Autor |
Wiadomość |
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-10-06, 15:48
|
|
|
pepi, 100tyś to stag też się sypnie, a Kolega Apophis, jak zwykle na słowo, bez argumentów.
Czyli to nie wojna stag&BRC, tylko pepi, &Apophis,
No i już wszystko wiem. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-06, 16:09
|
|
|
Gabriel napisał/a: | a Kolega Apophis, jak zwykle na słowo, bez argumentów. |
Mało to argumentów się napisało już na łamach tylko tego forum??
A inne fora a rzesza zadowolonych inaczej to co?
Gabriel napisał/a: | Czyli to nie wojna stag&BRC, tylko pepi, &Apophis, |
Ja z pepim jakoś dobrze żyje
Ja się o swoje BRC nie martwie bo już się zwróciło i zaczeło siać oszczedności,po 100tys jak się sypnie to założe se nowe |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-06, 16:21
|
|
|
Witam!
Gabriel napisał/a: | jak zwykle na słowo, bez argumentów.
Czyli to nie wojna stag&BRC |
Poczytaj watek Majki "STAG 300 i dramat".Jest to jeden z licznych przykladow.W cywilizowanych krajach gdzie jest jasne prawo praktycznie nikt tego nie instaluje a jesli juz to obowiazkowo z polisa ubezpieczeniowa od kosztow napraw.To o czyms swiadczy.
Ta tak zwana "miedzynarodowa gwarancja" ktora przy tym oferuja to lipa jakich malo!
Obejmuje tylko elementy a nie calosci instalacji i jej prawidlowego funkcjonowania.Zadna szanujaca sie firma tak nie postepuje.Ponadto sprawdz jakie czasy przegladow (platnych) sa podane.Trwalosc wtryskiwaczy porownywalna do trwalosci filtrow.Czy to jeszcze malo?Jesli mowimy o alternatywnym ukladzie zasilania to powinien on byc trwaloscia i niezawodnoiscia zblizony do zasadniczego.A gdzie to jest?
To tylko pobieznie opisane najglowniejsze powody uzasadniajace NIGDY WIECEJ.
Stefan. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-10-06, 19:25
|
|
|
matko boska ja tak samo nie lubię BRC jak i Stag
Tylko nie rozumiem podejścia co niektórych
to że kowale zakładają lpg to fakt co chwila rodzynki wypływają na forum
fakt jest faktem brc jest bardziej odporne na kowalstwo artystyczne i działa wbrew praw fizyki -tego nie możemy negować !
Proszę mi wytłumaczyć jak komputer może paść sam z siebie ?/
padnie jak jest zalany lub nie prawidłowo zabezpieczony lub podłączony i nie ma tu żadnego znaczenia marka jego /w przypadku brc komputer jest przedpotopowy
z epoki kamienia łupanego kto coś robił ustawiał to wie co i jak
Ale czyta dobrze sygnały wtrysków różnych aut i np .taki stag zgłupieje w marce wymienionej wyżej i tu kolega trafił i raczej będzie zadowolony
jeszcze są dwa sterowniki które dadzą radę !
A co do dłubania przy lpg ja od wiosny raz tylko podpinałem ale to tylko z czystej ciekawości i dla sprawdzenia czegoś .
Więc przepraszam ale moim zdanie sterownik agis jest najlepszy co niektórzy z tego forum mają bo dali się przekonać i co zły sterownik ???
Proszę do tablicy i się wypowiedzieć |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-10-06, 20:17
|
|
|
pepi napisał/a: |
Więc przepraszam ale moim zdanie sterownik agis jest najlepszy co niektórzy z tego forum mają bo dali się przekonać i co zły sterownik ???
Proszę do tablicy i się wypowiedzieć |
Na razie jestem zadowolony z agisa , czekam na test spalania zobaczymy, czy pali mniej niż stagowytwór.
Ważna też jest cena sterownika jak i podzespołów. |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-10-06, 20:43
|
|
|
a ile ci pali ? |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-10-07, 06:53
|
|
|
pepi napisał/a: | a ile ci pali ? |
Na stogotworze miasto ok 19LPG trasa najoszczędniej 10LPG.
