Autor |
Wiadomość |
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-15, 21:37
|
|
|
FOSS napisał/a: | A co tam Jacku.... w Q7 masz podobny problem? |
Nie Damianku...za świeży samochodzik i ma czyściutką elektronikę, ale pewna osoba (właściciel A8 D3) zarejestrowany na naszym forum, obserwuje bacznie ten temat i inne, tylko nie wiem z jakiego powodu sama nie zapyta forumowiczów bezpośrednio tylko korespondujemy,rozmawiamy poza forum??? |
|
|
|
|
|
|
|
olimpus104
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3 Quattro 3.0 TDI Sport
Pomógł: 2 razy Wiek: 51 Dołączył: 04 Wrz 2012 Posty: 267 Skąd: Bognor Regis UK
|
Wysłany: 2014-07-15, 22:26
|
|
|
FOSS napisał/a: | JIMM napisał/a: | Proszę się chwalić, czy wszystkim już prąd nie ucieka, czy ta operacja wogóle pomogła?
Czekamy,..... czy to jest rozwiązanie tematu? |
A co tam Jacku.... w Q7 masz podobny problem?
Jak coś to dzwoń... miałem takie jedno Q7 u siebie dokładnie z tym problemem. |
FOSS-może podzielił byś się wiedza dla ogółu tego forum,a nie tylko prywata i tel. |
_________________ Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-07-16, 00:08
|
|
|
JIMM napisał/a: | Nie Damianku...za świeży samochodzik i ma czyściutką elektronikę... |
No to git.
Swoją drogą to powiem szczerze, że nie kojarzę żadnego innego Audi które potrafi łapać tyle błędów w sterownikach co D3.
Spotkać D3 gdzie po skanowaniu via VCDS będzie max 1 sterownik na czerwono i reszta czyste to prawie jak święto w dzień powszedni
JIMM napisał/a: | .... ale pewna osoba (właściciel A8 D3) zarejestrowany na naszym forum, obserwuje bacznie ten temat i inne, tylko nie wiem z jakiego powodu sama nie zapyta forumowiczów bezpośrednio tylko korespondujemy,rozmawiamy poza forum??? |
No co tam za tajniak znowuż?....
Znam?... nie znam?
Jak ma problem to niech pisze
olimpus104 napisał/a: | FOSS-może podzielił byś się wiedza dla ogółu tego forum,a nie tylko prywata i tel. |
Ale że co mam napisać?... na forum A8 jakieś wypracowanie o Q7?
Przecież o D3 napisano tu już wiele, sam zresztą pisałem o różnych przypadkach więc co mam jeszcze pisać?
A co do Jacka no to znamy się face2face nie od dziś, spotykaliśmy się wielokrotnie i wielokrotnie do siebie dzwoniliśmy z różnymi tematami więc chyba mogę pogadać sobie z nim przez telefon o jego nowym Q7 oraz o tym kto co robi w wakacje, co zmajstrowały ostatnio moje dzieciaki i kiedy się znów spotykamy na jakieś małe spożycie wody ognistej <tjaa> |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2014-07-16, 08:20
|
|
|
Problem z poborem prądu można w bardzo prosty sposób rozwiązać
Vas jest procedura która trwa ok 30 minut i mamy jak na dłoni rozpisane który element ile prądu pobiera
Następnie możemy go wypiac z magistrali i mamy wszystko jasne bez stresu i nerwów |
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-16, 19:39
|
|
|
FOSS napisał/a: | No co tam za tajniak znowuż?....
Znam?... nie znam?
Jak ma problem to niech pisze |
nie wiem , może się krepuje..wisnia69
Włodawa/ Lublin |
|
|
|
|
magicshow
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Cze 2014 Posty: 115 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2014-10-10, 10:13
|
|
|
witam, mam ten sam problem i widzę ze jest jakiś spec z lubelskiego? |
|
|
|
|
|
|
|
colorado
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Q7, A8 D3, A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2009 Posty: 145 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-10-24, 23:15
|
|
|
PABLO200 napisał/a: | Problem z poborem prądu można w bardzo prosty sposób rozwiązać
Vas jest procedura która trwa ok 30 minut i mamy jak na dłoni rozpisane który element ile prądu pobiera
Następnie możemy go wypiac z magistrali i mamy wszystko jasne bez stresu i nerwów |
Pamiętasz tą procedurę, możesz coś więcej napisać ? |
|
|
|
|
colorado
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Q7, A8 D3, A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2009 Posty: 145 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-10-28, 10:09
|
|
|
club-iguana napisał/a: | Wymieniłeś sterownik i wszytko hula tak jak powinno?
