Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-08-26, 12:01
|
|
|
może świeczki ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
tomek808
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 26 Mar 2013 Posty: 176 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2013-08-26, 13:10
|
|
|
świeczki nowe z górnej póły od poczatku miałem wrażenie że trochę dziwny dzwiek ma ten silnik jakby nierówna praca ,sprowadzony ze szwajcarii po dużym przeglądzie i wszelkich wymianach i może gdyby coś było nie tak to by tam to naprawili ale nie wiem innym v8 nie jeżdziłem i porównać nie mogę |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-08-26, 18:10
|
|
|
Ale sam pisałes że miałeś jakies błedy związane z cewkami.
Może to one są przyczyna, tak jak u mnie... |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2013-08-27, 18:00
|
|
|
MarcinD2 napisał/a: | mylisz sie niestety ale pomimo iz w moim 3.3 nie czuje wogole drgan to najlepiej wywazonymi silnikami sa rzedowe 6 cylindrowce oraz 6 w układzie boxer - poczytajcie. W silnikach typu V czesto stosuje sie wałki wyrównoważające a sama konstrukcja powstała ze wzgledu na zaoszczedzenie miejsca pod maska i skrócenia maski.
Choć kocham moja V8 w biturbodieslu:) |
Marcinie, masz rację, 6 cylindrowce o których wspominasz, chodzą najlepiej, ale ja napisałem, że V8 też są dość stabilne - stąd jak zauważyłeś w swoim 3.3 V8 nie czujesz drgań. Ja z kolei w ciągniku starszego mam wałek wyważający i tylko dwa gary w rzędzie - a trzęsie jak cholera. A idealne silniki - może wankla z obrotowym tłokiem albo elektryczne.
Pozdrawiam |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2013-08-28, 14:01 lekkie drgania silnika
|
|
|
Witam ponownie , tak jak wcześniej pisałem że zajmę się kolektorami ssącymi . Wymieniłem uszczelki pod kolektorami kilka wężyków od podciśnień oraz uszczelki na przepustnicy i co , dalej to samo wkurzające drgania silnika i nie równa praca. ( świece nowe , na vagu nic nie pokazuje , wypadanie zapłonów ok , ) co tu dalej robić , tyle jest osób mających ten problem i tak na prawdę nikt nie doszedł co powoduje tą nie równą pracę .Jakieś pomysły ?? |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-08-28, 18:35
|
|
|
mialem nowe swiece bosha paro elektrodowe auto nie chodzilo rowno na wolnych obrotach.wymienilem na swiece irydowe denso.silnik pracuje bez drgan i lepiej reaguje na gaz |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-08-28, 19:33
|
|
|
nawet podpalone zawory
ale to już ekstremum ;-)
moje zdanie jest takie że nowe to nie koniecznie dobre :-D |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2013-08-28, 20:18 Re: lekkie drgania silnika
|
|
|
chicken20091986 napisał/a: | Witam ponownie , tak jak wcześniej pisałem że zajmę się kolektorami ssącymi . Wymieniłem uszczelki pod kolektorami kilka wężyków od podciśnień oraz uszczelki na przepustnicy i co , dalej to samo wkurzające drgania silnika i nie równa praca. ( świece nowe , na vagu nic nie pokazuje , wypadanie zapłonów ok , ) co tu dalej robić , tyle jest osób mających ten problem i tak na prawdę nikt nie doszedł co powoduje tą nie równą pracę .Jakieś pomysły ?? | Na Vagu pokazuje albo i nie ja bym sprawdził mimo to wszystkie świece cewki i moduły .miałem awarie modułu nie palił mi ne 2-gim cylindrze i wcale nie było żadnych drgań nie równej pracy silnika , palił na dotyk i laik nie rozpoznał by że coś z nim nie tak . |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-08-28, 20:29
|
|
|
Nie pamiętam czy to Tobie podpowiadałem czy też nie, ale może być tak ze to faktycznie problem z zapłonem .Nie wszystkie błędne działania VAG pokaże ,być może masz problem z cewkami bądź fajkami, może następować przebicie do bloku . |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2013-08-28, 21:29
|
|
|
nie chcę się za bardzo wychylać ,ale u mnie szarpanie na jałowym i drgania silnika spowodowała sonda ,po wymianie sondy zero problemów z tym tematem. |
|
|
|
|
|
|
|
MARCINSOBI
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47 Dołączył: 24 Sty 2012 Posty: 119 Skąd: Police
|
Wysłany: 2013-08-29, 06:59
|
|
|
ja tez borykalem sie z drganiami silnika na postoju
wymienilem (wszystko na nowe)
swiece
cewki
wezyki podcisnienia
2sondy lambda
uszczelki pod pokrywami zaworow
uszczelke przepustnicy (w ASO sprzedaja juz taka metalowa)
zawor na odpowietrzeniu bloku
gruszki podcisnienia
nie wiem dokladnie ktora z czesci byla przyczyna bo zmienilem wszystko na raz
i teraz jest praktycznie idealnie
choc i tak czasem coz zarzuci silnikiem |
_________________ Marcin |
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-08-29, 09:02
|
|
|
Pany ktorym silniki sie trzęsą,
Dajcie tutaj logi z kanału 20 21 robione pod odbciazeniem.
Zapinamy 3 bieg na tipie obroty 2,2 - 2,5 tys gaz w podłoge bez kickdowna tak żeby nie zredukowała i ciagniemy do samego końca az skrzynia sama wrzuci 4.
Przy skrzyniach 4hp chyba trzeba robi z 2ki |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
tomek808
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 26 Mar 2013 Posty: 176 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2013-09-07, 13:05
|
|
|
miał ktoś taki problem że po odpaleniu dławi się i słabo wkręca na obroty ,jedzie normalnie i po przejechaniu 2km już wkręcał się normalnie i na lpg też ok |
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2013-09-07, 13:25
|
|
|
tomek808 napisał/a: | miał ktoś taki problem że po odpaleniu dławi się i słabo wkręca na obroty ,jedzie normalnie i po przejechaniu 2km już wkręcał się normalnie i na lpg też ok |
Pewnie jak na ssaniu pracuje to go podlewa , mój też nie pracuje tak jak powinien na ssaniu gdzieś go podlewa albo coś nie wiem. |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
tomek808
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 26 Mar 2013 Posty: 176 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2013-09-07, 13:30
|
|
|
też mi się wydaje że za bogatą mieszankę ma bo śmierdzi z tłumika nieprzepaloną benzyną i jeszcze dłużej trzeba kręcic jak zimny ... |
|
|
|
|
|