Autor |
Wiadomość |
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-12-10, 19:47
|
|
|
jordan233 napisał/a: | raftor to pewnie ci aku pada po spolszczeniu MMI,skśd masz to spolszczenie????? |
nie wiem auto kupiłem juz ze spolszczeniem , aku było juz słabe bo potrafiło po 10 min umrzeć wiec kupiłem varte
dziś pogrzebałem w zielonym menu ustawiłem timery na 1 min zobaczymy co to będzie jutro rano , jak dalej będzie dupa to robię kolejne kodowanie aku uprzednio ładując je i zmierzę pobór prądu
prąd ładowania jest oki 13,7v
jak problem sie nie rozwiąże to jadę do ASO wgrać 5570 EN bo szkoda aku |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2014-12-10, 19:59
|
|
|
wydaje mi się że to spolszczenie,pewnie ci coś w aucie jakiś moduł nie usypia,było o tym na forum.
Najepiej VCDS i zobaczyć jakie są błędy,ja mam po spolszczeniu jeden błąd z którym sobie jeszcze nie poradziłem,poza tym wszystko chodzi bez problemu. W twoim przypadku najpierw wrzucić nowy soft oryginalny 5150 czy też 5570EN,i dopiero zobaczyć co będzie sie działo z aku. |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-12-10, 22:00
|
|
|
jutro porobię testy jak dalej będzie dupa blada to będę robił soft na EN ale to w ASO sam sie cykam ze odpali sie CP albo znowu sie połowa sterowników rozkoduje |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-12-13, 13:32
|
|
|
Witam ustawilem timery na nowo i nie chce zapeszac ale problem prawdopodobnie calkowicie znikl
Aku po nocy trzyma parametr stoi na mrozie smigam teraz tylko po miescie i z 60% podladowal sie juz na 90% ,po nocy caly czas 90% , nie chce sie cieszyc za wczesnie ale wydaje mi sie ze to bylo powodem nieusypiania modulow .
Poboru pradu nie sprawdzam auto z rana kreci na dotyk , na postoju slucham radia poziom aku nie spada , niebawem mam dluzsza trase to pewnie aku dobije do 100% bo teraz to odcinki 3-5 km po miescie . |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
|
|
|
olimpus104
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3 Quattro 3.0 TDI Sport
Pomógł: 2 razy Wiek: 51 Dołączył: 04 Wrz 2012 Posty: 267 Skąd: Bognor Regis UK
|
Wysłany: 2014-12-13, 18:30
|
|
|
raftor napisał/a: | Witam ustawilem timery na nowo i nie chce zapeszac ale problem prawdopodobnie calkowicie znikl
Aku po nocy trzyma parametr stoi na mrozie smigam teraz tylko po miescie i z 60% podladowal sie juz na 90% ,po nocy caly czas 90% , nie chce sie cieszyc za wczesnie ale wydaje mi sie ze to bylo powodem nieusypiania modulow .
Poboru pradu nie sprawdzam auto z rana kreci na dotyk , na postoju slucham radia poziom aku nie spada , niebawem mam dluzsza trase to pewnie aku dobije do 100% bo teraz to odcinki 3-5 km po miescie . |
Miałem ten sam problem z akumulatorem , oczywiście wcześniej robiłem spolszczenie.Po nocy rozładowywał się do 5% szukałem,cudowałem,zapętlałem światłowody-i nic,do czasu kiedy na nowo w zielonym menu ustawiłem od nowa potencjometry uśpienia MMI i odznaczyłem ptaszkiem pozycje- timer aktywny.
każdemu kto boryka się z rozładowującym się akumulatorem ,polecam sprawdzic w zielonym menu czy pozycja timer active jest odznaczona |
_________________ Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2014-12-13, 18:46
|
|
|
u mnie też już jest wszystko w porządku <hura> |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
colorado
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Q7, A8 D3, A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2009 Posty: 145 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-04-02, 21:29
|
|
|
PABLO200 napisał/a: | Problem z poborem prądu można w bardzo prosty sposób rozwiązać
Vas jest procedura która trwa ok 30 minut i mamy jak na dłoni rozpisane który element ile prądu pobiera
Następnie możemy go wypiac z magistrali i mamy wszystko jasne bez stresu i nerwów |
Czy ktoś pamięta w którym miejscu znajduje się procedura ? |
|
|
|
|
|
|
|
AdiA8
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Paź 2016 Posty: 74 Skąd: LU
|
Wysłany: 2017-05-02, 19:44
|
|
|
Też bym się z chęcią dowiedział gdzie się odpala i jak się przeprowadza tą procedurę. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-05-02, 20:20
|
|
|
mam vasa ale nie mam tam takiej procedury, widzę ogólne pobory itp ale czegoś
takiego jak opisane nie ma, gdyby miało być każdy z modułów musiałby sam mierzyć ile zużywa
i raportować to do BEMa... nigdzie nie napotkałem na opis takiego rozwiązania |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-05-02, 21:24
|
|
|
Ehhh bo Pablo trochę mija się z prawdą - pierwsza sprawa, że ODIS online nie ma możliwości pokazania rzeczywistych wartości poboru dla poszczególnych modułów, a dwa w sytuacji, gdy macie nieoryginalne moduły/sterowniki (chodzi mi o takie, z którymi samochód nie wyjechał z fabryki a więc numery SV nie zgadzają się z VINem) cała ta procedura zostaje przerywana, lub leci do następnego modułu - tak, więc jeśli dany moduł, który nie był tym samochodzie od początku a jest uszkodzony to ODIS Ci go nie wskaże (a co robi dokładnie - wskaże, kierując do ETKI online zamówić właściwy). |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-05-02, 21:28
|
|
|
dice111 napisał/a: | ...cała ta procedura zostaje przerywana, lub leci do następnego modułu... |
ta procedura czyli która? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-05-02, 21:31
|
|
|
Procedura szukania usterek - nie ma czegoś takiego jak wszyscy tu myślą - puszcze test i pokaże mi dokładnie co i ile żre - nie ma i nie było. Odsyłam do ASO, a jak ktoś chce więcej info to na PW. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|