Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 LPG ] LPG do oceny - co zrobić aby było lepiej  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-10-04, 23:32   

A ja dziś odwiedziłem gazownika bo zuzycie w nexolocie siegło dychy więc wpadnie niebawem BRC. Firma ta zrobiła sobie jakies nowe tańsze w produkcji wtryski więc ceny spadły a jakośc trzyma się.
A spotkałem tez właściciela pewnego Legenda co była na serwisie filterkowym i opowiadał jak kupił honde ze stagiem i po kilku odwiedzinach w kilku serwisach LPG wyrzucił to do kosza,zapodał BRC i zapomniał o sprawie :D
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-10-05, 06:04   

Apophis napisał/a:
jakośc trzyma się.
- ta na pewno :)
 
 
Damian921221
[Usunięty]

Wysłany: 2014-10-05, 08:23   

Apophis, Ale ty się uparłeś na tego drogiego BRC, u mnie w passacie jeździ stag od roku i nic się nie dzieje, u teścia w a8 też jeździ stag i też wszystko śmiga. Znajomy ma w sonacie BRC to narzeka, że wtryski od lpg klepią jak diesel a reduktor taki drogi, że sam regenerował :P
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-10-05, 09:32   

Apophis, dlaczego Ty tak nalatujesz na tego STAGA skoro nie masz z nim niemiłych doświadczeń. Wszystko co zapodajesz jest z serii "Ciotki szwagra wujek miał i ..." Rozumiem że jesteś zadowolony z BRC, ale to dobrze, ja również uważam że to dobra instalacja LPG, ale są tez inne i wcale nie gorsze.
Ale z racji że jesteśmy otwarci na wszelkie dyskusje, mógłbyś zapodać jakieś logi z auta, pokazać jakie masz korekty i dodać kiedy i jak długo nie był regulowany, zapodać jakieś foty montażu. Może faktycznie byśmy coś podpatrzyli lepszego, wyciągnęli wnioski.
Na chwilę obecną wiemy że "tata Marcina powiedział"...
 
 
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2014-10-05, 10:14   

pany, tu temat teraz o moim pinie 41 i niebieskim kabelku gdzie to idzie!!
moj ojciec ma opla sintre 2,2 na gazie staga 200-4, przez pare lat zrobił ponad 100tys km bez dotykania niczego!! on jest typem człowieka, że robi jak musi, ale te jego cholerstwo jest niezniszczalne chyba... najlepsze, że na valtekach zwykłych pomarańczowych zrobił ponad 100tys a gazol powiedział, że są przewidziane na 30tys...
a mam jeszcze na podwórku forda probe z BRC i tam wstyd na gazie jeździć, bo nie dość że nie udzie jakoś tego ustawić, to klepie jak by zawory miały powyskakiwać z pod maski... a na benzynie błoga cisza...
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-10-05, 11:11   

pytlar napisał/a:
pany, tu temat teraz o moim pinie 41 i niebieskim kabelku gdzie to idzie!!

Wszystko masz na rozpisce. Niebieski kabel ,,+12V" w stagu idzie do elektrozaworów do tego pod maska przy reduktorach oraz do tego w butli (o ile go posiadasz bo przed 2006r nie było wymogu zaworu w butli)
Przeważnie ze sterownika idzie do zaworu pod maską a następnie leci do butli
_________________

 
 
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2014-10-05, 11:54   

tak podejrzewałem, ale lubię mieć potwierdzenie...
czyli niestety gazole zmieniali reduktory i zawory pod maską i przedłużali instalacje przy zmianie butli w bagażniku czyli duże szanse, że coś spie...li jednak oni... :/
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-10-05, 14:06   

ale nawet jak miałeś zwarcie to od tego są bezpieczniki :)
no chyba że ktoś zdrutował :)
Jeśli mogę pomóc ci w tym problemie to proponuje zmienić komp i okablowanie
coby za jakiś czas nie było to samo .
Sterownik w miarę młody ?
masz ?
 