Na agisie nie testowałem bo jeżdze głównie busem. |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-10-07, 07:12
|
|
|
niżej jak 10 l i tak nie zejdziesz
raczej
moje zazwyczaj 12-16 |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-10-07, 13:40
|
|
|
Temat Majki to tylko dowód na pepi napisał/a: | to że kowale zakładają lpg to fakt co chwila rodzynki wypływają na forum |
Ludzie zwalili jej samochód a nie instalacja LPG i jest to tam czarno na białym napisane.
Staga montuje prawie każdy gaziarz, BRC też ale na życzenie bo droższy, a ludzie chcą tanio.
Na 10 aut ze stagiem, śmigają 2 na BRC. Proporcjonalnie więcej będzie niezadowolonych ze staga i tyleż kroć mniej niezadowolonych z BRC
Wszystkie niezadowolenia, jakie czytałem tu na forum wynikają z błędów ludzi a nie zle działającej instalacji. |
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-07, 15:13
|
|
|
Witam!
Gabriel napisał/a: | Wszystkie niezadowolenia, jakie czytałem tu na forum wynikają z błędów ludzi a nie zle działającej instalacji. |
Tu jest kolega w bledzie.Ta (stag) instalacja dziala na podstawie "usrednien" co do tej klasy silnika zupelnie sie nie nadaje.Owszem mozna uzyskac jako taka poprawnosc w bardzo waskim zakresie ale nic dalej.Do tego potrzebny jest jednak kozak na miare Karola 208.
Cywilizowane instalacje zajmuja sie tylko przeliczeniem dawki energetycznej paliwa.Reszta zajmuje sie komputer silnika.
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-10-07, 15:21
|
|
|
przepraszam ale jesteś w lesie
Dawałem tu chyba link ze strojenia stag
poszukaj przeczytaj i się wypowiadaj bo nie rozumiesz sensu lpg |
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2014-10-07, 15:41
|
|
|
co do tematu - sprawdziłem instalacje od upalonego pinu 41 - kable do elektrozaworów sprawdzone i wszystko ok, żadnego zwarcia na kablach... elektrozawory z przodu nowe wiec pewnie działają - ciężki dostęp i nie miałem jak sprawdzić, elektrozawór w butli sprawdzony na krótko i bez problemu otwiera zaworek i gaz leci... także zgłupiałem, nowy sterownik mam ale boje się go podłaczyć |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-10-07, 15:42
|
|
|
majkaistefan, nawet jeżeli jakaś instalacja się nie nadaję do obsługi któregoś samochodu (nie znam się aż tak dobrze aby w tej kwestii się wypowiadać), to ktoś przecież podjął decyzje żeby ją zamontować w tym aucie. I zawsze jest to warsztat specjalizujący się w montażu LPG. Więc czyja to wina? Monterów, czy instalacji że się znalazła, gdzie nie powinna i teraz nie daje sobie rady, a pracować musi?
Wszystko zależy od ludzi, którzy biorą kasę i robią "kupę" a nie Stag czy coś innego. |
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-07, 16:01
|
|
|
Witam!
Gabriel napisał/a: | nawet jeżeli jakaś instalacja się nie nadaję do obsługi któregoś samochodu (nie znam się aż tak dobrze aby w tej kwestii się wypowiadać), to ktoś przecież podjął decyzje żeby ją zamontować w tym aucie. | - i w lasnie w poscie kolegi tkwi sedno sprawy! Niewielu ludzi decydujacych sie na zalozenie instalacji ma o tym (bo i dlaczego ma miec?) wystarczajace pojecie.Ma byc TANIO I DOBRZE Dlatego wlasnie:
Gabriel napisał/a: | ktoś przecież podjął decyzje żeby ją zamontować w tym aucie. I zawsze jest to warsztat specjalizujący się w montażu LPG. |
NIGDY nie informujac klienta na jakie to "schody" sie decyduje tylko liczy wlasny zarobek!
No i oczyweiscie BEDZIE PAN ZADOWOLONY !
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-10-07, 20:02
|
|
|
tylko nikt chyba nie wie o pewnym fakcie że jeśli zamontował nie prawidłowo lub nie umie wyregulować
za 3 razem to ma sobie zabrać ją z powrotem lub właściciel może pojechać do innego zakładu w celu naprawy i regulacji
koszta tej operacji płaci ten pierwszy
Tylko nikt tego nie robi a to mnie dziwi |
|
|
|
|
|