Autor |
Wiadomość |
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-03-31, 08:55
|
|
|
panowie temat stray, ale i mnie dotknął.
Otóż po przestanej nocy aku zostaje 10%.
Zegarek ustawiony z ta antenką, ale ona jest zwsze i nie widziałem żeby znikała, poza tym ustawiałem na zwykły zegarek gdzie sma wklepywałem godz i date i to nic nie dało.
Jedynie wyciagnięcie bezpiecznika nr5 na noc dało rezultat że aku po nocy zostało nietkniete, czyli zostawiłem je z prądem 100% i rano rowniez było 100%,
A tak raz spada do 10% a czasami do 60%
Wersja MMI 5190 PL |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-03-31, 19:15
|
|
|
tomi5 napisał/a: | panowie temat stray, ale i mnie dotknął.
Otóż po przestanej nocy aku zostaje 10%.
Zegarek ustawiony z ta antenką, ale ona jest zwsze i nie widziałem żeby znikała, poza tym ustawiałem na zwykły zegarek gdzie sma wklepywałem godz i date i to nic nie dało.
Jedynie wyciagnięcie bezpiecznika nr5 na noc dało rezultat że aku po nocy zostało nietkniete, czyli zostawiłem je z prądem 100% i rano rowniez było 100%,
A tak raz spada do 10% a czasami do 60%
Wersja MMI 5190 PL |
Bezpiecznik nr 5 z lewej strony czy z prawej strony? Lewa 5-ka odłącza zestaw wskaźników, prawa sterowanie silnikiem. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
|
|
|
|
|
|
|
olimpus104
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3 Quattro 3.0 TDI Sport
Pomógł: 2 razy Wiek: 51 Dołączył: 04 Wrz 2012 Posty: 267 Skąd: Bognor Regis UK
|
Wysłany: 2014-03-31, 20:44
|
|
|
tomi5 napisał/a: | panowie temat stray, ale i mnie dotknął.
Otóż po przestanej nocy aku zostaje 10%.
Zegarek ustawiony z ta antenką, ale ona jest zwsze i nie widziałem żeby znikała, poza tym ustawiałem na zwykły zegarek gdzie sma wklepywałem godz i date i to nic nie dało.
Jedynie wyciagnięcie bezpiecznika nr5 na noc dało rezultat że aku po nocy zostało nietkniete, czyli zostawiłem je z prądem 100% i rano rowniez było 100%,
A tak raz spada do 10% a czasami do 60%
Wersja MMI 5190 PL |
Temat interesujący również mnie,pare dni temu włożyłem nowy aku zakupiony w servsie audi i po nocy zostaje 60% |
_________________ Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-04-01, 07:42
|
|
|
Własnie u mnie raz zostaje 60% i juz wtedy centralny nie odpowieda a czasami 10%
Dodam że tez mam nowy aku Boscha:
-Moduł zarzadzania energia zmieniony z literką ,,C" na końcu
-Moduł Bluetooth równiez zmieniony, poprzedni przestał działać
-Kodowanie aku zrobiłem, dodam że gdy mialem stary modul kodowania nie przyjmowało, teraz kodowanie przechodzi bez problemu.
-Zegar atomowy działa jak powinien, zresztą w 2 D2 tez miałem....
Możę u mnie powodem jest alarm, nieorginalny, ostatnio widziałem puszke alarmu ale jak by nie do końca podpiętą.
Ogolnie alarmu nie ma jedynie światła awaryjne migaja po uruchomieniu się ori alarmu |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
olimpus104
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3 Quattro 3.0 TDI Sport
Pomógł: 2 razy Wiek: 51 Dołączył: 04 Wrz 2012 Posty: 267 Skąd: Bognor Regis UK
|
Wysłany: 2014-04-08, 21:34
|
|
|
Dwa tyg.temu włożyłem nówkę akumulator varta z aso i lipa coś tak ssie prąd ze po paru godz.jest 40% lecz sytuacja wygląda tak ze jak wypnę bezpiecznik nr5 w bagażniku przy navi to wtedy aku ładuje i trzyma napięcie. Jak sprawdzic te wszytkie urządzenia mmi? |
_________________ Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-04-26, 07:51
|
|
|
Rozwiazałem u siebie ten problem :-) <hura> <hura> <hura>
A mianowicie, co było przyczyna tak do końca na 100% to nie wiem ale mam 2 typy, do rzeczy:
Przyczyny problemy wiadomo jakie były, po przestanej nocy pradu zostawało tylko na rozruch auta, czasami po 20min potrafiło z 100% zejśc na 10%.
