Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-08-17, 20:35
|
|
|
było na forum co i jak się rozwierca ;-)
szukanie nie boli |
|
|
|
|
|
|
|
tomek1234
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Toyota ;)
Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 23 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2013-08-18, 07:58
|
|
|
pepi napisał/a: | było na forum co i jak się rozwierca ;-)
szukanie nie boli |
Widziałem, szukałem, czytałem i to forum i inne i polskie i zagraniczne. Nie jestem przekonany czy w oryginale cokolwiek jest rozwiercane
Jesli mówisz o 2 krućcu pompy paliwa to ja mam obecnie oryginał VDO, porównany z oryginałem który miałem wcześniej (też VDO tyle że z oznaczeniami Audi i numerem ) wygląda identycznie -średnica 4mm Szukam przyczyn dalej. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-08-18, 08:41
|
|
|
ja mam raczej też pompę wymienioną :roll:
u siebie nie drapię jak jest ok
ale jak mnie to dopadnie to się coś wymyśli :-D |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-08-20, 09:11
|
|
|
tomek1234 napisał/a: | pepi napisał/a: | było na forum co i jak się rozwierca ;-)
szukanie nie boli |
Widziałem, szukałem, czytałem i to forum i inne i polskie i zagraniczne. Nie jestem przekonany czy w oryginale cokolwiek jest rozwiercane
Jesli mówisz o 2 krućcu pompy paliwa to ja mam obecnie oryginał VDO, porównany z oryginałem który miałem wcześniej (też VDO tyle że z oznaczeniami Audi i numerem ) wygląda identycznie -średnica 4mm Szukam przyczyn dalej. |
Ja bym nic nie wiercił - w oryginale to pracuje poprawnie więc nie widzę powodu aby poprawiać fabrykę.
Może jednak kosz jest nie szczelny? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
BiLu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 229 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-08-20, 09:24
|
|
|
przeczytajcie ze zrozumieniem co i dlaczego trzeba rozwiercać... |
_________________
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-08-20, 18:30
|
|
|
FOSS napisał/a: | Ja bym nic nie wiercił - w oryginale to pracuje poprawnie więc nie widzę powodu aby poprawiać fabrykę. |
Święte słowa, bo przecież jak wszystko jest jak należy to działa. Nie trzeba nic rozwiercać tylko usterki usunąć. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-08-20, 18:40
|
|
|
No właśnie ja się zastanawiam co wy wiercicie skoro ori jest ok i hasało to musi być tak jak powinno a nie potem problemy z pompowaniem paliwa. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-08-20, 20:52
|
|
|
to dlaczego te pompy w tych audi tak padają ?
co chwila ktoś z tym problemem się zgłasza
wada fabryczna i tyle |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-08-20, 21:02
|
|
|
Wcale nie aż tak.
Ale faktycznie, cały ten układ w baku jest przekombinowany, moim zdaniem i dlatego przysparza problemy. No a wówczas ludzie piszą o tym dużo i dlatego wydaje się że ciągle ktoś ma problem.
W innym aucie jak padnie, to nie pisze się na forach tyle, bo wymienia się ją i spokój. A u nas trzeba pokombinować trochę.
Ale padają jak w innych autach i śmigają również jak w innych i nie trzeba nic wiercić :-P |
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2013-08-20, 21:57
|
|
|
witam. co do wymiany pompy paliwa ja dziś to robiłem i wychodzi na to że znów kicha ,paliwo ciągnie do zera ,manometr na zasilaniu listwy 4 bary i po trzech godzinach auto zapala za drugim razem.po trzech godzinach 1bar na manometrze podmieniłem regulator ciśnienia i zobaczę co będzie rano .może ktoś wie jak długo po zgaszeniu auta i jakie ciśnieni powinno być w układzie paliwowym
[ Dodano: 2013-08-20, 23:07 ]
tomek1234 napisał/a: | Witam
Temat pompy wraca jak bumerang. Tym razem i mnie dopadł.
Pompa jest nowa oryginał VDO, kosz szczelny i sprawdzony (po wyjęciu sprawdziłem zaśepiając ten metalowy trójkąt). Całość trafiona w punkt (pobawiłem się endoskopem żeby mieć pewność) I na wielki finał dupa ... około 1/3 paliwa w zbiorniku i zaczyna łapac powietrze. Samochód po zalaniu odpala od strzała, ale po wypaleniu tego co ma w koszu dławi się i gasnie. Wychodzi na to, że pompa nie zalewa kosza. Już nie wiem gdzie mam szukać przyczyn.
Ciekawostka - mając w baku około 25 litrów zalałem przez wlew 2 litry i odpaliłem pompe na krótko. Wypompowałem wszystko do zera. Gdzie szukać nieszczelności bo już mi normalnie ręce opadają ...
Dzięki | na 99%masz nieszczelny ten króciec na którym jest oring którego tak trudno wcelować przy montażu |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-08-20, 22:07
|
|
|
Elsa podaje tylko, że po 10min od zgaszenia ciśnienie powinno być większe niż 3 bary. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2013-08-20, 22:10
|
|
|
po godzinie są jeszcze trzy bary,nie mam już siły do tego ale według mnie pompa już niema nic z tym wspólnego
[ Dodano: 2013-08-21, 09:20 ]
tak jak myślałem ,znów kicha
[ Dodano: 2013-08-21, 10:03 ]
przeczytałem wczoraj z kilka stron na forum o pompie i ktoś napisał ze po wymianie pompy trzeba zatankować do pełna żeby wszystko się odpowietrzyło ,czy to prawda? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-08-21, 09:08
|
|
|
Marcin1981 napisał/a: | przeczytałem wczoraj z kilka stron na forum o pompie i ktoś napisał ze po wymianie pompy trzeba zatankować do pełna żeby wszystko się odpowietrzyło ,czy to prawda? |
Szczerze w to wątpię ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2013-08-21, 09:11
|
|
|
zawsze zalewam kosz przez powrót i teoretycznie wszystko działa ,ale zatankowałem dziś do pełna ,może coś to da. |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2013-08-21, 18:47
|
|
|
Marcin1981 napisał/a: | zawsze zalewam kosz przez powrót i teoretycznie wszystko działa ,ale zatankowałem dziś do pełna ,może coś to da. |
Brawo , myślę że problem zniknie do czasu , aż wrócisz do stanu paliwa przed zatankowaniem ;-)
W tedy napiszesz , znowu kicha :mrgreen:
Myślę że wina właśnie może leżeć w tym o ringu co jest na tym króćcu co ciągnie z rezerwy . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|