Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.0TDI ] Moduły a zbyt duży pobór prądu na postoju  
Autor Wiadomość
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-03-31, 09:55   

panowie temat stray, ale i mnie dotknął.
Otóż po przestanej nocy aku zostaje 10%.
Zegarek ustawiony z ta antenką, ale ona jest zwsze i nie widziałem żeby znikała, poza tym ustawiałem na zwykły zegarek gdzie sma wklepywałem godz i date i to nic nie dało.

Jedynie wyciagnięcie bezpiecznika nr5 na noc dało rezultat że aku po nocy zostało nietkniete, czyli zostawiłem je z prądem 100% i rano rowniez było 100%,
A tak raz spada do 10% a czasami do 60%
Wersja MMI 5190 PL
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-03-31, 20:15   

tomi5 napisał/a:
panowie temat stray, ale i mnie dotknął.
Otóż po przestanej nocy aku zostaje 10%.
Zegarek ustawiony z ta antenką, ale ona jest zwsze i nie widziałem żeby znikała, poza tym ustawiałem na zwykły zegarek gdzie sma wklepywałem godz i date i to nic nie dało.

Jedynie wyciagnięcie bezpiecznika nr5 na noc dało rezultat że aku po nocy zostało nietkniete, czyli zostawiłem je z prądem 100% i rano rowniez było 100%,
A tak raz spada do 10% a czasami do 60%
Wersja MMI 5190 PL

Bezpiecznik nr 5 z lewej strony czy z prawej strony? Lewa 5-ka odłącza zestaw wskaźników, prawa sterowanie silnikiem.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2014-03-31, 20:59   

U mnie pomogło wyłączenie telefonu który miał Lipna baterie i się całą noc ładował ;)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-03-31, 21:26   

Ja mam moduł bluetooth więc telefon nieaktywny.
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
olimpus104 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3 Quattro 3.0 TDI Sport
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 267
Skąd: Bognor Regis UK
Wysłany: 2014-03-31, 21:44   

tomi5 napisał/a:
panowie temat stray, ale i mnie dotknął.
Otóż po przestanej nocy aku zostaje 10%.
Zegarek ustawiony z ta antenką, ale ona jest zwsze i nie widziałem żeby znikała, poza tym ustawiałem na zwykły zegarek gdzie sma wklepywałem godz i date i to nic nie dało.

Jedynie wyciagnięcie bezpiecznika nr5 na noc dało rezultat że aku po nocy zostało nietkniete, czyli zostawiłem je z prądem 100% i rano rowniez było 100%,
A tak raz spada do 10% a czasami do 60%
Wersja MMI 5190 PL


Temat interesujący również mnie,pare dni temu włożyłem nowy aku zakupiony w servsie audi i po nocy zostaje 60%
_________________
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-04-01, 08:42   

Własnie u mnie raz zostaje 60% i juz wtedy centralny nie odpowieda a czasami 10%

Dodam że tez mam nowy aku Boscha:
-Moduł zarzadzania energia zmieniony z literką ,,C" na końcu
-Moduł Bluetooth równiez zmieniony, poprzedni przestał działać
-Kodowanie aku zrobiłem, dodam że gdy mialem stary modul kodowania nie przyjmowało, teraz kodowanie przechodzi bez problemu.
-Zegar atomowy działa jak powinien, zresztą w 2 D2 tez miałem....

Możę u mnie powodem jest alarm, nieorginalny, ostatnio widziałem puszke alarmu ale jak by nie do końca podpiętą.
Ogolnie alarmu nie ma jedynie światła awaryjne migaja po uruchomieniu się ori alarmu
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
olimpus104 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3 Quattro 3.0 TDI Sport
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 267
Skąd: Bognor Regis UK
Wysłany: 2014-04-08, 22:34   

Dwa tyg.temu włożyłem nówkę akumulator varta z aso i lipa coś tak ssie prąd ze po paru godz.jest 40% lecz sytuacja wygląda tak ze jak wypnę bezpiecznik nr5 w bagażniku przy navi to wtedy aku ładuje i trzyma napięcie. Jak sprawdzic te wszytkie urządzenia mmi?
_________________
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-04-26, 08:51   

Rozwiazałem u siebie ten problem :-) :D :D <hura> <hura> <hura>

A mianowicie, co było przyczyna tak do końca na 100% to nie wiem ale mam 2 typy, do rzeczy:

Przyczyny problemy wiadomo jakie były, po przestanej nocy pradu zostawało tylko na rozruch auta, czasami po 20min potrafiło z 100% zejśc na 10%.

