Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Pompa paliwa  
Autor Wiadomość
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2011-09-22, 10:25   

Panowie odświeżam temat, jak zakończyła się wasza przygoda z pompą??? Ja zabieram sie do usunięcia usterki w moim aucie, bo temat podobny jak u wiekszości czyli jak nie mam zatankowane powyżej połowy zbiornika to lipa z odpalaniem itp. a wskazówka poziomu paliwa też nie schodzi poniżej 1/3 a wtedy jak już jest w okolicy to nie odpale za chiny, tak wiec utrzymuję poziom powyżej połowy ale już mnie to zaczęło drażnić i wolałbym mieć wszystko OK.

[ Dodano: 2011-10-07, 20:41 ]
Wymieniłem pompe z koszem, ale po zmontowaniu nie ciągnie mi paliwa jak jest poniżej połowy paliwa w zbiorniku. Wyciągając starą pompę z koszem wyczaiłem że wcześniej ktoś walnął patent i przerobił trochę wąż (na zdjęciu).



Wąż jest wymieniony na dłuższy i wpięty bezpośrednio w tą metalową rurkę



a że miałem "nowy" kosz to wpięłem ten przerobiony wąż na swoje chyba prawidłowe miejsce? i zmontowałem całość jak normalnie bez przeróbki.



Ale finał taki że nie ciągnie paliwa jak tylko jest poniżej poziomu pompy. Może patent nie taki zły i też powinienem tak skręcić jak było, co o tym sądzicie? Ma może ktoś schemat obiegu paliwa abym zrozumiał jak to wszystko chula... :-?
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2011-10-09, 21:59   

riki76 napisał/a:

...Ma może ktoś schemat obiegu paliwa abym zrozumiał jak to wszystko chula... :-?...

http://forums.audiworld.c....php?p=15512644
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2011-10-10, 05:52   

Wielkie dzięki... :mrgreen:
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
jaano 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 84
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2011-10-11, 11:20   

przepisuje z rownoleglego wątku:
wg mnie macie problem z tą aluminiową (najdroższą) ruchomą uszczelką. sprawdzcie czy nie ma jakichś wgnieceń i mocno ją dokręćcie. Wg mnie ona powoduje schodzenie paliwa bo jest najniżej!
Paliwo do rana poprostu schodzi z kosza do komory (zawsze trzeba dolac paliwo przez wlewke (najłatwiej) - jak nalejecie paliwa to jest w koszu i wymusza krążenie paliwa w ssawkach i pompa zdąży napompować przed wypływem paliwa z kosza poprzez uszczelke - dlatego rano jak wyplynie to jest problem.poprostu powoli schodzi.
Sam sie nasiedzialem w bagażniku tyle że też juz miałem tego dość. Wcześnej obstawiałem inne uszczelki ale teraz jestem pewien że to akurat ta jest najważniejsza.

Ew. sprawdżcie czy nie uwaliliście tego nypla na koszu pompy - on właśnie podaje sporotem do kosza paliwo (mozna mu tez wymienić uszczelkę profilaktycznie) - ja tak miałem napoczątku i chyba z 10x zakładałem wszystko zanim się kapłem..

i jeszcze jedno - ja bym nic nie kombinował z dodatkowymi rzeczami, dłuższymi rurkami itp - bo tak to skonstruowali i tak ma chodzić..
_________________
 
 
oma142 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 37
Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 45
Skąd: strzelin
Wysłany: 2011-10-11, 12:27   

no moze i masz racje musze zobaczyc a akurat mam wszystko wyciągniete bo czekam na pompe.
_________________
audi bogiem... a8 nałogiem...
 
 
johnmark 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 47
Skąd: obecnie Austria
Wysłany: 2011-10-18, 20:44   

Witam Wszystkich
Moje auto AUDI A8 4,2l 299KM silnik ABZ
Większość z nas boryka się z tym samym problemem, układ paliwowy. Mam to samo w mojej A8. Przy połowie zbiornika brakuje paliwa. Zmieniłem komplet uszczelniaczy i nic w dalszy ciągu to samo. Pompa jest prawidłowo założona, specjalnie do tego kupiłem kamerę. Dodam jeszcze czy mam pełny zbiornik czy też 3/4 mam czasami problemy z uruchomieniem auta. Za pierwszym startem po długim kręceniu potrafi się odezwać na dwa trzy cylindry i gaśnie, za drugim razem zazwyczaj zaskakuje. Rozważam jeszcze czy wina nie może leżeć po stronie pompy paliwa. Luzując zwrot paliwa przy silniku paliwo tyle co śliwi, sprawdzałem kilka razy, czasami potrafi zwrot być suchy.
Poradźcie czy jest to może być przyczyną moich problemów?
Ja mam A8 dość krótko a z tego co czytam, koledzy przerobiliście ten temat bardzo wnikliwie, a przynajmniej większość z Was
Pozdrawiam
Krzysiek
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2011-10-19, 00:45   

