Autor |
Wiadomość |
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2017-05-06, 19:41
|
|
|
Jakbyś poszukał dobrze to znajdziesz na forum zdjęcie gdzie wymiarowałem b. dokładnie ta blokadę.. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
|
|
|
|
peter5on
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Wrz 2016 Posty: 139 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-05-10, 16:29
|
|
|
Właśnie tą zakupiłem razem z bolcem tej samej firmy, po kolei przychodzą mi wszystkie graty, i zabieram się za ponowne ustawianie. Przy okazji też zerwie się dekle i zobaczy jak tam ślizgi.
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-05-12, 06:16
|
|
|
kupisz to będziesz miał
tylko rozumiem blokada ok i coś co koła zerwie
a reszta jest nie potrzebna przy minimum wiedzy |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-05-12, 09:46
|
|
|
pepi napisał/a: | ... a reszta jest nie potrzebna przy minimum wiedzy |
No moim zdaniem przy minimum wiedzy to jest potrzebne wszystko + papierowa instrukcja w rękę i robienie wszystkiego punkt po punkcie i najlepiej jeszcze z jakimś filmem z YT po ręką jak robił to ktoś kto ma wiedzy więcej niż owe minimum |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-05-12, 20:46
|
|
|
No tak ostatnio mi znajomy opowiadał jak mu w serwisie auto naprawiali vw więc blisko .
Siedział i patrzył bez okno a tu pan popatrzył i poszedł i po chwili z powrotem i jakieś kartki
ze sobą miał .
To penie miał gotowce jak to etapami zrobić
Normalnie ręce opadają .
Podobno polak potrafi wszystko ?
A na poważnie jeśli ktoś nie ma tego czegoś to niech lepiej oda komu innemu do naprawy
bo nawet z naprowadzaniem krok po kroku popsuje |
|
|
|
|
|
|
|
peter5on
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Wrz 2016 Posty: 139 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-05-12, 21:30
|
|
|
Ja tam też będę robił z tak zwaną "kartką" bez tego to bym się na pewno nie podjął rozrządu a momentów dokręceń to raczej nie zapamiętam, a wolę wszystko zrobić tak jak "książka piszę".
A co do zepsucia to wole sam zepsuć niż potem pluć sobie w brodę że mi druciarz połamał jakieś z zatrzaski z osłon albo śruby pogubił i zastąpił jakimiś syfiastymi niepasującymi wkręconymi na maksa aż gwinty pozrywa.
Jeżeli niema się znajomego zaufanego mechanika, to pamiętajmy że oni nam to robią jak najszybciej (tak jak pan wiesio) bo czeka następny klient a czas to pieniądz . A przyjąć auto to bardzo chętnie, będzie pan zadowolony, a potem paaanie to już tak było.
Chyba jestem zbyt pedantyczny
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-05-13, 14:40
|
|
|
raczej tak
ale lepiej dwa razy pomyśleć niż spartolić |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-05-13, 22:09
|
|
|
FOSS, nie gadaj ze rozrząd w D2 robisz z instrukcją w ręce? Ja to już znam na pamięć ) Już nawet 4.2tdi i pochodne pamietam. Ale 5.2 FSI robiłem z instrukcją to fakt... |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-05-14, 17:39
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | FOSS, nie gadaj ze rozrząd w D2 robisz z instrukcją w ręce? |
3.7 czy 4.2 w D2 i D3 to z zamkniętymi oczami można robić ale w 3.3tdi do wymiany wałków rozrządu i całej hydrauliki przyznaję się, czytałem ELSE |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-05-14, 22:42
|
|
|
A jak u Was było na samym początku? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-05-15, 20:26
|
|
|
na samym początku to się robiło maluchy polonezy
przynajmniej w moim przypadku tak bylo |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-05-15, 22:04
|
|
|
3.3tdi to tak jak 2.5tdi tylko ciasniej
Własnie robie rorzad w 4.0tdi i w zasadzie wyjąłem silnik ze skrzynią, wszystko z pamięci Najgorzej zapomniec odkrecić kabla plusowego ... |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-05-16, 12:59
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | 3.3tdi to tak jak 2.5tdi tylko ciasniej |
2.5TDI silnika nie robiłem chyba nigdy i jakoś nie mnie nie ciągnie
Wolę 3.7/4.2 5.2V10 5.0V10BiT i tym podobne jednostki
3.3TDI wcisnął mi klient na siłę... zostawił na placu i uciekł... to stwierdziłem że może naprawię... to może go sobie zabierze bo mi miejsce parkingowe blokuje
szeryfisch napisał/a: | Własnie robie rorzad w 4.0tdi i w zasadzie wyjąłem silnik ze skrzynią, wszystko z pamięci |
Ale jak to?... wyjąłeś cały motor?...
a szpece mówią że ten rozrząd to można na samochodzie robić bez problemu
Miłej zabawy |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-05-16, 22:28
|
|
|
Ja zawsze targam motor ze skrzynią. Mam na wierzchu to potem nie ma problemu z wyciekami, złym ustawieniem rozrządu itp. Szczerze mówiąc jak to zrobic na aucie to ja sobie nie wyobrazam, dzieci internetu wymieniaja rorządy przez rure wydechową |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|