Autor |
Wiadomość |
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-05-17, 19:54
|
|
|
No też tak słyszałem że co poniektórzy wymieniają rozrządy w 4.0 i 3.0 TDI bez wyciągania silnika, na pewno jest to do zrobienia ale jednak bym targał silnik na dół. Tak jak wspomniał szeryfisch, nie ma wtedy problemów z wyciekami. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-05-18, 05:59
|
|
|
czyli wyrywają skrzynię ?
w q7 jest sporo miejsca i można to zrobić jak trzeba |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-05-18, 09:04
|
|
|
LUKAS134 w 4.0TDI robił sam u siebie i z tego co pamiętam to silnika nie zrzucał tylko trochę opuścił i wszystko na podnośniku i od tyłu robił więc ponoć się da
Ale ja tej roboty na samochodzie nie widzę - łatwiej wyrzucić silnik na glebę i wtedy masz wszystko jak na dłoni |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-08-17, 07:41
|
|
|
Ciekawostka bo ASO VW nie znajduje mi tych numerków i ponoć to się pozamieniało na jakieś inne.
Update :
T40237 - V03839111CJ ok 40 PLN
T40005 - V03839111SF ok 220 PLN |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2017-08-17, 09:02
|
|
|
No to się pozmieniało. Bierzesz te nowsze i tyle.
T40005 to V03839111SM, a nie V03839111SF.
Jak dzwoniłem do swojego aso, to mi powiedzieli, że narzędzi zbyt ochoczo nie sprzedają (coś z dostępności i marżą). Kupiłem więc tylko T40237, którego zamienniki również są dostępne. |
|
|
|
|
peter5on
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Wrz 2016 Posty: 139 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-06-19, 08:36
|
|
|
Może ktoś doradzi, gdyż w trakcie robienia rozrządu mam 3 śruby które znajduję się na obudowie od koła wisko których nie idzie ruszyć, jeżeli ich nie wykręcę to nie wymienię napinacza, ewentualnie samą rolkę.
Stukanie młotkiem w śrubę, oraz wd-40 nie zdało egzaminu, poszło ze 3 nasadki 12mm śruby są jeszcze nie obrobione (bardzo twarde)
Pytanie czy te śruby są na klej, gdyż wchodzą one w obudowę silnika, najprawdopodobniej są dość długie, grzać to ustrojstwo palnikiem i próbować jakimś kluczem udarowym?
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-06-19, 21:58
|
|
|
młotkiem tłukłeś w śruby ?
przed odkręceniem ?
Teraz są takie fajne klucze elektryczne udarowe co odkręcają takie coś |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-06-19, 23:03
|
|
|
pepi napisał/a: | Teraz są takie fajne klucze elektryczne udarowe co odkręcają takie coś |
tak, jeszcze dwa lata temu całe auto nadawało się na smietnik... dobrze ze chinczyki
wynalezli klucze elektryczne... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
rodzynek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 26 Sie 2019 Posty: 54 Skąd: SJZ
|
Wysłany: 2024-04-04, 17:38
|
|
|
Pany,
zabieram się za wymianę uszczelniaczy zaworowych w AQF 40V. I poszukuję momentów dokręcania wałków. Znalazłem na poprzednich stronach do rozrządu - czy to do 40V?
A może ktoś jest chętny podesłać mi komplet niezbędnych momentów?
Podziękował |
|
|
|
|
Krzysiek-1984
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Audi A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 09 Cze 2015 Posty: 37 Skąd: Turek
|
Wysłany: 2024-04-04, 19:27
|
|
|
5Nm+90stopni |
|
|
|
|
|
|
|
rodzynek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 26 Sie 2019 Posty: 54 Skąd: SJZ
|
Wysłany: 2024-04-05, 01:02
|
|
|
Krzysiek-1984 napisał/a: | 5Nm+90stopni |
Dzięki.
Odnalazłem moją ELSĘ i chyba już nie będę musiał zadawać więcej pytań .
[ Dodano: 2024-05-08, 03:49 ]
Wymieniłem 37 uszczelniaczy. Po zrobieniu prawej głowicy, po setkach kur.w i z bolącymi placami stwierdziłem, że nie będę się kopał z wydechem na 7 i 8 cylindrze. Ciasno, nisko i zbyt duża porcja kur.w do przetrawienia.
Przy okazji zgubiłem 3 zamki, ale wcześniej kupiłem 10 na zapas Raczej żaden nie wylądował w silniku.
[ Dodano: 2024-05-15, 16:51 ]
Podpowiedzcie poproszę na szybko - jakim momentem dokręcić śrubę tarczy czujnika halla?
Odpowiedź: 23Nm |
|
|
|
|
Krzysiek-1984
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Audi A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 09 Cze 2015 Posty: 37 Skąd: Turek
|
Wysłany: 2024-05-15, 18:02
|
|
|
23Nm |
|
|
|
|
|
|
|
|