Ogłoszenie 

Maglownica Audi Opony i alufelgi Opony samochodowe części samochodowe Tarcze, hamulce
Przekładnie kierownicze
Opony & Alufelgi
Opony
samochodowe
Części Audi A8
Układ hamulcowy


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.0TDI ] Moduły a zbyt duży pobór prądu na postoju  
Autor Wiadomość
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY/NL
Wysłany: 2014-12-10, 19:08   

raftor to pewnie ci aku pada po spolszczeniu MMI,skśd masz to spolszczenie?????
_________________
www.facebook.com/D3jordan233
 
 
raftor 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Toruń/Warszawa
Wysłany: 2014-12-10, 19:47   

jordan233 napisał/a:
raftor to pewnie ci aku pada po spolszczeniu MMI,skśd masz to spolszczenie?????


nie wiem :P auto kupiłem juz ze spolszczeniem , aku było juz słabe bo potrafiło po 10 min umrzeć wiec kupiłem varte

dziś pogrzebałem w zielonym menu ustawiłem timery na 1 min zobaczymy co to będzie jutro rano , jak dalej będzie dupa to robię kolejne kodowanie aku uprzednio ładując je i zmierzę pobór prądu

prąd ładowania jest oki 13,7v

jak problem sie nie rozwiąże to jadę do ASO wgrać 5570 EN bo szkoda aku :)
_________________
Forum dyskusyjne o wszystkim mając auta Audi A6. :)
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY/NL
Wysłany: 2014-12-10, 19:59   

wydaje mi się że to spolszczenie,pewnie ci coś w aucie jakiś moduł nie usypia,było o tym na forum.
Najepiej VCDS i zobaczyć jakie są błędy,ja mam po spolszczeniu jeden błąd z którym sobie jeszcze nie poradziłem,poza tym wszystko chodzi bez problemu. W twoim przypadku najpierw wrzucić nowy soft oryginalny 5150 czy też 5570EN,i dopiero zobaczyć co będzie sie działo z aku.
_________________
www.facebook.com/D3jordan233
 
 
raftor 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Toruń/Warszawa
Wysłany: 2014-12-10, 22:00   

jutro porobię testy jak dalej będzie dupa blada to będę robił soft na EN ale to w ASO sam sie cykam ze odpali sie CP albo znowu sie połowa sterowników rozkoduje
_________________
Forum dyskusyjne o wszystkim mając auta Audi A6. :)
 
 
raftor 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Toruń/Warszawa
Wysłany: 2014-12-13, 13:32   

Witam ustawilem timery na nowo i nie chce zapeszac ale problem prawdopodobnie calkowicie znikl ;)

Aku po nocy trzyma parametr stoi na mrozie smigam teraz tylko po miescie i z 60% podladowal sie juz na 90% ,po nocy caly czas 90% , nie chce sie cieszyc za wczesnie ale wydaje mi sie ze to bylo powodem nieusypiania modulow .

Poboru pradu nie sprawdzam auto z rana kreci na dotyk , na postoju slucham radia poziom aku nie spada , niebawem mam dluzsza trase to pewnie aku dobije do 100% bo teraz to odcinki 3-5 km po miescie .
_________________
Forum dyskusyjne o wszystkim mając auta Audi A6. :)
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY/NL
Wysłany: 2014-12-13, 15:32   

no i bardzo ładnie :) ,tak trzymać <brawo2>
_________________
www.facebook.com/D3jordan233
 
 
olimpus104 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3 Quattro 3.0 TDI Sport
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 267
Skąd: Bognor Regis UK
Wysłany: 2014-12-13, 18:30   

raftor napisał/a:
Witam ustawilem timery na nowo i nie chce zapeszac ale problem prawdopodobnie calkowicie znikl ;)

Aku po nocy trzyma parametr stoi na mrozie smigam teraz tylko po miescie i z 60% podladowal sie juz na 90% ,po nocy caly czas 90% , nie chce sie cieszyc za wczesnie ale wydaje mi sie ze to bylo powodem nieusypiania modulow .

