Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Pompa paliwa  
Autor Wiadomość
lisek24uk 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: pawel
Jeżdzę: a8
Wiek: 43
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 17
Skąd: hull
Wysłany: 2010-03-21, 15:33   

:d dziala . dolalem 10 benzynki i odpalila. czyli ???? w takim razie po wyjechaniu tej 10 padnie znow??? czy juz powinno byc oki .
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-03-21, 15:39   

pawel napisał/a:
Oj te pompy ja u siebie tez mam podobny problem u mnie wskaznik pokazuje prawie od polowy a w zbiorniku pusto troszke mnie to denerwuje bo nigdy tak dokladnie niewiem ile mam paliwa ale boje sie tego ruszac zeby nie miec problemow , bo chociaz pokazuje od polowy to nawet jak wyjezdze do konca paliwo zaleje i nie ma zadnego problemu z ponownym uruchomieniem


U ciebie prawdopodobnie zawiesił się czujnik poziomu paliwa który znajduje się w koszu tuż przy pompie. Do jego sprawdzenia nie trzeba wyjmować samej pompy tylko czujnik.

_________________
Dążenie do doskonałości.
Ostatnio zmieniony przez daro72 2010-03-21, 19:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-03-21, 17:25   

lisek24uk napisał/a:
w takim razie po wyjechaniu tej 10 padnie znow???


Niestety...
_________________

 
 
lisek24uk 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: pawel
Jeżdzę: a8
Wiek: 43
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 17
Skąd: hull
Wysłany: 2010-03-21, 17:43   

to jest niemozliwe co jest nie tak ze nie pociagnie do rezerwy musi byc jakis sposob, skoro po wymianie 3 pomp ciagnelo mi do cna , i nie robilem tego jak nalezalo . tylko perfidnie wkladalem pompe nie zwracajac uwagi czy przelew wszedl czy nie i ciagnelo z tej komory w ktorej jest pompa . to dlaczego teraz gdy wszystko zrobilem jak nakazano miala by nie ciagnac ?????/ moim zdaniem to troszke smieszne .nowa pompa zrobione jak nalezy i nie ciagnie . ?????to lepiej wpie...... ja na sile jak robilem predzej i tylko tankowac do polowy i smigalo .
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-03-21, 17:51   

lisek24uk napisał/a:
:d dziala . dolalem 10 benzynki i odpalila. czyli ???? w takim razie po wyjechaniu tej 10 padnie znow??? czy juz powinno byc oki .

Czyli trzeba szukać przyczyny w przelewie pompy. Otwórz drugą komorę zbiornika i sprawdź czy wszystkie rurki gumowe są podłączone i zanurzone w paliwie. Możliwe, że któraś z rurek łączących drugą komorę z koszem pompy jest rozłączona. Bo pompa teoretycznie podczas pracy powinna zasysać z obydwu komór na raz ponieważ nie ma ona dodatkowego obiegu do przelewu. Samo włączenie powinno spowodować zasysanie paliwa z drugiej komory. Steruje tym także pływak w drugiej komorze. Jest on podłączony bezpośrednio do pompy i ją załącza.
Ale moim zdaniem jest gdzieś przerwa w połączeniu pompy z koszem.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
lisek24uk 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: pawel
Jeżdzę: a8
Wiek: 43
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 17
Skąd: hull
Wysłany: 2010-03-21, 18:01   

wlasnie ide to rozebrac jeszce raz .dokladnie obie strony . i sparwdzic ,rozmawilem przdchwilka z miecanikiem i powiedzial tyle ze to nie mozliwe by nie ciagnela powina ciagnac prawie rownoczesnie z obu komor. ale w 2 komorze chyba mam pusto . bo przepompowalem paliwo po tym jak wkladalem pompke .
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-03-21, 18:06   

Tak jak właśnie napisałem powinna ciągnąć z obu komór jednocześnie bo nie ma drugiego obiegu do przelewu, A tylko sterowanie załączeniem pompy po przez pływak w drugiej komorze.
Pozdro i powodzenia myślę, że dojdziesz do ładu z tą pompą.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
artekk 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 192
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2010-03-21, 23:08   

Słyszałem, że w przypadku posiadania w aucie instalki LPG warto zamontować przekaźnik odcinający pompę paliwa w chwili przejścia auta z benzyny na gaz. Patent ma znacznie wydłużyć żywotność pompy.