Swoja przygode zacząłem od wgrania na nowo MMI
Zaczałem od CD1 5150, nastepnie bluetooth x 2 bo pierwszy raz kasuje wszystko 2 raz wgrywa, po cd 2 poszła CD3 5570 Wszystko przebiegło bez problemu

Dodatkowo po wgraniu 5570, zakodowalem na nowo akumulator odpowiednimi kodami do 110ah
I ustawilem zielone menu wg tego (prawde mówiąc chyba tylko jedna pozycja była inaczej ale to była kwestia przestawienia o kilka kresek)
https://www.youtube.com/w...C_LSnUQ&index=2

I pojeździłem tak 3 dni i przez te 3 dni rano po wejsciu do auta aku 100% <hura>

więc przyszedł czas na PL do MMI, zrobiłem upgrade, przywróciłem niektóre opcje, bo znikły, i tak juz mija 3 dzień a aku po przestanej nocy 100%


Podsumowujać, w moim przypadku winien był:
Albo kodowanie aku bo wkońcu wpisałem właściwe kody - jak by kto potrzebowal to smiało pisać.

Albo bluetooth - dlatego że przed aktualizacja, mioj bluetooth łaczył sie z telefonem ale nie miałem dostepu do kontaktów itd. (tel był ustawiony na udosępnienie kontaktów)
A po aktualizacji w MMI widze swoja cała książkę i wszystkie dostepne funkcję, razem z nieodebranymi odebranymi i wybieranymi nr.
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-04-26, 10:28   

Jak możesz to napisz jaki kod wpisywałeś na aku .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-04-26, 12:45   

Hej. Podam kody wieczorem bo teraz nie mam dostępu do kompa.
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-04-26, 18:39   

No i jestem.
A więc.
Chyba najważniejszym parametrem naszego kodowania jest pojemnośc akumulatora.

I teraz dla aku 110ah wpisujemy kodowanie

nr części 000915105DL
nr seryjny 2702021232

Po wpisaniu tego bez problemu przyjął kodowanie i od tamtej pory aku 100%
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-04-26, 19:06   

Dzięki . :D
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2014-07-15, 17:45   

Proszę się chwalić, czy wszystkim już prąd nie ucieka, czy ta operacja wogóle pomogła?
Czekamy,..... czy to jest rozwiązanie tematu?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-07-15, 19:40   

JIMM napisał/a:
Proszę się chwalić, czy wszystkim już prąd nie ucieka, czy ta operacja wogóle pomogła?
Czekamy,..... czy to jest rozwiązanie tematu?

A co tam Jacku.... w Q7 masz podobny problem?
Jak coś to dzwoń... miałem takie jedno Q7 u siebie dokładnie z tym problemem.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-07-15, 19:53   

tomi5 napisał/a:
... Chyba najważniejszym parametrem naszego kodowania jest pojemnośc akumulatora.I teraz dla aku 110ah wpisujemy kodowanie
nr części 000915105DL
nr seryjny 2702021232
Po wpisaniu tego bez problemu przyjął kodowanie i od tamtej pory aku 100%

Inne przykłady kodowania:

110Ah / 920A - 4F0915105D Varta nr seryjny 2702021232
92Ah / 520A - 4F0915105E Varta nr seryjny 580620K08O
95Ah / 760A - 4F0915105C Varta nr seryjny 2409130477
51Ah - 8K0915105J / 000915105BB / 000915105DC
60Ah - 4F0915105 / 8K0915105G / 000915105DD
61Ah - 8K0915105H / 000915105AD / 000915105DE
70Ah - 4F0915105A / 8K0915105C / 000915105DF
72Ah - 8K0915105B / 000915105AF / 000915105DG
80Ah - 4F0915105B / 8K0915105D / 000915105AG / 4FD915105 / 8KD915105 / 000915105DH
95Ah - 4F0915105C / 8K0915105E / 000915105AH / 000915105DK
110Ah - 4F0915105D / 8K0915105F / 000915105AK / 8KD915105A / 000915105DL
68Ah - (AGM z wloknina) 7L0915105 / 000915105CC
75Ah - (AGM z wloknina) 3D0915105H / 000915105CD
92Ah - (AGM z wloknina) 4F0915105E / 000915105CE
105Ah - (AGM z wloknina) 4L0915105 / 000915105CF
115Ah - (wysoki prad) 4H0915105 / 000915105DM
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.