Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.0TDI ] Moduły a zbyt duży pobór prądu na postoju  
Autor Wiadomość
club-iguana 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz
Wiek: 52
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 215
Skąd: Brzozowa/WGM
Wysłany: 2011-03-06, 22:46   

wolek napisał/a:
Kolego dlaczego nazywasz licznik "szafa"?

Z kaszlaka mi zostało :)
_________________
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.
 
 
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 427
Skąd: PL
Wysłany: 2011-03-06, 22:51   

w menu CAR w ustawianiu czasu/daty masz opcje "Time source":
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-03-06, 22:55   

A powiedz mi czy VCDS pokazuje jakieś błędy?
 
 
club-iguana 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz
Wiek: 52
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 215
Skąd: Brzozowa/WGM
Wysłany: 2011-03-06, 22:57   

Mam ustawione na QUARTZ
Jutro wejdę VCDSem w IC i zobaczymy błędy.
_________________
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.
Ostatnio zmieniony przez club-iguana 2011-03-06, 23:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 427
Skąd: PL
Wysłany: 2011-03-06, 23:03   

... uff to dobrze. to ja sie pomylilem. tam sa dwie opcje: "radio clock" i "quartz clock".

masz prawidlowo ustawione. powinno byc quartz clock.

opcja radio clock powoduje, ze zegar probuje wylapac czas nadawany przez czasomierze zewnetrzne (jak pisalem wczescniej, w polsce to nie dziala - nie ma emiterow). a moze w ramach eksperymentow zmien ustawienia. to nie powinno nic zmienic, ale czasami ...

tak na marginesie:

troche Twoj problem jest nietypowy. zegary zegary same powinny wstawac po otworzeniu drzwi (podsiwetla sie przebieg). i wylaczac sie po kilku minutach. czy przebieg caly czas sie swieci ?
 
 
club-iguana 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz
Wiek: 52
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 215
Skąd: Brzozowa/WGM
Wysłany: 2011-03-06, 23:05   

Optycznie wszystko działa jak należy. Usypiają, budzą się - wszystko. Prawdopodobnie musi elektronika "wewnętrzna" nie usypiać i daje sygnał na ring.
_________________
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.
 
 
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 427
Skąd: PL
Wysłany: 2011-03-06, 23:08   

a masz w samochodzie ACC ?
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-03-06, 23:08   

and808 napisał/a:
... uff to dobrze. to ja sie pomylilem. tam sa dwie opcje: "radio clock" i "quartz clock".

masz prawidlowo ustawione. powinno byc quartz clock.

opcja radio clock powoduje, ze zegar probuje wylapac czas nadawany przez czasomierze zewnetrzne (jak pisalem wczescniej, w polsce to nie dziala - nie ma emiterow). a moze w ramach eksperymentow zmien ustawienia. to nie powinno nic zmienic, ale czasami ...

tak na marginesie:

troche Twoj problem jest nietypowy. zegary zegary same powinny wstawac po otworzeniu drzwi (podsiwetla sie przebieg). i wylaczac sie po kilku minutach. czy przebieg caly czas sie swieci ?

A nie przypadkiem pobiera sygnał z tunera RDS?? bo u mnie W "polsce" to działa i ładnie zam sobie ustawia czas jak mu np. odejme prąd odłączając aku.
 
 
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 427
Skąd: PL
Wysłany: 2011-03-06, 23:12   

z geografii mialem piatke w szkole
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-03-06, 23:14   

and808 napisał/a:
z geografii mialem piatke w szkole

Hehe nie kwestionuje tego i nie miało to zabrzmieć szyderczo...
 
 
club-iguana 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz
Wiek: 52
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 215
Skąd: Brzozowa/WGM
Wysłany: 2011-03-06, 23:14   

and808 napisał/a:
a masz w samochodzie ACC ?

Adaptive Cruze Control - nie.
Wiesz co, kiedyś mi się zegar też sam ustawiał a od jakiegoś czasu nie chce :(
_________________
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-03-06, 23:16   

bo właśnie masz ustawione by pobierał czas z "quartz clock". Jak zmienisz na radio i gdy on zaktualizuje czas to obok zegarka na liczniku pojawi się symbol anteny.
 
 
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 427
Skąd: PL
Wysłany: 2011-03-06, 23:18   

wolek, pisalem o geogafii, bo jelenia gora w linii prostej od niemiec 60 km. sygnal dociera. w kazdym razie z mojej wiedzy wynika, ze zegar nie jest ustawiany przez rds, tylko przez takie male pudelko przy liczniku. tego malego pudelka nie maja samochody na rynek w polsce.

club-iguana, pisalem o acc, dlatego, ze jesli okaze sie, ze Twoj licznik diabli wzieli, to przynajmniej mozesz sobie zamienic licznik z funkcjonalnosci acc i wtedy przynajmniej mniej boli. tzn musiales kupic nowy licznik, ale rozbudowales funkcjonalnosc samochodu. (jeszcze potrzebujesz 3 czesci dodatkowo)
 
 
club-iguana 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz
Wiek: 52
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 215
Skąd: Brzozowa/WGM
Wysłany: 2011-03-06, 23:21   

and808 napisał/a:
club-iguana, pisalem o acc, dlatego, ze jesli okaze sie, ze Twoj licznik diabli wzieli, to przynajmniej mozesz sobie zamienic licznik z funkcjonalnosci acc i wtedy przynajmniej mniej boli. tzn musiales kupic nowy licznik, ale rozbudowales funkcjonalnosc samochodu. (jeszcze potrzebujesz 3 czesci dodatkowo)

A powiem ci, że przeglądają liczniki na Alledrogo wpadłem na ten pomysł :)
Napisz proszę co potrzebne:
1. Zegary do ACC (500-1000 zł)
2. "czujkę" tą kulistą - distronic? (300-800 zł)
3. ??
_________________
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-03-06, 23:22   

ciekawe... :)
co do ACC nowy moduł,radar, licznik, manetka tempomatu. a dokładniej:
Radar 4E0 910 561 F/E
przełącznik 4E0 953 521 A
wiązka przewodów 4E0 972 713
licznik diesel 4E0 920 930 C
bęzyna 4E0 920 931 G
gateway z obsługą ACC
Ostatnio zmieniony przez wolek 2011-03-06, 23:41, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.