Autor |
Wiadomość |
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2011-03-06, 23:27
|
|
|
kurcze, to chyba ja nie jestem w formie dzisiaj (to nie sa 3 rzeczy).
1. licznik
2. distronic
3. gateway
4. atrapa grilla
5. manetka |
|
|
|
|
|
|
|
club-iguana
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 215 Skąd: Brzozowa/WGM
|
Wysłany: 2011-03-06, 23:30
|
|
|
Radar chyba siedzi koło halogenu. Ja jestem przedliftowy |
_________________ CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było. |
|
|
|
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2011-03-06, 23:35
|
|
|
fakt, rzeczywiscie nie jestem w formie. w kazdym razie odpowiadam:
zupelnie nie wiem jak to jest wersja przed FL. |
|
|
|
|
club-iguana
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 215 Skąd: Brzozowa/WGM
|
Wysłany: 2011-03-06, 23:38
|
|
|
SPoko Endriu, widzę że nie tylko ja miałem udane ostatki. Jutro się ogarniemy i będzie OK |
_________________ CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było. |
|
|
|
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2011-03-06, 23:43
|
|
|
do całej zabawy dochodzi zdjęcie CP z licznika i gateway ;P |
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2011-03-06, 23:45
|
|
|
.. i kalibracja (choc niekoniecznie) |
|
|
|
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2011-03-06, 23:47
|
|
|
kiedyś gdzieś (nie pamiętam) czytałem że w pl ciężko o tę kalibrację bo chyba tylko 2 użądzenia są i aso sobie je przesyłają/wypożyczają |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2011-03-06, 23:49
|
|
|
prawie prawda. ale wiekszy problem jest z audi side assist (rzeczywiscie byly 2) |
|
|
|
|
|
|
|
club-iguana
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 215 Skąd: Brzozowa/WGM
|
Wysłany: 2011-03-06, 23:51
|
|
|
A ostatnie pytanko na dziś: czy jak założę sam licznik od ACC to normalnie będzie hulał, nie będzie żadnych szopek w działaniu wyświetlacza?
Jakby coś to do serwisu mam dostęp |
_________________ CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było. |
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
|
|
|
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2011-03-06, 23:57
|
|
|
oczywiscie trzeba odpowiednio zakodowac. a wiec pewnie dwuetapowo. najpierw zakodowac bez ditronic, apozniej z distronic - zakladam, ze zaczniesz upgrade od licznika. choc z drugiej strony nie znam tych kodowan tym vcds-em. moze tam nie ma nic o distronicu ?
nawet bez zdjecia CP licznik bedzie dzialal. to znaczy bedzie dziala tylko predkosciomierz, tak abys nie mogl scedowac mandatow za przekroczenie predkosci na audi.
suma sumarum: wolek ma pelna racje |
|
|
|
|
webcomat
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 24 Skąd: Kępno
|
Wysłany: 2011-03-07, 14:39
|
|
|
w moim przypadku to był sterownik MMI. Samochód oddawałem do 4 poważnych zakładów mechanicznych i nic. Co jeden to inna diagnoza. Jedni obstawiali moduł komfortu inni moduł telefonu a jeszcze inni regulator napięcia który był w bagażniku. Ostatecznie w serwisie audi stwierdzono ze jest uszkodzony sterwonik MMi. Zakupiłem identyczny z polskim menu i odblokowanym tv na allegro i przekazałem serwisowi Audi. Zamontowali i śmiga... Wykorzystując temat zapytam jeszcze o pewny problem który pozostał do dziś... Chodzi o ten czujnik zblizeniowy key less go. Raz miałem dostęp do Vaga i gdy wykasowałem wszystkie błędy wszystko śmigało. Auto dało sie zamykac z przyciska na klamce i otwierac poprzez zblizenie ręki do klamki. Działało tylko do uruchomienia silnika. Potem błędy wywaliło na nowo.... Czy ktoś jest w stanie rozwiązać ten problem ? Muszę wspomniec ze nabyłem nowy sterwonik od kessy ale kazdy radzi żeby nie bawić sie w wymiane...
[ Dodano: 2011-03-07, 14:48 ]
Sorki że tak zmieniłem temat z tym sterownikiem MMI ale dawno mni enie było przy kompie a chciałem pomóc koledze... |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-03-07, 15:21
|
|
|
and808 napisał/a: | ... uff to dobrze. to ja sie pomylilem. tam sa dwie opcje: "radio clock" i "quartz clock".
masz prawidlowo ustawione. powinno byc quartz clock.
opcja radio clock powoduje, ze zegar probuje wylapac czas nadawany przez czasomierze zewnetrzne (jak pisalem wczescniej, w polsce to nie dziala - nie ma emiterow). a moze w ramach eksperymentow zmien ustawienia. to nie powinno nic zmienic, ale czasami ... |
Czyżby sposób synchronizacji z zegarem atomowym był inny niż w D2???
Jak kupiłem D3 to od początku miałem ustawioną inną godzinę... jeszcze w Germanii śmigając po autobahn bawiłem się ustawieniami i w menu znalazłem to co opisujesz powyżej... było zaznaczone "radio clock" ale czas nie był prawidłowy (auto z DE, produkowane na DE, pierwszy właściciel w DE) :roll:
po przyjeździe do PL na zegarach wciąż była nieprawidłowa godzina i dopiero później zorientowałem się że można ją ręcznie zmienić po usawieniu na "quartz clock"... czas zmieniłem i jest OK ale...
W moim Ex S8 miałem synchronizację z zegarem atomowym i bez problemu hulało to u nas w Wa-wie więc jak to jest :shock: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
mazur6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 266 Skąd: Nowa Cerkiew
|
Wysłany: 2011-03-07, 16:02
|
|
|
Foss dziwna sprawa z tym zegarem bo w mojej pszczółce bez problemu działa opcja "radio clock"i zawsze mam świeżą godzinę zeskanuj i i wywal błędy? może pomoże,u mnie lusterka nie chciały się składać ale kasowaniu błędów wszystko grało i buczało |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-03-07, 16:22
|
|
|
mazur6662 napisał/a: | Foss dziwna sprawa z tym zegarem bo w mojej pszczółce bez problemu działa opcja "radio clock"i zawsze mam świeżą godzinę zeskanuj i i wywal błędy? |
W tym tygodniu postaram się podjechać do ASO na akcję serwisową (cewki) a jak już tam wiadę to obadam wszystko co się da - mam nadzieję że nie wyjdą jakieś babole bo zakup trochę taki na wariackich papierach był i nie miałem okazji sprawdzić wszystkiego jak należy... nawet historii nie udało mi się sprawdzić bo akurat wtedy wykrzaczył się serwer i nigdzie w Polsce nie mieli dostępu :-? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|