Autor |
Wiadomość |
jaano
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 84 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2010-07-07, 22:06
|
|
|
zalezy jaki masz program do VAGa - u mnie na którejś nastej (nie pamietam 14-16) stronie jest normalnie wypisane po 4 pozycje - wypadanie zaplonu na cylindrze 1,2,3,4 i nastepnej stronie kolejne 4 i zlicza je na bierzaco.. wiec od razu widac - gorzej jak musisz podac konkretny adres strony/pozycji - tu ci nie pomoge.. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
solox011
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Franciszek
Jeżdzę: S8
Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 41 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2010-07-15, 15:17
|
|
|
jaano napisał/a: | zalezy jaki masz program do VAGa - u mnie na którejś nastej (nie pamietam 14-16) stronie jest normalnie wypisane po 4 pozycje - wypadanie zaplonu na cylindrze 1,2,3,4 i nastepnej stronie kolejne 4 i zlicza je na bierzaco.. wiec od razu widac - gorzej jak musisz podac konkretny adres strony/pozycji - tu ci nie pomoge.. |
kolego a jakie to będą warotść bo nie wiem jak to czytać jak byś mógł wrzucić fotkę z twojego vaga jak to wygląda to bym już szybciej wiedział jak to szukać.
I jeszcze jedno czy jak cewka nie pracuje prawidłowo komputer powinien zawsze zarejestrować jakiś błąd. Jak mierzyłem wartości napięć cewek to na trzeciej cewce napięcie było zawsze za małe w porównaniu do pozostały oczywiście te wartości nie są stałe zmieniają się w jakimś stopniu ale właśnie ta 3 cały czas miała za małe napięcie tak do 1,9v dochodziła a pozostałe 2,4v nawet 2,5v |
_________________ Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm |
|
|
|
|
|
|
|
MotoRider
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 74 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2010-07-23, 10:42
|
|
|
i jak kolego zrobiles to?? |
|
|
|
|
solox011
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Franciszek
Jeżdzę: S8
Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 41 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2010-07-23, 13:16
|
|
|
MotoRider napisał/a: | i jak kolego zrobiles to?? |
na razie nie powyciągałem tylko cewki i je poprzekładałem wyglądaja na dobre na vagu nie ma żadnych błędów. Jeśli ktoś by mógł umieścić fotkę z bloku pomiarowego gdzie jest to wypadanie zapłonu to bym wiedział jak to szukać. Czasami jest to tak odczuwalne jak by silnik miał takie leciutkie wibracje i to na pewno będzie cos od elektroniki silnika tylko co ?? |
_________________ Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm |
|
|
|
|
|
|
|
MotoRider
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 74 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2010-07-23, 16:52
|
|
|
pytam bo mam identyko w moim 2.6 i nawet czasami to odczuwam jak przyspieszam ze lekko szarpie i ma troche mniej mocy, kable jej zmienilem i swieczki tez ale potem swiece wlozylem stare bo na nich chyba lepiej chodzila
ogladalem ostatnio a8 i koles zmienial w niej cewki bo mial przebicia, pokazywal mi cewke i byla w jednym miejscu peknieta... ale pewnie to sprawdzales juz
P.S u mnie tez na kompie 0 błedow |
|
|
|
|
solox011
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Franciszek
Jeżdzę: S8
Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 41 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2010-07-23, 17:48
|
|
|
MotoRider napisał/a: | pytam bo mam identyko w moim 2.6 i nawet czasami to odczuwam jak przyspieszam ze lekko szarpie i ma troche mniej mocy, kable jej zmienilem i swieczki tez ale potem swiece wlozylem stare bo na nich chyba lepiej chodzila
ogladalem ostatnio a8 i koles zmienial w niej cewki bo mial przebicia, pokazywal mi cewke i byla w jednym miejscu peknieta... ale pewnie to sprawdzales juz
P.S u mnie tez na kompie 0 błedow |
cewkę każdą wyciągałem wszystkie mam w oryginale i nic na nich nie widać są całe żadnych pęknięć na tej gumie na końcu, ciężko stwierdzić co to może być a do jakiś magików jezdziłeś coś mówili jakieś sugestie. |
_________________ Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm |
|
|
|
|
|
|
|
MotoRider
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 74 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2010-07-23, 18:26
|
|
|
mechanicy jak mechanicy, zmienili swiece i mowili ze jest ok a wcale nie było... ogolnie nie znam zadnego naprawde dobrego mechanika :-/ |
|
|
|
|
solox011
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Franciszek
Jeżdzę: S8
Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 41 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2010-07-23, 20:05
|
|
|
MotoRider napisał/a: | mechanicy jak mechanicy, zmienili swiece i mowili ze jest ok a wcale nie było... ogolnie nie znam zadnego naprawde dobrego mechanika :-/ |
to już norma w naszym kraju albo zgadywanka albo wymiana po kolei "a może to , a może to"
Będę musiał jeszcze dokładnie te bloki pomiarowe sprawdzić może czegoś się dopatrzę.
