Autor |
Wiadomość |
lisek24uk
Użytkownik
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: pawel
Jeżdzę: a8
Wiek: 43 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 17 Skąd: hull
|
Wysłany: 2010-03-21, 15:33
|
|
|
:d dziala . dolalem 10 benzynki i odpalila. czyli ???? w takim razie po wyjechaniu tej 10 padnie znow??? czy juz powinno byc oki . |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-03-21, 15:39
|
|
|
pawel napisał/a: | Oj te pompy ja u siebie tez mam podobny problem u mnie wskaznik pokazuje prawie od polowy a w zbiorniku pusto troszke mnie to denerwuje bo nigdy tak dokladnie niewiem ile mam paliwa ale boje sie tego ruszac zeby nie miec problemow , bo chociaz pokazuje od polowy to nawet jak wyjezdze do konca paliwo zaleje i nie ma zadnego problemu z ponownym uruchomieniem |
U ciebie prawdopodobnie zawiesił się czujnik poziomu paliwa który znajduje się w koszu tuż przy pompie. Do jego sprawdzenia nie trzeba wyjmować samej pompy tylko czujnik.
|
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
Ostatnio zmieniony przez daro72 2010-03-21, 19:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2010-03-21, 17:25
|
|
|
lisek24uk napisał/a: | w takim razie po wyjechaniu tej 10 padnie znow??? |
Niestety... |
_________________
|
|
|
|
|
lisek24uk
Użytkownik
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: pawel
Jeżdzę: a8
Wiek: 43 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 17 Skąd: hull
|
Wysłany: 2010-03-21, 17:43
|
|
|
to jest niemozliwe co jest nie tak ze nie pociagnie do rezerwy musi byc jakis sposob, skoro po wymianie 3 pomp ciagnelo mi do cna , i nie robilem tego jak nalezalo . tylko perfidnie wkladalem pompe nie zwracajac uwagi czy przelew wszedl czy nie i ciagnelo z tej komory w ktorej jest pompa . to dlaczego teraz gdy wszystko zrobilem jak nakazano miala by nie ciagnac ?????/ moim zdaniem to troszke smieszne .nowa pompa zrobione jak nalezy i nie ciagnie . ?????to lepiej wpie...... ja na sile jak robilem predzej i tylko tankowac do polowy i smigalo . |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-03-21, 17:51
|
|
|
lisek24uk napisał/a: | :d dziala . dolalem 10 benzynki i odpalila. czyli ???? w takim razie po wyjechaniu tej 10 padnie znow??? czy juz powinno byc oki . |
Czyli trzeba szukać przyczyny w przelewie pompy. Otwórz drugą komorę zbiornika i sprawdź czy wszystkie rurki gumowe są podłączone i zanurzone w paliwie. Możliwe, że któraś z rurek łączących drugą komorę z koszem pompy jest rozłączona. Bo pompa teoretycznie podczas pracy powinna zasysać z obydwu komór na raz ponieważ nie ma ona dodatkowego obiegu do przelewu. Samo włączenie powinno spowodować zasysanie paliwa z drugiej komory. Steruje tym także pływak w drugiej komorze. Jest on podłączony bezpośrednio do pompy i ją załącza.
Ale moim zdaniem jest gdzieś przerwa w połączeniu pompy z koszem. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
lisek24uk
Użytkownik
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: pawel
Jeżdzę: a8
Wiek: 43 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 17 Skąd: hull
|
Wysłany: 2010-03-21, 18:01
|
|
|
wlasnie ide to rozebrac jeszce raz .dokladnie obie strony . i sparwdzic ,rozmawilem przdchwilka z miecanikiem i powiedzial tyle ze to nie mozliwe by nie ciagnela powina ciagnac prawie rownoczesnie z obu komor. ale w 2 komorze chyba mam pusto . bo przepompowalem paliwo po tym jak wkladalem pompke . |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-03-21, 18:06
|
|
|
Tak jak właśnie napisałem powinna ciągnąć z obu komór jednocześnie bo nie ma drugiego obiegu do przelewu, A tylko sterowanie załączeniem pompy po przez pływak w drugiej komorze.
Pozdro i powodzenia myślę, że dojdziesz do ładu z tą pompą. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2010-03-21, 23:08
|
|
|
Słyszałem, że w przypadku posiadania w aucie instalki LPG warto zamontować przekaźnik odcinający pompę paliwa w chwili przejścia auta z benzyny na gaz. Patent ma znacznie wydłużyć żywotność pompy.
