Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Pompa paliwa  
Autor Wiadomość
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-12-14, 22:15   

a dolej PB i zobacz , może faktycznie jakiś oring puszcza i musisz mieć więcej PB
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
kuba0246 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tip-tronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 10
Skąd: Słubice
Wysłany: 2012-01-20, 15:33   

Witam Panowie serdecznie,
mam taki objaw w aucie, gdyz w baku jest susza a wskaznik paliwa pokazuje jeszcze ok 1/3 zbiornika...kiedy zatankuje to wydaje mi sie ze wskaznik sie podnosi w miare odpowiednio do zatankowanej beny i tak samo schodzi do owego 1/3 zbiornika...auto nie ma problemu z odpalaniem na zimnym, rozgrzanym, przyspieszaniem itp...posiadam to auto od ok tyg, wlasciciel twierdzi ze wymienial filtry i przy wymianie paliwowego uklad mogl sie zapowietrzyc...jest to moliwe?? co moze byc przyczyna?? z gory dzieki

pozdr
 
 
johnmark 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 47
Skąd: obecnie Austria
Wysłany: 2012-01-20, 19:06   

kolego możesz mieć problem ze wskaźnikiem który jest w lewej części zbiornika, jeśli jest niewłaściwie włożony albo się podwiesił (mało prawdopodobne) to tak będzie. Stan paliwa pokazywany na wskaźniku jest wyliczany z dwóch czujników, jednego w lewej stronie zbiornika i drugiego w prawej części zbiornika. I jak to się mówi " tu jest pies pogrzebany".
 
 
kuba0246 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tip-tronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 10
Skąd: Słubice
Wysłany: 2012-01-23, 08:56   

tankowalem do pelna i weszlo tylko ok 60l paliwa, tak jakby paliwo nie przelewalo "z" i "do" 2giej czesci zbiornika...co moze byc przyczyna??? dzieki za odpowiedz...
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-01-23, 10:02   

kuba0246 napisał/a:
tankowalem do pelna i weszlo tylko ok 60l paliwa, tak jakby paliwo nie przelewalo "z" i "do" 2giej czesci zbiornika...co moze byc przyczyna??? dzieki za odpowiedz...

może miałeś tam paliwo w drugiej komorze (lewej) a prawa (tam gdzie pompa paliwowa) tak jak by wypompowała paliwo tylko z jednej komory , naj prawdopodobniej masz źle pompe paliwową obsadzoną .
Podjedź do kogoś kto ma o tym pojęcie . ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
kuba0246 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tip-tronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 10
Skąd: Słubice
Wysłany: 2012-01-23, 10:05   

tez tak myslalem...dzieki za odpowiedz... pozdr
 
 
BiLu 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 229
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-05-23, 20:08   

Tak czytam n'ty temat związany z pompą, połową baku, kolejną wymienioną pompą i trafieniem z przelewem...
Czy jest ktokolwiek na forum kto:
:arrow: miał problem z pompą? (widzę las rąk ;-) )
:arrow: po wymianie nadal był problem przy stanie paliwa poniżej połowy pojemności baku? (kilka rąk mniej ;-) )
:arrow: znalazł logiczne rozwiązanie tego problemu (i nagle nikt nie podnosi ręki ;-) )
?
skoro wymiana pompy nie przyniosła efektu to rozumiem, że problem z pompą nie zawsze związany jest z pompą bezpośrednio...

[ Dodano: 2012-05-24, 17:00 ]
Problem rozwiązany.
Pompa-zamiennik pomimo, że miała 2 króćce na dole to okazało się, że minimalnie różniła się średnicą wewnętrzną jednego z nich - delikatna modyfikacja i problem zniknął.
Więcej szczegółów operacji może poda autor modyfikacji - szeryfisch.
_________________

 
 
jacenty1400 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,7Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D2, BMW R 1150 Rockster
Wiek: 50
Dołączył: 06 Cze 2012
Posty: 26
Skąd: Polkowice
Wysłany: 2012-08-08, 09:51   

Witam serdecznie

Moij drodzy przekażcie info gdzie na forum jest schemat wymiany pompy paliwa - obrazkowy (taki jak w tym poście na 1 stronie) jedank ja nic nie widzę na nim - brak możliwości powiększenia.

Dziękuje i pozdrawiam
_________________
Jacenty
 
 
Pirat_swidnica 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d2 ABZ
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 124
Skąd: Świdncia
Wysłany: 2013-08-04, 20:23   

witam odgrzeje temat czy moze mi ktos powiedziec ktory z tych 4 przewodow na wtyczce jest + czyli odpowiada za dzialanie pompy paliwowej?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-08-04, 20:44   

miernika nie masz czy jak ?
 
 
Pirat_swidnica 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d2 ABZ
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 124
Skąd: Świdncia
Wysłany: 2013-08-04, 21:04   

pepi napisał/a:
miernika nie masz czy jak ?

jak bym mial to bym nie zadawal glupiego pytania a moze wiesz ktory przekaznik odpowiada za pompe paliwa? wiem w ktorym miejscu sa tylko nieiwem ktory to jest
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-08-04, 21:17   

http://www.a8team.pl/d2-a...2.htm?highlight
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-08-04, 21:43   

to żarówka w dłoń i jeszcze lepiej niż miernik bo on kłamie :-P
 
 
Pirat_swidnica 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d2 ABZ
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 124
Skąd: Świdncia
Wysłany: 2013-08-04, 22:05   

dobra tylko teraz tak na zaploniue nosn stop jkest napiecie na pompe czy tylko chwilowe??
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-08-04, 22:11   

Do póki odpowiednie ciśnienie na listwie nie zostanie osiągnięte to będziesz miał napięcie. Gdy tylko ciśnienie dobije tak pompa jest automatycznie rozłączana.

Najlepiej Ty do bagażnika z miernikiem (czy jak wyżej z żarówką) i lecisz po kabelkach, a druga osoba kręci rozrusznikiem bo tylko tak złapiesz jakieś napięcie. A i plus będziesz miał na tym zielonym. ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.