Autor |
Wiadomość |
club-iguana
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 215 Skąd: Brzozowa/WGM
|
Wysłany: 2011-03-06, 22:46
|
|
|
wolek napisał/a: | Kolego dlaczego nazywasz licznik "szafa"? |
Z kaszlaka mi zostało |
_________________ CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było. |
|
|
|
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2011-03-06, 22:51
|
|
|
w menu CAR w ustawianiu czasu/daty masz opcje "Time source": |
|
|
|
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2011-03-06, 22:55
|
|
|
A powiedz mi czy VCDS pokazuje jakieś błędy? |
|
|
|
|
club-iguana
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 215 Skąd: Brzozowa/WGM
|
Wysłany: 2011-03-06, 22:57
|
|
|
Mam ustawione na QUARTZ
Jutro wejdę VCDSem w IC i zobaczymy błędy. |
_________________ CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było. |
Ostatnio zmieniony przez club-iguana 2011-03-06, 23:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2011-03-06, 23:03
|
|
|
... uff to dobrze. to ja sie pomylilem. tam sa dwie opcje: "radio clock" i "quartz clock".
masz prawidlowo ustawione. powinno byc quartz clock.
opcja radio clock powoduje, ze zegar probuje wylapac czas nadawany przez czasomierze zewnetrzne (jak pisalem wczescniej, w polsce to nie dziala - nie ma emiterow). a moze w ramach eksperymentow zmien ustawienia. to nie powinno nic zmienic, ale czasami ...
tak na marginesie:
troche Twoj problem jest nietypowy. zegary zegary same powinny wstawac po otworzeniu drzwi (podsiwetla sie przebieg). i wylaczac sie po kilku minutach. czy przebieg caly czas sie swieci ? |
|
|
|
|
club-iguana
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 215 Skąd: Brzozowa/WGM
|
Wysłany: 2011-03-06, 23:05
|
|
|
Optycznie wszystko działa jak należy. Usypiają, budzą się - wszystko. Prawdopodobnie musi elektronika "wewnętrzna" nie usypiać i daje sygnał na ring. |
_________________ CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było. |
|
|
|
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2011-03-06, 23:08
|
|
|
a masz w samochodzie ACC ? |
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2011-03-06, 23:08
|
|
|
and808 napisał/a: | ... uff to dobrze. to ja sie pomylilem. tam sa dwie opcje: "radio clock" i "quartz clock".
masz prawidlowo ustawione. powinno byc quartz clock.
opcja radio clock powoduje, ze zegar probuje wylapac czas nadawany przez czasomierze zewnetrzne (jak pisalem wczescniej, w polsce to nie dziala - nie ma emiterow). a moze w ramach eksperymentow zmien ustawienia. to nie powinno nic zmienic, ale czasami ...
tak na marginesie:
troche Twoj problem jest nietypowy. zegary zegary same powinny wstawac po otworzeniu drzwi (podsiwetla sie przebieg). i wylaczac sie po kilku minutach. czy przebieg caly czas sie swieci ? |
A nie przypadkiem pobiera sygnał z tunera RDS?? bo u mnie W "polsce" to działa i ładnie zam sobie ustawia czas jak mu np. odejme prąd odłączając aku. |
|
|
|
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2011-03-06, 23:12
|
|
|
z geografii mialem piatke w szkole |
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2011-03-06, 23:14
|
|
|
and808 napisał/a: | z geografii mialem piatke w szkole |
Hehe nie kwestionuje tego i nie miało to zabrzmieć szyderczo... |
|
|
|
|
|
|
|
club-iguana
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 215 Skąd: Brzozowa/WGM
|
Wysłany: 2011-03-06, 23:14
|
|
|
and808 napisał/a: | a masz w samochodzie ACC ? |
Adaptive Cruze Control - nie.
Wiesz co, kiedyś mi się zegar też sam ustawiał a od jakiegoś czasu nie chce |
_________________ CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było. |
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2011-03-06, 23:16
|
|
|
bo właśnie masz ustawione by pobierał czas z "quartz clock". Jak zmienisz na radio i gdy on zaktualizuje czas to obok zegarka na liczniku pojawi się symbol anteny. |
|
|
|
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2011-03-06, 23:18
|
|
|
wolek, pisalem o geogafii, bo jelenia gora w linii prostej od niemiec 60 km. sygnal dociera. w kazdym razie z mojej wiedzy wynika, ze zegar nie jest ustawiany przez rds, tylko przez takie male pudelko przy liczniku. tego malego pudelka nie maja samochody na rynek w polsce.
club-iguana, pisalem o acc, dlatego, ze jesli okaze sie, ze Twoj licznik diabli wzieli, to przynajmniej mozesz sobie zamienic licznik z funkcjonalnosci acc i wtedy przynajmniej mniej boli. tzn musiales kupic nowy licznik, ale rozbudowales funkcjonalnosc samochodu. (jeszcze potrzebujesz 3 czesci dodatkowo) |
|
|
|
|
club-iguana
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 215 Skąd: Brzozowa/WGM
|
Wysłany: 2011-03-06, 23:21
|
|
|
and808 napisał/a: | club-iguana, pisalem o acc, dlatego, ze jesli okaze sie, ze Twoj licznik diabli wzieli, to przynajmniej mozesz sobie zamienic licznik z funkcjonalnosci acc i wtedy przynajmniej mniej boli. tzn musiales kupic nowy licznik, ale rozbudowales funkcjonalnosc samochodu. (jeszcze potrzebujesz 3 czesci dodatkowo) |
A powiem ci, że przeglądają liczniki na Alledrogo wpadłem na ten pomysł
Napisz proszę co potrzebne:
1. Zegary do ACC (500-1000 zł)
2. "czujkę" tą kulistą - distronic? (300-800 zł)
3. ?? |
_________________ CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było. |
|
|
|
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2011-03-06, 23:22
|
|
|
ciekawe...
co do ACC nowy moduł,radar, licznik, manetka tempomatu. a dokładniej:
Radar 4E0 910 561 F/E
przełącznik 4E0 953 521 A
wiązka przewodów 4E0 972 713
licznik diesel 4E0 920 930 C
bęzyna 4E0 920 931 G
gateway z obsługą ACC |
Ostatnio zmieniony przez wolek 2011-03-06, 23:41, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
|
|