U mnie mam te same objawy, samochód nie usypia i wciąga 7-8 Amper na postoju. Zdiagnozowana przyczyna - Instrument cluster czyli szafa. Nie chce się uśpić i cały czas każe ringowi (obwód światłowodowy) pracować czyli każdy element podłączony do ringu hula (NAVI, CD, RADIO, TELEFON, WZMACNIACZ)
Doraźne działanie - po wyłączeniu auta i wyjęciu kluczyka ze stacyjki wyjąć z lewej strony bezpiecznik nr 5 - instrument cluster. Prowizorka ale na razie musi starczyć. Okazuje się, że mój przypadek nie jest jedyny. Jeżeli ktoś ma coś takiego to sprawdźcie to rozwiązanie. Może uda się to zgłosić do audi na wadę fabryczną Szafa w serwisie ponad 3k. Kupisz na alledrogo - nie wiadomo ile pochodzi |
Czy rozwiązał ktoś problem nieusypiającej szafy ? |
|
|
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2014-11-05, 17:40
|
|
|
Pany mam pytanko... wymieniałem aku na boscha S5 110ah i 920A, kodowanie zrobione. Kody wpisane według instrukcji Tomi5 robione było to VASem i tylko kod nr seryjnego 2702021232 trzeba było tam wpisać, o numerze części nie było żadnej wzmianki. Może tak być? jest to poprawnie? Druga sprawa zauważyłem że mam moduł akumlatora taki:
http://allegro.pl/modul-a...4712074588.html
w aukcji niby z literką C ale na foto jest taki jak u mnie.
powinienem wymienić na taki:
http://allegro.pl/audi-a8...4727536171.html
zgadza się? to jest chyba od polifta...
I pytanie... wymienia się go tylko p&p czy trzeba coś adaptować VCDS'em po zamontowaniu? |
_________________
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-11-08, 10:35
|
|
|
AMSTAFF napisał/a: | Pany mam pytanko... wymieniałem aku na boscha S5 110ah i 920A, kodowanie zrobione. Kody wpisane według instrukcji Tomi5 robione było to VASem i tylko kod nr seryjnego 2702021232 trzeba było tam wpisać, o numerze części nie było żadnej wzmianki. Może tak być? jest to poprawnie? |
Jest OK.
AMSTAFF napisał/a: | Druga sprawa.... |
Kupuj ten nowszy od po-lifta |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
colorado
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Q7, A8 D3, A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2009 Posty: 145 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-08, 15:50
|
|
|
Problem znikającego prądu prawdopodobnie rozwiązany.
Winowajcą był sterownik MMI a raczej jego soft.
Sterownik posiadał soft 5570 spolszczony wersją 5150. Niestety innego spolszczenia nie znalazłem.
Po aktualizacji sterownia do wersji 5570 bez instalacji spolszczenia wszystko działa prawidłowo, system usypia.
Zatem nasuwają się pytania:
czy nie wszystkie sterowniki poprawnie obsługują spolszczenia ?
może są różne wersje spolszczeń ?
Na pewno nie ma spolszczenia oryginalnego Audi, stąd mogą powstawać problemy z usypianiem.
Czy ktoś dysponuje sprawdzonym spolszczeniem ? |
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-12-03, 21:48
|
|
|
Ja mam sprawdzone i wszystko hula od ostatniego postu.
A powiem że to jest moje drugie spolszczenie, ponieważ pierwsze było jakies lipne, brak pl znków, dziwne nazwy funkcji menu, ta więc sa lipne oprogramowania PL. |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2014-12-04, 19:31 aku
|
|
|
Jak trzyma wam akumulator zimą panowie?
ładowałem akumulator 16 dni temu ,i teraz widzę że jest 40 procent...,zauwarzyłem że im zimniej tym szybciej spada jego pojemność,na trasie 200km potrafi się podładować tylko o 10 procent,aku jest 2 letnie. |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-12-04, 20:51
|
|
|
Takie kodowanie będzie ok dla varty silver 110ah 920a
Part Number : 4F0915105D / 8K0915105F / 000915105AK / 8KD915105A / 000915105DL (tutaj każdy z powyższych nr będzie ok ?)
Serial number : 1111111111 / albo co się chce |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-12-10, 16:52
|
|
|
Kupiłem aku varty silver 110ah 920a podładowałem w domu oraz zakodowałem tak :
Part Number : 4E0 915 181 C
Serial number : 5674489942
pierwsze 2 dni spoko cały czas na MMi 100% po trasie z wawy do Torunia 100% po nocy juz 80% po kolejnym dniu 70% jeszcze po następnym 60%
śmigam po Toruniu do 5 km i gaszę auto tak jeździłem ostatnie 3 dni auto stoi na mrozie w nocy
Pytanie jak sprawdzić pobór w stanie spoczynku ? nie chce rozwalić nowego aku a jak cos jest nie tak to chciałbym dojść do tego co wcina prąd
ładowanie aku z alternatora ok
kodowanie zrobiłem dobre?
wymieniałem tez klemę bo była nadpęknięta sprawdziłem połączenia klem i kabli
https://www.youtube.com/watch?v=T5bmfo4KK_k
coś takiego znalazłem
ok generalnie juz wiem jak sprawdzić
a czy nic nie szkodzi ze podczas pomiaru będzie otwarta klapa ? |
|
|
|
|
|