Ogłoszenie 

Maglownica Audi Opony i alufelgi Opony samochodowe części samochodowe Tarcze, hamulce
Przekładnie kierownicze
Opony & Alufelgi
Opony
samochodowe
Części Audi A8
Układ hamulcowy


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.0TDI ] Moduły a zbyt duży pobór prądu na postoju  
Autor Wiadomość
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2014-07-15, 22:37   

FOSS napisał/a:
A co tam Jacku.... w Q7 masz podobny problem?

Nie Damianku...za świeży samochodzik i ma czyściutką elektronikę, ale pewna osoba (właściciel A8 D3) zarejestrowany na naszym forum, obserwuje bacznie ten temat i inne, tylko nie wiem z jakiego powodu sama nie zapyta forumowiczów bezpośrednio tylko korespondujemy,rozmawiamy poza forum???
 
 
olimpus104 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3 Quattro 3.0 TDI Sport
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 267
Skąd: Bognor Regis UK
Wysłany: 2014-07-15, 23:26   

FOSS napisał/a:
JIMM napisał/a:
Proszę się chwalić, czy wszystkim już prąd nie ucieka, czy ta operacja wogóle pomogła?
Czekamy,..... czy to jest rozwiązanie tematu?

A co tam Jacku.... w Q7 masz podobny problem?
Jak coś to dzwoń... miałem takie jedno Q7 u siebie dokładnie z tym problemem.


FOSS-może podzielił byś się wiedza dla ogółu tego forum,a nie tylko prywata i tel.
_________________
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
 
 
FOSS 



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 188 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-07-16, 01:08   

JIMM napisał/a:
Nie Damianku...za świeży samochodzik i ma czyściutką elektronikę...

No to git.
Swoją drogą to powiem szczerze, że nie kojarzę żadnego innego Audi które potrafi łapać tyle błędów w sterownikach co D3.
Spotkać D3 gdzie po skanowaniu via VCDS będzie max 1 sterownik na czerwono i reszta czyste to prawie jak święto w dzień powszedni :/

JIMM napisał/a:
.... ale pewna osoba (właściciel A8 D3) zarejestrowany na naszym forum, obserwuje bacznie ten temat i inne, tylko nie wiem z jakiego powodu sama nie zapyta forumowiczów bezpośrednio tylko korespondujemy,rozmawiamy poza forum???

No co tam za tajniak znowuż?....
Znam?... nie znam?
Jak ma problem to niech pisze ;)

olimpus104 napisał/a:
FOSS-może podzielił byś się wiedza dla ogółu tego forum,a nie tylko prywata i tel.

Ale że co mam napisać?... na forum A8 jakieś wypracowanie o Q7?
Przecież o D3 napisano tu już wiele, sam zresztą pisałem o różnych przypadkach więc co mam jeszcze pisać?


A co do Jacka no to znamy się face2face nie od dziś, spotykaliśmy się wielokrotnie i wielokrotnie do siebie dzwoniliśmy z różnymi tematami więc chyba mogę pogadać sobie z nim przez telefon o jego nowym Q7 oraz o tym kto co robi w wakacje, co zmajstrowały ostatnio moje dzieciaki i kiedy się znów spotykamy na jakieś małe spożycie wody ognistej <tjaa>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 6 razy
Wiek: 42
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 699
Skąd: Śląski
Wysłany: 2014-07-16, 09:20   

Problem z poborem prądu można w bardzo prosty sposób rozwiązać
Vas jest procedura która trwa ok 30 minut i mamy jak na dłoni rozpisane który element ile prądu pobiera
Następnie możemy go wypiac z magistrali i mamy wszystko jasne bez stresu i nerwów
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2014-07-16, 20:39   

FOSS napisał/a:
No co tam za tajniak znowuż?....
Znam?... nie znam?
Jak ma problem to niech pisze

nie wiem , może się krepuje..wisnia69
Włodawa/ Lublin
 
 
magicshow 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 115
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2014-10-10, 11:13   

witam, mam ten sam problem i widzę ze jest jakiś spec z lubelskiego?
 
 
colorado 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Q7, A8 D3, A8 D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 46
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 145
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-25, 00:15   

PABLO200 napisał/a:
Problem z poborem prądu można w bardzo prosty sposób rozwiązać
Vas jest procedura która trwa ok 30 minut i mamy jak na dłoni rozpisane który element ile prądu pobiera
Następnie możemy go wypiac z magistrali i mamy wszystko jasne bez stresu i nerwów


Pamiętasz tą procedurę, możesz coś więcej napisać ?
 
 
colorado 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Q7, A8 D3, A8 D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 46
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 145
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-28, 10:09   

club-iguana napisał/a:
Wymieniłeś sterownik i wszytko hula tak jak powinno?
U mnie mam te same objawy, samochód nie usypia i wciąga 7-8 Amper na postoju. Zdiagnozowana przyczyna - Instrument cluster czyli szafa. Nie chce się uśpić i cały czas każe ringowi (obwód światłowodowy) pracować czyli każdy element podłączony do ringu hula (NAVI, CD, RADIO, TELEFON, WZMACNIACZ) :(
Doraźne działanie - po wyłączeniu auta i wyjęciu kluczyka ze stacyjki wyjąć z lewej strony bezpiecznik nr 5 - instrument cluster. Prowizorka ale na razie musi starczyć. Okazuje się, że mój przypadek nie jest jedyny. Jeżeli ktoś ma coś takiego to sprawdźcie to rozwiązanie. Może uda się to zgłosić do audi na wadę fabryczną :) Szafa w serwisie ponad 3k. Kupisz na alledrogo - nie wiadomo ile pochodzi :(


Czy rozwiązał ktoś problem nieusypiającej szafy ?
 