Swoja przygode zacząłem od wgrania na nowo MMI
Zaczałem od CD1 5150, nastepnie bluetooth x 2 bo pierwszy raz kasuje wszystko 2 raz wgrywa, po cd 2 poszła CD3 5570 Wszystko przebiegło bez problemu
Dodatkowo po wgraniu 5570, zakodowalem na nowo akumulator odpowiednimi kodami do 110ah
I ustawilem zielone menu wg tego (prawde mówiąc chyba tylko jedna pozycja była inaczej ale to była kwestia przestawienia o kilka kresek)
https://www.youtube.com/w...C_LSnUQ&index=2
I pojeździłem tak 3 dni i przez te 3 dni rano po wejsciu do auta aku 100% <hura>
więc przyszedł czas na PL do MMI, zrobiłem upgrade, przywróciłem niektóre opcje, bo znikły, i tak juz mija 3 dzień a aku po przestanej nocy 100%
Podsumowujać, w moim przypadku winien był:
Albo kodowanie aku bo wkońcu wpisałem właściwe kody - jak by kto potrzebowal to smiało pisać.
Albo bluetooth - dlatego że przed aktualizacja, mioj bluetooth łaczył sie z telefonem ale nie miałem dostepu do kontaktów itd. (tel był ustawiony na udosępnienie kontaktów)
A po aktualizacji w MMI widze swoja cała książkę i wszystkie dostepne funkcję, razem z nieodebranymi odebranymi i wybieranymi nr. |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2014-04-26, 09:28
|
|
|
Jak możesz to napisz jaki kod wpisywałeś na aku . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-04-26, 17:39
|
|
|
No i jestem.
A więc.
Chyba najważniejszym parametrem naszego kodowania jest pojemnośc akumulatora.
I teraz dla aku 110ah wpisujemy kodowanie
nr części 000915105DL
nr seryjny 2702021232
Po wpisaniu tego bez problemu przyjął kodowanie i od tamtej pory aku 100% |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2014-04-26, 18:06
|
|
|
Dzięki . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-15, 16:45
|
|
|
Proszę się chwalić, czy wszystkim już prąd nie ucieka, czy ta operacja wogóle pomogła?
Czekamy,..... czy to jest rozwiązanie tematu? |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-07-15, 18:40
|
|
|
JIMM napisał/a: | Proszę się chwalić, czy wszystkim już prąd nie ucieka, czy ta operacja wogóle pomogła?
Czekamy,..... czy to jest rozwiązanie tematu? |
A co tam Jacku.... w Q7 masz podobny problem?
Jak coś to dzwoń... miałem takie jedno Q7 u siebie dokładnie z tym problemem. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-07-15, 18:53
|
|
|
tomi5 napisał/a: | ... Chyba najważniejszym parametrem naszego kodowania jest pojemnośc akumulatora.I teraz dla aku 110ah wpisujemy kodowanie
nr części 000915105DL
nr seryjny 2702021232
Po wpisaniu tego bez problemu przyjął kodowanie i od tamtej pory aku 100% |
Inne przykłady kodowania:
110Ah / 920A - 4F0915105D Varta nr seryjny 2702021232
92Ah / 520A - 4F0915105E Varta nr seryjny 580620K08O
95Ah / 760A - 4F0915105C Varta nr seryjny 2409130477
51Ah - 8K0915105J / 000915105BB / 000915105DC
60Ah - 4F0915105 / 8K0915105G / 000915105DD
61Ah - 8K0915105H / 000915105AD / 000915105DE
70Ah - 4F0915105A / 8K0915105C / 000915105DF
72Ah - 8K0915105B / 000915105AF / 000915105DG
80Ah - 4F0915105B / 8K0915105D / 000915105AG / 4FD915105 / 8KD915105 / 000915105DH
95Ah - 4F0915105C / 8K0915105E / 000915105AH / 000915105DK
110Ah - 4F0915105D / 8K0915105F / 000915105AK / 8KD915105A / 000915105DL
68Ah - (AGM z wloknina) 7L0915105 / 000915105CC
75Ah - (AGM z wloknina) 3D0915105H / 000915105CD
92Ah - (AGM z wloknina) 4F0915105E / 000915105CE
105Ah - (AGM z wloknina) 4L0915105 / 000915105CF
115Ah - (wysoki prad) 4H0915105 / 000915105DM |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|