Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 00 ] Drgania na postoju  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-08-26, 12:01   

może świeczki ;-)
 
 
tomek808 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 176
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2013-08-26, 13:10   

świeczki nowe z górnej póły :) od poczatku miałem wrażenie że trochę dziwny dzwiek ma ten silnik jakby nierówna praca ,sprowadzony ze szwajcarii po dużym przeglądzie i wszelkich wymianach i może gdyby coś było nie tak to by tam to naprawili ale nie wiem innym v8 nie jeżdziłem i porównać nie mogę
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-08-26, 18:10   

Ale sam pisałes że miałeś jakies błedy związane z cewkami.
Może to one są przyczyna, tak jak u mnie...
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2013-08-27, 18:00   

MarcinD2 napisał/a:
mylisz sie niestety ale pomimo iz w moim 3.3 nie czuje wogole drgan to najlepiej wywazonymi silnikami sa rzedowe 6 cylindrowce oraz 6 w układzie boxer - poczytajcie. W silnikach typu V czesto stosuje sie wałki wyrównoważające a sama konstrukcja powstała ze wzgledu na zaoszczedzenie miejsca pod maska i skrócenia maski.
Choć kocham moja V8 w biturbodieslu:)


Marcinie, masz rację, 6 cylindrowce o których wspominasz, chodzą najlepiej, ale ja napisałem, że V8 też są dość stabilne - stąd jak zauważyłeś w swoim 3.3 V8 nie czujesz drgań. Ja z kolei w ciągniku starszego mam wałek wyważający i tylko dwa gary w rzędzie - a trzęsie jak cholera. A idealne silniki - może wankla z obrotowym tłokiem albo elektryczne.
Pozdrawiam
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-08-28, 14:01   lekkie drgania silnika

Witam ponownie , tak jak wcześniej pisałem że zajmę się kolektorami ssącymi . Wymieniłem uszczelki pod kolektorami kilka wężyków od podciśnień oraz uszczelki na przepustnicy i co , dalej to samo wkurzające drgania silnika i nie równa praca. ( świece nowe , na vagu nic nie pokazuje , wypadanie zapłonów ok , ) co tu dalej robić , tyle jest osób mających ten problem i tak na prawdę nikt nie doszedł co powoduje tą nie równą pracę .Jakieś pomysły ??
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
krystek78 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 187
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-08-28, 18:35   

mialem nowe swiece bosha paro elektrodowe auto nie chodzilo rowno na wolnych obrotach.wymienilem na swiece irydowe denso.silnik pracuje bez drgan i lepiej reaguje na gaz
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-08-28, 19:33   

nawet podpalone zawory
ale to już ekstremum ;-)
moje zdanie jest takie że nowe to nie koniecznie dobre :-D
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2013-08-28, 20:18   Re: lekkie drgania silnika

chicken20091986 napisał/a:
Witam ponownie , tak jak wcześniej pisałem że zajmę się kolektorami ssącymi . Wymieniłem uszczelki pod kolektorami kilka wężyków od podciśnień oraz uszczelki na przepustnicy i co , dalej to samo wkurzające drgania silnika i nie równa praca. ( świece nowe , na vagu nic nie pokazuje , wypadanie zapłonów ok , ) co tu dalej robić , tyle jest osób mających ten problem i tak na prawdę nikt nie doszedł co powoduje tą nie równą pracę .Jakieś pomysły ??
Na Vagu pokazuje albo i nie ja bym sprawdził mimo to wszystkie świece cewki i moduły .miałem awarie modułu nie palił mi ne 2-gim cylindrze i wcale nie było żadnych drgań nie równej pracy silnika , palił na dotyk i laik nie rozpoznał by że coś z nim nie tak .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Pepeka 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 247
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-08-28, 20:29   

Nie pamiętam czy to Tobie podpowiadałem czy też nie, ale może być tak ze to faktycznie problem z zapłonem .Nie wszystkie błędne działania VAG pokaże ,być może masz problem z cewkami bądź fajkami, może następować przebicie do bloku .
_________________
Złego diabli nie biorą ...
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-08-28, 21:29   

nie chcę się za bardzo wychylać ,ale u mnie szarpanie na jałowym i drgania silnika spowodowała sonda ,po wymianie sondy zero problemów z tym tematem.
 
 
MARCINSOBI 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 119
Skąd: Police
Wysłany: 2013-08-29, 06:59   

ja tez borykalem sie z drganiami silnika na postoju
wymienilem (wszystko na nowe)
swiece
cewki
wezyki podcisnienia
2sondy lambda
uszczelki pod pokrywami zaworow
uszczelke przepustnicy (w ASO sprzedaja juz taka metalowa)
zawor na odpowietrzeniu bloku
gruszki podcisnienia
nie wiem dokladnie ktora z czesci byla przyczyna bo zmienilem wszystko na raz
i teraz jest praktycznie idealnie
choc i tak czasem coz zarzuci silnikiem
_________________
Marcin
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-08-29, 09:02   

Pany ktorym silniki sie trzęsą,
Dajcie tutaj logi z kanału 20 21 robione pod odbciazeniem.
Zapinamy 3 bieg na tipie obroty 2,2 - 2,5 tys gaz w podłoge bez kickdowna tak żeby nie zredukowała i ciagniemy do samego końca az skrzynia sama wrzuci 4.
Przy skrzyniach 4hp chyba trzeba robi z 2ki
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
tomek808 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 176
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2013-09-07, 13:05   

miał ktoś taki problem że po odpaleniu dławi się i słabo wkręca na obroty ,jedzie normalnie i po przejechaniu 2km już wkręcał się normalnie i na lpg też ok
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-09-07, 13:25   

tomek808 napisał/a:
miał ktoś taki problem że po odpaleniu dławi się i słabo wkręca na obroty ,jedzie normalnie i po przejechaniu 2km już wkręcał się normalnie i na lpg też ok

Pewnie jak na ssaniu pracuje to go podlewa , mój też nie pracuje tak jak powinien na ssaniu gdzieś go podlewa albo coś nie wiem.
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
tomek808 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 176
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2013-09-07, 13:30   

też mi się wydaje że za bogatą mieszankę ma bo śmierdzi z tłumika nieprzepaloną benzyną i jeszcze dłużej trzeba kręcic jak zimny ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.