Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 LPG ] LPG do oceny - co zrobić aby było lepiej  
Autor Wiadomość
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-10-06, 15:48   

pepi, 100tyś to stag też się sypnie, a Kolega Apophis, jak zwykle na słowo, bez argumentów.
Czyli to nie wojna stag&BRC, tylko pepi, &Apophis,
No i już wszystko wiem.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-10-06, 16:09   

Gabriel napisał/a:
a Kolega Apophis, jak zwykle na słowo, bez argumentów.


Mało to argumentów się napisało już na łamach tylko tego forum??
A inne fora a rzesza zadowolonych inaczej to co? :)


Gabriel napisał/a:
Czyli to nie wojna stag&BRC, tylko pepi, &Apophis,


Ja z pepim jakoś dobrze żyje :)

Ja się o swoje BRC nie martwie bo już się zwróciło i zaczeło siać oszczedności,po 100tys jak się sypnie to założe se nowe :)
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-10-06, 16:21   

Witam!

Gabriel napisał/a:
jak zwykle na słowo, bez argumentów.
Czyli to nie wojna stag&BRC


Poczytaj watek Majki "STAG 300 i dramat".Jest to jeden z licznych przykladow.W cywilizowanych krajach gdzie jest jasne prawo praktycznie nikt tego nie instaluje a jesli juz to obowiazkowo z polisa ubezpieczeniowa od kosztow napraw.To o czyms swiadczy.
Ta tak zwana "miedzynarodowa gwarancja" ktora przy tym oferuja to lipa jakich malo!
Obejmuje tylko elementy a nie calosci instalacji i jej prawidlowego funkcjonowania.Zadna szanujaca sie firma tak nie postepuje.Ponadto sprawdz jakie czasy przegladow (platnych) sa podane.Trwalosc wtryskiwaczy porownywalna do trwalosci filtrow.Czy to jeszcze malo?Jesli mowimy o alternatywnym ukladzie zasilania to powinien on byc trwaloscia i niezawodnoiscia zblizony do zasadniczego.A gdzie to jest?
To tylko pobieznie opisane najglowniejsze powody uzasadniajace NIGDY WIECEJ.


Stefan.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-10-06, 19:25   

matko boska ja tak samo nie lubię BRC jak i Stag :)
Tylko nie rozumiem podejścia co niektórych
to że kowale zakładają lpg to fakt co chwila rodzynki wypływają na forum
fakt jest faktem brc jest bardziej odporne na kowalstwo artystyczne i działa wbrew praw fizyki :) -tego nie możemy negować !
Proszę mi wytłumaczyć jak komputer może paść sam z siebie ?/
padnie jak jest zalany lub nie prawidłowo zabezpieczony lub podłączony i nie ma tu żadnego znaczenia marka jego /w przypadku brc komputer jest przedpotopowy
z epoki kamienia łupanego kto coś robił ustawiał to wie co i jak
Ale czyta dobrze sygnały wtrysków różnych aut i np .taki stag zgłupieje w marce wymienionej wyżej i tu kolega trafił i raczej będzie zadowolony
jeszcze są dwa sterowniki które dadzą radę !
A co do dłubania przy lpg ja od wiosny raz tylko podpinałem ale to tylko z czystej ciekawości i dla sprawdzenia czegoś .
Więc przepraszam ale moim zdanie sterownik agis jest najlepszy co niektórzy z tego forum mają bo dali się przekonać i co zły sterownik ???
Proszę do tablicy i się wypowiedzieć ;)
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-10-06, 20:17   

pepi napisał/a:

Więc przepraszam ale moim zdanie sterownik agis jest najlepszy co niektórzy z tego forum mają bo dali się przekonać i co zły sterownik ???
Proszę do tablicy i się wypowiedzieć ;)

Na razie jestem zadowolony z agisa , czekam na test spalania zobaczymy, czy pali mniej niż stagowytwór.
Ważna też jest cena sterownika jak i podzespołów.
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-10-06, 20:43   

a ile ci pali ? :)
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-10-07, 06:53   

pepi napisał/a:
a ile ci pali ? :)

Na stogotworze miasto ok 19LPG trasa najoszczędniej 10LPG.
Na agisie nie testowałem bo jeżdze głównie busem.
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-10-07, 07:12   

niżej jak 10 l i tak nie zejdziesz :)
raczej
moje zazwyczaj 12-16
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-10-07, 13:40   

