem że czułem minimalne drgania w aucie na postoju z 2 razy na pól roku pokazało sonda, potem przy zakładaniu lpg wyszło że dziwnie jedna pracuje.

Po wymianie sondy zero drgań :)
_________________

 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-12-21, 22:59   

LUKAS napisał/a:
Po wymianie sondy zero drgań :)


Minimalne drgania nadal występują, tylko na lpg
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-01-15, 19:30   

tomi5 napisał/a:
Pany ktorym silniki sie trzęsą,
Dajcie tutaj logi z kanału 20 21 robione pod odbciazeniem.
Zapinamy 3 bieg na tipie obroty 2,2 - 2,5 tys gaz w podłoge bez kickdowna tak żeby nie zredukowała i ciagniemy do samego końca az skrzynia sama wrzuci 4.
Przy skrzyniach 4hp chyba trzeba robi z 2ki

czemu akurat z tych kanałów ?? u mnie 20 to wypadanie zapłonów 2 głowicy po co tylko 2 głowica do logów??
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-08-19, 09:15   

gtfan napisał/a:
Bloki w sterowniku silnika 19 - cylindry 1,2,3,4; 20 - cylindry - 5,6,7,8.

a u mnie właśnie w bloku 19 pokazuje braki spalania na pierwszym i na trzecim cylindrze.czego szukać?
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2015-08-19, 09:20   

gacuś, Sprawdź świece ( to najtańsza opcja ) możesz jeszcze zamienić cewki i sprawdzić , czy błędy będą się pojawiać na innych cewkach , jeśli na tych samych to może faktycznie wina leżeć po stronie świec .
Jeśli świece wymienisz i dalej będzie to sprawdź czy kable które idą od modułu do cewki są całe ( mogły gdzieś się przełamać ) a jak kable całe to zostaje moduł zapłonowy , zamień moduły i zobacz czy coś się zmieni .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-08-19, 11:45   

cewki zamienione,świece też,zamieniłem nawet wtryskiwacze i dalej to samo <onie> .zaznaczam,że vag nie pokazuje żadnych błędów,auto jedzie ładnie,ładnie się wkręca itd.,tylko na jałowym biegu minimalnie telepie,co prawda jest to mało odczuwalne i można z tym jeździć,ale mnie to wkurza!nie po to jeżdzę benzynką,żeby się czuć jak w klekocie <nie> .spróbuje jeszcze z tymi kablami i modułami.

kable sprawdzone,wydają sie ok,moduły zamieniłem i dalej to samo.olewam to,nie mam nerwów,jak coś w końcu nawali to wtedy będę wiedział.
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2015-08-20, 09:53   

Takie coś i ja mam, auto przyspiesza normalnie, chyba nie pali więcej niż normalnie tylko jak odpalę go i stoję na P albo N czy tam D z wciśniętym hamulcem to czuć w środku minimalne drgania. Najbardziej to chyba pod dupą na siedzeniu czuć jakieś nieregularne wibracje. Obroty stoją w miejscu. Na razie też z tym jeżdżę.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-08-20, 10:06   

Szczelnosc dolotu, podciśnień ma ogromny wpływ na to.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.