Autor |
Wiadomość |
Pirat_swidnica
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d2 ABZ
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2013 Posty: 124 Skąd: Świdncia
|
Wysłany: 2013-08-04, 22:17
|
|
|
ok dzieki i na taka odpowiedz czekalem jutro sie bede bawicod samego rana a co do tego przekaznika to tam w tym linku co dales nie jest napisane o przekazniku tylko o bezpiczniku |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-08-05, 10:57
|
|
|
Simone331 napisał/a: | Do póki odpowiednie ciśnienie na listwie nie zostanie osiągnięte to będziesz miał napięcie. Gdy tylko ciśnienie dobije tak pompa jest automatycznie rozłączana.
Najlepiej Ty do bagażnika z miernikiem (czy jak wyżej z żarówką) i lecisz po kabelkach, a druga osoba kręci rozrusznikiem bo tylko tak złapiesz jakieś napięcie. A i plus będziesz miał na tym zielonym. |
nie ma czujnika ciśnienia paliwa ;-) -masz tylko mechaniczny na podciśnienie
więc jest coś koło 5 s potem jest po rozruszniku
bo jak nie ma podciśnienia to pompa tłoczy i toczy
i nie wiem czy wtedy zawór przelewowy działa :roll: |
|
|
|
|
|
|
|
Pirat_swidnica
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d2 ABZ
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2013 Posty: 124 Skąd: Świdncia
|
Wysłany: 2013-08-05, 11:39
|
|
|
dobra napiecie jest jednak pompka jest padnieta ;/ |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-08-05, 17:39
|
|
|
tylko poczytaj o demontażu i montażu
i rozwierć to co trzeba ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
dziq111
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: man
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8
Wiek: 37 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 49 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: 2013-08-05, 21:26
|
|
|
pompa jest sterowana z sterownika i niema tam zadnego czujnika takze chodzi tylko czasowo 5 maks po przekreceniu kluczyka .
za cisnienie odpowiada zawor na koncu listwy wtryskowej (niema on nic wspolnego z elektryka) |
_________________ zdjecia przedstawiaja moje AUDI po montażu lpg!!
http://www.fotosik.pl/pok...d2da7413be.html |
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-08-05, 22:01
|
|
|
pepi napisał/a: | -masz tylko mechaniczny na podciśnienie |
dziq111 napisał/a: | za cisnienie odpowiada zawor na koncu listwy wtryskowej (niema on nic wspolnego z elektryka) |
A czy ktoś tu wspomniał, że on jest sterowany elektrycznie? :roll: |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-08-06, 06:46
|
|
|
Simone331 napisał/a: | Do póki odpowiednie ciśnienie na listwie nie zostanie osiągnięte to będziesz miał napięcie. Gdy tylko ciśnienie dobije tak pompa jest automatycznie rozłączana. |
tak ty :-P
pompa jest po jakieś tam zwłoce czasowej sterowana :-P
Poprawiłem cytat, bo BBCode Ci zjadło.
Pozdrawiam
Simone331 |
|
|
|
|
Pirat_swidnica
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d2 ABZ
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2013 Posty: 124 Skąd: Świdncia
|
Wysłany: 2013-08-06, 22:39
|
|
|
haa musze sie pochwalic ze i ja dalem rade fakt ze od 17-23 walczylem ale dalem rade i musze powiedzie ze samo wyjecie i wymiana wkladu pomki to pikus ale z wlozeniem jej sporotem do baku meczylem sie 3 godziny ale dalem rade |
|
|
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
Pirat_swidnica
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d2 ABZ
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2013 Posty: 124 Skąd: Świdncia
|
Wysłany: 2013-08-07, 10:10
|
|
|
tylko nieiwem czemu jak jade teraz albo stoje na odpalonym silniku i mam wskaznik paliwa na kresce przed polowa baku to slysze jak pompka pracuje takie ni to piszczenie ni to buczenie wiecie co to moze byc? |
|
|
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
Pirat_swidnica
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d2 ABZ
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2013 Posty: 124 Skąd: Świdncia
|
Wysłany: 2013-08-07, 10:35
|
|
|
wszy6stko zlozonhe tak jak bylo + do + - do - przykrecony na przelew trafilem pompe przykrecilem kable podpielem ale to nie zawsze to slychac ale jak slychac to mnie to irytuje |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-08-07, 14:40
|
|
|
a sitko ? |
|
|
|
|
Pirat_swidnica
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d2 ABZ
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2013 Posty: 124 Skąd: Świdncia
|
Wysłany: 2013-08-07, 16:31
|
|
|
pepi napisał/a: | a sitko ? |
chodzi ci o te sitko co pompa paliwowa w niego wcghodzi? co jest na dnie? to tez zamontowalem
[ Dodano: 2013-08-07, 17:31 ]
pepi napisał/a: | tylko poczytaj o demontażu i montażu
i rozwierć to co trzeba ;-) |
tzn co rozwiercic?
dolalem PB i pompa ucichla ale teraz smierdzi paliwem ;/ |
|
|
|
|
|
|
|
tomek1234
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Toyota ;)
Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 23 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2013-08-17, 16:30
|
|
|
Witam
Temat pompy wraca jak bumerang. Tym razem i mnie dopadł.
Pompa jest nowa oryginał VDO, kosz szczelny i sprawdzony (po wyjęciu sprawdziłem zaśepiając ten metalowy trójkąt). Całość trafiona w punkt (pobawiłem się endoskopem żeby mieć pewność) I na wielki finał dupa ... około 1/3 paliwa w zbiorniku i zaczyna łapac powietrze. Samochód po zalaniu odpala od strzała, ale po wypaleniu tego co ma w koszu dławi się i gasnie. Wychodzi na to, że pompa nie zalewa kosza. Już nie wiem gdzie mam szukać przyczyn.
Ciekawostka - mając w baku około 25 litrów zalałem przez wlew 2 litry i odpaliłem pompe na krótko. Wypompowałem wszystko do zera. Gdzie szukać nieszczelności bo już mi normalnie ręce opadają ...
Dzięki |
|
|
|
|
|