Autor |
Wiadomość |
club-iguana
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 215 Skąd: Brzozowa/WGM
|
Wysłany: 2011-03-08, 15:14
|
|
|
Nie, nie. Po restarcie zegarów za każdym razem musiałem ustawiać zegarek i datę (Quartz jest zawsze ustawiony jako źródło). Ja się zastanawiam czy to nie ma związku z temperaturą na zewnątrz. No nic. Będę go ruszał o 17.00 to znów będzie stał 4 godziny pod prądem, zobaczymy. Ale na noc muszę go wyłączyć, bo nie daj Bogu rano nie odpalę. |
_________________ CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było. |
|
|
|
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2011-03-08, 15:33
|
|
|
no tak. to na pewno nie ten zegarek. juz szybciej temperatura.
czy ten bezpiecznik dotyczy wylacznie zegarow ?
bardzo bez sensu, ale napisze: ciekawe co by bylo, jakbys wyjal zegary ? a co jesli wtedy usterka nadal bedzie wystepowac ? |
|
|
|
|
|
|
|
club-iguana
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 215 Skąd: Brzozowa/WGM
|
Wysłany: 2011-03-08, 15:38
|
|
|
Wyjęcie bezpiecznika nr 5 po lewej, chyba równa się z wyjęciem zegarów, całkowicie zabierasz im prąd więc tak jakby ich nie było. Resetuje się zegarek, data, Speed limit i komputery pokładowe. Ale licznik dzienny NIE. |
_________________ CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było. |
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2011-03-08, 15:51
|
|
|
tak. tak. wiem, ze to tak bedzie jak piszesz.
ale sobie pomyslalem, ze niektorych usterek nie da sie usunac, bowiem od razu (na wstepie) wykluczamy oczywiste rzeczy. a w tych "oczywistych" rzeczach czasami tkwi blad.
oczywiscie nie sadze aby pomoglo. to dotyczy osoby, ktora jest mocna "uwzieta" na ten problem. |
|
|
|
|
|
|
|
club-iguana
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 215 Skąd: Brzozowa/WGM
|
Wysłany: 2011-03-08, 16:09
|
|
|
Kobra7 z forum Audi Klub Polska powiedział, że może się podjąć próby naprawy ale musi mieć całe auto. Chyba mnie czeka wyjazd w góry ;-) |
_________________ CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było. |
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2011-03-08, 16:22
|
|
|
... podlicz dokladnie wszystkie koszty.
moze tanszy bedzie acc ? |
|
|
|
|
|
|
|
club-iguana
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 215 Skąd: Brzozowa/WGM
|
Wysłany: 2011-03-08, 16:35
|
|
|
and808 napisał/a: | ... podlicz dokladnie wszystkie koszty.
moze tanszy bedzie acc ? |
No niby masz rację
Zobaczymy, na razie i tak odstawiam do klepania dupci
[ Dodano: 2011-03-08, 18:23 ]
Po kolejnych 4 godzinach prądu nie ubylo. Temp spadła do 0st. popilnuje go jeszcze ze 3 godz. i zobaczymy czy ma ona związek z prądem
[ Dodano: 2011-03-09, 09:29 ]
Minęło kolejne 8 godzin, przetrwał noc w temp. minus 3-4 st.C i działa. Prądu nie ubyło. Nie wiem już o co chodzi.
Kurde, to brzmi jak zapiski z dziennika pokładowego Space Shuttle D3A8 |
_________________ CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było. |
|
|
|
|
skipper
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic-F1
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3.Pływam;Wellcraft Cruiser
Dołączył: 05 Wrz 2010 Posty: 110 Skąd: Małopolska i Mazury
|
Wysłany: 2011-11-27, 23:03
|
|
|
Mało jeżdżę tym autem i mam problemy z prądem,(nowy aku. z ASO) a co za tym idzie z systemem zarządzania energią,czy ktoś wie jaki jest pobór prądu w "uśpionym" aucie fabrycznie dopuszczalny?