Czy ktoś posiada takie ustrojstwo, czy nie wpływa to negatywnie na inne elementy układu paliwowego, np. wtryskiwacze itp.?
_________________
Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-03-22, 06:44   

Wpływa negatywnie , wtryski chodzą na sucho i nie mają chłodzenia. Żaden porządny gaziarz nie zrobi czegoś takiego.
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
lisek24uk 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: pawel
Jeżdzę: a8
Wiek: 43
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 17
Skąd: hull
Wysłany: 2010-03-30, 01:15   

sorki za nieobecnosc :roll: mialem male zamieszanie . co do tej pompy to wysysa paliwko az milo , wracajac do tego problemu to niemozliwe by bylo niewlasciwie zamontowana . a nawet jesli to nie pociagnie wtedy z 2 polowy w moim przypadku po lewej stronie tojac od tylu . gdzyz przelew nie bedzie wlazony tak jak powinien ale zawsze pociagnie z tej polowy co pompka . i wtedy pokazuje na wskazniku ponizej polowy . ja tak swoja zajechalem dopuki nie dolalem do fulla . smigala :P :P:P :lol:
 
 
patryki 
Użytkownik


Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptornic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: Audi S8
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 3
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-04-04, 22:52   

daro72 napisał/a:
pawel napisał/a:
Oj te pompy ja u siebie tez mam podobny problem u mnie wskaznik pokazuje prawie od polowy a w zbiorniku pusto troszke mnie to denerwuje bo nigdy tak dokladnie niewiem ile mam paliwa ale boje sie tego ruszac zeby nie miec problemow , bo chociaz pokazuje od polowy to nawet jak wyjezdze do konca paliwo zaleje i nie ma zadnego problemu z ponownym uruchomieniem


U ciebie prawdopodobnie zawiesił się czujnik poziomu paliwa który znajduje się w koszu tuż przy pompie. Do jego sprawdzenia nie trzeba wyjmować samej pompy tylko czujnik.

[url=http://img260.images...ik1.jpg]Obrazek[/URL]



Witam, czy mozesz opisać jak zdiagnozować te czujniki? U mnie jest tak,że pokazuję jeszcze np 1/3 paliwa a tak na prawdę mam 0.
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-04-05, 08:17   

Vagiem chyba nie da rady zdiagnozować. Choć muszę przyznać, że kiedyś sprawdzając Vagiem wpadłem na opcję, która wskazywała tak mi się wydaje przybliżoną ilość paliwa w zbiorniku. A czujnik przy pompie paliwa jest zbudowany z bardzo delikatnej sprężynki i on prawdopodobnie odpowiada za wskazania wskaźnika. Bardzo możliwe że jeden ze zwojów sprężyny zaczepił się za drugi. I stąd błąd we wskazaniach poziomu paliwa. Bez wyjęcia czujnika tego nie stwierdzisz. Czujnik ten działa jak potencjometr. Myślę, że w nim tkwi twój problem.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
brodi27 
Użytkownik


Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 40
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 5
Skąd: Tychy
Wysłany: 2010-04-24, 00:15   

Drodzy koledzy, u mnie problem wygląda następująco:
Wymienilem na oryginal pompe, z dwoma otworkami.
Włożylem wszystko prawidłowo, ale problem jest taki ze pompa przed rezerwą zaczyna wyć, zauważyłem
ze paliwo w lewej komorze, stojąc od tylu samochodu schodzi cale pewnie do pierwszej jest przepompowywane. Kombinowalem juz nawet recznie zalewalem kosz przez powrot do zbiornika, i ciagle to samo. Dzisiaj wlalem do lewej komory 5 litrow paliwa i bylo okey przez chiwle do poki nie sciaglo calego paliwa. Nieiwiem o co z tym wszystkim chodzi. wydaje mi sie ze gdy sciagnie z lewej to sie zapowietrza caly ten uklad wezykow i amba, tylko dlaczego sciaga cale paliwo gdzie powinno byc brane rowno z pierwsza komora gdzie znajduje sie kosz.
Przyznam sie ze juz rozbieralem to chyba z 10 razy i demontaz jak i montaz jest latwy.

[ Dodano: 2010-04-24, 01:16 ]
koledzy pomozcie bo juz mnie szlag trafia z tym wszystkim
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-04-24, 15:44   

Sprawdź dobrze rurki w komorze z pompą. Ponieważ to że pompa ciągnie z obydwu komór na raz nie świadczy o tym że wypompowuję paliwo równomiernie. Nawet jeśli będziesz miał drugą komorę pustą to pompa powinna chodzić prawidłowo. W przeciwnym wypadku jak byś miał pusty zbiornik i dolał byś paliwa 5 litrów to co nie odpalił byś auta? Prawdopodobnie masz przytkany wężyk zasysający paliwo z komory z pompą. Albo jest jest gdzieś dziurawy lub nieszczelny i zasysa powietrze. Stąd głośniejsza praca pompy i jej zacieranie się. Szukaj zapchania lub nieszczelności z pompą.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
grim 
Moje A8



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 38
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 200
Skąd: Puritania
Wysłany: 2010-04-24, 18:55   

a ja zadam mega pytanie... :D gdzie się znajduje w ogóle ta pompa ?
_________________
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.