 
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2014-10-05, 14:55   

głównie zawinił bezpiecznik... ponieważ zamiast się przepalić, to się wtopił w plastik i cały czas przepuszczał prąd... sterownik stary, jeszcze zwykłe stag 300-8, teraz zamówiłem ISA-2... musze się jakoś dostać pod samochód i poszukać przy kablach od elektrozaworów...
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-10-06, 00:40   

Witam!
Gabriel napisał/a:
Apophis, dlaczego Ty tak nalatujesz na tego STAGA skoro nie masz z nim niemiłych doświadczeń. Wszystko co zapodajesz jest z serii "Ciotki szwagra wujek miał i ..." Rozumiem że jesteś zadowolony z BRC, ale to dobrze, ja również uważam że to dobra instalacja LPG, ale są tez inne i wcale nie gorsze.


To ja koledze odstapie STAGA w rozliczeniu przyjmujac BRC albo Prinsa...I nie sa to wcale rozwazania Ciotki szwagra.Powiem krotko:bardzo ladne auto a tu taka kupa. :)

Stefan.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-10-06, 06:25   

wszystko pada tylko jedne jest taniej naprawić :)
Mnie rozwala wojna brc -i reszta świata kiedyś było też paru niedowiarków w mojej miejscowości i zamontowali brc
na trzech dwóch przeklina wybór :D
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-10-06, 11:39   

NIe ciotki szwagra,konia brata ojca syn tylko auta ludzi z którymi to autami miałem tez do czynienia podczas np jakiś napraw. Trochę tam w warsztatach sobie dorabiałem,kilku i swoje statystyke mogłem wyrobić. Poza tym mam dośc kumatego gazownika i 2 dni temu sobie gadaliśmy znowu o gazach i POKAZYWAŁ mi wiele ciekawych rzeczy.
Niech se wtryski klepią,ja przygłuchy nie przeszkadza mi ale nie wsadze nawet za 1000zł nowiutkiego sraga do swojego auta. Nawet w nexie pakuje BRC niedługo i nie przekona mnie nikt.
:)
Kto chce niech se montuje co chce-forum przyjmie jeszcze wieeeele postów i tematów :)

Pozdrawiam i zapraszam do pisania :)
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-10-06, 12:50   

No tak, tylko ja mam małe doświadczenie z BRC, a ludzie którzy go mają i ich znam, nie narzekają, to fakt.
Ale na STAGI tez nie narzekają.
Dlatego myślałem że przybliżysz mi w czym to BRC jest lepsze, bo cenowo droższe.
W każdej wypowiedzi jesteś negatywnie nastawiony co do wad staga, ale nie ujawniasz żadnych zalet BRC, czyżby nie miało? <niewiem>
A może to ta "więz" z gazownikiem ma wpływ na wybór instalacji, bo u mnie w okolicy też jest taki koleś co lubię z nim pogadać i właśnie on montuje głównie staga <niewiem> Chociaż chyba nie, bo ja już kupiłem auto z instalacją LPG.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-10-06, 13:35   

zaleta jest taka
mega drut pod maską i w razie usterki płacimy x3 a co ma się to się płaci :)
Na moim przypadku
było wymieniony nowy reduktor bo padł i nie nadawał się do regeneracji bo były dziury na korpusie !
Padł sterownik też został wymieniony
czujnik ciśnienia zwalony
na 8 wtrysków 3 puszczało to po przebiegi około 100 tys
butla oczywiście na wstecznym bo przy brc nie ma to znaczenia i na klej do szyb ;)
I znam jeszcze wiele przypadków sam w dwóch autach zmieniałem na normalny sterownik '
bo się padło :)
i koszty naprawy przekraczały cenę nowego przodu !
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-10-06, 13:52   

Pepi ty czarne ja białe i nie przekonasz mnie bo ty jak i wielu innych to ludzie mający możliwośc sami sobie poprawiać i na bierząco ustawiać. Mnie ten mega drut wcale nie martwi bo widziałem gorsze,butle mam prawidłowo i ze wzmocnieniem bez żadnej pianki.
Do Nexii montuje instalke BRC która bedzie tak jak i moja w A8 pracować tak jak by jej nie było. A kosztuje tyle ile auto warte i mimo to mnie nie interesuje nic innego.
Trwałośc twojej to i tak nie tragedia bo po 100tyś nawet jak bm miał jeszcze raz wydać 5tyś to i się opłaca. A wiem że wytrzymuja więcej. :)
Tak jak dla ciebie inne są ok tak dla mnie BRC to minimum co założe nawet do dupowoza.
Byćmoże moj kolega-gazownik mnie nie robi w uja jak wielu innych potrafi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.