Pompa raczej do wymiany, u mnie było podobnie przy odpalaniu rano zapalała za trzecim razem czasami za pierwszym ale zawsze kulała nierówne obroty jak dodałem gazu to gasła a wina to za małe ciśnienie dawała pompa. Wymieniłem razem z całym koszem i jak ręką odjął chula super źadnych problemów z odpalaniem. A do tego jak masz LPG to nisko wydajna pompa kasztani mapy gazowe.
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
johnmark 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 47
Skąd: obecnie Austria
Wysłany: 2011-10-20, 21:53   

Ślicznie dziękuję kolego riki76 za poradę, niebawem wymienię pompę i opiszę jak się auto zachowuje.
Pozdrawiam
Krzysiek
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2011-10-20, 22:19   

johnmark napisał/a:
Ślicznie dziękuję kolego riki76 za poradę, niebawem wymienię pompę i opiszę jak się auto zachowuje.
Pozdrawiam
Krzysiek

Kolego zrób to,tylko dobrze ;-) abyś nie dołączył do grona ludzi,którzy wymienili pompe i dalej to samo(sam się do nich zaliczam :-| )
Na forum jak i ogólnie w sieci jest kilka ciekawych postów/wpisów na ten temat,proponuje się zastosować dla własnego dobra :-D

Powodzenia życzę.
 
 
johnmark 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 47
Skąd: obecnie Austria
Wysłany: 2011-10-21, 23:01   

Koledzy, mieszkam obecnie w Austrii, czy zmieniać pompę samemu czy zapłacić serwisowi? Koszt serwisu to 100 euro za godzinę pracy przy audi a do tego części itd. Co proponujecie. Jestem mechanikiem ale w sumie nie wiem co wybrać, już raz serwis tutaj starał się usunąć usterkę i wymienili mi uszczelniacze pompy i dalej d.pa zbita bo co było to jest.
Pozdrawiam
Krzysiek
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-10-21, 23:16   

johnmark napisał/a:
czy zmieniać pompę samemu czy zapłacić serwisowi


masz tu na forum filmiki i fotki jak wymienić pompę , tak że około 2 godzin na spokojnie i wszystko poskładasz samemu , no chyba że chcesz serwisowi zapłacić to daj do serwisy .
Jak sam zrobisz to zaoszczędzisz trochę kasy :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2011-10-22, 02:01   

:mrgreen: Znajdź czas i zrób sam, 2 godz roboty będziesz miał satysfakcję że zrobiłeś to sam a wszystko masz jak na tacy na forum a kasy ile zaoszczędzisz masakra 2x100euro...
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-10-22, 10:51   

a w serwisach wiesz jak to jest ??
zabawa na godzinę , a w zeszyt wpisane ze 4 godziny robił (godzina na rozebranie , dwie godziny na kawę i znowu godzina na złożenie)

ja bym wolał sam to złożyć i za zaoszczędzone pieniądze zalać samochód i pojechać coś zjeść z kobietą ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
johnmark 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 47
Skąd: obecnie Austria
Wysłany: 2011-12-04, 19:44   

po długim czasie wymieniłem pompę paliwa i pomogło, ssie teraz paliwo do samego dna a przynajmniej do stanu wg wskaźnika pustego zbiornika. Pozdrawiam
 
 
Marek_a8 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 23
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2011-12-14, 21:04   

Witam wszystkich od trzech dni siedze w bagażniku i mam taki problem założyłem nową pompę poskładałem i autko odpaliło chodziło może z 5 min i zaczęło kuleć i zgasło wyjąłem ja jeszcze raz posprawdzałem czy dobrze poskładałem kosz i wszystko gra włożyłem z poerotem odpalam i znowu to samo odpalił pochodził moze z 3 minuty i zaczął kuleć i zgasł. Ciśnienie nie wiem jakie jest ale jest spore bo jak odkręcałem przy listwie wtryskowej to nie mogłem opanować. Gdzie lezy przyczyna pompa nie oryginalna i inny silnik niż wasz 2.8.
Ma ktoś może rozmiary tych uszczelki na dzyndzlu od kosza może jutro ją wymienie ale była dobra jak ja ogladałem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.