Czy ktoś posiada takie ustrojstwo, czy nie wpływa to negatywnie na inne elementy układu paliwowego, np. wtryskiwacze itp.? |
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-03-22, 06:44
|
|
|
Wpływa negatywnie , wtryski chodzą na sucho i nie mają chłodzenia. Żaden porządny gaziarz nie zrobi czegoś takiego. |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
lisek24uk
Użytkownik
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: pawel
Jeżdzę: a8
Wiek: 43 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 17 Skąd: hull
|
Wysłany: 2010-03-30, 01:15
|
|
|
sorki za nieobecnosc :roll: mialem male zamieszanie . co do tej pompy to wysysa paliwko az milo , wracajac do tego problemu to niemozliwe by bylo niewlasciwie zamontowana . a nawet jesli to nie pociagnie wtedy z 2 polowy w moim przypadku po lewej stronie tojac od tylu . gdzyz przelew nie bedzie wlazony tak jak powinien ale zawsze pociagnie z tej polowy co pompka . i wtedy pokazuje na wskazniku ponizej polowy . ja tak swoja zajechalem dopuki nie dolalem do fulla . smigala :P:P :lol: |
|
|
|
|
|
|
|
patryki
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptornic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: Audi S8
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-04-04, 22:52
|
|
|
daro72 napisał/a: | pawel napisał/a: | Oj te pompy ja u siebie tez mam podobny problem u mnie wskaznik pokazuje prawie od polowy a w zbiorniku pusto troszke mnie to denerwuje bo nigdy tak dokladnie niewiem ile mam paliwa ale boje sie tego ruszac zeby nie miec problemow , bo chociaz pokazuje od polowy to nawet jak wyjezdze do konca paliwo zaleje i nie ma zadnego problemu z ponownym uruchomieniem |
U ciebie prawdopodobnie zawiesił się czujnik poziomu paliwa który znajduje się w koszu tuż przy pompie. Do jego sprawdzenia nie trzeba wyjmować samej pompy tylko czujnik.
[url=http://img260.images...ik1.jpg]Obrazek[/URL] |
Witam, czy mozesz opisać jak zdiagnozować te czujniki? U mnie jest tak,że pokazuję jeszcze np 1/3 paliwa a tak na prawdę mam 0. |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-04-05, 08:17
|
|
|
Vagiem chyba nie da rady zdiagnozować. Choć muszę przyznać, że kiedyś sprawdzając Vagiem wpadłem na opcję, która wskazywała tak mi się wydaje przybliżoną ilość paliwa w zbiorniku. A czujnik przy pompie paliwa jest zbudowany z bardzo delikatnej sprężynki i on prawdopodobnie odpowiada za wskazania wskaźnika. Bardzo możliwe że jeden ze zwojów sprężyny zaczepił się za drugi. I stąd błąd we wskazaniach poziomu paliwa. Bez wyjęcia czujnika tego nie stwierdzisz. Czujnik ten działa jak potencjometr. Myślę, że w nim tkwi twój problem. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
brodi27
Użytkownik
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 40 Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2010-04-24, 00:15
|
|
|
Drodzy koledzy, u mnie problem wygląda następująco:
Wymienilem na oryginal pompe, z dwoma otworkami.
Włożylem wszystko prawidłowo, ale problem jest taki ze pompa przed rezerwą zaczyna wyć, zauważyłem
ze paliwo w lewej komorze, stojąc od tylu samochodu schodzi cale pewnie do pierwszej jest przepompowywane. Kombinowalem juz nawet recznie zalewalem kosz przez powrot do zbiornika, i ciagle to samo. Dzisiaj wlalem do lewej komory 5 litrow paliwa i bylo okey przez chiwle do poki nie sciaglo calego paliwa. Nieiwiem o co z tym wszystkim chodzi. wydaje mi sie ze gdy sciagnie z lewej to sie zapowietrza caly ten uklad wezykow i amba, tylko dlaczego sciaga cale paliwo gdzie powinno byc brane rowno z pierwsza komora gdzie znajduje sie kosz.
Przyznam sie ze juz rozbieralem to chyba z 10 razy i demontaz jak i montaz jest latwy.
[ Dodano: 2010-04-24, 01:16 ]
koledzy pomozcie bo juz mnie szlag trafia z tym wszystkim |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-04-24, 15:44
|
|
|
Sprawdź dobrze rurki w komorze z pompą. Ponieważ to że pompa ciągnie z obydwu komór na raz nie świadczy o tym że wypompowuję paliwo równomiernie. Nawet jeśli będziesz miał drugą komorę pustą to pompa powinna chodzić prawidłowo. W przeciwnym wypadku jak byś miał pusty zbiornik i dolał byś paliwa 5 litrów to co nie odpalił byś auta? Prawdopodobnie masz przytkany wężyk zasysający paliwo z komory z pompą. Albo jest jest gdzieś dziurawy lub nieszczelny i zasysa powietrze. Stąd głośniejsza praca pompy i jej zacieranie się. Szukaj zapchania lub nieszczelności z pompą. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
grim
Moje A8
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 38 Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 200 Skąd: Puritania
|
Wysłany: 2010-04-24, 18:55
|
|
|
a ja zadam mega pytanie... gdzie się znajduje w ogóle ta pompa ? |
_________________ "Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi." |
|
|
|
|
|