 
AMSTAFF 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 297
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2014-11-05, 17:40   

Pany mam pytanko... wymieniałem aku na boscha S5 110ah i 920A, kodowanie zrobione. Kody wpisane według instrukcji Tomi5 robione było to VASem i tylko kod nr seryjnego 2702021232 trzeba było tam wpisać, o numerze części nie było żadnej wzmianki. Może tak być? jest to poprawnie? Druga sprawa zauważyłem że mam moduł akumlatora taki:
http://allegro.pl/modul-a...4712074588.html
w aukcji niby z literką C ale na foto jest taki jak u mnie.
powinienem wymienić na taki:
http://allegro.pl/audi-a8...4727536171.html
zgadza się? to jest chyba od polifta...
I pytanie... wymienia się go tylko p&p czy trzeba coś adaptować VCDS'em po zamontowaniu?
_________________
moja Ex...:
http://www.fotosik.pl/pok...8055aa4981.html
moja obecna...:
http://www.fotosik.pl/u/amstaff2/album/1663908
 
 
FOSS 



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 188 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-11-08, 10:35   

AMSTAFF napisał/a:
Pany mam pytanko... wymieniałem aku na boscha S5 110ah i 920A, kodowanie zrobione. Kody wpisane według instrukcji Tomi5 robione było to VASem i tylko kod nr seryjnego 2702021232 trzeba było tam wpisać, o numerze części nie było żadnej wzmianki. Może tak być? jest to poprawnie?

Jest OK.

AMSTAFF napisał/a:
Druga sprawa....

Kupuj ten nowszy od po-lifta ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
colorado 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Q7, A8 D3, A8 D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 46
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 145
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-11-08, 15:50   

Problem znikającego prądu prawdopodobnie rozwiązany.
Winowajcą był sterownik MMI a raczej jego soft.
Sterownik posiadał soft 5570 spolszczony wersją 5150. Niestety innego spolszczenia nie znalazłem.
Po aktualizacji sterownia do wersji 5570 bez instalacji spolszczenia wszystko działa prawidłowo, system usypia.

Zatem nasuwają się pytania:
czy nie wszystkie sterowniki poprawnie obsługują spolszczenia ?
może są różne wersje spolszczeń ?

Na pewno nie ma spolszczenia oryginalnego Audi, stąd mogą powstawać problemy z usypianiem.

Czy ktoś dysponuje sprawdzonym spolszczeniem ?
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-12-03, 21:48   

Ja mam sprawdzone i wszystko hula od ostatniego postu.
A powiem że to jest moje drugie spolszczenie, ponieważ pierwsze było jakies lipne, brak pl znków, dziwne nazwy funkcji menu, ta więc sa lipne oprogramowania PL.
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY/NL
Wysłany: 2014-12-04, 19:31   aku

Jak trzyma wam akumulator zimą panowie?
ładowałem akumulator 16 dni temu ,i teraz widzę że jest 40 procent...,zauwarzyłem że im zimniej tym szybciej spada jego pojemność,na trasie 200km potrafi się podładować tylko o 10 procent,aku jest 2 letnie.
_________________
www.facebook.com/D3jordan233
 
 
raftor 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Toruń/Warszawa
Wysłany: 2014-12-04, 20:51   

Takie kodowanie będzie ok dla varty silver 110ah 920a

Part Number : 4F0915105D / 8K0915105F / 000915105AK / 8KD915105A / 000915105DL (tutaj każdy z powyższych nr będzie ok ?)

Serial number : 1111111111 / albo co się chce
_________________
Forum dyskusyjne o wszystkim mając auta Audi A6. :)
 
 
raftor 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Toruń/Warszawa
Wysłany: 2014-12-10, 16:52   

Kupiłem aku varty silver 110ah 920a podładowałem w domu oraz zakodowałem tak :

Part Number : 4E0 915 181 C
Serial number : 5674489942

pierwsze 2 dni spoko cały czas na MMi 100% po trasie z wawy do Torunia 100% po nocy juz 80% po kolejnym dniu 70% jeszcze po następnym 60%

śmigam po Toruniu do 5 km i gaszę auto tak jeździłem ostatnie 3 dni auto stoi na mrozie w nocy

Pytanie jak sprawdzić pobór w stanie spoczynku ? nie chce rozwalić nowego aku a jak cos jest nie tak to chciałbym dojść do tego co wcina prąd

ładowanie aku z alternatora ok

kodowanie zrobiłem dobre?

wymieniałem tez klemę bo była nadpęknięta sprawdziłem połączenia klem i kabli


https://www.youtube.com/watch?v=T5bmfo4KK_k

coś takiego znalazłem

ok generalnie juz wiem jak sprawdzić

a czy nic nie szkodzi ze podczas pomiaru będzie otwarta klapa ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

Akumulatory samochodowe Audi A6 opony samochodowe 24opony.pl