[ Dodano: 2010-08-02, 17:59 ]
może ktoś podrzuci fotkę z tymi blokami pomiarowymi żebym miał orientację jak ich szukać i czytać. Bo powoli zaczyna ta sprawa mnie dobijać. Zauważyłem też np ostatnio jadąc sobie no nowiutkiej drodze prędkośc coś około 120km/h włączony tempomat i czuć takie samo drganie jak na postoju i przenosi sie też na pedał gazu. Ale własnie najbardziej jest to wyczuwalne jak trzymam gaz tak delikatnie wtedy czuć i jak by auto wtedy było mniej dynamiczne a jak np wcisnę bardziej zacznie szybciej przyśpieszać wtedy już tego nie czuć no i na postoju na zimnym i na ciepłym bez zmian czuć te drgania na karoserii. I raczej obstawiam na 99% że coś od pracy silnika to powoduje tylko pytanie co. Jeszcze taka rzecz jak przypatrzę się na obrotomierz nawet na ciepłym silniku to widać jak by wskazówką miała takie lekkie wahania leciutko sie podnosiła i opadała ale to tak naprawdę delikatnie. Kiedyś tego nie miałem jak sie auto rozgrzało to wskazówka stała w miejscu idealnie. Zero błędów na vagu jeszcze to wypadanie zapłonu chce zbadać tylko niech ktoś pomoże co i jak. |
_________________ Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2010-09-02, 19:21
|
|
|
No podpinam się do tematu, też mam problem z zasilaniem PB na gazie chodzi miodzio, ktoś wie gdzie szukać w Vagu tych wypadających zapłonów? |
|
|
|
|
Kuba 3,7 V8
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 03 Gru 2009 Posty: 33 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: 2010-10-06, 18:01
|
|
|
Witam , no i ja sie podpinam pod temat drgań na postoju !!! tylko ze mi zaswieca sie CAT i ASR czyli błąd . Dzieje sie to od dzisiaj !! i na Pb i LPG warjują tylko wolne obroty !! .No i od czego ja mam zacząć "grzebanie", moze macie jakies pomysły?? jutro bede patrzył cewki i świece ale niestety nie mam kompa ani kabla ani VAGa wiec to bedzie patrzone tylko pod kątem jakiś mechanicznych usterek typu "pęknięta cewka " czy "brudne" świece. Może podpowiecie na co mam zwracać uwagę ??!! Pozdrawiam |
_________________ <Kuba> |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-10-06, 18:25
|
|
|
Sprawdź jeszcze silniczek krokowy. On jeszcze odpowiada za wolne obroty. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
Kuba 3,7 V8
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 03 Gru 2009 Posty: 33 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: 2010-10-06, 18:59
|
|
|
a gdzie znajduje sie silniczek krokowy ?jest tam dojscie do niego ?? aha i jeszcze mnie interesują moduły zapłonowe może one tez juz cos "kuleją" gdzie one są i ile ich jest ?? |
_________________ <Kuba> |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-10-09, 18:28
|
|
|
Kuba 3,7 V8 napisał/a: | a gdzie znajduje sie silniczek krokowy ?jest tam dojscie do niego ?? aha i jeszcze mnie interesują moduły zapłonowe może one tez juz cos "kuleją" gdzie one są i ile ich jest ?? |
Kolego pioter chyba chciałeś powiedzieć że bezpośrednio na świecach mocowane są cewki zapłonowe :shock:
Moduły zapłonowe natomiast umiejscowione są po lewej stronie komory silnika (stojąc przodem do auta) w okolicach zbiorniczka płynu do spryskiwaczy pod plastikową osłoną (tylko auta pre-lift).
W autach po-liftowych nie ma modułów zapłonowych i cewki sterowane są już bezpośrednio z komputera silnika. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-10-09, 18:59
|
|
|
Zgadza się , chodziło mi o cewki . Troszkę mi się pomieszało . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|