Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Pompa paliwa  
Autor Wiadomość
Pirat_swidnica 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d2 ABZ
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 124
Skąd: Świdncia
Wysłany: 2013-08-04, 22:17   

ok dzieki i na taka odpowiedz czekalem jutro sie bede bawicod samego rana a co do tego przekaznika to tam w tym linku co dales nie jest napisane o przekazniku tylko o bezpiczniku
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-08-05, 10:57   

Simone331 napisał/a:
Do póki odpowiednie ciśnienie na listwie nie zostanie osiągnięte to będziesz miał napięcie. Gdy tylko ciśnienie dobije tak pompa jest automatycznie rozłączana.

Najlepiej Ty do bagażnika z miernikiem (czy jak wyżej z żarówką) i lecisz po kabelkach, a druga osoba kręci rozrusznikiem bo tylko tak złapiesz jakieś napięcie. A i plus będziesz miał na tym zielonym. ;)


nie ma czujnika ciśnienia paliwa ;-) -masz tylko mechaniczny na podciśnienie
więc jest coś koło 5 s potem jest po rozruszniku
bo jak nie ma podciśnienia to pompa tłoczy i toczy
i nie wiem czy wtedy zawór przelewowy działa :roll:
 
 
Pirat_swidnica 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d2 ABZ
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 124
Skąd: Świdncia
Wysłany: 2013-08-05, 11:39   

dobra napiecie jest jednak pompka jest padnieta ;/
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-08-05, 17:39   

tylko poczytaj o demontażu i montażu
i rozwierć to co trzeba ;-)
 
 
dziq111 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: man
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8
Wiek: 37
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 49
Skąd: Bieruń
Wysłany: 2013-08-05, 21:26   

pompa jest sterowana z sterownika i niema tam zadnego czujnika takze chodzi tylko czasowo 5 maks po przekreceniu kluczyka .

za cisnienie odpowiada zawor na koncu listwy wtryskowej (niema on nic wspolnego z elektryka)
_________________
zdjecia przedstawiaja moje AUDI po montażu lpg!!
http://www.fotosik.pl/pok...d2da7413be.html
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-08-05, 22:01   

pepi napisał/a:
-masz tylko mechaniczny na podciśnienie


dziq111 napisał/a:
za cisnienie odpowiada zawor na koncu listwy wtryskowej (niema on nic wspolnego z elektryka)


A czy ktoś tu wspomniał, że on jest sterowany elektrycznie? :roll:
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-08-06, 06:46   

Simone331 napisał/a:
Do póki odpowiednie ciśnienie na listwie nie zostanie osiągnięte to będziesz miał napięcie. Gdy tylko ciśnienie dobije tak pompa jest automatycznie rozłączana.


tak ty :-P
pompa jest po jakieś tam zwłoce czasowej sterowana :-P



Poprawiłem cytat, bo BBCode Ci zjadło.

Pozdrawiam
Simone331
 
 
Pirat_swidnica 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d2 ABZ
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 124
Skąd: Świdncia
Wysłany: 2013-08-06, 22:39   

haa musze sie pochwalic ze i ja dalem rade fakt ze od 17-23 walczylem ale dalem rade i musze powiedzie ze samo wyjecie i wymiana wkladu pomki to pikus ale z wlozeniem jej sporotem do baku meczylem sie 3 godziny ale dalem rade
 
 
Marecki 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 280
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2013-08-07, 09:25   

Pirat_swidnica napisał/a:
ale z wlozeniem jej sporotem do baku meczylem sie 3 godziny ale dalem rade

Chyba wiekszość już to przerabiała :mrgreen:
_________________
Jazda prosto jest dość nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna dla A8 i A6
 
 
Pirat_swidnica 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d2 ABZ
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 124
Skąd: Świdncia
Wysłany: 2013-08-07, 10:10   

tylko nieiwem czemu jak jade teraz albo stoje na odpalonym silniku i mam wskaznik paliwa na kresce przed polowa baku to slysze jak pompka pracuje takie ni to piszczenie ni to buczenie wiecie co to moze byc?
 
 
Marecki 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 280
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2013-08-07, 10:24   

Buczenie piszczenie powinno być słychać ale tylko przez chwilkę po przekręceniu zapłonu(pompa paliwa daje oznaki życia).Znając życie to coś żle poskładałeś.
_________________
Jazda prosto jest dość nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna dla A8 i A6
 
 
Pirat_swidnica 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d2 ABZ
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 124
Skąd: Świdncia
Wysłany: 2013-08-07, 10:35   

wszy6stko zlozonhe tak jak bylo + do + - do - przykrecony na przelew trafilem pompe przykrecilem kable podpielem ale to nie zawsze to slychac ale jak slychac to mnie to irytuje
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-08-07, 14:40   

a sitko ?
 
 
Pirat_swidnica 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d2 ABZ
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 124
Skąd: Świdncia
Wysłany: 2013-08-07, 16:31   

pepi napisał/a:
a sitko ?

chodzi ci o te sitko co pompa paliwowa w niego wcghodzi? co jest na dnie? to tez zamontowalem

[ Dodano: 2013-08-07, 17:31 ]
pepi napisał/a:
tylko poczytaj o demontażu i montażu
i rozwierć to co trzeba ;-)

tzn co rozwiercic?

dolalem PB i pompa ucichla ale teraz smierdzi paliwem ;/
 
 
tomek1234 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Toyota ;)
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 23
Skąd: Głogów
Wysłany: 2013-08-17, 16:30   

Witam
Temat pompy wraca jak bumerang. Tym razem i mnie dopadł.

Pompa jest nowa oryginał VDO, kosz szczelny i sprawdzony (po wyjęciu sprawdziłem zaśepiając ten metalowy trójkąt). Całość trafiona w punkt (pobawiłem się endoskopem żeby mieć pewność) I na wielki finał dupa ... około 1/3 paliwa w zbiorniku i zaczyna łapac powietrze. Samochód po zalaniu odpala od strzała, ale po wypaleniu tego co ma w koszu dławi się i gasnie. Wychodzi na to, że pompa nie zalewa kosza. Już nie wiem gdzie mam szukać przyczyn.

Ciekawostka - mając w baku około 25 litrów zalałem przez wlew 2 litry i odpaliłem pompe na krótko. Wypompowałem wszystko do zera. Gdzie szukać nieszczelności bo już mi normalnie ręce opadają ...

Dzięki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.