Temat Majki to tylko dowód na
pepi napisał/a:
to że kowale zakładają lpg to fakt co chwila rodzynki wypływają na forum

Ludzie zwalili jej samochód a nie instalacja LPG i jest to tam czarno na białym napisane.
Staga montuje prawie każdy gaziarz, BRC też ale na życzenie bo droższy, a ludzie chcą tanio.
Na 10 aut ze stagiem, śmigają 2 na BRC. Proporcjonalnie więcej będzie niezadowolonych ze staga i tyleż kroć mniej niezadowolonych z BRC
Wszystkie niezadowolenia, jakie czytałem tu na forum wynikają z błędów ludzi a nie zle działającej instalacji.
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-10-07, 15:13   

Witam!
Gabriel napisał/a:
Wszystkie niezadowolenia, jakie czytałem tu na forum wynikają z błędów ludzi a nie zle działającej instalacji.


Tu jest kolega w bledzie.Ta (stag) instalacja dziala na podstawie "usrednien" co do tej klasy silnika zupelnie sie nie nadaje.Owszem mozna uzyskac jako taka poprawnosc w bardzo waskim zakresie ale nic dalej.Do tego potrzebny jest jednak kozak na miare Karola 208.
Cywilizowane instalacje zajmuja sie tylko przeliczeniem dawki energetycznej paliwa.Reszta zajmuje sie komputer silnika.

Stefan.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-10-07, 15:21   

przepraszam ale jesteś w lesie :)
Dawałem tu chyba link ze strojenia stag
poszukaj przeczytaj i się wypowiadaj bo nie rozumiesz sensu lpg
 
 
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2014-10-07, 15:41   

co do tematu - sprawdziłem instalacje od upalonego pinu 41 - kable do elektrozaworów sprawdzone i wszystko ok, żadnego zwarcia na kablach... elektrozawory z przodu nowe wiec pewnie działają - ciężki dostęp i nie miałem jak sprawdzić, elektrozawór w butli sprawdzony na krótko i bez problemu otwiera zaworek i gaz leci... także zgłupiałem, nowy sterownik mam ale boje się go podłaczyć :P
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-10-07, 15:42   

majkaistefan, nawet jeżeli jakaś instalacja się nie nadaję do obsługi któregoś samochodu (nie znam się aż tak dobrze aby w tej kwestii się wypowiadać), to ktoś przecież podjął decyzje żeby ją zamontować w tym aucie. I zawsze jest to warsztat specjalizujący się w montażu LPG. Więc czyja to wina? Monterów, czy instalacji że się znalazła, gdzie nie powinna i teraz nie daje sobie rady, a pracować musi?
Wszystko zależy od ludzi, którzy biorą kasę i robią "kupę" a nie Stag czy coś innego.
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-10-07, 16:01   

Witam!

Gabriel napisał/a:
nawet jeżeli jakaś instalacja się nie nadaję do obsługi któregoś samochodu (nie znam się aż tak dobrze aby w tej kwestii się wypowiadać), to ktoś przecież podjął decyzje żeby ją zamontować w tym aucie.
- i w lasnie w poscie kolegi tkwi sedno sprawy! :) Niewielu ludzi decydujacych sie na zalozenie instalacji ma o tym (bo i dlaczego ma miec?) wystarczajace pojecie.Ma byc TANIO I DOBRZE Dlatego wlasnie:

Gabriel napisał/a:
ktoś przecież podjął decyzje żeby ją zamontować w tym aucie. I zawsze jest to warsztat specjalizujący się w montażu LPG.

NIGDY nie informujac klienta na jakie to "schody" sie decyduje tylko liczy wlasny zarobek!
No i oczyweiscie BEDZIE PAN ZADOWOLONY !
Stefan.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-10-07, 20:02   

tylko nikt chyba nie wie o pewnym fakcie że jeśli zamontował nie prawidłowo lub nie umie wyregulować
za 3 razem to ma sobie zabrać ją z powrotem lub właściciel może pojechać do innego zakładu w celu naprawy i regulacji
koszta tej operacji płaci ten pierwszy :)
Tylko nikt tego nie robi a to mnie dziwi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.