Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Pompa paliwa  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-08-17, 20:35   

było na forum co i jak się rozwierca ;-)
szukanie nie boli
 
 
tomek1234 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Toyota ;)
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 23
Skąd: Głogów
Wysłany: 2013-08-18, 07:58   

pepi napisał/a:
było na forum co i jak się rozwierca ;-)
szukanie nie boli


Widziałem, szukałem, czytałem i to forum i inne i polskie i zagraniczne. Nie jestem przekonany czy w oryginale cokolwiek jest rozwiercane :)

Jesli mówisz o 2 krućcu pompy paliwa to ja mam obecnie oryginał VDO, porównany z oryginałem który miałem wcześniej (też VDO tyle że z oznaczeniami Audi i numerem ) wygląda identycznie -średnica 4mm :) Szukam przyczyn dalej.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-08-18, 08:41   

ja mam raczej też pompę wymienioną :roll:
u siebie nie drapię jak jest ok
ale jak mnie to dopadnie to się coś wymyśli :-D
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-08-20, 09:11   

tomek1234 napisał/a:
pepi napisał/a:
było na forum co i jak się rozwierca ;-)
szukanie nie boli


Widziałem, szukałem, czytałem i to forum i inne i polskie i zagraniczne. Nie jestem przekonany czy w oryginale cokolwiek jest rozwiercane :)

Jesli mówisz o 2 krućcu pompy paliwa to ja mam obecnie oryginał VDO, porównany z oryginałem który miałem wcześniej (też VDO tyle że z oznaczeniami Audi i numerem ) wygląda identycznie -średnica 4mm :) Szukam przyczyn dalej.

Ja bym nic nie wiercił - w oryginale to pracuje poprawnie więc nie widzę powodu aby poprawiać fabrykę.

Może jednak kosz jest nie szczelny?
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
BiLu 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 229
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-08-20, 09:24   

przeczytajcie ze zrozumieniem co i dlaczego trzeba rozwiercać...
_________________

 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2013-08-20, 18:30   

FOSS napisał/a:
Ja bym nic nie wiercił - w oryginale to pracuje poprawnie więc nie widzę powodu aby poprawiać fabrykę.

Święte słowa, bo przecież jak wszystko jest jak należy to działa. Nie trzeba nic rozwiercać tylko usterki usunąć.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-20, 18:40   

No właśnie ja się zastanawiam co wy wiercicie skoro ori jest ok i hasało to musi być tak jak powinno a nie potem problemy z pompowaniem paliwa.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-08-20, 20:52   

to dlaczego te pompy w tych audi tak padają ?
co chwila ktoś z tym problemem się zgłasza
wada fabryczna i tyle
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2013-08-20, 21:02   

Wcale nie aż tak.
Ale faktycznie, cały ten układ w baku jest przekombinowany, moim zdaniem i dlatego przysparza problemy. No a wówczas ludzie piszą o tym dużo i dlatego wydaje się że ciągle ktoś ma problem.
W innym aucie jak padnie, to nie pisze się na forach tyle, bo wymienia się ją i spokój. A u nas trzeba pokombinować trochę.
Ale padają jak w innych autach i śmigają również jak w innych :) i nie trzeba nic wiercić :-P
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-08-20, 21:57   

witam. co do wymiany pompy paliwa ja dziś to robiłem i wychodzi na to że znów kicha ,paliwo ciągnie do zera ,manometr na zasilaniu listwy 4 bary i po trzech godzinach auto zapala za drugim razem.po trzech godzinach 1bar na manometrze podmieniłem regulator ciśnienia i zobaczę co będzie rano .może ktoś wie jak długo po zgaszeniu auta i jakie ciśnieni powinno być w układzie paliwowym

[ Dodano: 2013-08-20, 23:07 ]
tomek1234 napisał/a:
Witam
Temat pompy wraca jak bumerang. Tym razem i mnie dopadł.

Pompa jest nowa oryginał VDO, kosz szczelny i sprawdzony (po wyjęciu sprawdziłem zaśepiając ten metalowy trójkąt). Całość trafiona w punkt (pobawiłem się endoskopem żeby mieć pewność) I na wielki finał dupa ... około 1/3 paliwa w zbiorniku i zaczyna łapac powietrze. Samochód po zalaniu odpala od strzała, ale po wypaleniu tego co ma w koszu dławi się i gasnie. Wychodzi na to, że pompa nie zalewa kosza. Już nie wiem gdzie mam szukać przyczyn.

Ciekawostka - mając w baku około 25 litrów zalałem przez wlew 2 litry i odpaliłem pompe na krótko. Wypompowałem wszystko do zera. Gdzie szukać nieszczelności bo już mi normalnie ręce opadają ...

Dzięki
na 99%masz nieszczelny ten króciec na którym jest oring którego tak trudno wcelować przy montażu
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-08-20, 22:07   

Elsa podaje tylko, że po 10min od zgaszenia ciśnienie powinno być większe niż 3 bary.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-08-20, 22:10   

po godzinie są jeszcze trzy bary,nie mam już siły do tego ale według mnie pompa już niema nic z tym wspólnego

[ Dodano: 2013-08-21, 09:20 ]
tak jak myślałem ,znów kicha :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/

[ Dodano: 2013-08-21, 10:03 ]
przeczytałem wczoraj z kilka stron na forum o pompie i ktoś napisał ze po wymianie pompy trzeba zatankować do pełna żeby wszystko się odpowietrzyło ,czy to prawda?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-08-21, 09:08   

Marcin1981 napisał/a:
przeczytałem wczoraj z kilka stron na forum o pompie i ktoś napisał ze po wymianie pompy trzeba zatankować do pełna żeby wszystko się odpowietrzyło ,czy to prawda?

Szczerze w to wątpię ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-08-21, 09:11   

zawsze zalewam kosz przez powrót i teoretycznie wszystko działa ,ale zatankowałem dziś do pełna ,może coś to da.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-08-21, 18:47   

Marcin1981 napisał/a:
zawsze zalewam kosz przez powrót i teoretycznie wszystko działa ,ale zatankowałem dziś do pełna ,może coś to da.

Brawo , myślę że problem zniknie do czasu , aż wrócisz do stanu paliwa przed zatankowaniem ;-)
W tedy napiszesz , znowu kicha :mrgreen:
Myślę że wina właśnie może leżeć w tym o ringu co jest na tym króćcu co ciągnie z rezerwy .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.