Poboru pradu nie sprawdzam auto z rana kreci na dotyk , na postoju slucham radia poziom aku nie spada , niebawem mam dluzsza trase to pewnie aku dobije do 100% bo teraz to odcinki 3-5 km po miescie .


Miałem ten sam problem z akumulatorem , oczywiście wcześniej robiłem spolszczenie.Po nocy rozładowywał się do 5% szukałem,cudowałem,zapętlałem światłowody-i nic,do czasu kiedy na nowo w zielonym menu ustawiłem od nowa potencjometry uśpienia MMI i odznaczyłem ptaszkiem pozycje- timer aktywny.

każdemu kto boryka się z rozładowującym się akumulatorem ,polecam sprawdzic w zielonym menu czy pozycja timer active jest odznaczona
_________________
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
 
 
AMSTAFF 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 297
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2014-12-13, 18:46   

u mnie też już jest wszystko w porządku <hura>
_________________
moja Ex...:
http://www.fotosik.pl/pok...8055aa4981.html
moja obecna...:
http://www.fotosik.pl/u/amstaff2/album/1663908
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY/NL
Wysłany: 2014-12-13, 19:26   

ja mam ustawione jak na tym filmiku :
https://www.youtube.com/watch?v=zS7OTYCqw1E


ale w ciągu tygodnia 50% aku spada.........

Koledzy macie takie same ustawienia jak na filmiku?

Jak można sprawdzić aku czy jest dobre?
_________________
www.facebook.com/D3jordan233
 
 
colorado 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Q7, A8 D3, A8 D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 46
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 145
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-04-02, 22:29   

PABLO200 napisał/a:
Problem z poborem prądu można w bardzo prosty sposób rozwiązać
Vas jest procedura która trwa ok 30 minut i mamy jak na dłoni rozpisane który element ile prądu pobiera
Następnie możemy go wypiac z magistrali i mamy wszystko jasne bez stresu i nerwów


Czy ktoś pamięta w którym miejscu znajduje się procedura ?
 
 
AdiA8 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Paź 2016
Posty: 74
Skąd: LU
Wysłany: 2017-05-02, 20:44   

Też bym się z chęcią dowiedział gdzie się odpala i jak się przeprowadza tą procedurę.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2785
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-02, 21:20   

mam vasa ale nie mam tam takiej procedury, widzę ogólne pobory itp ale czegoś
takiego jak opisane nie ma, gdyby miało być każdy z modułów musiałby sam mierzyć ile zużywa
i raportować to do BEMa... nigdzie nie napotkałem na opis takiego rozwiązania
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM Optikpaket Schwarz
Pomógł: 224 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 4732
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-05-02, 22:24   

Ehhh bo Pablo trochę mija się z prawdą - pierwsza sprawa, że ODIS online nie ma możliwości pokazania rzeczywistych wartości poboru dla poszczególnych modułów, a dwa w sytuacji, gdy macie nieoryginalne moduły/sterowniki (chodzi mi o takie, z którymi samochód nie wyjechał z fabryki a więc numery SV nie zgadzają się z VINem) cała ta procedura zostaje przerywana, lub leci do następnego modułu - tak, więc jeśli dany moduł, który nie był tym samochodzie od początku a jest uszkodzony to ODIS Ci go nie wskaże (a co robi dokładnie - wskaże, kierując do ETKI online zamówić właściwy).
_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL... Black Cars Matters
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2785
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-02, 22:28   

dice111 napisał/a:
...cała ta procedura zostaje przerywana, lub leci do następnego modułu...


ta procedura czyli która?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM Optikpaket Schwarz
Pomógł: 224 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 4732
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-05-02, 22:31   

Procedura szukania usterek - nie ma czegoś takiego jak wszyscy tu myślą - puszcze test i pokaże mi dokładnie co i ile żre - nie ma i nie było. Odsyłam do ASO, a jak ktoś chce więcej info to na PW.
_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL... Black Cars Matters
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Akumulatory samochodowe Audi A6 opony samochodowe 24opony.pl