Autor |
Wiadomość |
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
kuba0246
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tip-tronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 17 Sty 2012 Posty: 10 Skąd: Słubice
|
Wysłany: 2012-01-20, 15:33
|
|
|
Witam Panowie serdecznie,
mam taki objaw w aucie, gdyz w baku jest susza a wskaznik paliwa pokazuje jeszcze ok 1/3 zbiornika...kiedy zatankuje to wydaje mi sie ze wskaznik sie podnosi w miare odpowiednio do zatankowanej beny i tak samo schodzi do owego 1/3 zbiornika...auto nie ma problemu z odpalaniem na zimnym, rozgrzanym, przyspieszaniem itp...posiadam to auto od ok tyg, wlasciciel twierdzi ze wymienial filtry i przy wymianie paliwowego uklad mogl sie zapowietrzyc...jest to moliwe?? co moze byc przyczyna?? z gory dzieki
pozdr |
|
|
|
|
|
|
|
johnmark
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 47 Skąd: obecnie Austria
|
Wysłany: 2012-01-20, 19:06
|
|
|
kolego możesz mieć problem ze wskaźnikiem który jest w lewej części zbiornika, jeśli jest niewłaściwie włożony albo się podwiesił (mało prawdopodobne) to tak będzie. Stan paliwa pokazywany na wskaźniku jest wyliczany z dwóch czujników, jednego w lewej stronie zbiornika i drugiego w prawej części zbiornika. I jak to się mówi " tu jest pies pogrzebany". |
|
|
|
|
kuba0246
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tip-tronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 17 Sty 2012 Posty: 10 Skąd: Słubice
|
Wysłany: 2012-01-23, 08:56
|
|
|
tankowalem do pelna i weszlo tylko ok 60l paliwa, tak jakby paliwo nie przelewalo "z" i "do" 2giej czesci zbiornika...co moze byc przyczyna??? dzieki za odpowiedz... |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2012-01-23, 10:02
|
|
|
kuba0246 napisał/a: | tankowalem do pelna i weszlo tylko ok 60l paliwa, tak jakby paliwo nie przelewalo "z" i "do" 2giej czesci zbiornika...co moze byc przyczyna??? dzieki za odpowiedz... |
może miałeś tam paliwo w drugiej komorze (lewej) a prawa (tam gdzie pompa paliwowa) tak jak by wypompowała paliwo tylko z jednej komory , naj prawdopodobniej masz źle pompe paliwową obsadzoną .
Podjedź do kogoś kto ma o tym pojęcie . ;-) |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
kuba0246
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tip-tronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 17 Sty 2012 Posty: 10 Skąd: Słubice
|
Wysłany: 2012-01-23, 10:05
|
|
|
tez tak myslalem...dzieki za odpowiedz... pozdr |
|
|
|
|
|
|
|
BiLu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 229 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-05-23, 20:08
|
|
|
Tak czytam n'ty temat związany z pompą, połową baku, kolejną wymienioną pompą i trafieniem z przelewem...
Czy jest ktokolwiek na forum kto:
:arrow: miał problem z pompą? (widzę las rąk ;-) )
:arrow: po wymianie nadal był problem przy stanie paliwa poniżej połowy pojemności baku? (kilka rąk mniej ;-) )
:arrow: znalazł logiczne rozwiązanie tego problemu (i nagle nikt nie podnosi ręki ;-) )
?
skoro wymiana pompy nie przyniosła efektu to rozumiem, że problem z pompą nie zawsze związany jest z pompą bezpośrednio...
[ Dodano: 2012-05-24, 17:00 ]
Problem rozwiązany.
Pompa-zamiennik pomimo, że miała 2 króćce na dole to okazało się, że minimalnie różniła się średnicą wewnętrzną jednego z nich - delikatna modyfikacja i problem zniknął.
Więcej szczegółów operacji może poda autor modyfikacji - szeryfisch. |
_________________
|
|
|
|
|
jacenty1400
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,7Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D2, BMW R 1150 Rockster
Wiek: 50 Dołączył: 06 Cze 2012 Posty: 26 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 2012-08-08, 09:51
|
|
|
Witam serdecznie
Moij drodzy przekażcie info gdzie na forum jest schemat wymiany pompy paliwa - obrazkowy (taki jak w tym poście na 1 stronie) jedank ja nic nie widzę na nim - brak możliwości powiększenia.
Dziękuje i pozdrawiam |
_________________ Jacenty |
|
|
|
|
|
|
|
Pirat_swidnica
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d2 ABZ
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2013 Posty: 124 Skąd: Świdncia
|
Wysłany: 2013-08-04, 20:23
|
|
|
witam odgrzeje temat czy moze mi ktos powiedziec ktory z tych 4 przewodow na wtyczce jest + czyli odpowiada za dzialanie pompy paliwowej?
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-08-04, 20:44
|
|
|
miernika nie masz czy jak ? |
|
|
|
|
|
|
|
Pirat_swidnica
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d2 ABZ
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2013 Posty: 124 Skąd: Świdncia
|
Wysłany: 2013-08-04, 21:04
|
|
|
pepi napisał/a: | miernika nie masz czy jak ? |
jak bym mial to bym nie zadawal glupiego pytania a moze wiesz ktory przekaznik odpowiada za pompe paliwa? wiem w ktorym miejscu sa tylko nieiwem ktory to jest |
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-08-04, 21:43
|
|
|
to żarówka w dłoń i jeszcze lepiej niż miernik bo on kłamie :-P |
|
|
|
|
Pirat_swidnica
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d2 ABZ
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2013 Posty: 124 Skąd: Świdncia
|
Wysłany: 2013-08-04, 22:05
|
|
|
dobra tylko teraz tak na zaploniue nosn stop jkest napiecie na pompe czy tylko chwilowe?? |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-08-04, 22:11
|
|
|
Do póki odpowiednie ciśnienie na listwie nie zostanie osiągnięte to będziesz miał napięcie. Gdy tylko ciśnienie dobije tak pompa jest automatycznie rozłączana.
Najlepiej Ty do bagażnika z miernikiem (czy jak wyżej z żarówką) i lecisz po kabelkach, a druga osoba kręci rozrusznikiem bo tylko tak złapiesz jakieś napięcie. A i plus będziesz miał na tym zielonym. |
|
|
|
|
|