I drugie pytanie czy jest patent na zmianę parametrów w systemie zarządzania energią na mniejszę ,aby trochę później odcinał urządzenia? |
_________________ Tylko A8 i Jachty Motorowe.
|
|
|
|
|
|
|
|
club-iguana
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 215 Skąd: Brzozowa/WGM
|
Wysłany: 2011-11-28, 14:05
|
|
|
Pobór prądu związany jest z zegarami (podobno jakaś wada fabryczne). U mnie raz wpieprza prąd raz jest wszystko ok. Żeby uśpić zegary wystarczy wyjąć bezpiecznik nr 5 po lej stronie kierowcy. |
_________________ CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było. |
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-11-28, 15:57
|
|
|
a ja się zastanawiam czy wspólnym mianownikiem w stratach prądu na postoju nie jest czasem nie potrzebny upgrade MMI do wersji wyższych............gdzieś czytałem , że lepiej tego nie robić.....ale nie pamiętam gdzie i problem właśnie tkwił w "nieuśpieniu" |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-11-28, 19:05
|
|
|
zanjac napisał/a: | a ja się zastanawiam czy wspólnym mianownikiem w stratach prądu na postoju nie jest czasem nie potrzebny upgrade MMI do wersji wyższych............ |
Ciekawa opinia... i być może coś w tym jest... bo ja jak do tej pory żadnego upgrade'u nie robiłem (oprócz tego co robiło ASO w ramach normalnej obsługi technicznej) i przez ten cały czas żadnych problemów z prądem jeszcze nie miałem (z czego cieszę się niezmiernie) ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
skipper
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic-F1
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3.Pływam;Wellcraft Cruiser
Dołączył: 05 Wrz 2010 Posty: 110 Skąd: Małopolska i Mazury
|
Wysłany: 2011-11-28, 19:21
|
|
|
Ja robiłem upgrade MMI do wersji wyższych,bo jest to konieczne jak się chce miec MMI po Polsku,ale zadzwonie do tych speców czy mieli jakis sygnał że cos jest nie tak.
Jeśli chodzi o zegary to muszę to sprawdzić.
Antenka przy zegarach czasu ma znaczenie w zużyciu prądu bo mi system w pewnym momencie jak aku.był osłabiony odciął sam tą funkcje. |
_________________ Tylko A8 i Jachty Motorowe.
|
|
|
|
|
|
|
|
club-iguana
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 215 Skąd: Brzozowa/WGM
|
Wysłany: 2011-11-28, 21:56
|
|
|
Tak, antenka ma znaczenie, z tego co zaobserwowałem to ona się co jakiś czas pojawia. Jeżeli się nie pojawia to "wiedz, że coś się dzieje" |
_________________ CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było. |
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-01-30, 19:56
|
|
|
skipper napisał/a: | bo jest to konieczne jak się chce miec MMI po Polsku, |
i tu tkwi problem....wgrywamy wyższe wersje i program lata szukając odpowiedników , mnie np pokazuje po podłączeniu do VAG-a wyposażenie samochodu którego nie ma :-P i to jest chyba to nie uśpienie , on cały czas czegoś szuka :shock: czego nie ma :shock: |
|
|
|
|
|
|
|
skipper
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic-F1
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3.Pływam;Wellcraft Cruiser
Dołączył: 05 Wrz 2010 Posty: 110 Skąd: Małopolska i Mazury
|
Wysłany: 2012-01-30, 22:55
|
|
|
Ostatnio wchodzę do garażu otwieram drzwi kierowcy(z tyłu słychac właczającą się nawigację,podejrzewam że auto się "budzi") po chwili zawieszenie się wypoziomowało......a ja chciałem tylko wziąść czapkę z siedzenia. :mrgreen: |
_________________ Tylko A8 i Jachty Motorowe.
|
|
|
|
|
|